December 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fempje, 22 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ntombi

Ntombi Actief lid

8 jun 2007
    426
    0
    0
    thuisblijf mama
    Nijkerk
    Dames jullie kletsen te veel ;) , een paar dagen niet geweest en mega veel bij te lezen.

@alle nieuwe mama's welkom!

@stef1978, wat kl*te zeg! Snap dat je hier ook niet meer meeleest. Heb je wel op de site bij de vlindertjes gezet. Hoop dat je dat goed vindt.

Ben vandaag voor intake bij de vk geweest. Best leuk om daar weer te zijn. Mag over 3 weken voor de echo komen. Hoop zo dat alles goed is. Vind 3 weken nog best ver weg. Zal het er maar mee moeten doen.

2. usMommy

usMommy Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.273
    1
    0
    Herndon VA USA
    Hey meiden,

Zo wat tikken jullie veel zeg, is een hele opgave op allemaal terug te lezen, ben bang dat ik niet eens meer alles weet.

Hier ook heel vroeg wakker (en niet door mijn kleine ventje) gelukkig kan ik nog wel lekker blijven liggen haha.
    Gelukkig nog weinig last van misselijkheid (had ik bij de eerste zwangerschap ook geen last van) wel zere (.)(.) en last van mijn onderrug.
    Vanmorgen toch nog een keer getest en het kruis stond er al zowat tijdens het plassen hahaha

Zo lekker zwemmen met mijn kleine mannetje heerlijk!

3. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ us Mommy: hihi// nou dan is het wel zeker zo ja! haha
    Onderrug hier ook ja.. met name als ik ook die buikpijn heb...
    Heb hier ook net weer een pijnvlaag...... :cry:.......... niet leuk

Edit: zo.. de vlaag is weer weg.. pfff... vind het op zich niet erg hoor, die kwaaltjes.. maar met de buikpijn ga ik dan toch denk " oh nee... "... niet nodig, i know, maar ja... zucht..
    Einde gemiep!

Hihi.. echt lekker weer!! me wanna go home!!

4. usMommy

usMommy Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.273
    1
    0
    Herndon VA USA
    @ joyce heb het idee dat de rug pijn ook wel kan komen door dat mijn zoontje nu graag veel getilt wil worden en die weegt toch al zo'n 14,5 kilo.

Zo even tussen door met de lego auto gespeelt haha.

5. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ usmommy: dat kan in jou geval ook ja.. hier niet (niks te tillen).. maar heb sowieso zwakker rug.. en kan natuurlijk datie dan dus ook reageert..

6. usMommy

usMommy Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.273
    1
    0
    Herndon VA USA
    @ Joyce dat wil dan wel natuurlijk als je een zwakke plek hebt.
    Ik hoop dat het hier weer vanzelf over gaat anders maar eens kijken naar yoga ergens.

7. minimouse

minimouse Niet meer actief

@ linda86: Ja dat zou wel heel bjzonder zijn een kerst kindje (A)

Hihi ik loop de hele da al in de wolken! (met nog steeds zo'n onwerkelijk gevoel.. )

8. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hoi meiden!

ik ben een tijdje niet geweest.
    Milan is erg ziek geweest en is opgenomen geweest in het zkh.
    hij is sinds vanmiddag weer thuis gelukkig!
    hij heeft een maag/darm infectie en het kwam er van 2 kanten steeds uit, waarbij hij ook nog eens weigerde omt e eten/drinken dus begon hij uit te drogen. nu gaat het weer beter, hij is nog niet fit, maar dat komt wel weer!

@alle nieuwe dames: welkom en gefeliciteerd! :D

liefs rebbel

9. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ rebbel: he bah!... das niet leuk datie zo ziek was!
    Hoe gaatie met jou?

10. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Ja klopt hoor. dat kan daar heel goed door komen. Als je geluk hebt trekt het wel weer aan. En de vraag is maar of Milan het wil blijven drinken haha de smaak wordt anders. Onze meid drinkt nog wel steeds 2x per dag bij mij, en vind het gelukkig nog steeds lekker hahah.
    Succes er mee meid!!!!

@ alle nieuwe mamas: van harte!!!!!!!!

@ all: Was er nu ook al iemand met een MK? Sorry...heb ik echt helemaal gemist :oops: :oops: :( Wel jammer dat we nu dus iemand al weer moeten missen.....

11. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Valt mee hoor, tot 2jaar wordt het aanbevolen enneh langer mag altijd ;) T is gewoon t beste wat je je ukkie kunt geven dus waaro niet :D

12. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Kan best hoor..want na de geboorte zal het ook weer aanlopen, dus dan kan ie gewoon erbij. Wil ik ook doen met onze meid hoor. Vind het alleen erg jammer dat ons meiske ook pepti erbij kreeg ivm allergie. Via BV toch teveel prikkels enzo..ik moest dan teveel weglaten. Maar door wat half half te doen ging het goed.
    Nu dus nog twee Fv en 2x lekker slokkie bij mij voor de lekker en de dorst :) :)

13. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ mili: 2 jaar?? hmm ok... maarem.. hoe doe je dat met werk dan??

14. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Ehmmm kweenie hoe het nu is. Maar ehm vroeger was het wel zo dat je lijf eerder reactie kan geven bij een volgende zwangerschap. Mijn moeder kon daarom niet nog voor een tweede kindje gaan. Maar nu kunnen ze veel meer ondervangen met medicatie geloof ik. Maar dat het toeneemt das volgens mij dus we zo...

15. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Kolven, en dan dus gewoon BV in flesje meegeven naar KDV of zoals wij doen bij de gastouders melk invriezen. En tegen die leeftijd drinkt je kindje het niet meer als hoofdvoeding maar meer erbij zeg maar..haha dus dat valt prima. Nu drinkt ons meiske meestal s ochtends en s avonds bij mij nog een lekker slokkie en als ik vrij ben vaker!!! :D

16. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Mmmm zeg ik net dat alles oke was...belt de HA mij net. Heeft ze nog overleg gehad met andere HA, die dus wel meegemaakt had dat er niets aan de hand was wat dus wel ineens zo was(BBZ). Dus in overleg tussen HA en GYN besloten dat ik morgen om kwart over 1 naar het ZH moet voor een echo....PFfffff wel goed hoor dat ze geen risico nemen maareh toch wel ff balen....
    Najaa dames hoop en duim voor ons dat morgen alles goed is!!!!

17. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    Oh jeetje! Maar wat voor buikpijn had je dan?

18. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    hey mili, jij ook hier ;)

dank alle meiden voor de leuke welkomsberichten!

19. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0

heh bah meid! dit heb ik even gemist door de toestanden met Milan!
    maar het zal vast allemaal goed zijn! ik duim voor je meid!

liefs rebbel

20. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    @joyce: met mij gaat het wel goed, buiten dat ik nu erg moe ben van het overnachten in het ziekenhuis! ;) ik ben wat duizelig en soms misselijk. en met jou?

Deel Deze Pagina