December 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fempje, 22 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    Joehoeoeoeoeoeo Roeltje!!! Gefeliciteerd!!!! Super voor je! Het regent hier bruiloften :)

2. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    was geen romantisch aanzoek zoals in de meeste gevallen hier haha.. Gewoon plompverloren aan de telefoon roepen dat notaris onzin is en we gewoon moeten trouwen haha...
    Ken hem goed genoeg om te weten dat het 'aanzoek' nog wel komt haha.. Hij wilde eerst al weten wat we zondag gaan doen, lekker dagje zwemmen.. heb al de hele week last van mn onderrug.... lekker dagje in het water.... moet vrijdagavond een nieuwe bikini kopen en leuke kleren (op zijn kosten, mag ik niet zelf betalen haha) vond het al zo raar, maar snap het nu hihi...
    ben zo blij :D

3. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Gefeliciteerd Roeltje!!!

Hier weer een dag gewerkt en mijn energie is weer op, maargoed nog maar 18 werkdagen over :p
    Verder heb ik last van iets in me voet, geen idee wat en waardoor..
    Als ik loop of erop steun op een bepaalde manier en als ik van de trap afloop doet het gewoon zeer.
    Heb er nu al een aantal dagen last van, dus kijk het deze week nog even aan en anders word het huisarts bellen..

4. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    @Saskia: Thnx :D ben zo blij!
    vervelend is dat he? heb chronische problemen in beide voeten en met dit gewicht is dat geen pretje :(
    hopen dat hij het wel kan vinden.. ook niet verstapt ofzo?

5. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Zo voelt het wel ongeveer, kan het me alleen niet herinneren ;)

6. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    echt super leuk voor je, roeltje!

7. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    ahum...trouwens net 116 euro uitgegeven bij de hema online! was al veel uitverkocht, maar heb nog wel dingen kunnen vinden. Ook voor mezelf;)

8. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    hihi ik ben ook 80euro lichter... ach, het is voor een goed doel, en het zijn dingen die ik nog echt nodig ben voor de babyuitzet, dus kan dit keer niet zeggen dat ik dingen onnodig insla haha.. tuurlijk wel wat meer van alles dan op de lijst staat qua lakentjes, maar das alleen maar handig..paar rompertjes erbij gedaan, daar moesten we mt 62ofzo nog van hebben....

Heb een hekel aan shoppen, maar zo voor de beeb kan ik de hele dag wel door doen haha

9. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    hebben jullie dat ook trouwens? Dat als je gewoon rechtop zit, het hoofdje of billetjes tegen je ribben aandrukken? Het is net alsof ik bij het zitten met mn borsten op de baby leun.. .misschien rare omschrijving.. ben het vergeten voor te leggen bij de VK vanmorgen...

10. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    volgens mij is iedereen aan het shoppen bij Hema en/of Prenatal?:D:D:D

11. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    oeh roeltje, klinkt herkenbaar. Voel daar ook altijd veel gerommel. Ze protesteert dan dat ik iets naarvoren leun :)

12. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    denk bij elk pijntje: nee he, dat heb ik weer, maar valt dus mee haha.. ben niet de enige dus haha.. steekt momenteel ook een handje of voetje uit mn buik haha.. weet nog steeds het verschil niet daartussen haha...

13. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    nee dat verschil weet ik idd ook nog niet hahaha! Die bewegingen worden wel steeds duidelijker he? Vind dat zo bijzonder!

14. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    we lopen trouwens precies gelijk! :)

15. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    hey ja, zie het nu pas haha.. let altijd wel op de banners, maar heb er nog maar één gezien die gelijk loopt met ons, maar dat komt omdat er onder staat 20dec. uitgerekend.. Hoop dat de kleine of te vroeg komt of 1dagje te laat.. dan is ik lekker jarig haha..

16. gimena

gimena Niet meer actief

Gefeliciteerd Roeltje!!!
    wat leuk nieuws

17. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Gimena
    Had jij nou ook de aanvullende jongerenverzekering van CZ? Want dan weet ik dat mijn pakket er ook nog aan te komen zit...

18. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    mm bij CZ krijg je m wel vroeg dan...heb m met twaalf weken al besteld maar kreeg laatst een brief dat het pas vanaf de 7e maand bezorgd word.. straks komt het te laat!!

19. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    Mijn uk ligt met zn kop boven dus dat drukt aardig op mn longen als ik ga liggen, is ook heel erg maf want hij ligt behoorlijk hoor met zn hoofdje dus daar steekt zo'n bolletje uit hahaha

20. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Goedemorgen allemaal!

Sooow wat een nachtje slaap al niet kan doen met een mens! (en dan was ik nog veel wakker ook ;)). Gisteren de hele avond niets gedaan en op de bank gehangen met een enorme beker chocolademelk en een bak slagroom :p

Nieuwe dag nieuwe ronde nieuwe kansen....dat voelt beter :).

Hier ligt er ook een alle kanten op, wordt vaak wakker met en schuine bult en lach me rot wanneer het bewegen wel heel erg duidelijk te zien is van buiten, leuk!

Iedereen lekker geshopt en geslaagd? Ik kan vandaag m´n bestelling ophalen bij de hema, die was al eerder geplaatst omdat veel van de folderaanbiedingen altijd zó hard gaan. Vanavond naar de prenatal...
    en ik kan m hebben vandaag hihi

Deel Deze Pagina