He wat vervelend zeg Maar ja, waarschijnlijk is er niets aan de hand en dan heb je lekker al een echo gehad (wat is BBZ??)
@ rebel: moe, emo, soms buikpijn, maar.. over het algemeen goed.. ik ga nu naar huis! tot morgen dames
ah stom, had ik kunnen bedenken! dank voor je reactie, vind mili vast niet erg fijne avond allemaal, ik ga afsluiten (ben nog op mn werk) en ga lekker richting huis naar mn ventje toe!
Zeurende buikpijn aan de rechterkant en in mn zij. Rugpijn en soms dus uitstraling in schouder... Dus tjsa toch maar ff heen morgen. Maar komt vast wel goed.... Bandenpijn is t niet dat voede anders dus ben benieuwd...als alles maar goed is. Knufff, Mili
Hey meiden! Hoe meer a.s moeders hoe meer ik moet lezen! haha Ik heb sinds vandaag een zw bh aan gedaan. Mijn eigen bhs zitten niet meer lekker. @Mili heel veel succes morgen met de echo, zal voor je duimen.
hier zo moe... eerst maar fe de bank op denk ik... maar eigenlijk ook koken, vind t zo sneu voor manlief maar kan mn ogen amper open houden... ooh je dinsdag 28 april eerste echo
Ik ben nog steeds thuis (5 de ziekte op school) Mijn moeder is gisteren wel gekomen en we hebben saampjes gevierd dat ze oma wordt. Vandaag lekker samen ontbeten en naar Ikea geweest. Ondanks dat het helemaal mijn schuld niet is voel je je toch schuldig dat je thuis zit. Ik krijg vrijdag te horen of ik anti stoffen heb in mijn bloed, dan kan ik maandag weer aan het werk. Zo niet dan moet ik tot de 20ste week thuis zitten....... (of ander werk??? bij een andere school???) Ik lig eigenlijk sind ik weer thuis ben in bed, (nu met laptop op schoot ) Heb af en toe nog wel steken in mijn buik en vind mijn buik ook erg dik geworden in de laatste week, Een beetje opgeblazen gevoel zeg maar. Hebben jullie hier ook last van?? Mijn borsten beginnen nu ook zeer te doen, maar alleen als ik er aan zit hahaha. Dames eigenlijk baal ik er een beetje van. Ik heb altijd gedacht gewoon lekker door te kunnen gaan zwanger of niet. Gewoon geheim te kunnen houden tot wk 12 en nu.... Als ik vrijdag geen antistoffen heb zal ik het toch op mijn werk moeten vertellen. Mijn mannetje is net thuis en staat nu te koken, voel me een beetje schuldig (ben de hele dag al vrij) Ondanks dat het veel lezen is, vind ik het heerlijk, maar ja ik heb nu ook alle tijd. Dus welkom alle nieuwe dames en ik vind het ook super om ervaringen te delen. Ik lees me trouwens ook kapot. Heb nu Het grote wonder (met fantastische foto's van Nilsson) Jouw zwangerschapsbijbel en hoe werkt mijn zwangerschap? (grappige pocket van bruna) Hebben jullie nog tips??? Tot snel
@ alle nieuwe zwangeren: Gefeliciteerd! @ berenbotje: veel plezier morgen bij je echo! Spannend zeg! @ chicken1976: ik heb ook een vreselijke hekel aan al dat wachten. 't ergste is nog dat we nog een maand of 8 moeten wachten op ons wondertje! @ runner: mooi idee van die jade! Ik ga overigens ook meedoen met MvM, een goed initiatief en 't kost eigenlijk geen moeite! @ Rebbel: beterschap voor Milan! (Leuke naam trouwens ) @ Mili: leuk zeg, nog een wannabe-tandem-voedster (wat een woord ). Ik snap dat je 't vervelend vind van de pepti, maar 't is toch super dat je de bv al zo lang vol houdt! Petje af hoor, ik moet 't nog maar zien te halen! En ik duim uiteraard voor je mee morgen! Pff, denk je net dat alles goed is, krijg je zo'n telefoontje @ zwangerworden: ik heb 't allemaal nog niet gevolgd (lees pas vanaf vandaag mee), maar ik hoop voor je dat 't allemaal goed komt met de antistoffen @ kwaaltjes: hier nog niks, alleen tijdens de seks net allemaal steken onder in m'n buik (heb ik normaal nooit, ook niet toen ik zwanger was van Milan). Gelukkig nog niet misselijk of pijnlijke (.)(.) ofzo! @ all: wat gaat 't snel, ik moet echt moeite doen om alles bij te houden!
Hier ben ik ook weer eens! ik ben de laatste dagen echt extreem moe. Gisteren lag ik al om 21u in bed. Denk dat ik zo ook weer naar bed ga Sinds ik zwanger ben, heb ik om de haverklap discussie met collega`s en patiënten over kinderen, zwangerschap etc... ( ze zouden eens moeten weten haha ) @ nieuwe mama`s: welkom! Nog 1 weekje en dan intake en echo weltrusten!
Hallo dames, Ik houd het even kort.. Heb zojuist alles gelezen maar geen puf meer om te reageren.. nieuwe zwangeren welkom! Succes met je echo morgen berenbotje, ik ga heel hard voor je duimen.. maar je weet het he, deze keer gaat het helemaal goed komen! Hier soms moe, vaak moe, de hele dag moe, smorgens moe, nu moe.. en vooral moe.. met af en toe moe.. En nu ook nog misselijk, valt me op vooral in de avond.. en nog steeds heeeeeeeel blij en niet te bevatten dat ik weer zwanger ben We hebben het nog steeds niemand verteld en nu ga ik slapen morgen weer vroeg op!!! Truste allemaal!
@ zwangerworden: Ik werk op een KDV en toen de 5e ziekte heerste heb ik meeteen de dokter gebeld, was toen nog niet zwanger maar wilde graag weten of ik het al eens had gehad en ja hoor gelukkig wel is een gerust gevoel dat je weet als je het hebt gehad. Ik wet van andere collega's uit het verleden dat die andere wekzaam heden zijn gaan doen die geen antistoffen hadden. Wel dus op de zelfde locatie. Weet niet hoe het bij jullie is geregeld is natuurlijk. Hopen dat je het al eens hebt gehad. 60 procent van de vrouwen schijnen het als eens gehad te hebben. Succes! Oeoe nog 9 dagen voor de echo! Kan niet wachten!!! Liefs
@ manoe jeetje je bent de eerste die dit ook heeft mee gemaakt!!! Zelfs mijn huisarts moets het opzoeken en wist niet meteen waarvoor ik bloed moest gaan prikken?! Ik hoop ook echt dat ik het al heb gehad, nog twee nachtjes en dan weet ik het. Ik heb me al wel voorgenomen me er in ieder geval niet druk over te maken als ik thuis kom te zitten, dit zou voor mij (groot verantwoordelijkheidsgevoel, work a holic) echt een ramp zijn. Ik ga zo lekker naar bed ben bekaf, misschien eerst nog iets eten,. Wat kan een mens trek hebben he?
Even een vraagje voor de mama's die al een kindje hebben die nog niet zo oud is. Gaan jullie ook een duowagen kopen? En zoja, welke? Of hebben jullie daar nog helemaal niet over nagedacht. Ik ben nu ineens allemaal dingen aan 't bedenken die we nog nodig hebben enzo, dus vandaar dat ik hier ook aan zat te denken. Ben benieuwd wat jullie van plan zijn...!
Hoi linda! Ik heb 2 dochters met 1 1/2 jaar verschil, dus het was af en toe als mijn man niet thuis was wel nodig! Ik kon niet van mijn oudste verwachten dat ze al meeliep. Ik heb een trein gehad (achter elkaar) maar dat is best zwaar en omdat de oudste voorin zit heb je weinig contact met hem/haar. Ik heb ook zo'n duo naast elkaar gehad, was veel leuker, kan je in de meeste gevallen ook een bak bij kopen alleen is hij best breed maar past goed bij de extra brede kassa van de super en hij is nooit breder dan een deurbreedte. De laatste reed het lekkerst omdat het gewicht word verdeeld. Ik hoop dat je er iets aan hebt! Kus
ha meiden! Heb niet veel bijgelezen! Ben nog erg moe hier! Sinds het weekend ook misselijk .. de hele dag door! Van het weekend heb ik weer meer tijd om te lezen! Slaap lekker alvast! x
Ik geniet er ook zeker van, maar wil mezelf een beetje in bescherming nemen... Mijn moeder heeft na mij drie miskramen gehad, misschien dat dat meespeelt in mijn zorgen. Als ik de eerste echo heb gehad durf ik denk ik wat meer te genieten. Nu is het afwachten en duimen.
goedemorgen, ik kom even tot morgen zeggen... ben nu al moe en moet nog goor tot 22 uur vanavond, helup... :'(