Dat is op tijd, die intake. Hier komen ze 4 weken voor je uitgerekende datum, ook wel prima trouwens.
Ik heb 4 november een intake van de kraamzorg bij ons thuis. Dit omdat het ons 1ste kindje is. Ze neemt een kraampakket mee (aangezien ik deze niet vergoed krijg van de verzekering)! Ben al met vragen opschrijven begonnen!
Meiden, ff heeeeel erg ego! De gordijnenman van de babykamer is net geweest en heeft de gordijnen gehangen en ik was er al erg bang voor, mijn angst is werkelijkheid geworden, het is ECHT LELIJK! Ik zit er echt mee in mijn maag! Gordijnen van 428,- en hij adviseerde ons deze kleur en mijn vriend dacht ook dat 'm dat moest worden en ik twijfelde toen al en ik ben nu echt heel verdrietig over het resultaat! Het staat echt voor geen meter bij de kleur oranje! En laat dat nou net de kleur zijn van de klamboe en het waskussen en, en, en.... HELP! Ik zal er mee moeten leren leven vrees ik.... einde ego! Ik zal ff de moed verzamelen om er een foto van te maken....
Goedemorgen! Sow, weer eens heerlijk uitgeslapen dat doet een mens goed na zo'n shopavond Vond het niet zo heel druk trouwens, heb niet hoeven dringen ofzo. Hoorde trouwens dat de site van prenatal een groot deel van de avond overbelast was??? @roeltje: gefeliciteerd meid!!
vandaag lekker met me moeder gebabbelt. en wat blijkt dat ik gelijk loop in me zwangerschap toen me moeder zwanger was van miijn. heel apart. ik zou 6 dec geboren worden..maar het werd 17 nov. ik was 3 weken en 2 dagen te vroeg geboren. we heel apart dat ik de zelfde route wandel nu. als onze kleine meid ook nog een 3 weken en 2 dagen te vroeg wordt geboren.lopen we hellemaal gelijk op.haha haha wou ik even kwijt.vondt het wel apart. xxx gimena
eh...Suus...wat? Oh...sorry..vergat je bericht erboven te lezen...ik vind het op de foto eigenlijk wel meevallen hoor..
Dat is toch niet verschrikkelijk!!! Ik denk je hebt een andere tint oranje ofzo! Hier vind ik niets mis mee hoor!!!
En die man zat dus allemaal te zeveren dat het zo mooi was bij het laminaat! Nou hij had gelijk, maar wat is er nu het meest opvallend? JUIST dat het NIET matcht bij de klamboe!
ow ik vind het echt zo lelijk! Ik had gedacht (het is alweer een paar weken geleden) dat het gebroken wit was, dat had het ook echt beter kunnen zijn.... Ik zit hier echt non-stop te janken, zo'n zonde...tja en tranen om iedere scheet he! Het is de kleur van de steunkousen die ik heb!
@Suuskebab: ik vind het ook wel meevallen hoor. En gebroken wit kan nogal eens te licht zijn voor het kamertje (we hebben zelf gebroken wit gordijnen in onze slaapkamer en in de zomer is het vanaf 6 uur 's ochtends al licht...)