@roeltje.. nee hoor.. is niet verplicht.. wij hadden er bij jesse ook geen 1... meer omdat ik het niet mooi vind hhaha! Bij andere wel hoor! Maar persoonlijk vind ik het niet zo leuk...
@ roeltje: welke lijst heb je dan? die van de babydump? sja.. doen ze zodat je er 1 koopt! op die van de kraamzorg staatie niet volgens mij! En was er inderdaad heeeel erg naar toe aan het leven!! :-D Eindelijk!!! @ xenas: let wel op: je krijgt, tenzij door de werkgeven anders geregeld, die uren datie er niet is niet betaald he... (wel een vergoeding via de belastingdienst).. en hij bouwt dan ook minder vakantie uren op... en zelfs voor die kleine die je al hebt kun je gewoon aanvragen! mag namelijk tot bepaalde leeftijd, dacht 6 jaar ofzo!
Joyce : Leuk he dat dan straks eindelijk het kamertje komt haha, echt iets om naar toe te leven! Vandaag weer bij de verloskundige geweest, en alles was weer goed. Bloeddruk goed, nog geprikt op ijzer en dat was ook goed. Dit keer niks aangekomen, dus dat viel me ook nog reuze mee. Nu moet ik over 2 weken weer terug komen. Voor de rest wel alles gelezen, maar het is teveel om op iedereen te reageren, moet toch maar vaker hier komen denk ik haha.
Ow en heb nu ook eindelijk eens wat foto's van onze babykamer in mijn album gezet en van de woordsticker die we op de muur hebben.
@ jolinde: fijn dat alles goed was! Oeh! al om de 2 weken terugkomen?? hihi.. En: leuk kamertje en leuke sticker!!
@Jolinde: Waar heb je die sticker vandaan? Wij zoeken ook nog zoiets, maar kunnen niks leuks vinden... @Joyce: Bij ons staat ie namelijk wel op de lijst van de kraamzorg, daarom snapte ik het ook niet.. ach, misschien nemen we er alsnog één hoor haha.. ben zo wispelturig laatste tijd.. Moeten nog leuke gordijnen uitzoeken voor het kamertje....maar ook hiervoor geld, nog niks leuks gezien.. wil geen saai wit *sorry voor de mensen die het wel wit hebben haha*.. hebben het kamertje en meubeltjes wit en donkerzilver/paarsig en willen gordijntjes, lakentjes, dekentjes e.d. in felle groene of blauwe kleuren,,, maarja, wilnog niet echt lukken... Het is toch lastiger dan je zou denken haha.. ach, komt uiteindelijk vast wel goed.. Oja, heb vanmiddag bij de drukker 3 boeken geboortekaartjes opgehaald, heb al even gebladerd en kan nu al niet meer kiezen haha.. zal vriendlief dit weekend even laten kijken, gelijk uitkiezen, zijn we daar ook mee klaar.. Alleen de tekst nog hihi... Joehoe, tijdens het typen kreeg ik een bev.brief van ondertrouw en trouwdatum Staat nu wel heel vast haha... zo'n zin in....
@Joyce: Ja nu al om de 2 weken terug komen, ik had verwacht dat het weer 3 weken zou zijn, maar nee dus. @ Roeltje: deze woordsticker hebben we via internet besteld bij Woordsticker.nl Bij mij staat een klamboe niet op de uitzetlijst van de kraamzorg, dus denk niet dat het verplicht is En ook al 3 boeken in huis met geboortekaartjes, wij hebben er ook 3 in huis en al druk aan het uitzoeken geweest. Maar nog geen definitieve keuze gemaakt, ik ga steeds weer twijfelen.
@Roeltje; vind t wel vreemd, een klamboe op de uitzetlijst. Ik hou wel heel erg van wit hihihi, leuk juist dat smaken verschillen, gelukkig maar ook. Hier ook een klamboe (zucht, wat ik mooi vind komt uit op onbetaalbaar en zo ongeveer handgemaakt en erg groot ), een witte gladde van Jollein (hartstikke statisch). Het ledikant komt los in de ruimte te staan, zo krijgt het hopelijk wat ' beschutting' weet ff niet hoe het anders te noemen. Hopelijk oogt het ook wat kleiner dan, met zo'n minibaby in zo'n groot ledikant. @ouderschapsverlof; wat een uitzoekgedoe hè. Manlief heeft de mazzel dat hij al 4x 9 werkt, dus fulltime in 4 dagen wat natuurlijk al ideaal is. Misschien later nog of een uurtje minder per dag (om de kdv-dag ook niet te lang te maken). En dan inderdaad de belastingdienst nog uitzoeken, maar dat zal niet veel opleveren verwacht ik. @geboortekaartjes; leuk allemaal! Maar ook best duur zeg, jeetje! Kan ook voor geen meter kiezen (zouden we daarom nog geen namen hebben?) keuzes, keuzes.....maar wat zijn er veel leuke kaartjes.
@Jolinde, staan leuke stickers tussen.. zal mn vriend er even naar laten kijken dit weekend.. @RiTi: haha wereld zou saai zijn als iedereen hetzelfde leuk vond haha....
Riti Knal roze was mijn voostel, maar zoals verwacht vond mijn man dat weer geen strak plan. Ik denk dat we voor een aqua blauw gaan als we die kunnen vinden. Lime groen zou ook wel leuk zijn, maar ik denk dat het dan wel heel veel groen wordt... Kijk anders eens bij hotelkamerveiling.nl Daar kun je ook mooie deals kopen, scheelt wellicht weer wat geld... antwoord straks even verder, ga nu eerst even een tukje doen op de bank...gaap...
Hoi Hoi, Het is soms inderdaad moeilijk kiezen met al die keuzes. Nog even over ouderschapsverlof. Je hebt volgens mij als man ook geen recht op ouderschapsverlof als het bedrijf uit minder dan 9 man personeel bestaat..... Dat is bij ons zo. Verder zie ik leuke foto's voorbij komen van kamertjes en op een van die foto's ook een kleine kat??? Ik vraag me nog steeds af of er nog iemand is met katten en hoe jullie dit straks voor jullie zien?? Met de box en kamertje etc?? leuk die stickers super hoor!!! Lijkt me erg spannend om die op de muur te plakken. Hier nog geen naam of kaartje. Zijn nog zo aan het genieten van het inrichten en de groter wordende buik... Is bij jullie man of vriend oof zo lief. Ik krijg tegenwoordig dekentjes en geperste vruchtendrankjes bij een filmpje hahaha hij wordt steeds zorgzamer Tot snel
@zwangerworden.. als mijn vriend thuis is word ik ook onwijs verwend hoor.. mag op de grote bank liggen, en hij neemt dan de 2-zits, en hij is ruim 1.80 hihi.. pakt wat vaker drinken voor me, stofzuigt en dweilt,,, is gewoon wat liever geworden.. Hoorde vanavond van de buren dat hij hun heeft verteld hoe blij hij is dat er een kleintje komt haha... nu wist ik dat wel omdat hij dat zo vaak gezegd heeft, maar vind het best wel speciaal dat hij dat ook tegen anderen zegt
Jolinde Vind de stoel ook erg mooi die je hebt staan. Zoek zelf ook nog zoiets. Mag ik vragen waar je die vandaan hebt? En is ie niet wat aan de lage kant? Zwanger worden Ik heb ook drie katten hoor. Ze mogen van mij in het babykamertje komen als ik er ook ben, alleen niet in het ledikantje, da's verboden gebied. Als ik van de kamer af ga, moeten de katten er ook uit. Ik vind het wel belangrijk dat ze zich niet achtergesteld voelen. Er verandert al zo veel voor die beestjes en katten worden snel jaloers Als straks de box staat misschien eens die truc met balonnen proberen. al vind ik dat ook wel zielig...als ze zo schrikken.
Hallo, Hebben jullie de blije doos van Prenatal al kunnen ophalen, ik ben nu 28 weken en heb nog geen bericht ontvangen dat ik hem kan ophalen. Met hoeveel weken kregen jullie de uitnodiging toegestuurd?
heb hem ook nog niet gekregen en ben ook bijna 28weken, zal wel komen binnenkort.. Die stoel hebben wij ook geloof ik.. halen we binnenkort van zolder, die wij hebben is van soort leer en zit niet echt prettig *plakt als het warm is* dus maken daar een kleed of overtrek voor... je raad het al: Felgroen haha...
Goeiemorgen!!! Weer een dagje dichterbij de dag dat we onze beeb in de armen mogen sluiten!! Vannacht een smsje van mn vriend gehad, ze zijn bijna in de haven dus over een paar uurtjes is ie weer thuis!! wel jammer dat hij me om 5uur wakker smste en niet meer kon slapen, maarrrrrr dat mag de pret niet drukken Straks nog gauw een bikini scoren voor het zwemmen morgen....
Roeltje, lekker dat je mannetje weer thuis komt! Jolinde mooi kamertje! Ik ben gesloopt vandaag, heb gisteren de op de babykamer al het behang van de muren gekrabt en geschilderd. daarna snel de kinderen opgehaald, doorgeraced naar mijn zwager want daar waren we uitgenodigd voor pannenkoeken. Daarna snel naar huis om de kindjes op een christelijke tijd in bed te hebben. Vervolgens heeft de oudste veel nachtmerris gehad vannacht dus ik ben gesloopt. Nu ben ik uitgenodigd door mijn zwager om vandaag lekker met hem en de kindjes naar de beekse bergen te gaan, dus dat gaan we straks lekker doen, al kom ik nu amper overeind haha. Vanavond nog bezoek. dinsdag groeiecho en behang bijkopen en dan woensdagmiddag de babykamer en overloop behangen. Dan is de babykamer klaar om ingericht te worden!!!! Jippie!
goeiemorgen! Ben even aan het bijlezen en zag je berichtje Dees! Oeps, dacht dat ik het al aan je uitgelegd had Sorry! Ik ga gelijk even de papieren erbij pakken! Ik zit dus bij zin kraamzorg ben bij IZZ verzekerd (basispakket). Eerst met de IZZ gebeld, die verwezen mij door naar de kraamzorg. Dus belde ik met Zin. Heel lief vrouwtje aan de telefoon die zei dat het via de verzekering gaat. Ik voelde mij van het kastje naar de muur gestuurd. Ze zei tegen mij dat als het pakket niet vergoed zou worden, zij wel een pakket had staan voor mij, dus dan moest ik maar terug bellen. IZZ vertelde mij idd dat het niet vergoed zou worden (na wat uitzoeken), dus ik weer bellen met Zin. Het was allemaal geen probleem, als ik gebeld zou worden voor een intake dan moest ik vermelden dat ik via hen een pakket kreeg. Dus als ik mijn intake thuis krijg, neemt ze het pakket voor me mee. Ik hoop dat je hier iets mee kunt en anders pb je me maar, dan geef ik je mijn naam. Misschien kun je het dan zo uitzoeken. Zou wel fijn zijn als je het niet zelf zou hoeven betalen, toch?
@joyce: ik heb apart een luiermatje gekocht, luiertas heb ik nog niet Hmmm ook maar eens over nadenken! Oh je mannetje! Lijkt me heel lastig voor jou! Hoe is hij de vorige keer er bovenop gekomen? Zou wel prettig voor hem zijn als hij weer beter in zijn vel zit, als de beeb komt. Sterkte in ieder geval en weet dat je hier altijd je hart kunt luchten! @Ilona PS: wat een goed nieuws!!! Gefeliciteerd! @elmo: mooie buik! Wauw! @Ziekenhuis: ga ik ook maar eens uitzoeken, heb wel een info folder. @xenas: pfff ook een begrafenis zwaar hoor! Fijn dat alles goed was bij de vk! En al bijna verlof, aaaaah! Hoe waren de verjaardagen? Beetje vol kunnen houden? @Manoe: goed nieuws van je beeb! @Roeltje: nog kunnen slapen? @Jolinde: mooi kamertje! Waar heb je die sticker vandaan?? Heb nl echt een zwak voor schaapjes Ah woordsticker.nl dus! @Hema: joepie, pakket is gister bezorgd!! Ik ben helemaal blij! Verder gister met vriendinnetje en baby (8 weken) de stad in geweest. Nog meer gekocht!!! J En het leuke is dat ik onze wagen heb uitgeprobeerd! Hij loopt heerlijk! Heel soepel! @jonge gezinnen beurs: gaat iemand hier naartoe?? Krijg het kado van vriendinnetje. Zat erg te twijfelen, maar is stiekem best leuk denk ik. Lekker tutten samen!