December 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fempje, 22 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    zoooo, en nu ga ik naar Ikea, praxis en AH. Toedeloe!

2. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Hallo meiden!

Doordat ik geen mailtjes kreeg van de site, was ik even vergeten dat ik hier ook nog kwam hihi. Dus ik loop een beetje achterer!~ Ga me zo weer inlezen hoor!

Hier zijn ze druk aan het klussen! Mag ook wel, want het wordt al bijna een onmogelijke taak om het op tijd af te krijgen...

Donderdag eindelijk samen wat babyspullen gehaald. Voelt wel gek hoor, zeker omdat we nog niks afhebben. We hebben wat belangrijke grote dingen gehaald. Verder waren we pas 1x samen wezen kijken voor een kamer. Die hebben we toen ook meteen besteld. Hoop dat alles snel af is.......

Ben benieuwd hoe het met jullie gaat, dus ik ga even lezen!

3. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Collo; wat een handige site, dank je! Oh knalroze lijkt me ook gaaf op de vloer trouwens :D

@ kat ; de hele reden dat we een schuifdeur in een onmogelijke vorm maken, is om zo een afgesloten ruimte te maken als kinderkamer zodat poeslief er niet lekker bij kan kruipen :p. (als ik er ben mag ze overigens ook gewoon mee) Daarmee vergeleken is de rest en de box en zo nog even niet zo onder de aandacht, ga er maar even van uit dat dat wel los zal lopen. Opletten zal in ieder geval moeten ;). Denk dat we dr toch wel eens in de wagen, box of een ander zacht warm plekje zullen aantreffen, tja.

@ hier; echt mega aan het bijkomen. Heb voor het eerst in 9 jaar mn kerel er uit geslapen vannacht :D. Verder snoepvoer gehaald, vijgen met geitenkaas en honing, groene asperges met sla, peer en blauwe kaas en een bak Ben & Jerries ijs. Heb een heerlijke lege avond in mn uppie en een date met bank, poes en dvd-speler. Zó lekker op z'n tijd.
    Hoop dat jullie allemaal ook zo'n heerlijk weekend hebben!

4. Jolinde

Jolinde Actief lid

22 sep 2008
    101
    0
    0
    Drenthe
    @ zwanger worden: Wij hebben 2 katten en die mogen net als bij collo alleen in de babykamer komen als wij er ook zijn en verder niet. We hebben dus ook altijd de deur dicht zitten. En ze mogen niet in de ledikant komen. De box staat bij ons al in de woonkamer zonder boxkleed en daar kijken ze niet naar om. Behalve als we de boxkleed er wel in leggen dan gaan ze er wel in. Dus dat moeten ze nog afleren. Laat eerst de boxkleed er nog maar gewoon uit.

@ collo : Deze stoel komt bij de ikea vandaan, daar hebben ze hem in verschillende kleuren. Voor mij is hij niet te laag, maar ben zelf ook niet erg groot. IKEA | Zitbanken met stoffen bekleding | Fauteuils met stoffen bekleding | EKTORP TULLSTA | Fauteuil

@ samia : Ik heb ook nog geen doos van de prenatal gekregen en ben nu 30 weken zwanger. Zal nog wel komen.

@ roeltje : fijn dat je vriend weer bijna thuis is!

5. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    heyhey,

meiden ben lang niet geweest.. heo is het hier? kan iemand mij een udateje geven pplease :D

hoelijk gaat t met iedereen goed hier. en kom vanaf nu weer elke dag hoor.. trouw m eigen melden.

is er al een meeting geweest of gaat die nog laats vinden??

6. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Goeienavond allemaal...

Joehoe!! om kw voor 2 zat mn vriend weer naast me in de auto.. en hij hoeft dinsdag pas weer weg:D:D
    Vanmiddag verjaardag gehad van schoonmoeders, errug gezellig, blijven eten en koffie leuten haha.. *ja ik heb wel een leuke schoonmoeder hihi*

Zijn net een half uurtje thuis, heerlijk op de bank met kruik, laptop, tv aan... vriendlief ligt even heerlijk uurtje te slapen, die is al wakker sinds vannacht 4uur, dus is er wel ff aan toe... Nu ff zoeken naar een leuk zwembad hier in de buurt, en dan morgen heeeerlijk zwemmen,,, vanmorgen nieuwe bikini gekocht, oude past niet meer gnagna...

Zaten vanmiddag heerlijk buiten en vriend en zijn tante besloten nog ff snel wat boodschappen te halen bij de AH... Komen ze terug met 6pakken pampers haha.. waren in de aanbieding haha.. heb me rotgelachen...

Nou,dat was mijn dag hihi...
    Hoop dat iedereen zo'n leuke dag heeft gehad en een leuke avond voor zich heeft:)

7. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Ben vandaag verschrikkelijk verwend! Heb van hele goede vrienden van ons een maxi cosi pebble met voetenzak gehad; echt een TE groot kado!! Jeetje wat een prachtige maxi cosi is dat zeg; zit er al de hele avond naar te kijken!

Welke wagen gaan jullie kopen Doortje?

Fijn Roeltje dat je vriend lekker ff thuis is...

8. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Oh, Happy, wat een super kado zeg! Kan me voorstellen dat het een bijna te groot kado is, maar ze zullen het je wel gunnen toch?

9. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @happy: wauw, wat een gaaf kado!! Wij hebben de wagen al, kleintje heeFt in onze wagen gelegen! We hebben een quinny buzz. En welke jullie?

10. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Happy, wat een gaaf cadeau! Lekker van genieten :).

Ik heb net geboekt! half november 3 nachten in het hoge noorden in the middle of niks, strand, bos en plassen het idee alleen al geeft nu al rust, jeee!

Het wordt een mooie dag vandaag, nog dames met leuke plannen?

11. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    goedemorgen meiden!

Hier weer eens ouderwets lang uitgeslapen (wat ik overigens goed kan altijd) en verder weinig nieuws onder de zon!
    Ik ga eens even shoppen voor geboortekaartjes, want daarin zijn we nog steeds niet geslaagd!

Owja, 30 weken vandaag! WAUW, nog maar 10 te gaan! :D

12. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    @happy; gaaf cadeau zeg! heb je een foto?
    @riti: heeeeerlijk nog een weekendje weg! genieten joh!

Ff vraag over lilypads: zijn ze de moeite waard? Aangezien ze 23 euro kosten. Heeft iemand er ervaring mee? Ik heb de laatste dagen namelijke enorm lekkende borsten 's nachts en zoek het niet met bh aan te slapen, lijkt me niks...

13. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Hoi hoi,

Wat een gaaf cadeau happy!

Suus ik heb geen ervaring met lilypads.

Gisteren in de beekse bergen geweest, was keileuk alleen ik was in alle hektiek van het vertrekken met twee kinderen en het "wat moet ik allemaal meenemen" mijn bekkenband vergeten. Oops!!!!!

Daar dus 5 uur rondgelopen zonder bekkenband, was compleet gesloopt!!
    Op de terugweg kon ik twee keer langs de vluchtstrook stoppen omdat Renée de eerste keer moest plassen daarna nog een keer poepen. ( erg fijn)
    Vervolgens waren we pas om 18.45 thuis en moest ik nog koken, de meiden eten geven en wassen etc en in bed leggen.
    Ik was net klaar en toen kwam mijn mannetje pas thuis van een bedrijfsuitje.
    Ben op de bank geploft voor K2 zoekt K3 en ben halverwege in slaap gevallen haha.
    Heb vandaag dus erg veel pijn, maar ja even rustig aan doen en dan trekt het wel weg.

Groetjes!!!!

14. @jolinde.. fijn dat je weer goed gekeurd bent!
    Super leuk kamertje hebben jullie zeg! Mooie kleur roze!

@geboortekaartjes.. hier zijn we al weken uit het kaartje.. met tekst en al is hij al helemaal klaar!
    Proefdruk is binnen en we hoeven alleen nog de rekening te betalen...
    Ga ook niet meer op andere sites kijken hoor haha, anders wil ik straks wat anders haha!

@katten.. wij hebben een kat.. In het begin toen we de box klaar hadden staan voor Jesse hebben we ballonnen en/of aluminium folie in de box gelegd.. zodat Dirk (de kat) niet in de box kwam.. hij is er nog nooit in geweest...
    Verder hielden we het kamertje dicht.. vooral in het begin,.. wou niet dat hij in het bedje kwam...

nu kijken we er iets minder naar, in de kamer van Jesse dan.. en soms betrap ik dirk er wel eens op dat hij op Jesse zijn bedje ligt.. hij heeft nu ook een groot bedje.. En dan 'schop' ik hem er meteen vanaf... hij heeft het nu al een tijd niet meer gedaan * klop klop*
    Straks mag hij ook niet meer in de babykamer, dus moeten we er op letten dat de deuren dicht zijn als wij naar ons werk gaan..

We hebben trouwens toen Jesse en ik thuiskwamen uit het ziekenhuis.. Dirk 'kennis' laten maken met Jesse.... jesse op bed gelegd en dirk laten ruiken aan hem... hihi
    Hij vond het maar raar...

@roeltje.. aaah wat lief van je mannetje! Jeee hij is bijna thuis!! Hij is alweer thuis! Fijn zag! Aaah haha die pakken luiers.. welke maat heb je gekregen?

@samia.. ik heb de blije doos allang opgehaald.. tenminste manlief heeft dat gedaan..
    Had tijdje geleden al een mail gekregen.. dat hij klaar stond voor me!

De kruidvat doos staat ook al klaar.. alleen nog niet opgehaald..

@elmo.. hee doe jij wel rustig aan? Wordt al moe van je verhaal! Wel fijn dat de kamer bijna klaar is! Wel even spammen daarna he!

@doortje.. was blij dat de verjaardag voorbij was.. haha ik en Rob houden er niet zo van! Beetje verplicht allemaal.. Maar goed we hebben wel boel centjes gehad.. en het was toch wel gezellig!
    Je bent weer lekker druk geweest meid!
    Leuk de beurs.. ik wil er ook wel heen.. maar ben bang dat mijn rug en bekken dat niet leuk gaan vinden!

@Lotte .. gaat het goed met je?

@riti..jij hebt lekker een avondje voor jezelf gehad.. lekker al dat snoepvoer!

@chiquita.. hoi!!!! Hier alles goed! Beetje last van bekken klachten en ben heel erg moe steeds.. dus doe even rustig aan!

@happy.. wow.. wat een lieve vrienden heb jij! Gaaf ding zeg!

@suus.. whoeehoeee zijn we alweer 30 weken.. gaat hard ineens he! Geen ervaring met de lilypads!

15. Eer gisteren zo'n rot nacht gehad.. ik kon gewoon niet slapen.. daarna er vroeg uit.. boodschappen doen.. samen met Jesse naar karwei geweest, even verf kopen voor het kozijn... naar een plantenzaak geweest.. en even naar mijn moeder. Rob was ondertussen het behang er af aan het halen.. ik was zooo moe.. maar vorige keer heb ik ook geslapen tijdens Jesse zijn slaapje.. en die werd vroeg wakker zodat ik nog steeds brak was.. dus gisteren dat maar niet gedaan.. maar om 4 uur was ik zo moe.. dat ik wel kon janken.. kon niet meer recht zitten op de bank.. bekken en onderrug deden zo'n pijn.. dus rob gebeld, die is meteen naar huis gekomen en heeft Jesse mee genomen naar de voetbalvereninging.. Kon ik mooi ff tukken! uurtje of 7 wakker..
    maar ja, vannacht dus ook weer geen moer geslapen...

Vandaag alweer 30 weken zwanger!! tjeeeee wat gaat het hard!

Vanavond uit eten bij de griek omdat mijn moeder weer thuis is na al die maanden.. heerlijk heb er onwijs trek in!!

16. he meiden ik wil een verlofdagen lijstje gaan bijhouden.. kunnen we samen aftellen!

Jullie kunnen mij allemaal een pb sturen met wanneer je verlof in gaat!

verlofdagen lijstje..
    26 oktober - xenas

17. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Leuk idee, ik heb je een PB gestuurd.

Rustig aan doen jij hè?

Groetjes

18. Ik doe rustig aan hoor!
    Zit heel de dag al te niksen.. ok heb het laatste restje behang eraf gehaald.. zo heb ik toch wat gedaan in het kamertje haha!

19. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    ff iets héel anders.
    Ik heb een oproep van de huisarts ontvangen voor vaccinatie voor nieuwe influenza A (mex. griep).
    Heb veel te weinig kennis van zaken om ook maar een enigszins gefundeerde beslissing hierover te maken dus ik ga maar eens kijken waar ik wat kennis vandaan kan krijgen.

Maar buiten dat, wat doen jullie?

20. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Riti,

Ik denk niet dat ik me laat enten, ik weet immers ook niet wat de gevolgen van de vaccinatie zijn.
    Moeilijke beslissing blijft het vind ik.

Deel Deze Pagina