December 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fempje, 22 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Hoi,

Ja wel balen maar ja.....hoe kan het dan dat je zelf zo'n andere kleur in gedachten had/ en waarom heb je t toch gedaan als je twijfelde?

Ik vind het zelf wel meevallen hoor, ik vind het wel mooi rustigere gordijnen bij een knal-klamboe....daardoor springt de klamboe er juist lekker uit maar is de rest wel een rustiger geheel.

Maar ja nogmaals wel balen..helemaal voor dat geld :(

Succes ermee....

2. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Hahah okeeeee opgelost..

Das wel heel netjes van hen dat ze dat ene gordijn 50-50 doen. Dat andere vind ik echt slordig dat ze dat zelf niet gezien hebben in de winkel voor dat het de deur uit ging. Gordijnrails scheef? Mmm niet echt goed dan......

Hihi mn moeder heeft in interieurwinkel gestaan en ik werkte daar ook wel eens in het weekend;) vandaar dat ik er zo over denk enneh als ik dit zo hoor dan vind ik het niet echt professioneel over komen die lui ;)
    Maar goed bof jij met je moeder haha heb je wel mooie gordijen en kan de klamboe blijven :)

Geniet er van....

3. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Nee hoor...moet niet ;)
    Wij hebben hem er niet lang boven gehad want op een bepaalde dag gaan ze er aan trekken en kunnen ze t spul wel naar binnen trekken ook al maak je hem vast aan het ledikant. Daar waarschuwde de kraamzorg destijds voor..sommige ukkies zijn namelijk nogals sterk/vindingrijk ;)

4. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    @Happy:

Zo hee, dat noem ik nog eens een cadeau! Kan me voorstellen dat je er de hele tijd naar wilt kijken hihi.

@Xenas81:

Je vroeg hoe het met me gaat, lief van jeJ Het gaat heel wisselend…Waarschijnlijk voor een hoop van jullie wel herkenbaar hihi. De ene keer denk ik dat het allemaal niet gaat lukken met de verbouwing en zou ik het liefst de hele dag op mn bed liggen en de andere keer voel ik me redelijk.

Vervelend dat je last hebt van je bekken. Heb je de hele dag last van of dat niet?

Mijn verlofdatum is 4 november trouwens. Misschien mag ik de maandag en de dinsdag ervoor vrij dus dan wordt het eerder, maar officieel is het dus de 4e!

@Katten: Wij hebben 5 katten en die mogen ook niet in de babykamer straks. We houden dus de deuren dicht als het kamertje er is.

@Riti: De brief die je hebt binnen gehad is als het goed is voor de normale griep hoor. Die brief krijgen nu heel veel mensen binnen. De vaccinatie voor de mex. griep is al verschoven naar half/eind november namelijk. Nederland was weer eens te laat met bestellen, dus de vaccinatie zijn hier nog niet.

………………………..

Morgen weer werken, heb er helemaal geen zin in…Maar ja, moet maar. Vind het wel gek eigenlijk, hoor hier bijna iedereen zeggen dat ze de weken zo snel vinden gaan, maar ik vind ze nu echt laaaaangzaaaaaaam gaan! Misschien omdat ik teveel zit te wachten op mn verlof en tot de aanbouw klaar is? Wat denken jullie? Nog iemand die het langzaam vindt gaan?

Morgen gaan we wel nog een keer een 3d echo laten maken. We vonden het zo leuk en we hoorden dat als je nog een keer wil gaan dat je het t beste voor 30 weken kan doen. Dus laatste keer dan maar hihi. Wil gewoon elke keer spieken, maar dat wordt dan wel erg duur. Scheelt dat ik een spaarpotje heb voor dit soort dingenJ

Tot snel, liefs Lot

5. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Lotte,
    Haha en ik dacht al dat ik zo'n kattervrouwtje was met mijn drie katten, maar jij hebt er dus 5. Poeh he, da's vaak de kattenbak verschonen :D

Xenas,
    Volgens mij ben ik 1 van de laatste hier die met verlof gaat. Mijn laatste werkdag is volgens mij 26 november.

6. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    @Happy: Gaaf zeg, dat c adeau… kan me voorstellen dat je er blij mee bent :D
    @ RiTi: Heerlijk nog een paar daagjes weg.. kan prima nog ja..Mm, kan je geen info geven, heb geen oproep gehad, al had de HA het daar wel over..
    @Suuskebab: Hebben wij vanmorgen ook gedaan.. heb vrijdag 3 mappen met kaartjes bij de drukker gehaald en vanmorgen hebben we gekeken en hebben inmiddels een mooie kaart gevonden:D
    @lilypads: Ik lees even mee, heb er ook last vanL
    @Elmo: Ai!! Das minder.. erg pijnlijk kan ik me voorstellen… hopelijk gaat het nu weer wat beter?
    @Xenas: Geen idee welke maat haha.. nr.1 en nr.3, want nr.2 was er niet meer haha.. ach, kan niet over de datum raken dus laat maar staan als het te groot is haha.. kastjes van de commode zijn nu wel vol hihi.. Wel onwijs lief hihi..
    Lekker aan het eten bij de Griek? Zo te lezen heb je wel een leuke avond verdiend.. dacht altijd dat zwangere vrouwen zich met veel dingen aanstelden, maar ik geloof dat ik daar maar op terug kom.. soms donder ik zelf ook van mn roze wolk haha…
    @Lotte: Spannend, die echo.. eerst wilde wij ook zo’n echo laten maken, maar mn vriend vind ze niet zo mooi *mannenopmerking???* dus laten het maar zo.. De dagen/weken gaan ook steeds langzamer volgens mij haha..
    @Colloo: Mijn laatste dag is 20nov haha.. dus valt mee.. maar denk dat ik er 2weken eerder van maak, want dan is mn vriend ook 2 weken vrij dus dan kunnen we mooi nog wat leuke dingen doen met zn 2-en, aangezien dat straks lastiger gaat:D dan moet hij nog 2 of 3 weken werken en is weer vrij tot en met week 2

Nou volgens mij heb ik overal op gereageerd; Anders: Sorry :D.. vandaag lekker gezwommen in Assen, zo heerlijk!! Voelde me wel een attractie moet ik zeggen: Iedereen staart je zo aan..nouja, ze kijken naar je buik.. heerlijk joh: Gewi chtloos in het water dobberen:D:D:D Er staan van die baden met kruidenwater.. aroma of iets met lavendel… staat wel een behoorlijke rij altijd maar tis de moeite waard.. heerlijk met vriendlief in zo’n bad gezeten en één zo’n bad *vette bubbels haha* duurt ruim 10 minuten… zo lekker, rugpijn was gelijk bijna over:D:D
    Nou ik ga zo GhostWhisperer kijken met kruikje en ventje op de bank.. veel plezier deze avondJ

7. zwangerworden

zwangerworden Bekend lid

29 jul 2008
    502
    0
    0
    hoi meiden,

lees dat er meer mensen een heerlijk weekend hebben. Genieten!!! Ik heb een nieuwe auto gekocht een opel agila, lekker hoog en alle kinderzitjes en de wagen passen er prima in(wagen mee genomen op de testrit hahhaha.
    Morgen weer aan het werk, merk dat het nu wel zwaarder wordt. Merk ook dat ik minder lekker in mijn kleding zit zelfs mijn zw kleding lijkt te klein. Denk dat het komt omdat mijn hoofd en borsten ook zo groot zijn geworden dat ik ook veel dikker lijk. Nou ja misschien beetje raar maar misschien is er iemand die het snapt.

Spreek jullie snel, oja prachtige kamertjes zeg!!!Zal jullie snel ook wat foto's uploaden.

8. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Heb er ook wat foto's ingezet (wel 3 haha) paar foto's willen niet geupload worden, zal morgen nog wta extra foto's maken.. je kan wel een beetje zien hoe het er uit komt te zien hihi...

9. verlofdagen lijstje..

2 oktober – Mili (eerst 2 weken vakantie)
    23 oktober – Elmo
    26 oktober - Suuskebab
    26 oktober – xenas

4 november – Lotte1987
    20 november - Roeltje
    26 november – Collo

Wil je ook op de lijst? Stuur mij een pb met de datum J

10. @lotte.. idd heel herkenbaar... je wilt zo veel doen nog.. maar soms moet je even gas terug nemen!
    Succes morgen met je 1e werkdag! ohh leuk.. en nog een pretecho! Gaaf! Veel plezier!

@roeltje.. het eten bij de griek was heerlijk! heb wel vlees laten liggen.. want kon niet goed zien of het nog rood was... maar eigenlijk zat ik ook bomvol!
    haha .. mijn collega, zwanger van haar 1e kindje.. en 4 weken eerder dan mij uitgerekend..schreef op haar site.. dat ze dacht dat vrouwen zich altijd aanstelden mbt de kraamverbanden... maar toen ze ze echt kreeg.. hahaha ze schrok zich rot.. ze heeft ze zelfs opgemeten hahaha
    heerlijk dat zwemmen zeg! Was het in een soort kuuroord?

@zwangerworden.. ohh gaaf een nieuwe auto! die is wel erg leuk!

11. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    @Xenas: nee geen kuuroord maar je zou het haast wel denken.. Voor 10 euro kun je van 10.00-22.00uur zwemmen, onbeperkt drinken, onbeperkt sauna, stoombad en zonnebanken, nou ja en zo'n aromabad dus.. heerlijk joh.. gaan er echt vaker heen.. Ook heel kindvriendelijk dus als de kleine er straks is gaan we lekker met zn drietjes.. is maar 3kwartier rijden dus je bent er eigenlijk ook zo.. en het allerleukste vind ik nog wel dat je na het zwemmen heerlijk op de bank ploft thuis en je dan pas merkt hoe moe je eigenlijk bent..

Wat ik wel *** vond is dat het lijkt alsof je niks weegt onder water, maar als je er uit stapt voel je je ineens een logge walvis haha..

Heb het er wel voor over, het was zoooo lekker:D

12. hahahha dat geloof ik graag!
    Jeetje zeg ! Dat lijkt me echt heerlijk! Waar is dat?

13. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Goeiemorgen!

Klinkt lekker relax Roeltje! Heerlijk!

Ik zal een foto maken van de maxi cosi; hij is zooo mooi!

Wij hebben een maxi cosi mura 4 Doortje....moet alleen de reiswieg nog bestellen. Gisteren even bij de Babydump gekeken...levertijd is best lang (week 48! We hebben direct maar besteld en ga vandaag nog een beetje rondbellen of ik hem ergens eerder kan krijgen. Zou hem bij de babydump nog kunnen annuleren namelijk....

Kaartjes; leuk dat er al kaartjes uitgezocht zijn! Wij gaan binnenkort eens neuzen. Ben nu net 27 weken, dus heb nog even toch?

Liliypads; ik heb ze al...van mijn zus gekregen. Zij heeft ze wel gebruikt en vond ze wel fijn totdat ze echt borstvoeding ging geven (toen mijn neefje geboren was). Toen merkte ze echt dat het een soort van verstoppend werkte...Maar voor als je veel last hebt van lekken lijken ze me ideaal...

Lekker Riti dat je geboekt hebt, ben een beetje jaloers; ik hou van de wadden! Misschien krijg ik vriendlief nog zover om ook nog een midweekje te gaan....

Ga aan het werk; druk deze week dus ben niet heel veel online denk ik...
    Succes allemaal van de week!

14. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    @Xenas: De Smelt in Assen, www.desmelt.nl
    echt lekker.. je kan er ook schaatsen geloof ik, lijkt me ook gaaf maar nu even niet verstandig haha..

Vriendlief gaat even lekker boodschappen doen en dan om 11uur naar de drukker voor de geb.kaartjes en om 12uur in ondertrouw.. dan gaan we vanmiddag nog wat leuks doen om het te vieren haha..weten alleen nog niet wat:D

15. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Goedemorgen!!!

YIHAAAAAAAAAAAAA, 30 weken!!!! Bizar zeg!!

Donderdag komt ons kamertje en ik kreeg ook al een brief binnen dat we de kinderwagen ook op kunnen halen. Het gaat nu echt opschieten!!

Hoest met jullie?

x

16. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ riti: van de belasting krijg je voor elk opgenomen ouderschapsverlof uur een vergoeding, geloof 3 euro ofzo.. dus tis niet veel, maar toch

@ zwangerworden: volgens mij heb je altijd recht op ouderschapsverlof.. wat staat er op die link die ik had doorgegeven? die is van het ministerie..

@ roeltje: ja leuk he! hihi.. de mijne is ook kei enthausiast... kan niet wachten tot het zo ver is! :D:D

@ samia en roeltje: ben nu 29 weken en heb hem ongeveer een maandje.. krijgen jullie wel tijdschrift en mailtjes? moet overigens wel zeggen: mijn zusje had ook alles aangevraagd en had al eerder de bon dus
    ik vroeg me alleen af wanneer we de baby doos gaan krijgen haha

@ manoe: welke kruidvat doos?? de etos doos ken ik wel, heb ik ook al een flinke tijd..

@ doortje: thanks meis! maar komt wel goed hoor.. wat meer thuis werken, minder in de auto scheelt al een stuk.. en nu staat het hele huis opzijn kop dus werkt ook niet mee..
    en sja.. hij moet nu op zakenreis naar denemarken en een presentatie geven en daar issie al 2 weken zenuwappig voor.. vandaar...
    en ik ga met zusje naar de jonge gezinnen beurs!!
    en ziekenhuis: wij kregen allemaal filmpjes... bios formaat... ingezoomd.. alle soorten bevalling.. plus knip.......... mijn mannetje vond het niet echt fijn.....

Oeh! goed nieuws!! de box mag gewoon staan al alsie geleverd is!!!!! jeuj!! en we gaan dan ook de kinderwagen ophalen bij schoonouders... jeuj!!.. dus nog ff wachten tot 8 oktober als alles geleverd is en dan staat alles thuis.. jeuj! vriendje had toch wel door dat het nu wel erg hard kriebelt enzo!

hadden onze nieuwe kastjes voor de badkamer binnen! Zo leuk! meteen 1 plankje voor de beeb voor de shampoo enzo! :D hihi

@ suus: ja de lillypads zijn het geld waard! had via bellyfashion gekocht en afgelopen week nog bij prenatal met de korting.. had namelijk ook soms dat het lekte.. en niet alles 's nachts... en met deze dingen de hele dag voel ik me in de mannenwereld op het werk toch een stuk zekerder! had gewone kompressen gehaald maar die zijn behoorlijk dik dus. en dit zie je niet!

@ happy: vriendin van me raadde ze aan vanwege 's nachts.. dan hoef je tenminste geen bh aan.. heb nog niks gehoord over verstopppingen ...

@ elmo: auw! das niet fijn! hoop dat je toch een fijne dag hebt gehad..

@ xenas: mag het ook zo? heb ff geen tijd voor pbtje (als ik bij ben gelezen moet ik meeting in).. mijn verlof start 16 november

@ riti: heb geen oproep gehad.. alleen een brief van de kraamzorg welke maatregelen je kunt nemen en dta het dus kan voorkomen dat ze te weinig mensen hebben..

@ roeltje: geen maagzuur gehad tijdens het zwemmen?

@ chicken: jeuj! schiet op he! hier nog 11 weken! en 7 weken werken!!!.. 8 oktober kamertje! alles toppie op het navolgende na ;) hahahaha

@ auw!!: heb auw!!! net onder ribben.. en nee niet ribben.. lijkt wel of spier gescheurd is ofzo.. denk ik.. echt auw! en bij sommige bewegingen doet het knak-knak ofzoiets.. zit oook een buljte en als ik eroverheen wrijf voelt het verdoofd cq alsof ik me daar 1ste graads verbrand heb... AUW!!

@ ff wat anders: hoe staat het bij jullie nu tussen de lakens??

17. meloen

meloen Bekend lid

24 jul 2009
    581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden!

Hoe is het met jullie?

Ik kom mezelf weer melden! We hebben echt een super lekkere vakantie gehad! Ben helemaal bijgekomen en kan er weer tegenaan!!

Heb vluchtig terug gelezen, pffft wat is er hoop geschreven zeg!

Ik zag dat er een aantal meiden gaan trouwen, gaaf zeg, gefeliciteerd!!

Voor de rest ga ik het van hier weer oppakken hoor. :)

18. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    @tussen de lakens.....tja.....er gebeurt niet heel veel meer hier...maar ik vind het momenteel geen probleem. M'n buik zit mega in de weg en een standje waarbij je achter elkaar ligt op bed vind ik helemaal niks. We knuffelen wel gewoon heel erg veel en we doen ook andere dingen, maar echt sex even niet. M'n vriend heeft ook heel veel aan z'n hoofd met z'n zaak. We zorgen wel dat we aandacht voor elkaar houden, dat is ook heel belangrijk anders leef je zo langs elkaar heen.

@bewegen baby.....voelen jullie het ook zo veel....ik blijf me er over verbazen. Ik had van het weekend ook het gevoel dat hij al aan het indalen is. Ik kreeg een beetje ongesteldheidspijn en een steek bij m'n schaambot. Kunnen jullie ook voelen hoe het beebje ligt?

19. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Hahah het staat goed tussen de lakens bij ons :D Wel ff wat minder dan eerst, ivm mn BI, maar verder is er nog wel actie hoor ;):p

20. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    hi,hi.

Hier ook alles meer dan goed tussen de lakens haha.
    Je wordt wat creatiever met die dikke buik.
    Alleen de harde buik naderhand is wat minder maar heb het er graag voor over haha.

Deel Deze Pagina