December 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fempje, 22 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @Lotte; Klopt het is voor de vaccinatie van half november, voor de gewone griep heb ik (gelukkig) geen indicatie.
    Leuk weer naar de beeb spieken! Veel plezier.

@Roeltje; klinkt heerlijk zo in het water, lekker zeg.

@joyce; 3 euro voor ieder uur, toch echt wel de moeite....vele kleine beetjes ....;)

@lakens en daartussen; rustig maar wel erg gezellig :)

2. @roeltje..veel plezier vandaag! En alvast gefeliciteerd met jullie ondertrouw!!

@chicken.. gefeliciteerd met je 30 weken.. gaat hard ineens he!
    Hier alles goed.. beetje slechte nachten gehad...Kan zo moeilijk slapen!

@bewegen baby..ik voel de baby ook echt veel! Soms denk ik.. slaap jij wel eens haha!

@joyce.. kruidvat heeft ook een doos!! Snel aanvragen meid!
    Heb je op het lijstje gezet hoor!
    Heb je niet een gekneuste rib?

@tussen de lakens.. gaat het goed.. wel wat minder dan normaal.. merk wel dat onze favoriete standjes niet meer lukken.. beetje jammer.. dus we zijn weer een beetje aan het experimenteren.. maar die buik zit ook echt in de weg!

@nog meer gratis dozen: misschien kleine tip.. bestel wat meer geboortekaartjes.. Bij de c1000 / plus markt kan je namelijk een pakket (echt een mega pakket) krijgen als je binnen een maand na de geboorte een geboortekaartje aan ze geeft!
    Kijk maar even op hun sites!

3. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    goedemorgen meiden
    ben ik weer even

de verbouwing is eindelijk begonnen
    zaterdag hebben ze de zolder gesloopt en vanmiddag of vanavond beginnen ze met de opbouw
    hopelijk zijn ze dan over 2 a 3 weken klaar en kan het schilderen beginnen
    en dan op naar de babykamer ;)

geb.kaartjes: ik heb bijna 3 weken geleden het kaartje aangevraagd maar helaas nog steeds geen proefdruk gekregen ben wel heel benieuwd ernaar..
    hopelijk komt het deze week en kunnen we het bevestigen en enveloppen halen, kan ik ze alvast schrijven is dat alvast gebeurd he ;)

tussen de lakens; we hebben het wel stiekem een paar keer gedaan maar mag eigenlijk nog steeds niet ;)

woensdag weer even langs de vk voor tussencontrole, vrijdag gaan we uiteten met zijn tweeën voor onze trouwdag :D

zo nu even hier de boel poetsen en dan weer casey uit school halen

fijne dag meiden
    (kom snel weer even wat bijlezen)

4. Hier alles goed.. alleen heb best wel rot nachten gehad.. slaap zo slecht.. Vannacht gelukkig wel wat geslapen..

Ben aan het aftellen hoor.. nog 15 dagen tot mijn verlof!
    En denk dat ik nog wel een dag of wat vrij neem hahah!

Dit weekend is het behang eraf gegaan in de babykamer.. vrijdag waarschijnlijk behangen.
    Dan nog het kozijn verven.. en zijn we klaar!

Er moet dan nog best veel in huis gebeuren hoor...
    We zijn in november hier komen wonen..
    En we moeten nog.. plafond in de keuken is verlaagd maar moet nog gestuct worden. Gang nog een nieuwe behangetje over heen. Ik wil nog wat nieuws in de hal.. half november gaan we de wc beneden nog opknappen.. alles eruit slopen en opnieuw betegelen enzo..en wil de zolder nog aanpakken.. maar dat komt wel als de baby er is haha!
    Dus we hebben het nog druk druk!

5. @caruli.. fijn om weer wat van je te horen!
    Ik zie dat jullie ook druk in de verbouwingen zitten! Fijn he!

6. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    pfff....even niet leuk nieuws....bij de februari-mama's (die zijn nu ongeveer 20 weken) is er een beebje in de buik overleden. Ik vind dit altijd zo vreselijk om te horen en besef dan des te meer, wat een ongelofelijk wonder het is en dat het nog steeds niet allemaal vanzelfsprekend is.

7. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    dat is wat ik al gelezen had.... ben er al de hele tijd van overstuur
    doet me te veel denken aan ons eigen mannetje....
    pfff
    internet is heel fijn om je dingen mee te delen enzo maar aan de andere kant lees je er veel te veel :(

8. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    @Caruli...dat kan ik me goed voorstellen meis. Ik ben er zelf ook al beduusd van. Soms lees je er inderdaad veel te veel...aan de andere kant, is het ook wel weer een plek om steun te zoeken.

9. @chicken.. wat een verdrietig nieuws zeg!

10. meloen

meloen Bekend lid

24 jul 2009
    581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gatsie nou idd vreselijk nieuws!

Bah Caruli kan me voorstellen dat dat voor jou helemaal hard aankomt! Hopelijk kan je het snel een beetje van je afzetten...

@ tussen de lakens, jeetje meiden wat zijn jullie nog actief! Hier weinig actie hoor. Moet eerlijk zeggen dat ik het erg fijn vind om lekker te gaan slapen :)

@ Xenas, ik heb je een pb gestuurd en ben jaloers dat je nog maar zo kort hoeft te werken...;)

@ verbouwen, er wordt wat afgeklust zeg!
    Wij moeten ook nog stucen, spachtelpoetsen, laminaat leggen, behangen enzenz. Hoef het gelukkig niet zelf te doen ;)

@ chicken, af en toe voel ik idd een lijfje. Volgens mij ligt hij ook al met zijn hoofd naar beneden want regelmatig wordt er hier een kontje (denk ik dan..) tegen mijn ribben aangeduwd en dan kan je aan de buitenkant precies zijn lijfje helemaal voelen. Grappig hè?

11. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    @Meloen...nou ik heb dus eigenlijk geen idee hoe hij ligt. Ik voel wel regelmatig een harde grote bobbel en dat zal z'n kontje dan wel zijn, en dan voel ik weer een kleine ronde bobbel draaien, dan weer boven, dan weer beneden. Getrappel beneden en boven....ik heb het idee dat ie nog steeds alle kanten op draait! Je zou er duizelig van worden!

12. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Getver wat een nieuws, vreselijk!

13. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Hier beweegt de kleine ook de hele dag, s'nachts krijg ik protest als ik ga verliggen haha.
    Als deze hummel echt van boven naar beneden draait ( ongeveer om de dag) dan doet het gewoon pijn.
    gelukkig wordt er vooral om de as gedraaid haha

14. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    @Elmo...nou, dat heb ik dus ook! Dat draaien is zo'n naar gevoel...en inderdaad trappelen als ik me omdraai. Haha, best een beetje een temperamentje volgens mij!

15. meloen

meloen Bekend lid

24 jul 2009
    581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha gelukkig hebben ze daar geen last van. Soms vind ik het wel een beetje zielig, ze liggen maar te tobben in het donker... gelukkig hebben ze ook daar geen last van.
    Maar soms als ik lig dat kan je het ook zien, dan is mijn buik echt scheef en is er aan de rechterkant een langwerpige bult te zien.

16. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    "ze liggen maar te tobben in het donker"....hihi....ach dat is best zielig ja....

17. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo,

verlof lijstje: ik krijg geen verlof ;) mn huismama werk gaat gewoon door :p

tussen: de lakens: ja vrij rustig er is wel wat actie maar volle actie ook niet dan zwelt t daar beneden helemaal op en heb daar dan echt een hele dag last van.. komt door het schaambotje echt heel fijn...

gister naar de dierentuin geweest het was lekker weer en ik dacht nu nog wel een stuk te kunnen lopen.. heb ik ook vol kunnen houden de kids vonden het gewldig maar ik vandaag iets minder.. heb ontzettende pijn gehad an mn schaambotje en omstreken kon mn benen niet open of dicht doen na 2 paracetamols kon ik wel wat slapen.. nu kan ik bijna niet meer lopen. dus is een rust dag. als het er bij 1 blijft :(

18. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ tussen de lakens: vroeg me gewoon ff af hoe het nu ging, hihi.. maar hier idd ook een stuk minder dan eerst.. als het dan is het ook (super) leuk, maar had op vakantie toen ineens echt een auw steek en sindsdien toch beetje bang.. en idd die harde buik erna is minder.. dus wij doen ook meer knuffelen enzo.. mijn vriend is ook wat voorzichtiger dan eerst dus heeft zoiets van geef jij maar aan wanneer je wilt, ik heb toch wel zin want vind je nog steeds net zo leuk etc etc als eerst maar bij jou is er vanalles veranderd en bij mij niet... dus heb ff gezegfd datie me nog steeds gewoon mag verleiden! en anders doen we alleen knuffelen ook leuk!

@ chicken: echt waar??? jeetje wat rot zeg! denk je dat alles goed gaat..... pfff.. moet er niet aan denken!
    hier is de beeb 's ochtends heel actief, bij het avond eten en bij slapen gaan.. en tussendoor ook regelmatig hahaha..
    maarem indalen lijkt me wat vroeg! zijn waarschijnlijk je banden die aan je schaambot zitten en dat je nu langzaam toch stiekem je bekken veranderingen begint te merken..

@ xenas: zou het? hmm.. voelt oppervlakkiger... was vrijdag aant strijken en had toen ineens zoiets van en nu moet ik stoppen want is niet te houden!! en sindsdien is het gevbleven! en had daar straks wat zwaardere deuren die ik moest open doen en deed gewoon echt auw!!!!!!!!!!!
    en is ook niet echt een knak, maar lijkt meer alsof er iets over elkaar gaat...

19. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ chicken e,a,: voel ook ongeveer hoe die ligt.. grote bobbel is hoofd, kleine bobbel billetjes, en recht stuk is ruggetje!
    en idd als ik 's nachts anders ga liggen protesteren hahaha
    hihi

20. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    @Joyce...oei meis, vervelend dat je zo'n pijn hebt....voorzichtig hoor! Dat indalen leek mij ook vroeg eigenlijk...maar m'n bandenpijn voelt anders...ach zal er wel bij horen..hihi

Deel Deze Pagina