December 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fempje, 22 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lente1973

Lente1973 Actief lid

13 nov 2008
    398
    0
    0
    Ook goedemorgen...we kunnen elkaar een hand geven.. moet ook door tot 22;00 vanavond :( fijne dag allemaal..

2. Brigitte77

Brigitte77 Actief lid

19 mei 2008
    374
    2
    18
    Limburg
    Goedemorgen allemaal.

Hier weer even een berichtje van mij,
    Als eerste alle nieuwe zwangeren Van Harte Gefeliciteerd,geniet ervan!!!! :D

Verder gaat het het volgens mij wel allemaal goed hier he?
    Ik heb niet alles terug gelezen,een beetje maar!

Met mij gaat het ook nog steeds goed,ben alleen zo zenuwachtig voor mijn echo woensdag,volgens mij durf ik niet eens te kijken op het schermpje!!!!
    Ik hoop echt maar dat het mooi in mijn buikje zit!!!!!!

Ook hebben we het afgelopen week-end het tegen de ouders verteld......helemaal HAPPY waren ze!!!!
    Ze waren gewoon aan het huilen!!! :D

En verder hier????
    Al veel klachten????

Liefs Brigitte

3. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Hy brigitte,

Hoe heb je het voor elkaar gekregen dat je nu al een echo krijgt? ik wil ook :) moet nog 3 weken wachten omdat ze dan pas hartactie zien.. ook ondanks mijn eerdere mk..

Je komt uit limburg zie ik, waar ga je de echo laten doen? in het vorige mama topci waar ik zat waren er meiden die vanuit haarlem een echo in limburg gingen maken omdat ze daar met 14 weken al een geslachtsbepaling hebben laten doen.. dat ben ik dus ook van plan :)
    Ik ga ze zo eens het adres vragen :)
    FIjn dat ouders zo gereageerd hebben he, is het voor hun het eerste kleinkind? Hier nog steeds niks verteld, best moeilijk soms, gisteren belde schoonouders of we wilden komen bbq... hmmm nee dank je, geen bief voor mij en ik ben kotsmisselijk :) we proberen het nog 3 weken vol te houden.. maar of ons dat lukt.. :):):)

4. Brigitte77

Brigitte77 Actief lid

19 mei 2008
    374
    2
    18
    Limburg
    Hoi elegance.

Wat die echo betreft....ik heb in 2007 een BBZ gehad,dus loop al bij het ziekenhuis.
    En de arte zei in januarie(toen heb ik nog een kijkoperatie gehad)dat als ik in verwachting zou mogen raken,dat ik met de 6 weken een echo krijg!!!!!(en de arts zei,als het goed is kunnen we dan ook het hartje al horen)
    Maar je leest overal iets anders,bij de ene horen ze het hartje met de 6 weken en bij de andere vanaf de 7 weken!
    Maar ik zou het alleen al fijn vinden om te weten dat het op de goede plek zit.
    Dus het is nog eens extra spannend voor ons.....

Ik heb de echo gewoon in het ziekenhuis in Venlo!!!!
    Waar je die andere echo's zo vroeg kan laten doen....zou ik niet weten????

Ik vindt het heel moeilijk om mn mond te houden,we hebben ook gezegd als blijkt dat de echo woensdag goed is....mag de HELE WERELD het weten!!!!!
    Wij zijn dan ook al 5 jaar bezig!!!!!
    Dus het wij SCHREEUWEN het dan van vreugde uit.
    Er kan dan nog vanalles mis gaan,maar daar ga ik dan maar niet meer van uit!
    Eens moet het toch eens goed gaan.......Toch?????

En echt blij kan ik nu nog niet zijn....iedere morgen als ik wakker wordt voel ik eerst aan mijn boobie's of die nog zeer doen hahahahaha!!!!!

Maar ik ga werken,ik lees het vanavond wel terug(als jullie niet teveel schrijven vandaag)hahahahaha

5. Brigitte77

Brigitte77 Actief lid

19 mei 2008
    374
    2
    18
    Limburg
    Ohhhh en wat het eerste kleinkind betreft.....bij mijn schoonouders wordt dit de tweede....en bij mijn moeder!!!!!DIE WORDT DAN 2X OMA DIT JAAR!
    Mijn zusje is in juli uitgerekend hahahha

6. minimouse

minimouse Niet meer actief

mijn moeder word voorhet eerst oma (A) en mijn schoon moeder al voor de 6e keer, dus die heeft al ervaring zat ;)
    oh toen ik vanochtend uit bed kwam was het eerste wat ik deed op de test kijken of er echt wel een plusje staat. maar hij is nog steed hetzelfde! het moet gewoon echt gelukt zijn :D:D:D

7. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Jee dat wist ik niet van je bbz, wel super fijn dat ze je zo vroeg laten komen dan.. ik kreeg het niet eerder voor elkaar dan 7.3 en ze willde me eigenlijk op 8 weken laten komen... pfff ikmoest dan echt alleen maar werken zei ik :)

al 5 jaar, ja dan zou ik ook willen dat de hele wereld het weet en de instelling van ooit moet het toch eens goed gaan heb ik nu ook.. deze keer gaat het ook gewoon goed!! af en toe zit ik in zo'n dip moment als mijn borsten minder pijnlijk aanvoelen.. maar daarna gaat het weer..

Gezellig je bent nu dus samen zwanger met je zusje! :) dat lijkt me leuk zeg! :):)

nou werk ze en tot vanavond! :)

8. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Hey minimouze volgens mij heb ik je nog niet verwerlkomt :) dus bij deze :)
    Je bent er ook al zo vroeg bij :) wanneer teste jij posi? :)
    En natuurlijk nog gefeliciteerd :):)

9. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Jeetje zeg, wat is er de laatste dagen veel geschreven. Veel te veel om op iedereen te reageren. Dat ga ik dan ook niet doen.
    Alle nieuwe zwangeren: welkom hier en geniet ervan.
    Iedereen met kwaaltjes: JAmmer genoeg hoort het erbij, maar daardoor kan ik me wel voorstellen dat je je zekerder en echt zwanger voelt. Ik heb namelijk nog helemaal nergens last van en twijfel soms of ik echt wel zwanger ben. Heb al kapitalen uitgegeven aan testjes (Die steeds positiever worden hoor!)
    @Linda: Over die vraag met de duowagen. Ik heb een dochtertje die in mei 1 jaar wordt. Ik had zelf gedacht om zo'n kiddyboard te kopen waarop ze dan kan staan. Weet niet of dat echt werkt maar dat was wel de planning.

Mijn man en ik hebben allebei niet onze mond kunnen houden tegen iedereen. Dus bij ons weet de hele familie het al, en sommige vrienden/collegae. Ach ja, ik heb zoiets van, Als het mis gaat kunnen deze mensen je steunen, en je hoeft niet bang te zijn om je mond per ongeluk voorbij te praten.

Wat ik me trouwens af vroeg. ZIj er mensen die strax niet willen weten wat het geslacht wordt?
    Bij mn dochtertje wisten we het ook niet en dat vonden we wel heel speciaal. Soms ook lastig hoor (als je op voorhand spulletjes wilt kopen kun je alleen maar unisex kopen).
    Nu willen we het weer niet weten. Het raden naar het geslacht blijft leuk.

Fijne dag iedereen

10. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    @dannie81; ik zou het geen 40 weken uithouden zonder het te weten!
    Ik zou gek worden........wij willen het gelukkig beide dus wel graag te horen krijgen.

11. Chantalleke1985

Chantalleke1985 Actief lid

10 apr 2009
    316
    0
    16
    @dannie81; Ik wil zelf eigenlijk niet weten wat het wordt. Lijkt me inderdaad speciaal om na 40 weken er pas achter te komen wat het wordt. Maar mijn vriend wil het wel graag weten dus heb ik me daar bij neer gelegd. Hij heeft natuurlijk ook wel wat te willen he hihihi. Is ook wel makkelijker om gericht kleding en andere spulletjes te kopen.

12. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Goedemorgen allemaal......alhoewel...goed......jeetje wat ben ik moe zeg. 's ochtends heb ik het gevoel of ik 's nachts niet heb geslapen, dat gevoel hou ik zo ongeveer de hele dag vast, dan heb ik als ik ga slapen even een opleving en kan ik niet slapen, dit gebeurt ook zo'n beetje om het uur 's nachts zodat het 's ochtends weer van voor af aan begint...pfff...wat een klus zeg...hihi

Maar lees bij Elegance dat het bij haar ook ongeveer zo werkt. Die is meen ik te lezen ook best moe...hahaha

13. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam

Die 2 van mij schelen straks (als alles goed gaat ;)) ruim 1,5 jaar. jaar en 9 maanden als het goed is. Ik denk dat ik nino maar op een meerijdplankje ga zetten. meeste duo wagens vind ik te lomp, maar ja, die van jou is nog kleiner dan nino natuurlijk dus misschien moet je wel...

14. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    Wat fijn dat het gelukt is na 5 jaar! Komt helemaal goed dit keer! Wij hebben het ook al aan meerdere mensen verteld. Kon bij Nino ook niet 3 maanden mn mond houden hihi.

15. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    ik wil het zeker wel weer weten wat het wordt. denk dat ik net als vorige keer een geslachtsbepaling laat doen met 16 of 17 weken. Vorige keer kwamen alle 'neutrale' kleurtjes me de strot uit tegen die tijd en ik wil toch meteen weer wat dingetjes inslaan als de eerste 3 maanden voorbij zijn. en als het weer een jongetje is, kost het me dit keer vrij weinig. Als het een meisje is kan ik lekker opnieuw gaan shoppen ;)

16. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    Mili, laat je weten hoe het gegaan is vanochtend?

Fijne dag iedereen!

17. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Ik heb toch ook besloten dat ik niet wil weten wat het wordt. Lijkt me zo leuk die verrassing. M'n vriend maakt het niet uit, als ik het wil weten wil hij het ook weten en zo niet, dan niet....de schat....hihi

18. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    goedemorgen meiden :D

alle nieuwen: gefeliciteerd!

vanmiddag hebben we de 2e echo
    ben benieuwd
    veel zal er nog niet te zien zijn helaas
    maar goed, hopelijk zit er wel verandering in het beeld
    vergeleken met vorige week ;)

slapen: beroerd, telkens wakker worden om te plassen
    als ik smorgens uit bed kom heb ik het idee dat ik niet geslapen heb
    ben de hele dag moe en fuloos :(

maar goed las al dat ik niet de enige ben :)

19. Nursy

Nursy Actief lid

7 jul 2008
    200
    0
    0
    Hey dames!

Vandaag alweer 5 weken zwanger! Wat gaat het eigenlijk snel zeg! Aan de andere kant natuurlijk ook weer niet omdat je uitkijkt naar de 1e echo, maar toch......Als ik me bedenk dat ik vorige week met de test in mijn handen stond lijkt het alweer langer geleden.

Heb me aangemeld voor MvM vorige week, maar nog niets gehoord. Hoe lang duurde het voordat de consulente contact opnam met jullie?

Wij willen wel weten wat het geslacht is. Helemaal als blijkt dat we echt een meerling hebben. Dan wil ik toch wel echt goed voorbereid zijn hoor! Eerst wilde ik het niet weten, heb ik altijd geroepen, maar mijn vriend wil het wel graag weten. Nu lijkt het me ook wel leuk te weten wat het is, kan ik gericht gaan shoppen. Denk dat die neutrale kleertjes ook wel mijn neus uit zouden komen op een gegeven moment.

Ik verbaas me er eigenlijk over hoe goed ik me voel. Had altijd het idee dat ik me verschrikkelijk zou voelen als ik zwanger zou zijn.....maar ben eigenlijk alleen maar heel erg moe 's avonds en ben 's morgens vroeg wakker. Kon altijd goed uitslapen, maar dat gaat nu niet meer op de een of andere manier. Ook soms nog wat krampjes in mijn buik en borsten zijn nog pijnlijk aan de zijkanten, maar daar blijft het bij. Ben wel blij dat het zo gaat. Hopelijk blijft de misselijkheid me bespaard.......

Gaan jullie ook allemaal een pretecho laten maken? Ik wel hoor!! Wil het na de 20 weken echo doen, want dan schijn je de mooiste plaatjes te kunnen krijgen omdat de baby dan nog in zijn geheel op het plaatje past.

Hebben jullie het al op het werk verteld? Ik heb het dinsdag verteld aan mijn hoofdverpleegkundige. Was een leuk gesprek!

20. Mariebel

Mariebel Fanatiek lid

10 jan 2006
    2.373
    0
    0
    Drenthe
    Ik denk dat ik me ook bij jullie mag aansluiten..

Zit nog een beetje te bibberen.. :confused:

Voor mijn zoontje zijn we 2 jaar bezig geweest en de nodige vruchtbaarheidsbehandelingen gehad... Nu ben ik dus waarschijnlijk een paar dagen nadat we het startsein hebben gegeven voor een 2e zwanger geraakt..
    Ik weet dus niet hoe lang precies, maar de CB geeft aan 2-3 dus zou 4 a 5 weken zwanger moeten zijn..
    Ik zal het ziekenhuis zo eens bellen.. heb een afspraak staan om weer een MMM in te gaan voor 29 april.. Mag nu denk ik een echo zijn..

Deel Deze Pagina