@chicken; 19 Oktober dus, wij als het goed is een weekje verder. Ik wil vanavond graag de reservering de deur uit hebben De weekjes gaan nu namelijk wel erg hard. @Joyce; Klinkt goed!! We wachten rustig je berichtje af
@joyce; zeker weten een stap in de goede richting, zo is het bij ons begonnen. Eerst aftasten wat de ander ervan denkt, dan komt later die beslissing wel. @all; Ik ga maar eens aan het werk, heb middag + avonddienst.
oh oh oh!@ en mag ook dus de box al neerzetten! ik zei al: wel handig om vast te wennen aan het ruimte tekort... en uiteindelijk was het: jaja... we zetten hem wel neer, ik weet wel dat je niet meer te houden bent
@Chicken wat een verschrikkelijk nieuws zeg, bah, Voel de baby eigenlijk ook best vaak, maar soms duurt het ook wel lang voor ik weer wat voel. Heb van mezelf al best een dikke buik misschien dat het daardoor komt?? @Xenas kun je mij erop schrijven voor 6 november??6 weken van te voren. Tussen de lakens, heb enorm veel zin maar doen het erg rustig aan inderdaad er zijn meer wegen die naar Rome gaan toch??? @ opruimen Hier ook met vlagen bakken lades en kasten die eraan moeten geloven en dan vooral om 22.00 uur sávonds .. @dretjuh gecondoleerd en heel veel sterkte @kaartjes en naam. HEBBEN NOG NIKS!!!! ZIJN WE NU HEEL LAAT?P?P?P @Spullen neerzetten, we hebben het kamertje bijna af, de box zit nog in de doos. Hebben jullie ook wel eens dat je ineens een golf van verbazing en geluk voelt. Zo van het is echt zo .heerlijk ik heb er zo veel zin in
xenas: heb ff je lijstje gepakt, denk niet de laatste, maar ja.. willen we deze ook op die andere site?? dan hoor ik het wel en doe ik die er ff op zetten! verlofdagen lijstje.. 2 oktober Mili (eerst 2 weken vakantie) 23 oktober Elmo 26 oktober - Suuskebab 26 oktober xenas 4 november Lotte1987 6 november - zwangerworden 16 november - Joyce81 20 november - Roeltje 26 november Collo
@ zwangerworden: ja, daarom wil ik het denk ik.. maakt het echter dat het echt niet zo lang meer duurt hoop ook volgende week de kinderwagen mee te nemen vanaf schoonouders.. als het goed is is er dan ook plaats want zijn de dozen weg.. maar ja.. wil gewoon alles hebben staan! gelukkig kan vriend nu ook niet meer wachten! hihi.. zo schattig!!! liefste zou die willen dat het al december is.. hij wil de baby nu ook wel eens knuffelen!
Hey meiden even een vraagje, hoe vaak heeft die kleine van jullie de hik? Die van mij elke dag en vandaag al 2x! Vind ik best veel, maarja hij zal wel veel drinken
Haha, waarom denk je dat ik zwanger wilde worden Hoef ik de kattenbakken even niet meer te doen hahaha. Nee hoor geintje
He meiden! Hoe is het hier? @tussen de lakens: ben blij te lezen dat het niet bij iedereen meer zo spannend is. Ik denk maar zo, het komt wel weer! Onder de douche gaat trouwens nog prima J @roeltje: en? Hoe was de ondertrouw?? @30 weken: ik kan niet geloven dat jullie al 30 weken zijn!!?? Wat gaat het hard!!! @caruli: fijn dat de verbouwing is begonnen! En alvast gefeliciteerd met jullie trouwdag! @xenas: wauw, bijna verlof!!?? Wat fijn! Zal je zo even pb-en met mijn verlof datum @chicken: wat een naar nieuws he? Met tranen in mijn ogen het verhaal zitten lezen @meloen: klusserdeklus! @beeb voelen: voel veel aan getrappel aan de bovenkant en geduw aan de onderkant. Soms zit ze echt in mijn lies te duwen, auwie! Ben dan echt benieuwd wat ik dan voel, schoudertje, voetje, elleboog? Ja dat draaien kan soms naar aanvoelen, he? @chiquita: rustig aan jij! @Joyce: naar dat je zon pijn hebt! Is het al minder geworden? En hoe is het met je mannetje? Hahaha ik lees dat je hem warm aan het maken bent voor het idée trouwen! Tip voor ziekenhuis tas (van mijn zus): dextro energie en warme sokken J @dretjuh: oh meis, gecondoleerd! Dat is erg verdrietig, sterkte. @geboortekaartje: we zijn eruit!! Zo fijn dat we op 1 lijn zitten! Heb een digitale proefafdruk binnen, nu nog het papier kiezen @chicken: 19 oktober is de dag!! Whoeweeeee! @dees: jij een week later!! Ook whoeweeee! @hier: gister weer geklust in onze slaapkamer. Ben helemaal blij! Nu alleen nog gordijnen en nachtkastjes. Zoheee, gaat mijn buik hier toch in 1x op en neer hahahah! Zoals jij ook weleens beschreef, chicken, hele snelle bewegingen!
hier ook minimaal 1x per dag de hik, en in de slaapkamer is t zeker niet erg spannend, krijg er pijnlijk harde buiken van
Heb nog niet alles gelezen, alleen de laatste pagina, dus reageer nog niet op iedereen, komt straks wel Ondertrouw was heel romantisch.. *NOT* gewoon de dingen besproken, papieren getekend, getuigen geregistreerd.. datum is vervroegd Mn vriend heeft in wk 44 en 45 vakantie dus doen het in die weken.. Maandag 26oktober is de grote dag.. gewoon ouders en zussen/broer erbij, meer niet.. 's avonds met de club uit eten.. Huwelijksreis gaat volgend jaar zomer naar Turkije of Kreta.. daar zijn we nog niet uit, moeten nog even uitzoeken wat het meest kindvriendelijk is haha.. daar moet ook rekening mee gehouden worden, we laten de kleine uiteraard niet 2 of 3 weken bij een oppas.. vind ik zielig haha.. @Tussen de lakens: Tja, uhm.... mmm.. wat moet ik daar nou van zeggen.. in de weekenden dat vriendlief thuis is gebeurd er natuurlijk wel wat, maar echt spannend zoals anders is het niet echt.. heb na die tijd kleine beetje buikpijn maar geen harde buiken gelukkig.. heb er daar nog maar 1 of 2 van gehad en dat wil ik graag zo houden, voelde niet echt prettig haha..vinden het allebei wel jammer natuurlijk, maar hebben het er graag voor over... @Dretjuh: Gecondoleerd met het verlies van je oma.. van hieruit veel sterkte toegewenst de komende tijd.. @Februari-mama's: Heb het niet gelezen *Bewust*. wil daar niet aan denken omdat ik nog regelmatig bloedverlies en buikpijn heb, en dan spoken de meest rare dingen door mn hoofd.. Vind het echt onwijs zielig... Tja, voor de rest: Lekker avondje alleen.. vriend gaat morgenmiddag pas weg *normaal is hij op zondagnacht weer weg* en hij is nu heerlijk bakkie doen bij zijn tante.. hebben een behoorlijk drukke dag gehad dus zit er helemaal doorheen.. zelfs al een half uurtje geslapen vanmiddag in de auto terug naar huis...en dat overkomt me niet snel.. lig nu lekker op de bank met een kruik en een hond WHOOEEEHHOOOEE!!! Geb.kaartjes zijn geregeld, krijgen binnen 3wk een proefdruk, De naam/namen zijn uitgekozen *uiteraard houden we die nog even geheim haha*, we hebben eindelijk spotjes op de slaapkamer.. heeft vriendlief vanmiddag/vanavond gemonteerd.. heeft paar uurtjes geduurd, maar uiteindelijk is het gelukt Ga even op internet neuzen voor een leuke box... die willen we binnenkort aanschaffen *cadeau van mn ouders*.. Nou tot vanavond!!
trouwen: ik zie dat er een aantal meiden een mooie dag in het vooruitzicht hebben gefeliciteerd! leuk hoor, wou dat ik het nog eens over kon doen hihi wat vinden jullie? wij zitten nu 3 weken te wachten op onze proefdruk van de geboortekaartjes ik heb een mail gestuurd met nr en tekst enzo en dan zou ik een mail met bestand terug krijgen, maar tot nu toe dus nog steeds niks gehad kan ik al bellen om te vragen hoe het zit? aangezien bij ons de kans groot is dat de kleine wat vroeger komt (hoeft niet perse zo te zijn maar toch...) wil ik graag dat al klaar hebben dan kan ik alvast enveloppen enzo gaan schrijven mijn vraag is dus: zouden jullie het raak vinden dat ik dan nu al er achteraan bel?
@roeltje: klinkt idd heel romantisch Maar de GROTE datum is dus bijna! @caruli: ja! ik zou bellen. Niet geschoten is altijd mis. Gewoon uitleggen waar je mee zit.
@Carluli: zou er gewoon even naartoe bellen... weet je gelijk meer, en als je uitlegt aan hun waarom je nu al belt, vinden ze dat vast niet raar.. Herkennen jullie het dat je bij liggen op je rug benauwd word.. niet echt een prettig gevoel moet ik zeggen.. vaak krijg ik dan ook gelijk last van een kloppende buikpijn.. soort steek die opkomt en meteen weer afneemt, weer opkomt, afneemt.. beetje lastig te omschrijven... moet zeggen dat de beeb wel weer lekker druk is vanavond..
@Roeltje: ondertrouw is helaas nooit romantisch maar als ik op mijn rug lig, man wat krijg ik het dan benauwd zeg, ohh dan ga ik meteen weer op mn zij liggen @Caruli: jah joh gewoon bellen! @Geboortekaartjes: wij gaan einde van de week de kaartjes regelen, als de crematie voorbij is @Hik: moet zeggen dat ik het nog niet gevoeld heb eigenlijk, bij Layla heel veel, maar nu nog niks
@Dretjuh: kruip ook weer gauw op mn zij hoor haha.. niet echt prettig dat gevoel Wanneer is de crematie als ik vragen mag? Goedemorgen trouwens!! Vandaag krijg ik mn nieuwe fiets Gister één uitgezocht in de winkel en als zwangere vrouw krijg je veel voor elkaar.. zou een paar dagen duren, maar nu krijg ik m vandaag al.. Heb zo raar gedroomd.. de baby was al geboren, maar huilde nooit, *ideaal zou je denken* maar sliep ook 24uur per dag.. als de beeb dan huilde hoorde ik m niet en uiteindelijk is de beeb van me afgepakt... vriendlief liet me daarna in de steek Brr, nare droom... ook zo'n leuk kwaaltje, ik droom de raarste dingen Vanmiddag om half2 zit ik weer in de auto om mn mannetje weg te brengen,,, dan komt hij zaterdag over een week pas weer terug... getver, zo geen zin in.. heb me voor vandaag nog ziekgemeld, en morgen was ik zo ie zo al vrij.. dus donderdag pas weer werken.. vanavond met een bak ijs op de bank een film kijken....