Ik ga zo even een paar opgenomen afleveringen van ATWT kijken. Morgenochtend werken en s'middags lekker de babykamer en overloop behangen!!!!! Jippie!!!
mm ik kom niet verder dan GTST haha... heb nog ergens een boek liggen en een kruik haha.. kom de avond vast wel door.. ATWT volg ik altijd redelijk trouw haha..
Het komt op zo'n buttijd. S'morgens ben ik aan het werk, s'middags zijn we aan het koen en eten en de avondaflevering vind ik te laat haha.
mijn dagen beginnen over het algemeen pas om 12uur op het werk dus kan het voor die tijd nog mooi kijken.. als ik eerder begin ben ik altijd om 5uur net thuis dus loopt mooi in elkaar over dan.. en af en toe mis ik wel een aflevering maarja, das niet zo erg
Hier ook een ATWT fan; ik neem het altijd op en kijk als ik tijd heb (de laatste tijd dus niet zo veel). Heb zin in mijn verlof; kan ik lekker weer bijkijken!!
@meloen.. fijn dat je weer goedgekeurd bent! Ik heb het lijstje aangepast hb (is ijzer toch?) is vorige keer getest... urine nog niks over gehoord! @chicken.. kom je wel je kamertje spammen? Ben benieuwd!! Straks lekker in je verlof alles wassen joh! Dan heb je tijd zat haha! Mooie meubels hebben jullie! @caruli..hmm beetje jammer van dat kaartje! hoop dat je hem snel binnen hebt! zou er gewoon van de week achteraan bellen! @dees.. gedver.. wat een rottelefoontje met je mams zeg! Die reactie had jij helemaal niet verwacht...ik vindt dat de rest van de familie dat moet accepteren hoor.. das jullie keus toch! @roeltje.. haha spannend dus bij jullie in de straat! @elmo.. gave echo foto zeg! 3 weken voor.. poeh he! Ik ben ook met jesse in week 38 ingeleid! Zooooo en nu desparate housewifes kijken!
@Xenas: je zou toch denken dat de politie wel langs komt, maar nee hoor, ons belastinggeld blijft lekker binnen zitten op kantoor.. buurman heeft net nog een keer gebeld, ze zouden het doorgeven aan collega's.. van de eerste melding was niks zichtbaar.. nu zijn we dat wel gewend van de politie bij ons in de buurt dus dat scheelt.. kreeg vanavond iemand aan de deur die er niet langs kon met de auto en of ik wist van wie de bus was.. heeft bij die mensen aangebeld en kregen gewoon keihard nee te horen.. ze willen de auto niet wegzetten, hij staat daar prima volgens hun en die meneer moest maar even omrijden.. das toch belachelijk? Kon alles horen, had de ramen nog open en ze waren behoorlijk hard aan het praten.. die man was echt boos..Krijgt ie ook nog een deur in zn gezicht.. Ben naar buiten gegaan en heb de man gezegd dat hij dit keer maar om moest rijden, maar dat er al wel een melding van gemaakt was bij de politie.. de man is maar omgereden, terwijl hij bij mijn buren moest zijn.. als de politie binnen een half uur nog niet is geweest, ga ik ook lekker bellen Die mensen van die bus, hebben paar weken geleden ook nog aan het zagen om 2uur 's nachts.. ze gingen paar dagen daarna trouwen en liepen achter op het klussen.. op zich maken we ons daar niet zo druk om, maar wel op een doordeweekse dag.. in het weekend zitten we met de hele buurt tot 3uur 's nachts buiten, dus dat beetje gezaag maakt ons niet uit, maar tis niet echt prettig als je de volgende dag moet werken.. Ook gebeld met politie door een aantal mensen uit de straat en je raadt het al: Nooit politie langs geweest ondanks de vele meldingen.. Zijn helemaal klaar met die mensen... Sorry voor het geklaag, maar nu mn vriend weer weg is, kan ik tegen niemand anders zeuren haha..
@ Dees, balen meid! Zou je er niet eens (als je dit al niet gedaan hebt natuurlijk) wat meer over kunnen praten met je moeder en haar jouw redenen nog eens uit kunnen leggen? Ik zou me mijn moeders reactie ook erg aantrekken en zou het uitgesproken willen hebben.. @ Caruli, nou jaaaa, waarschijnlijk een beetje haastig in elkaar geflanst omdat hij ze vergeten was. @ Elmo, fijn dat alles goed was! Hb is volgens mij idd ijzer en als ik goed heb checken ze dat normaal gesproken aan het begin en met 30 wkn maar dat weet ik niet zeker eigenlijk. Urine is i.v.m. uitsluiten van eiwitten. @ Xenas, leuk Desperate Housewifes!! Heb alle afleveringen al via internet gekeken en daar baal ik nu van joh! Maar eens even kijken of seizoen 6 al is gestart in Amerika...
haha gooi het er maar uit hoor! Slaat toch nergens op! Toen ik nog thuiswoonde.. woonde we langs een drukke straat waar in het weekend de 'disco' gangers langs fietsen! ieder weekend was het raak.. dan trapten ze de autospiegels eraf! Iedere keer de politie gebelt.. maar nee hoor... er waren te weinig agenten snachts in deze regio.. belachelijk toch... uiteindelijk hebben mijn vader en buurman iemand opgepakt (ze hielden de wacht omste beurt) en aan ons bruggetje vastgebonden hahaha! Klinkt vast raar maar iedere weekend bijna 100 euro kwijt zijn aan een nieuwe spiegel waren we behoorlijk zat .. dat snap je! toen is zelfs nog niet de politie gekomen!!!! Het weekend erna hebben we een hele achtervolging door het dorp gehad.. en heeft mijn vader ze klem gereden.. en ja hoor! Eindelijk... daar kwam de politie.. en weet je wat ze zeiden.... dat moet u aan ons overlaten! Nou jaaaaaaaaaaa
haha ja klinkt me bekend in de oren.. zei de dame aan de telefoon ook: dat het vanavond zo druk was met ergere dingen!! nouja het lef alleen al: als ik de hoek om kom rijden, knal ik er vol bovenop.. en dan? wat als de kleine iets overkomt of nog erger..........
Wow meiden! Ik kan jullie ff niet meer bijhouden! Ik ben vanochtend nog online geweest en nu moest ik superveel teruglezen! Ik heb alles gelezen, maar haak vanaf hier weer ff in! @ xenas; ik ga ook 6 weken van tevoren met verlof, maar dat weet jij als geen ander natuurlijk 26-10 en 6-12 zijn 2 hele belangrijke data!
2 zeeeeer belangrijke datums! Die eerste vooral.. de 2e kan nog een beetje afwijken hahahah! Ben zo benieuwd wie van ons het eerste bevalt!
verlofdagen lijstje.. 2 oktober Mili (6 weken, eerst 2 weken vakantie) 23 oktober Elmo (6 weken, eerst 2 weken vakantie) 26 oktober Chicken (6 weken) 26 oktober Suuskebab (6 weken) 26 oktober xenas (6 weken) 29 oktober Doortje79 6 weken, eerst 2 weken vakantie) 31 oktober Dees (5 weken) 4 november Lotte1987 6 november zwangerworden (6 weken) 16 november Joyce81 16 november Meloen (4 weken) 20 november - Roeltje (6 weken, eerst nog 2 weken vakantie) 26 november Collo Wil je ook op de lijst? Stuur mij een pb met de datum J Stuur gelijk ook even hoeveel weken dat van te voren is!
verlofdagen lijstje.. 2 oktober Mili (6 weken, eerst 2 weken vakantie) 23 oktober Elmo (6 weken, eerst 2 weken vakantie) 26 oktober Chicken (6 weken) 26 oktober Saskia1982 (6 weken) 26 oktober Suuskebab (6 weken) 26 oktober xenas (6 weken) 29 oktober Doortje79 (6 weken, eerst 2 weken vakantie) 31 oktober Dees (5 weken) 4 november Lotte1987 6 november - Roeltje (6 weken, eerst nog 2 weken vakantie) 6 november zwangerworden (6 weken) 16 november Joyce81 16 november Meloen (4 weken) 26 november Collo Wil je ook op de lijst? Stuur mij een pb met de datum J Stuur gelijk ook even hoeveel weken dat van te voren is!
goed bezig xenas! De race gaat vooralsnog tussen chicken, jij en ik! volgens mij tenminste!?! ik ga lekker op 1 oor! trusten meiden!
Oh nee, ben ik dan echt de laatste hier die met verlof gaat? Ik ga pas 4 weken vantevoren (als ik het volhoudt) omdat ik dan lekker twaalf weken daarna heb zonder extra vakantie op te hoeven nemen. Hier He ik het perfecte kaartje al gevonden,helaas is mijn man niet perfect en vind het kaartje niks. Ben aan het twijfelen of ik mijn poot stijf moet houden, maar wil ook graag dat mijn man het kaartje mooi vindt.