meiden, wat een verhalen! @roeltje: ik zou ook de politie bellen, ookal heb je daar niet zo'n goeie ervaring mee. En bij die vrouw langsgaan? Zo aan ej verhaal te lezen, is zij niet voor rede vatbaar! Zielig hoor voor je hond, wel een lieverd dat hij zo voor je opkomt! @lotte: meis, wat een ellende toch allemaal! Goed voor jezelf blijven zorgen en opkomen! @perineum: heb een flesje olie van een vriendinnetje gekregen (is nog best duur!) en kun je vanaf 37 gaan inmasseren
meloen: die staat voor veel... ik dacht dat het al best veel was 4 kilo bij de 1e was ik 8 kilo aangekomen bij de 2e was ik 6 kilo afgevallen dus vandaar dat ik nu al denk 4 kilo... en op het eind gaat het gewicht het snelst.. maar goed als het goed is krijgen we er ook een mooi beebje voor terug dus het maakt niet uit
Haha ik had deze keer ook een 6 maar er kan nog van alles veranderen. N+2 is twee vingers boven je navel.
hahaha caruli! ik ben al 9 kilo aangekomen in totaal. Vind het maar raar...heb nooit meer dan 55 gewogen en nu AAAAAHHHH!
Klinkt niet moeilijk dat masseren. Wel goed om te lezen, ik dacht dat het alleen dat stukje was tussen voor en achterkant, maar je moet dus ook een beetje naar binnen.....man man, waar je je allemaal niet mee bezig moet houden....hahahaha. Ik zal het vanavond eens aan m'n vriendje vragen. Wil jij m'n perenium even masseren....denk dat ie geen flauw idee heeft waar ik het over heb. In het boek van Claudia de Breij vraagt ze het aan haar vriendin....krijgt ze als antwoord: Je Pyreneën? hahahha
@ Caruli, oh oké, ik vind het heel weinig.. Ben tot nu toe 10 kilo aangekomen, bij Julia 25 . Maar dat ging er redelijk snel weer af en je hebt gelijk hoor een mooi en gezond beebje is veeeeel belangrijker. @ Doortje, ik lag echt in een deuk hier, had er nog nooit van gehoord. Maar ja, baat het niet dan schaat het niet toch? @ chicken. HAHAHAHAHA
@Meloen: aha zo.. heb het even uitgeprobeerd en klopt hoor haha.. Loopt mooi op schema @Doortje: Ben ook nog maar 8 of 9 kg aangekomen.. schijnt netjes te zijn, maar schrik nog elke keer als ik op de weegschaal sta hahaha..Heb de dierenbescherming gebeld, leek me wat logischer hihi.. Die doen dus ook niks, omdat er nog geen eerdere melding is geweest daarover.. Ik moest volgende keer beter op MIJN hond letten, want misschien lokte ze het zonder dat ik het zag.. Sorry hoor, maar die herder wilde mij aanvallen en Mofo is er tussen gesprongen, Ze is nogal beschermend wat dat betreft.. Nooit aangeleerd, maar doet ze gewoon, en toch valt ze zelf dan niet aan, ze zorgt ervoor dat die hond niet bij me kan. Zegt die vrouw: Ow, dan vond die herder dat niet zo leuk.. Wat moet je daar nou mee ?
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH! Hilarisch!!! maar stukje naarbinnen?? Huh? Zal straks even op het flesje lezen
@ chicken: ja precies! wahaha.. heb claudia ook gelezen! @ meloen: ja, zou tegen inscheuren enzo zijn.. maar hoeft pas vanaf week 36 ofzo... @ roeltje: jep, as usual... hehe.. dus ja... komen de dag wel door maar heb gewoon geeen zin! sowieso word ik beetje kriegel hier.. zal wel te maken hebben met de hormonen... ik moest van een soort boodschappenlijstje maken ivm nieuw pand wat opgeleverd word tijdens mijn verlof.. incl een tekening met welke stroom enzo.. dus ik dat gedaan.. gaan mijn collegas proces en layout aanpassen! en hoor ik dus bij toeval dat er wat dingen dusdanig zijn gewijzigd dat de boodschappenlijst niet klopt!!!!!!!.. ZOOO irritant~ sowieso vind ik't vaag.. mijn ene collega zit in dat project... en andere collega is zogenaamd senior in zelfdde functie en hebben ze erbij geplaatst.. en nu vind ik dat collega 1 alles best alleen kan, goede ideeen enzo.. collega 2 vind overigens dat hij altijd alles het beste weet enzo.. Gevolg: nr 2 over-ruled nr 1 en doet met alles of het dankzij hem is dat alles zo goed loopt.. door aanvaring met nr 2 ben ik communicatie cursus gaan doen.. probleem was nl datie dat vroeger met mij ook had.. tot ik meer ervaring had en me ging verzetten en dat niet echt op een nette manier deed.. maar ja, nr 2 kan zelf ook niet communiceren dus... nog steeds niet! heb nog wel vaker met nr 2.. ik zit naast hem.., gaatie mensen ergens anders bellen om wat te vragen, terwijl ik denk "hallo!~!.. da was mijn project!! ask me!.. ",... maar ja.. relax... zucht... zoo moest er ff uit.. kan het ff niet zo hebben dat ze zo doen..
Ikke 5 kg... OF.. als ik het afvallen erbij tel.. 7,5... netjes toch"? Schijnt vanaf nu 0,5 kg per week te zijn.................... dus..
@roeltje: zucht...wat een eindeloos verhaal wordt het dan he? Daar heb je dus ook niets aan... Kun je de hond neit ergens anders uitlaten? Hmmm en anders eerst kijken of die vrouw buiten loopt en dan gaan als je weg is? Ik vind het maar een lastige situatie, snap dat je hier erg mee zit!
@Joyce; Nou lekkere collegas heb je zeg!!! Maarja, wat doe je er aan? Denk dat de hormoontjes er wel iets mee te maken hebben, maar heb zon idee dat je er ook van zou balen (hou het ff netjes) als je niet zwanger was geweest Ach, lekker laten gaan, klinkt makkelijk, maar je kan er verder niet zoveel aan doen denk ik @Aankomen: Denk dat het ook per persoon en per zwangerschap verschilt.. Ik heb trouwens geen idee wat gemiddeld is in een zwangerschap.. ach, maakt ook niet uit toch hoeveel je wel of niet aankomt, als de beeb maar gezond is...
@Doortje; die vrouw woont een straat achter ons, dat veldje ligt daar ook, als mijn hond het veldje eenmaal gezien heeft is ze niet meer te houden, dan moet ze daar heen.. zit niet te wachten op nog een confrontatie.. probeer wel bij te houden of ze vaste tijden heeft voor het uitlaten, misschien dat dat helpt...Word er moedeloos van.. zit er niet op te wachten dat onze hond een keer goed gegrepen word door dat beest en toch een keer doorbijt.. Ze is zo'n onwijze lieverd, en nu word ze eigenlijk gestraft door haar goede gedrag.. Of ze bijt zelf een keer terug en heeft zij het weer gedaan.. uiteindelijk zal die vrouw er toch mee weg komen, bah, word hier niet echt vrolijk van.. Succes bij de VK
@ roeltje: normaal schijnt 10-15 kg te zijn.. en idd.. normaal zou ik er ook van balen... maar ja.. dan denk ik: ben ik nou ineens nu zo veranderd of is het gewoon irritant..
@Joyce: denk een beetje van beiden.. het is irritant en door je hormonen reageer je wat feller denk ik.. nog een ppar weekjes meid, dan begint je verlof en ben je er voorlopig vanaf
Ik wilde nog even mijn verlof datum doorgeven: Dat was 23 sept. Vervroegd verlof uiteraard vanwege de te vele harde buiken. Werk op het kinderdagverblijf. Dus dat zijn 11 weken ervoor. 8 dec uitgerekend