December 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fempje, 22 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @manoe; dus jij bent al lekker aan het genieten van je verlof. Doet iig rustig aan :)

2. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ manoe: en je staat meteen op de site! goed he!

3. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    @Joyce: haha,daar is dit topic toch voor? :D
    moet bekennen dat k al aardig wat afgeklaagd heb hier hihi

4. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    wahaha oh ja! das waar ook! hehehe

oeh! heb mailtje van de babydump en mag ook naar de winkel met de bon (is gelukkig achterbuurman) en dan wordie uitgeschreven
    ze zijn nu slimmer.. als je kinderwagen koopt krijg je ook vanalles.. alleen nu staat er bij: vanaf 28 september..
    jammer.. staat een reistas bij en was mooi geweest he!

5. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Heb geen zin meer om te werken....nog een uurtje....

6. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    @Joyce; Mooi toch dat het geregeld word…

@Chicken: Foei, ZP-en in de baas zijn tijd :p:p:p Succes het laatste uurtje..

Kweet niet wat de beeb heeft, maar beweegt alleen als ik het uitlok, dus mn hand op mn buik leg of tegen mn buik duw, anders voel ik hem niet.. moet ik me zorgen maken of is dit normaal? Ben gewend dat ie de hele dag door aan het verbouwen is hierbinnen..

7. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    ben ook aant aftellen en heb net besloten dat als collegas weg zijn, ikke ook ga! baas is er nie dus kan nie zeuren dat ik te kort was gebleven..

jeuj!! ik had me illegaal ingeschreven bij een huisartsenpraktijk (volgens de site had ik de verkeerde postcode).. maar! het is me gelukt!! woehoe!

8. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ roeltje, bij twijfel de vk bellen.. ms issie moe of ligtie net anders of ben je te druk of of of..

9. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    @Joyce; ik had net op verzenden gedrukt en daar gaat ie weer haha.. als vanouds.. zorgen om niks dus.. tis ons eerste kindje dus totaal geen ervaring wat dat betreft haha...
    hihi wel apart dat je je op die manier kan inschrijven bij een huisartsenpraktijk haha..

10. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    nou ja, heb me niet online ingeschreven hoor!
    inschrijfformulier gedownload en opgestuurd!
    maar er stond dat je die officieel moest inleveren.. en dat je dus officieel in bepaalde wijken moet wonen! hehe.. lekker puh ;)
    is in een centrum waar ik nu ook de gym heb, dus leek me wel net zo logisch eigenlijk..
    hihi

11. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    ik ga langzaam afsluiten
    tot morgen dames!

12. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    @Joyce: Oh, zo.. begreep het al niet zo goed hoe dat kon haha.. maar nu begrijp ik het...
    Tot morgen! fijne avond..

13. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    hihi Roeltje...ben eigen baas...lekker he!!

14. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    ja dan is het wel lekker idd haha.. wil na de bevalling ook iets voor mezelf doen, vanaf mn verlof sieraden maken, ben druk bezig met orienteren of iets van huidverzorging vanuit huis.. aangezien mn vriend altijd twee weken weg is voor zn werk stop ik met werken, willen de beeb nog niet gelijk in de KDV doen...

15. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    ben dr weer! Alles ok bij de vk! Alles loopt zoals het moet lopen, fijn het hartje weer gehoord, helemaal blij dus!
    Vroeg wel aan haar over mijn benauwdheid. Ik krijg een erg benauwd gevoel als ik opsta of iets onderwachts doe. Ze had daar niet direct een verloskundige verklaring voor, dus ga wel even langs de huisarts. Kan ook een nasleepje zijn van toen ik ziek was (veel gehoest), denk ik dan.
    @joyce: zou jij op de site willen vernaderen dat ik 7 weken van tevoren stop ipv 8? Merci!

16. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    #9176 collo003, 30 sep 2009
    Laatst bewerkt: 30 sep 2009
    Roeltje,
    Je hebt gedaan wat je moest doen hoor. Bescherm je eigen beessie maar. Ik zou haar ook waarschuwen dat ik de volgende keer niet alleen haar hond, maar ook haar een trap kom geven als die hond nog 1 keer op jouw hond afkomt.:x

17. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    ben vanavond op het veldje een andere hond tegengekomen, wel een herder, maar ander soort *ben daar niet echt in thuis* en daar begon ze dus wel tegen te grommen... zo zielig, zodra ze zo'n beest ziet is het gedaan... Heb het aan de baas van die hond uitgelegd en wist precies over welke hond ik het had.. die hond van hem is ook aangevallen door dat beest.. Mijn hond en de zijne hebben na nadere kennismaking heerlijk met elkaar gespeeld op het veldje, nadat ik zelf even met die herder heb gestoeid.. onwijs lief beest... Ligt echt puur aan de baas en opvoeding..

Vond het belangrijk om zelf die hond te aaien zodat mijn hond weet dat het goed zit, de baas snapte het gelukkig wel waarom ze begon te grommen naar zijn hond, dit omdat een bull terrier op het eerste gezicht er eng en gevaarlijk uitziet, en ik wil niet dat mijn hond zo word afgeschilderd...

18. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Jeetje Roeltjes wat een verhaal van die hond. Goed dat je je eigen beestje beschermd hoor! Zo jammer dat sommige mensen zo zijn, die hond had ook niet zo hoeven worden :(.

Leuk van die andere herder en baas trouwens, nu weet je hondje ook weer dat niet alle herders (en baasjes) zo zijn :).

Ze (is t een ze?) is waarschijnlijk ook extra gevoelig nu als het om jou gaat denk ik?

Gisteren m'n eerste zwangerschapscursus gehad. Spierpijn nu! hahaha Was een redelijke gymsessie, maar vooral omdat ik dus niks mer gewend ben hihi

19. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    @RiTI: ze was altijd al heel beschermend naar ons toe, maar nu ik zwanger ben nog meer.. vanmorgen heb ik haar weer uitgelaten en loopt met staart tussen de poten over het veld.. vind het zo zielig.. normaal gesproken speelt ze nog op het veldje maar sinds die herder haar heeft gegrepen doet ze haar behoefte en gaat met staart tussen de poten zitten wachten tot we naar huis gaan.. Zo zielig,

@Spierpijn: Weet niet of je gewoon thuis bent vandaag maar een lekkere kruik op je spieren wil nog wel eens helpen:D

20. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    spierpijn van de gym? wat heb je gedaan dan??

Deel Deze Pagina