December 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fempje, 22 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    @Mariebel....WIHOWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEOOOOOOOOEEEEEEEEE Gefeliciteerd meid!!!! Dit beebje wil wel heeeeeel graag bij jullie zijn!

2. Anneke82

Anneke82 Bekend lid

12 dec 2006
    630
    0
    0
    Friesland
    Gefeliciteerd Maribel! Wat goed dat jullie een 2e ronde mmm gespaard is gebleven!

Hier geloof ik het nog steeds niet helemaal.. Voel me net als Nursy eigenlijk wel goed! Had dit ook niet gedacht! Heb soms wat geborrel in mn buik, wat steekjes in buik en zij, veel plassen, zere gespannen borsten en erg moe, maar als het hierbij blijft vind ik het super!!!
    Het maakt me soms ook wel wat onzeker.. Dat ik me zo goed voel dat ik het soms zelfs een beetje vergeet als ik aan het werk ben! Maar ik heb gelezen dat de verschijnselen niks zeggen over of het wel of niet goed gaat met het vruchtje.. Dus hier sluit ik me dan ook maar bij aan..
    Hebben jullie ook last van deze twijfels? Ik heb 1 mei een echo om te zien of het hartje klopt! Mocht van mij wel zover zijn!!

3. Lilya

Lilya Fanatiek lid

13 jul 2007
    1.135
    0
    0
    Goeiemorgen, dames, ik ben vergeten of ik me hier al gemeld heb :) Zwangerschapsdementie?

In elk geval, ik ben zwanger van mijn tweede kindje, bijna 7 weken. Ik heb mijn eerste controle bij de gyn op 4 mei, en daar kijk ik enorm naar uit. Tijdens mijn eerste zwangerschap voelde ik me ongelooflijk slecht. Nu heb ik me in het begin wat slecht gevoeld, maar ondertussen voel ik me gewoon tiptop in orde... Ergens fijn natuurlijk, maar ergens maak ik me ook zorgen. Het wordt dus afwachten tot 4 mei! Anneke, ik herken het dus ook, die angst omdat je geen kwaaltjes hebt :)
    Ik ben wel moe, en heb een eindeloze honger, maar daar stop het dan ook.
    Ik geef mijn eerst nog steeds borstvoeding. Woog toen voor mijn zwangerschap 56, en was er 10 bijgekomen, vooral in het begin schoten de kilo's er toen aan. Ik had me al lang niet meer gewogen omdat de batterijen van de weegschaal leeg waren, maar heb nu nieuwe gekocht en mezelf gewogen... 53 kg. Niet echt veel dus, vandaar die eindeloze honger misschien :)

Als ik goed geteld heb, zal het kindje voor 3 december zijn ongeveer.

Groetjes, Lilya

4. Linda86

Linda86 VIP lid

Goedemorgen iedereen! :)

@ iedereen: bedankt voor jullie tips ivm een duowagen. Ik ga even alles in overweging nemen en dan tegen die tijd dat alles wat zekerder is, beslissen we wat we gaan doen.
    @ Brigitte: wat een leuke reactie van de opa's en oma's! :) En veel plezier alvast voor woensdag! Ik snap dat je zenuwachtig bent, dat was ik bij Milan ook echt heel erg.
    En jeetje, 5 jaar bezig zeg! Wat ontzettend fijn dat 't nu dan toch gelukt is! Ik begin me zo wel een beetje schuldig te voelen dat 't bij ons allemaal zo makkelijk gaat...
    @ Elegance: wow een geslachtsbepaling met 14 weken al?!? Dat duurt nog maar 10 weekjes, lijkt me super! Ik hou niet zo van wachten ;).
    @ Dannie81: ik wil 't geslacht wel weten en 't ook tegen iedereen vertellen. En mijn vriend wil 't niet weten. Bij Milan hadden we een compromis gesloten dat wij 't wel zouden weten, maar dat we 't tegen niemand zouden vertellen, en ik denk dat we dat bij deze weer gaan doen. Ik vind 't veel leuker om gericht te gaan shoppen, en met 't kamertje kan je dan ook leukere dingen doen, vind ik!
    @ Boja, haha hier nog één die 't wel leuk zou vinden om nu een meisje te krijgen, vanwege 't shoppen ;). Maar met een jongen zijn we net zo blij hoor! :)
    @ Chicken1975: handig zo'n man die jou gewoon volgt daarin! Wil ik ook wel! ;)
    @ Caruli: heeeel veel succes vanmiddag! 't komt allemaal goed! En die kwaaltjes zijn allemaal maar een goed teken natuurlijk!
    @ Nursy: ik weet nog niet of wij een pretecho gaan maken. Bij Milan hebben we dat niet gedaan omdat we 't toen veeeeel te druk hadden (met verhuizen, verbouwen, ed). Maar misschien dat we 't bij deze wel doen, even kijken hoe 't loopt. Een keertje extra naar de baby kijken is natuurlijk wel heel leuk.

@ moeheid: hier ook ontzettend veel last van. Maar dat komt meer door Milan dan door de zwangerschap denk ik. Meneertje wordt nog steeds 2 à 3 keer wakker voor een nachtvoeding :(.
    @ andere kwaaltjes: nog steeds niks!
    @ vertellen: gisteren tegen mijn schoonouders verteld, en die waren zoals verwacht erg blij! Tegen mijn ouders vertellen we 't over een paar weken pas, omdat mijn broertje en zusjes 't dan ook meteen weten. En tegen overige familie + vrienden vertellen we 't denk ik pas met 3 maanden. Mijn baas weet 't overigens al wel, want dat is mijn schoonvader ;).
    @ opa's en oma's: hier voor allemaal de 2e, Milan is de eerste! Ook voor de overgrootopa's en -oma's! Mijn vriend is enigst kind, en mijn broertje en zusjes zijn allemaal jonger dan ik en ook nog niet echt aan kinderen toe volgens mij.
    @ MvM: ik ga me zometeen ook aanmelden! :)

Vanochtend de vk gebeld, was net 't telefonisch spreekuur voorbij, dus nu moet ik wachten tot morgen. Ben zo benieuwd wanneer ik m'n eerste echo heb, en wanneer 't intakegesprek is. Bij Milan was 't allebei pas met 10 weken en 2 dagen, dat duurt nog superlang!

5. Linda86

Linda86 VIP lid

Ow haha, tegen die tijd dat ik klaar was met m'n bericht, waren er al weer een hoop nieuwe berichten geplaatst!
    Dus hier nog even een aanvullig:

@ Mariebel: wat ontzettend fijn dat je nu al zwanger bent! Hartelijk gefeliciteerd. Ik snap dat je 't nog niet helemaal kan geloven!
    @ anneke82: hier ook veel twijfels! Vooral omdat ik nog maar zo kort zwanger ben, er kan echt nog vanalles gebeuren natuurlijk. Maar ik heb vertrouwen in onze beebjes! :)
    @ Lilya: jij ook gefeliciteerd! Wat leuk dat je je oudste ook nog bv geeft, ik ook! Wil je straks ook gaan tandemen? Of ga je langzaamaan afbouwen?

Ik ben volgens mij al wel aangekomen, maar dat was ik ook wel nodig. Ik woog voor Milan 49/50 kilo (ben 1.73m.) Vorige maand ofzo woog ik 48 kilo. En nu inmiddels alweer 52! :) 't Gaat dus al een beetje de goede kant op!

6. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ maribl: gefeliciteerd!!!!! woehoe!!

@ weten wat het word: nee, willen we niet! een baby, das het voornaamste ;)

@ vertellen: pas na de verloskundige of de echo dat weten we nog niet

@ brigitte: ben je een venloosche dan? En is dat via huisarts? of gewoon zelf??

@ kwaaltjes: had eergister al dat vriendje . van de (.)(.) aanraakte en ik dacht : ?AUW! maar verder niet meer... en gisteren weer!! en vanmorgen weer niet... snap er niks van... Verder nu soms heeeeeeeeel klein beetje misselijk, niet te noemen eigenlijk.. en moe! en veel plassen en dan voornamelijk snachts. Gelukkig deze nacht geen buikpijn meer gehad! jeuj!

@ boeken: heb zwangerschap van week tot week en veilig zwanger.. de eerste errug leuk voor de heb.. de tweede informatief! en vooral die buikpijn werd prima uitgelegd! dus ben helemaal gerustgesteld!
    Verder hebben we de post gehad van de VK... met info boekjes over screening.. even goed lezen en dan mening vormen.. vind het een lastige hoor!

@ vanmorgen naar de tandarts.. wilden ze fotos maken! hihi.. mag niet he! dus nou word er toch maar wat gevuld ;) willen geen risico lopen... hehe...

@ ben er vast wel paar vergeten nu.. maar ja, komt straks vast wel weer binnen vallen!

7. Lilya

Lilya Fanatiek lid

13 jul 2007
    1.135
    0
    0
    Linda:
    Ik hoop dat ik kan gaan tandemen, maar we zullen zien wat mijn dochter er van zegt he. Ze drinkt nu 2 maal per dag, de ochtendvoeding verloopt prima, de avondvoeding neemt ze nogal vroeg en sinds een week voed ik haar bij met biologische melk. Liefst zo weinig mogelijk natuurlijk. Als ik thuis ben, durft ze overdag ook nog eens om melk vragen, en dat krijgt ze natuurlijk altijd. Ik hoop dat ik kan tandemvoeden :)
    Dus jij bent het ook van plan? Mijn dokter had gezegd dat het kan zijn dat mijn dochter plots de melk niet meer wilt tijdens de zwangerschap, of dat ik gewoon stop met melk produceren, maar dat het even goed ook kan blijven lukken.

8. Linda86

Linda86 VIP lid

Ow, qua boeken: ik heb er helemaal geen. Met Milan wel (weet al niet eens meer welke), maar die liggen ergens ingepakt op zolder (denk ik), we zijn aan 't eind van mijn zwangerschap verhuisd toen. Maar ik mis 't nu ook niet eigenlijk. Ik weet nog veel van de vorige keer, en anders is er altijd nog internet hè.
    Als 't goed is komt vandaag wel 't boek "pap en mam vertellen over jou" binnen, dus dan ga ik daar alvast lekker in schrijven!

9. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ brigitte: oeh! sorry.. had niet goed gelezen! succes met je echo, hoopm dat nu alles goed zit!

@ nieuwen: gefeli en welkom!

10. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    Hmm.. rustig hier... zowel op forum als opt werk.. das ook niet leuk! heb liever beiden heel druk! hahaha... nou ja... nog maar paar uurtjes!

11. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Hallo allemaal,
    Ik sluit me bij jullie aan.
    Hoop dat het goed gaat met iedereen (heb nogal wat bij te lezen ;))

Met mij gaat het erg goed, mag op 7 mei langs de gynaecoloog en kan niet wachten om te horen dat alles goed is!

12. Ik lees een hoop mensen die geen klachten hebben.. ik ben jaloers op jullie!
    Ben zo moe dat ik amper me bed uit kan komen en misselijk ook. Het is wel allemaal voor het goede doel dan natuurlijk maar toch wel zwaar dit..

13. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ Riti: welkom!
    Das al snel joh! leuk!

@ desiree: ben je zo misselijk ja? das balen!! moe is iedereen hier idd.. kan nog wel mijn bed uit gelukkig ;) sterkte!!

14. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    GEFELICITEERD!

15. bica

bica Lid

18 dec 2008
    66
    0
    0
    filiaalleidster
    Hoi Hoi,

Alle nieuwe zwangeren gefeliciteerd!!!
    Hier sinds vandaag erg moe, nu weet ik waar iedereen over schrijft en wat ze bedoelen!! pff en heb vandaag een late dienst, word wat haha, ga maar eerder naar huis, want ik houd dat niet vol tot 00.00!
    Morgen naar doktor, ben benieuwd wat die allemaal zegt. Is de eerste voor mij, dus ik ben ook nog vrij blanco om het maar zo te zeggen haha :D

Groetjes!!

16. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    Ik dacht even uitgebreid te gaan reageren op iedereen en terug te lezen, maar er staat er een te grienen naast me. Ik ga dus maar weer afsluiten.

Wilde ook even weten hoe het met Mili is, maar die is hier nog niet langsgeweest zo te zien.

Tot later!

17. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    meiden hallo!

Ik ben geslaagd voor de MvM test! YES, allebei de strepen knal knal knal donkerpaars :D :D :D
    Vanaf nu dus plassen in een kannetje...

Over vermoeidheid! Ik zou willen dat ik dat had, ik merk echt helemaal NIKS! Ik kan niet zeggen dat ik eerder moe ben dan anders hoor... hmmm, vaag toch! Maarja, op zich wel fijn!

Uhm, tja, ik heb heel veel terug gelezen en absoluut niet onthouden wat er allemaal gezegd is, dus ik haak vanaf nu weer even in! haha!

liefs!

18. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ suuskebab: Wat goed!!!!! gefeliciteerd met je MvM test!!!
    Fijn toch dat je nergens last van hebt!

19. gerianne

gerianne Niet meer actief

zijn er ook nog meer meiden uit overijssel hier in deze groep
    ben eigelijk wel benieuwd

heb verder geen kwaaltjes of klachten
    vind ik ook niet erg om eerlijk te zijn

groetjes

20. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    @ bapsie, runner, linda86, minimouse en zwangerworden, al jullie info is verwerkt! Bedankt voor de berichtjes, zo blijft de site iig up to date!

En toch heb ik nog meer nieuwe meiden langs zien komen die nog niet op onze lijst staan... meiden melden jullie jezelf ook even, zou zo leuk zijn als we een lange volle lijst krijgen! We hebben namelijk nog een aantal data beschikbaar :D bijvoorbeeld 23 t/m 25 december!

Deel Deze Pagina