doei! oeh mijn vorige post was over de striemen, maar snappen jullie wel toch? wat betreft bewegen en kamer verbouwen: hier nog zo eentje! wel gezellig! kan me wel voorstellen dat ik dat ga missen!.. maar ja, soms doetie dat net op moment dat ik denk "zit stil! "... heheh
Elmo Ik ken dat, dat mannen niets technisch van vrouwen aannemen. Heb een aantal jaren bij mijn broer in zijn motorzaak meegeholpen, dus heb ook wel het een n ander opgestoken, maar mannen nemen het toch niet van je aan. Zo probeerde ik op een wedstrijd een jongen voorzichtig te vertellen wat hij moest doen, maar echt niet luisteren dus he Half uur later was het toch dat wat ik zei. Geeft niks, ik sta me er niet druk om te maken als jouw motor niet start hoor Roeltje Was misschien een beetje een felle reactie van me gisteren, maar echt, ik denk dat ik het mens iets aan zou doen. Het zieligst vind ik het nog voor haar hond, die heeft er natuurlijk ook niet om gevraagd om zo te worden, maar vangt wel de klappen op Joyce Wat een lieve vriend zeg De mijne doet voor zijn doen ook al een stuk meer hoor. Gisteren stond hij zelfs zomaar ineens in de keuken! Dat had ik echt nog nooit eerder gezien. Vrees dat mijn man straks ook even het nodige scheer en trimwerk moet gaan doen, want ik kan nu al niks meer zien down under. Schoenen Kunnen jullie nog schoenen aan? Ik loop sinds de zomer al op slippers of op mijn Uggs. Iets anders krijg ik echt niet meer met goed fatsoen aan. Heb nog steeds echt erg dikke enkels en voeten. Thank god for Uggs! Doortje Wil jij veel gaan fietsen in je verlof? Doe je dat nu ook nog dan? Want ik moet elke dag naar mijn werk fietsen en dat wordt echt steeds minder prettig hoor. Heb vorige week al tegen mijn man gezegd dat we snel een auto voor mij moeten gaan kopen. En net na de bevalling moet je er volgens mij helemaal niet aan denken Chicken Heb bij voorbaat al mijn excuses aangeboden aan mijn man voor tijdens de bevalling. Wat ik ook zeg schat, ik meen het echt niet .was wel lachen Verder vandaag een dagje ziek thuis. Voel me niet best. Gisteravond hoofdpijn gekregen en die heeft de hele nacht aangehouden. Vanmorgen even een paracetamolletje genomen en de hoofdpijn is wel wat gaan liggen, maar voel me een beetje misselijk/trillerig. Ik weet niet. Kan er mijn vinger niet op leggen. Misschien gisteren toch te veel lopen sjouwen, dat ik vandaag weer even bij moet komen.
Joepie, mijn kraampakket komt net binnen van CZ. Dus ook met een Jongeren aanvullende verzekering krijg je een pakket. Ga hem snel openmaken....
@Joyce....ehm....ik ben op kantoor. Dus zie hem pas vanavond, maar vriendje is thuis en hij was er nog niet. Ze moeten hem ook helemaal in elkaar zetten....dus zal wel even duren. Ben zo nieuwsgierig!!
was me net aan t bedenken, oktober is begonnen... volgende maand mogen wij ip beginnen met bevallen dames, komt wel heel dichtbij nu
....slik....daar heb je een punt...ga ik maar heel snel beginnen met het insmeren van m'n perinieminieum (zoals een vriendin het noemde...haha)
Het gaat idd nu heel erg hard....ik word er zelf ook steeds meer bewuster van. Alles is ook al zo goed als klaar hier in huis.....op wat kleine dingen na dan
@collo; oh das niet zo mooi dat je hoofdpijn hebt. Lekker in bed blijven! En wat betreft dat fietsen: zo had ik er nog niet over nagedacht @bapsie: ja...hmmmm...aaaaaaaah....jeetje.....zucht..... @chicken: perieniemumieniemum! haha
@ chicken: oh.. dacht je werkt thuis.. heeft je vriend nog niet gebeld? gemmst? jeetje.. zou op zijn van de spanning!!! en de tijd weg kijken!!!!!!!!!! hehe... @ vriendje: ja, is een schatje, alsie slaapt hihi.. nee geintje! nog wat grappigs en liefs dan... normaal heeftie altijd stoppels.. en doetie met de tondeuze bijwerken.. want anders uitslag.. en nu hadi bedacht met de vakantie om glad te scheren want dan hoefde de tondueze enzo niet mee.. maar anyway.. nou heeftie bedacht datie dat gaat volhouden.. voor de kleine... omdat die er misschien anders last van zou kunnen hebben..
Juist niet....je perieniemumieniemum moet lekker soepel, rekbaar en ruim in z'n velletje zitten....hahaha
oh hou op hoor hahahahahahaha ik pies straks in mijn broek!! nog zo'n leuk kwaaltje: slappe sluitspier!
@ chicken: wahahaha.. grapjas!! hahaha maar hoef je pas te masseren vanaf week 34 he heb gister ook vriendje ff ingelicht.. die keek heeeeeeel raar! @ doortje: oh jee toch!!.. wel je spiertjes trainen he! anders word het daarna alleen maar meer!