December 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fempje, 22 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    ik ga naar huis! Heb weeeeeeekend! tot snel!
    vanavond weer yoga!

2. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    @Doortje: Veel plezier vanavond, fijn weekend!!!!

@Chicken: Ziet er gaaf uit hoor meid!! helemaal blij met het kamertje neem ik aan? Idd, mooie lamp hihi

3. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    oooooooooooh en ik kon al de hele dag aan niets anders denken dan eten.....zucht

4. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    oeh chicken; mooie kamer zeg! Beetje als onze zolder alleen ligt er bij ons niet zo'n prachtige vloer en is het niet zo mooi afgetimmerd ;)

5. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Dankjulliewel!! Ik wil NU naar huis!!

6. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    @Chicken: Hoe lang moet je nog?

7. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Nog een half uurtje....en dan nog even langs de supermarkt...pfff duurt lang..haha.

Oh ja, voor iedereen een lekker koekje, omdat ik zo blij ben!

Als ik de afbeelding er goed op zou krijgen dan....hahaha

8. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    doortje: fijne avond!

chicken: kan zo een boekje in! mooi hoor!

9. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    @Chicken: OOOwww, lekker koekje!!!!!

Aaargghhh word gek van die hond!! laat m net uit, komt dat klerebeest weer op ons af, loopt me zo ondersteboven, letterlijk op mn bek gedonderd, joekel van een schaafplek en bloeduitstorting op mn knie...doet nog zeer ook.. Heb politie gebeld, word helemaal gek van die herdershond...Krijg ik te horen dat zij niks kunnen doen en de hond maar ergens anders uit moet laten, ja daaag, dan moet ik naar een ander dorp, hier is maar één veldje, en anders moet ik het onderling oplossen.. met die mensen valt niet te praten..

*gaat nu gefrustreerd met het eten bezig*

10. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ roeltje: jeetje zeg.. das k u t !
    weet helaas ook niks anders wat je kunt doen..

fijne avond dames..

11. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    Hallo!!

Zo jullie hebben aardig je best gedaan vandaag zeg! Ik moest aardig wat bijlezen. Zag ook nog een paar kruimeltjes vlaai voorbij komen, waren jullie uitgehongerd ofzo;)

@Xenas: Gefeliciteerd!! 28 is een super leeftijd, ben ik ook:p

@Chicken: JOEPIE!! eindelijk is het kamertje er. Ziet er mooi uit, heel lief zolderkamertje. Ben wel jaloers op je lamp:p

@Roeltje: oh nee, je hond weer aangevallen. grrr je zou zulke mensen toch wat aandoen:x Veel sterkte met je hond.

@Lotte: meid wat een nare berichten allemaal. Hoe is het nu? Sterkte hoor!! Is het geen idee om van het kleine huisje in plaats van keuken of badkamer een slaaphuisje voor jullie en de kleine te maken. EVT met een wc en wastafeltje. Dan hoef je alleen 's ochtends en s'avonds heen en weer. Als je de keuken daar doet moet je voor ieder glas drinken naar buiten.

Geboortekaartjes: Wij hebben ook boeken in huis. we hebben er nu nog 2 over waar we uit gaan kiezen. 1 is neutraal en ander is echt meisje. Als we die kiezen dan weet iedereen dat we dus echt wel wisten dat het een meid ging worden. Iedereen denkt nu namelijk dat we het niet weten:p
    Doen jullie ook een gedichtje op het kaartje of alleen naam en datum enzo??

Namen: nog steeds niet!!! We hebben een naam die we allebei mooi vinden en die ik ook bij ons vind passen maar mn vriend vind het te veel op de naam van een dicht familielid lijken. Ik vind van niet maar hij twijfelt steeds weer. Ik wil de namen hier niet opzetten ivm herkenbaarheid familie maar als iemand van jullie via pb zijn mening wil geven over wel of niet hetzelfde dan graag! Laat me maar weten dan pb ik de namen! We hebben ook nog een andere naam in gedachten maar dat is vlgs mij de nr 1 meisjesnaam momenteel of pas geweest.

12. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    @roeltje: je bent nu toch aangevallen met zichtbaar letsel dus vlgs mij kan je officieel aangifte doen. Ik zou naar het politiebureau gaan en als ze je niet willen helpen dan evt een jurist oid. Ik zou als ik jou was echt serieus hierachter aan gaan wat je kunt doen want die herder focust zich steeds meer op jou en je hond en vandaag of morgen gaat het echt goed mis! Misschien weet de dierenarts wel wie of wat je in kan schakelen. Succes in ieder geval!

13. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
  14. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Bel morgen wel even met de dierenarts, politie geloof ik niet meer zo in haha.. kijken wat ze zeggen, ben er helemaal flauw van.. Hond vanavond maar achter het huis uit laten, daar moet ik morgen alles toch nog schoonspuiten, niet zo fris maar ja het is even niet anders..

pff, iets teveel gegeten haha...

15. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    @PSje: wij zijn nog maar net uit de namen. Stuur mij maar een PBtje dan zal ik mijn (ongezouten) mening wel geven ;)

16. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @psje: ik stuur je een pb!

@hier: ben net thuis, moet koken, maar geen zin! Pfff ben moe zeg, denk dat ik in slaap val met yoga :)

17. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    @Doortje: Dan kook je niet:D:D haha nee hoor, wel gezond en goed eten voor je beeb:p:p

18. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @roeltje: on-ge-lo-fe-lijk! Wat een rot hond! Wat was de reactie van die vrouw? Jij loopt met je zwangere buik en je wordt zo ondersteboven gelopen! Heeft dat mens dan geen gevoel in haar donder?

19. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @roeltje: is ook een optie :)
    maar heb iets heel makkelijks, wel gezond,dus ik moet niet zeuren (man is niet thuis)

20. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    @Doortje: Volgens mij niet.. word helemaal gek van dat beest, best zielig eigenlijk, dat beestje kan er natuurlijk niks aan doen.. heb er ook best spijt van dat ik dat beest een trap heb gegeven van de week... Blijf vanavond ook lekker thuis, ben gelukkig niet op mn buik gevallen, ben op de bank gaan liggen en gevoeld of de beeb nog wel bewoog.. Heb VK wel gebeld en zodra ik buikpijn ofzo krijg, moet ik gelijk weer bellen.. heb zelf een angelsound in huis dus vanavond paar keer controleren voor mn eigen rust, anders moet ik gewoon opnieuw bellen, dan komt ze zelf langs.. denk niet dat er iets gebeurd, maarja harde buiken heb je zo natuurlijk..

Deel Deze Pagina