December 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fempje, 22 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    @Doortje: Heb nog wat andijvie over, wil dat wel door je scherm naar je toe gooien:D

2. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @roeltje: hmmm heb ik maandag al gegeten..;)

3. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    @Doortje: tja,,,uhm...dan moet je toch maar zelf gaan koken hihi..

4. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @roeltje: hmmm daar ben ik ook bang voor... nouja, dan ga ik maar. Bedankt voor je aanbod :)

5. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    @Doortje: veel kook plezier haha

6. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    @doortje en sylvia: jullie hebben PB!

7. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @psje: je hebt pb terug!

8. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    ff ego; nou is eindelijk m'n stoel voor de kinderkamer bezorgd (na zó veel gezeur en gebel en gedoe).
    Zit ie helemaal beschadigd en met een gebroken poot in de verpakking....nouhouhou

9. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    @RiTi: nou, kan me voorstellen dat je daar flink van baalt om me even netjes uit te drukken.. Ik zou er morgen gelijk achteraan bellen, anders geld terug vragen/eisen en ergens anders een soortgelijke stoel kopen...

10. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Oja, wat ik me ineens afvroeg he...Stopt je buik op een gegeven moment met groeien? Ja, ik snap dat het *als het goed is* na de bevalling niet meer groeit haha, maar ik bedoel tijdens de zwangerschap.... Heb het idee dat mn buik niet meer groeit, nu is dit natuurlijk onzin, weet wel beter maar vroeg het me af haha.. iemand enig idee/ervaring?

*pff, slecht om piekerend op de bank te hangen*

11. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Doortje
    Joh, maak je niet druk. Na de bevalling is er weer zal tijd om alle extra kilootjes eraf te krijgen. Misschien gaat het zelfs al automatisch. Ik ga denk ik wel lekker veel zwemmen tijdens mijn verlof.

Xenas
    Van harte met je verjaardag hoor! 28 is een heerlijke leeftijd. Nog iets leuks van je man gehad? Kan me trouwens voorstellen dat zo Pyreneeën massage telkens op iets anders uitloopt…

Chicken
    Wat een mooi kamertje zeg, is gelijk een sfeertje he zo’n zolderkamer. Mooi licht ook. Meubeltjes lijken ook wel wat op die van mij. Wat ga je er verder voor kleuren bij doen?

Roeltje
    Wat naar weer voor je. Is er niemand anders die je anders even bij die eigenaresse langs kan laten gaan als je het zelf moeilijk vindt?

Hier gaat alles weer wat beter. Kan morgen wel weer gaan werken, maar ben blij dat ik vandaag even thuisgebleven ben. Ik heb bijna 8 uur liggen slapen vandaag, dus dat geeft ook wel aan dat ik het even nodig had om even rustigaan te doen.

12. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    @Collo: als je 8uur slaapt is dat niet voor niks.. Fijn dat je je weer beter voelt:) misschien een teken van je lichaam geweest dat het te druk is geweest?

13. @chicken.. wat een super mooi kamertje zeg!
    hmmm lekker koekje!

@riti.. jij ook al zo'n trek heel de dag haha! neeee is je stoel kapot! Dat meen je niet! Heb je gelijk weer gebeld??

@roeltje.. nee dat meen je niet!!! En die vrouw deed weer niks? ik zou weer de dierenbescherming bellen hoor!
    en ook de poltie.. val ze maar lekker lastig!

@psje.. je hebt pb!

@doortje.. haha maandag was ik ook bijna in slaap gevallen met yoga.. doen jullie ook zo'n ontspanningsoefening aan het eind?

@collo.. heb van Rob 3 mooie kettingen gehad.. van die lange bij de Miss Etam vandaan! Echt lief! en jesse heeft vandaag mooie tekening voor mama gemaakt op het KDV! Kan je daar blij mee zijn he!

14. is er al iets bekend over een uitje?
    het lijkt mij iig wel erg leuk!
    misschien ergens in utrecht een high tea doen :)

15. patrien

patrien Niet meer actief

dag dames,

ben een tijdje niet hier geweest maar veel bij het topic van de oktobermama's.
    dit was omdat dit het topic was waar ik in begon voordat ik mijn miskraam kreeg.
    gisteren was mijn "uitgetelde" datum van mijn miskraam en ik ben hier erg van onder de indruk geweest.
    heb niet bij gelezen maar nu de datum voorbij is heb ik wat meer rust gevonden en zal hier ook meer aanwezig zijn.

16. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    @Toontje: Wat naar voor je zeg!! Hoop dat je idd wat rust krijgt nu.. Welkom..

@Xenas: Heb politie al gebeld, maar gaan er niks aan doen..Moeten het onderling oplossen, nou dat schiet dus niet op... vandaag dierenarts maar even bellen, die zal er wel verstand van hebben neem ik aan *hoop ik*...

@Uitje: Lijkt me wel leuk, Utrecht is wel een mooie centrale plek in NL idd.. Woon zelf in de omgeving Zwolle haha, dus Amsterdam o.i.d. is wel erg ver haha..

Vannacht aardig wat harde buiken gehad voor het eerst.. Straks een gesprek over verlof op het werk, ze willen nu dat ik gewoon 4wk van tevoren ga terwijl 6 is toegezegd, heb ik volgens mij ook recht op.. doen ze moeilijk neem ik al mn vakantiedagen op en kom ik tot na de bevalling niet meer terug haha..

17. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    hallo ladies,

toevallig toontje, ik had voorgisteren mijn dag dat ik voor het eerst bevallen zou zijn, ik zat nog net bij de sept mama's :)
    gelukkig deed het mij minder dan ik juist verwacht had.. misschien omdat ik ondertussen al 2 miskramen heb gehad..

maar ik kom even kijken hoe het met jullie gaat, ik ben maar kort hier geweest, maar de meeste ken ik van de NOD :)
    fijn om te lezen dat het met jullie allemaal goed gaat! en wat een mooie buikjes allemaal!

zoals jullie zien mag ik me vanaf vandaag officieel ook zwanger noemen :) de mijlpaal van 12 weken is eindelijk behaald! kan het nog steeds niet geloven! maandag de 12w echo en dan begint het echte genieten! 3 x was dus echt scheepsrecht!

meiden heel veel plezier met zwangeren :) ook al is het soms niet makkelijk, jullie hoeven niet meer zo heel lang en het verlof komt in zicht!! dikke knuffel voor iedereeen! :)
    *met een extra knuffel voor doortje!*

Groetjes Ele

18. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Toontje
    Ik hoop dat je het langzamerhand een plekje kunt geven en dat je vanaf nu hier je draai een beetje kunt vinden. Welkom terug!

Xenas
    Mijn man zou er echt niet eens op komen om de Miss Etam binnen te stappen om een ketting voor mij te kopen. Ik vind het echt schattig van die van jou dat ie daar wel aan denkt. Ze hebben daar nl altijd van die leuke kettingen (en de rest, de Miss E is echt hofleverancier van mijn garderobekast)! En een tekening....wat wil een mamma nou nog meer?

Roeltje
    Ja, ik denk het ook. Vandaag weer helemaal OK, dus voortaan een tikje terug voor mij. Gelukkig dat je lichaam zoiets op tijd aangeeft. Normaal gesproken zou ik met wat Ibuprofennetjes de dag wel door zijn gekomen, maar die mag ik nu niet nemen natuurlijk en dus zat er niks anders op dan slapen.
    Vanochtend trouwens om 06.00 klaarwakker. Moet zeggen dat het me nog meeviel. Dan ga ik maar wat vroeger naar mijn werk.

19. meloen

meloen Bekend lid

24 jul 2009
    581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goede morgen!

Bijna weekend!! Joehoeeeeee :)

@ Xenas, nog van harte meid!! Wat lief van je mannen.

@ Riti, pffft het zal ook eens in een keer goed gaan hè?

@ Toontje, welkom terug! Hopelijk kan je nog een beetje genieten van je restje zwangerschap.

@ Elegance, GEFELICITEERD!!! En nu als een gek gaan genieten!!

@ Roeltje, volgens mij kunnen ze nooit zeggen dat je niet mag stoppen zes weken van te voren..........

@PSje, pb gestuurd.

@ Collo, weer opgeknapt??

@ Chicken, super mooi kamertje!! Nu lekker inrichten leuk leuk!

Gister kon ik het niet laten hoor, zag tijdens de boodschapjes marsepein in de winkel liggen...........
    Heb in 1x zo'n heel doosje fruit (wel gezond :D) leeg gegeten....
    Goh, hoe kom ik toch aan maagzuur en plus 10 kilo :):):)

20. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    @Roeltje..jeetje zeg, ook dat nog. Wat een ontzettend vervelend gedoe zeg zo met die hond en z'n bazin. Ik kan me niet voorstellen dat daar helemaal niks aan te doen is...sterkte hoor meis.

@Toontje..welkom terug! Ik hoop dat je het een beetje een plekje kunt geven nu...knuffel.

@Ele..hé meis, gezellig dat je hier ook even komt buurten!!

@Rest..gisteren heerlijk gerommeld in het kamertje...heb nog wel veel dingen nodig zeg. Maar ja, nog maar 3 weekjes werken. Vandaag lekker vrije dag en ik ga zo weinig mogelijk doen..hahah...alhoewel...ik vind de box zonder boxkleed toch wel erg kaal...

Oh ja, meer fotootjes in m'n album!

Deel Deze Pagina