Hey schrijf niet zoveel joh!! @Meloen: haha, kan ze ook niet laten liggen hoor stukje extra fietsen/lopen, dan is het er zo weer af als het nog lukt.. @Chicken: Wat een onwijs gaaf kamertje zeg!! Echt heel erg mooi @Suus: Weet niet of je er iets aan hebt maar bij mij was ie met 27wk 24cm, volgens mij komt er elke week een vinger bij, dus ong. 1cm dit onder voorbehoud, zo heb ik het begrepen @Joyc e: Ok thnx, zal vanaf zondag eens gaan meten, kijken hoeveel ik groei haha, zo moet ik er toch wel achter kunnen komen @Doortje: Veel shopplezier, dat moet vast goed komen haha tis wat, die dingen blijven maar groeien haha @Dees: Groot gelijk om het eerst via verzekering te proberen, scheelt toch weer.. Al die spullen heb k niet gekregen!! Haha, kreeg alleen een boekje over een meisje dat naar het strand gaat met ouders en dat ze zich moet insmeren haha.. heel informatief hihi @Griepprik: Krijg je standaard als zwangere vrouw een oproep voor de prik? Heb nog niks gehad namelijk, weet ook niet of ik hem zou willen trouwens.. @Moontjemoon: Mooi dat alles weer goed was, je bent weer een weekje losgelaten dus? @Lotte: Thuiszorg kan een bed regelen, volgens mij doen ze daar over het algemeen niet moeilijk over en dit lijkt me een geval dat het gewoon moet kunnen, Mooi dat het op deze manier geregeld kan worden, zonder woning zitten met een pasgeboren baby is helemaal niks natuurlijk (vanuitgaande dat de kleine zich op de uitgerekende dag aankondigd)Hoop voor je dat het allemaal gaan lukken en daar moet je wel vanuit gaan.. Altijd positief blijven (klinkt afgezaagd sorry) @Psje; Hoop dat jullie uit de naam kunnen komen *lijkt me wel toch* Moet wel een naam staan waar jullie beide achter staan anders word het ook niks haha Volgens mij ben ik weer bij en op iedereen gereageerd (Zo niet, sorry!!) @Hier: Heb gesprek gehad en krijg mn 6wk verlof, gaat in op maandag 9 november. Week 44 heb ik lekker vakantie en week 45 staat nog niet vast maar ging ook wel lukken, anders moest ik voor weekje de ziektewet in zei de vervanger van mn baas Helemaal top dus, kortom ik moet nog 3 volle weken werken van ong. 24uur en dan heb ik vrij en verlof tot begin maart Straks nog maar even de stad in om het te vieren haha.. Vanavond vriendin op de koffie, wat wil je nog meer
@roeltje: goed nieuws! Goed gedaan! Ben trots op je wb die groepprik: is pas in november beschikbaar, dus je zal dan via de huisarts een oproep krijgen.
Chicken Wordt echt een heel mooi kamertje meid! Suus Een vriendin van mij had dat ook hoor dat het ineens langs haar benen liep. Die dacht even dat haar vliezen gebroken waren. De verloskundige zei dat het regelmatig voorkomt dat als de uk op je blaas trapt, je het spontaan laat lopen. Joyce Weeeh, ga weg met je Pyreneeën massage wordt er helemaal naar van. Ik ga er niet aan beginnen . Bekkenbodemspieren trainen zijn wel handig. Wil niet als nieuwe mamma lekkend door het leven gaan.
Die Pyreneeen massage werkt toch niet volgens mij. Ach en zo'n knip overleef je wel hoor (spreekt uit ervaring ).
haha maar echt een pretje lijkt het me ook niet Hier heerlijk het hele huis schoongemaakt, alleen keuken en halletje stofzuigen en dweilen en dan doe ik paar uurtjes niks meer, zit ff te eten, stofzuigen word best zwaar haha.. vanmiddag ff shoppen, mooie luiertas gezien bij de Hema, hoop dat ze die nog hebben..
@roeltje; als ze die luiertas niet meer hebben bij de hema zou je hem ook nog online kunnen bestellen. IK heb hem ook in huis en het lijkt mij een zeer degelijke tas met iig voldoende ruimte Vanmorgen van 7.30 tot 12.00 gewerkt, nu ff lekker bijkomen en dan vanmiddag op zoek naar het geboortekaartje!
@Dees: ik heb de tas!! hingen er nog 4 ofzo haha... vind m echt super, mooi groot, past genoeg in haha.. Vanmiddag dus lekker gewinkeld, wat gedronken in de stad, was wel weer gezellig.. Lig nu lekker op de bank met een kruikje en film heerlijk, vanavond ff bij oom en tante van vriendlief op de koffie.. morgen lekker niksen. oja, huis is helemaal schoon nu haha...
Hi meiden, Vandaag heeft manlief behangen en het ziet er super leuk uit: Funny Bunny van Eijffinger. Vrijdag wordt er een nieuwe vloer gelegd en dan gaan de meubels erin! @Suuskebab: ik had afgelopen donderdag (31+3) een baarmoeder van 29 cm en 3 weken geleden was het 28 cm. Ik schijn veel vruchtwater te hebben aldus mijn vk.
Goedemorgen!!!! Zo ben druk aan het klussen geweest en zal zo even een preview geven Collo veel plezier met je echo maandag! Toontje veel sterkte Elegance gefeliciteerd!!! Chicken, gave kamer! voor de rest was er vooral veel gekletst over perineums en vlaai. haha. Even een update, ik moet op de babykamer alleen nog de plinten zwart schilderen en dan kan ik gaan inrichten!!! Dennis gaat maandag het ledikant zwart spuiten en over 2 weken ( dan is het salaris weer binnen haha) dan haal ik de zwarte commode en is de kamer gereed om de kleertjes etc op te bergen. Zal zo een een foto plaatsen. Tot zo.
@Elmo: wat een onwijs mooi kamertje!! echt heel leuk... als ik al die vrolijke kleurtjes zie van iedereen is ons kamertje eigenlijk best saai haha.. zilverpaars met wit haha...zal er van de week wat foto's van maken haha
Mooi Roeltje!!! Tsja ik vind dit rustige juist wel mooi!!! Dat kleurrijke ook hoor maar vind dit wel chic. En aangezien ik alles heb van tijgertje zwart/wit moest de kamer ook zwart wit. haha.
Morgen meiden, Elmo en Roeltje, wat een mooie kamertjes!! Collo, leuk morgen 3d echo, veel plezier alvast. Pfft ik ga maar eens strijken, heb echt een belachelijke berg liggen...:x
heb de lakentjes e.d. felgroen, vond ik wel stoer staan haha.. gordijnen wil ik ook felgroen Heb leuke gevonden, met aapjes, nijlpaarden, giraffe enzo erop.. vriendlief vind m alleen niet zo leuk denk ik.. haha.. Succes met strijken Moet er nog een was ingooien, één ophangen en één opvouwen.. nu al zin in *Not*
Hallo allemaal, Ik ben er weer (verjaardagsfeestje van m'n vader gehad aan de andere kant van het land), ben kapot nu dus lekker rustig aan vandaag. Ben nog niet helemaal bijgelezen maar dat zal niet lang meer duren . Grieppandemie.nl / Home hier is veel info te vinden over de griep, vanuit een degelijke bron. Ik heb dus al wel de oproep gehad en zowel artsen als andere deskundigen blijken nog veel niet te (kunnen) weten, dat maakt de afweging lastig. Ik heb zelf nog steeds een hele reeks vragen waar geen antwoord op te vinden is, en vrees dat dat wel zal blijven . Er zijn helaas geen zekerheden en garanties... Maar goed, ik heb vandaag en hangdag, alles moet maar even tot morgen wachten . Veel plezier (en succes ) iedereen vandaag!
Hi meiden! Daar ben ik weer een keer! Lang geleden....elk weekend in September hebben we meerdere verjaardagen gehad...dus een gekke huis. Heb wel veel terug gelezen, maar lang niet alles. Alle kamertjes heb ik wel bekeken! Erg leuk om te zien zeg! Ik heb dan ook maar foto's geplaatst in mijn album. Moet alleen de porseleinen knoppen nog op de commode bevestigen... Met de kleine gaat hier alles goed, met 26 wkn hebben we een termijnecho gehad en woog ze 920 gram. Lag goed op schema. Altijd fijn! Lichamelijk is het wat minder . Als ik rustig aan doe is er niets aan de hand, maar meer dan 30 minuten lopen is er niet meer bij. Zeker niet als ik bijvoorbeeld al wat in huis gedaan heb of bv. zitten de kledingkast geschilderd heb. Wat het is weet ik niet, maar ik sta dan aan de grond genageld van de pijn in mijn liezen, bekken, onderrug en bovenbenen. Als ik dan ga zitten is de pijn weg, maar soms is dat lastig...als je bv. net in de winkel bent om boodschappen te doen...dan kan ik niet anders als over de winkelwagen heen te gaan hangen en verder te strompelen tot ik thuis ben...pffff. Dus als ik straks eindelijk verlof heb zit ik denk ik op de bank...helaas. Als ik overdag zo'n pijn heb gehad wordt ik er snachts ook wakker van...kan ik amper draaien of overeind komen. Maar ik moet zitten op een harde ondergrond, dus dan sleep ik mijzelf mijn bed uit, ga ik naar beneden en kan ik na 1.5 uur weer terug naar bed. Maar goed, zolang alles goed gaat met de kleine ben ik al lang blij! Hoop alleen niet dat ik dit bij de bevalling ook heb, want dan zou ik niet weten hoe ik daar doorheen kom...pfff. Ik zal vanaf nu weer mee lezen en gaan reageren... Oja, mijn verlof begint 5-11, en dat is 6 wkn ervoor. Tot snel! Liefs, Wendy