December 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fempje, 22 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Ben net een beetje geschrokken....had met afvegen een beetje bloed. Niet helderrood, ook niet bruin. Heb ook een warm en drukkend gevoel in m'n buik.....heeft iemand daar ervaring mee? Maak me zorgen....

2. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    oei meid, dat is natuurlijk even schrikken... Maar een heel klein beetje kan geen kwaad hoor! Ik snap dat je jezelf nu toch heeeeel druk gaat zitten maken maar je kunt niet anders doen dan heel hard duimen en afwachten... Heb je net niet toevallig een grote boodschap gedaan ofzo? en dat gevoel ken ik niet... Ik duim hard voor je dat het loos alarm is hoor!

3. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    nieuwe zwangeren: gefeliciteerd meiden
    het word al lekker druk hier ;)

4. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    Oh jee, das schrikken! maar: heb je seks gehad, geniest, harde ontlasting, of wat dan ook?? Want dan kan het dat zijn he! Je kunt anders gewoon de verloskundige bellen he!
    Heb ff voor je gezocht: http://baby-op-komst.nl/519/bloedverlies.html
    Weet neit of je er wat aan hebt..
    Heeeel dikke knuffel vanaf hier!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

5. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    Caruli, hallo! Hoe was je echo? Alles ok? Heb je al wat meer kunnen zien dan vorige week? Ik ben verder niet heel erg nieuwsgierig hoor! :)

6. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    @Joyce, dankje voor het linkje. Heb even gelezen en ik probeer me maar niet teveel zorgen te maken....ookal valt dat niet mee. Ik weet wel dat een mk veel pijn doet, dus ik ga er maar van uit dat het iets anders is. Pfffff wat een gedoe zeg, zal blij zijn als ik de 1e echo heb gehad en die 12 weken voorbij ben.

7. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    kan ik me helemaal voorstellen! maar: als je neit vertrouwt gewoon de VK bellen hoor!!
    nog ff wachten meis! nog maar 6 weekjes ;) zucht! haha.. duurt veel te lang he?

8. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Duurt veeeeeeeeeeeeeeel te lang inderdaad...ik ga zowiezo morgen de vk bellen en dan vraag ik het meteen even. Heb nu geen pijn, maar ik voel m'n buik wel....misschien wel groeikrampjes ofzo.....

9. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    om je gerust te stellen; ik voel mijn buik ook een aantal keren per dag.. wat krampjes, zeurend gevoel wat doortrekt naar mijn rug.. dat duurt ongeveer 10 minuten en zakt dan weer weg.. en dan kan het goed 5 uur niks zijn en dan ineens weer zo'n vlaag van 10 minuten...
    Klinkt dit je bekend in de oren of is het bij jou toch anders?

liefs suus

10. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Nee, ik heb nog niet echt krampjes gehad...wel soms beetje ongi gevoel, beetje zeurend wat jij ook zegt. Dit is echt een meer warm gevoel....maar het trekt nu ook wel weer weg. Oh god, iedereen is er mee bezig...hahahaha

11. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Wel superlief van jullie dat jullie meteen even meedenken!! Voel je je toch een beetje beter!

12. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Net weeeeeeeer naar het toilet geweest. Heb het nog steeds met afvegen. Niet rood, maar licht bruin-rood. Moet nu in bespreking, dus kan er gelukkig even niet aan denken....wordt vervolgd meiden.
    xx

13. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    oei wat spannend allemaal! Ik duim hard voor je! hoop echt dat het niks is...

Ik ga ff de bossen in, want ik krijg zere benen van het zitten! Pfoe! Spreek jullie straks!!!

liefs suus

14. Brigitte77

Brigitte77 Actief lid

19 mei 2008
    374
    2
    18
    Limburg
    Gossiemikke...heb ik een heel verhaal getypt is die weer weg!!! :(
    Ik weet nog niet meer wat ik allemaal getypt heb!!!!

Hoe gaat het met iedereen hierzo verder?
    Ik blijf testjes aan het doen,hahahaha,kan het gewoon nog steeds niet geloven!
    Nu heb ik toch echt de laatste gedaan!!!! ;)

@Chicken:Het hoeft inderdaad niets te zijn hoor,maar ook ik zou me er druk over gaan maken!
    We horen het verder wel van je.

Heb vanmiddag een lekker middagje vrij genomen,dus.....ik ga verder met mijn wasjes strijken!!!!!

15. minimouse

minimouse Niet meer actief

Dankje wel:D ja het is nog zo onwerkelijk allemaal, en ben ook bang dat het mis gaat nu ik het zo vroeg al weet! :rolleyes: maar daar gaan we natuurlijk niet van uit... Ik heb gisteren getest. 3 dagen voor mijn nod. ik dacht ik doe het gewoon en ik zie het wel, maar er verscheen eigenlijk gelijk een plusje! ik kon mn ogen niet geloven!! vanmiddag ben ik de stad in geweest en heb mn eerste baby sokjes al gekocht :) en ik kwam in de expo een zwangerschapsdagboek tegen en die heb ik ook mee genomen, en in laten pakken :oops: vind het wel erg spannend!

groetjes minimouse

16. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Haaai,
    Alles oke hier hoor!!!
    Het is gelukkig geen BBZ, alles zat mooi in de baarmoeder.
    De GYN heeft het opgemeten en ik ben al 8 weken zwanger! Hahah...mmm dan zou mn cyclus dus korter zijn geweest deze keer, anders kan het niet.
    Mn datum zou dan vallen op 26 november. Maar ik wacht nog even af wat de VK volgende week voor berekening laat zien haha.
    Ennnn het HARTJE klopte ook al!!!! Was heel goed te zien. Goed he?

Liefs van een zeeeeeer opgeluchte Mili

17. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ chicken: Natuurlijk denken we met je mee!! Hoop echt dat het niks is en dat je straks weer minder last hebt van bruinrood!! en dat het gewoon onschuldige groei auw is met bijbehorend bloed!
    Wat suus zegt, daar heb ik ook last van. en soms heftig soms minder.. en dan meteen ook onderrug erbij... beetje ongi achtig.. in mijn boek staat dat het door gewicht verandering komt van de bm.. jaja! ..

@ suus: veel plezier met je benen strekken!!

@ mini: komt goed! vertrouwen hebben! hoe moeilijk ook!
    Moet zeggen: hoe vaker ik het zeg hoe meer ik het geloof!!

Heb net al menzis gebeld, die zijn ook op de hoogte.. en meteen ff de aangesloten instanties opgezocht op het net en de info per instantie onder elkaar gezet.. kunnen mannetje en ik ff alles doorlezen en keuze maken.. Doorgeven aan menzis, en ook weer geregeld! Tot nu toe hebben we alles in Eindhoven geregeld... dus ik hooop dat Venlo eerder verkocht word!.. haha.. ach ja.. we'll see!

18. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ mili: gefeliciteerd!!!! goed te horen dat alles goed is!!
    hmm.. dus je bent ms in verkeerde topic? ook niet leuk!

19. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    wow mili al 8 weken! is dat even boffen zeg! Ben heel benieuwd wat de vk er van maakt en anders ben je inderdaad in het verkeerde topic beland joh! Ach, ook dat vinden wij niet erg hoor! Fijn dat alles er goed uitzag! JOEPIE!!!

Ik las net trouwens ergens dat ardennetje ook bruinverlies had? Weet niet precies waar...

@ joyce, jij bent zeker ook lekker vrij vandaag? hihi, ivm frequentie van posten berichtjes!

20. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ suus: nee... ben heeel hard aant werk.. Werk fulltime dus..
    alleen.. geen inspiratie, moe, en niet giga druk.. dus dan komt die inspiratie ook niet..
    SSTT ;)

Deel Deze Pagina