Poohbeer, lastig dat je zoveel pijn hebt!! Klaar met strijken Meloen? Roeltje, leuk dat felgroen! Riti hier ook een hangdag ik hang nog heerlijk in mijn huispak. De vloer ligt bezaaid met speelgoed wat we aan het uitzoeken zijn. Renée en Nikki "helpen" even met speelgoed uitzoeken. Overal moet dus mee gespeeld worden, alle puzzels uit elkaar etc. Alle knuffeltjes en rammelaars etc gaan in een tas wat gewassen kan worden voor de baby. Ik maak aparte kisten voor verkleedkleding, treintjes,duplo,blokken etc. Maar goed eerst door de zooi heen, door het verbouwen zijn er weer tassen speelgoed tevoorschijn gekomen waarvan ik niet meer wist dat we het hadden. Wat een zooi heeft een mens ( vooral een mens met kinderen haha)
Riti, blijft lastig hè dat griepgedoe, je weet ook echt niet waar je goed aan doet. Nog gefeliciteerd met je vader! Poohbeer, vervelend zeg, helemaal als je niet thuis bent en het je zo overvalt. Elmo, DONE pffft gelukkig alleen vandaag weer twee nieuwe wasjes gedaan dus loop gelijk weer achter de feiten aan... Wat een ellende hè al dat speelgoed. Ik sleep ook regelmatig allerlei '"troep" waar niet meer naar omgekeken wordt naar zolder.
Zo kindjes liggen op bed, huis is nog steeds een puinhoop, maar ik heb geen puf meer. Ja je sleept de rotzooi in tassen naar een opbergplek om het als het vervolgens tevoorschijn komt, toch weer weg te gooien want eigenlijk ben je het toch zat. hihi. Maar ik heb heel wat stoffen rammelaars etc nu in de wasmand liggen, kan lekker in de was voor hummeltje straks. Kan nr. 3 het volkwijlen.
@RiTi: tja, die griep kan me daar nog niet echt druk om maken eigenlijk haha.. @Meloen: was al schoon @Elmo: Gelukkig ben ik niet de enige die geen puf meer heeft haha.. begon me al schuldig te voelen hihi.. lig lekker met laptop en kruik op de bank en ga helemaal niks doen vanavond.. Heerlijk zon vooruitzicht Beeb hier is sinds kwartiertje weer lekker druk.. doet gewoon pijn af en toe.. niet echt fijn moet ik zeggen maarja, als ie een poosje niet schopt maak ik me gelijk weer zorgen.. nouja, klinkt wel zwaar maar als ik m een paar uur niet heb gevoeld, moet ik m gewoon ff wakker maken haha Hond is ook lekker vervelend, ligt de hele tijd op de rechterhoek van mn laptop dus af en toe ben ik alles kwijt mmm ..gelukkig begint ze moe te worden, en als ze eenmaal slaapt, slaapt ze door tot morgenvroeg Heerlijk!! Toch zou ik haar niet willen missen haha Weird.. Terwijl ik dit typ zit ze te staren naar het beeldscherm.. denk omdat er allemaal letters op beeld verschijnen haha.. mmm nu een natte vlek op het scherm
haha heerlijk hè honden!!!! Als deze uk kan lopen willen we ook weer een hond. Ik mis de losse haren in huis niet maar wel de aanspraak als ik alleen thuis ben s'avonds en de kinderen liggen op bed haha, dan heb je tenminste iets om tegenaan te kletsen. En ik ben van mening dat het voor een kind ( en zijn weerstand) super belangrijk is om op te groeien met dieren.
@Elmo: Dat is één van de redenen geweest om een hond te nemen, nouja we hadden er twee en één is afgelopen zomer overleden helaas, dus hebben er nog maar één over.. Ik zit 2weken lang alleen thuis, dus zou zonder hond wel onwijs stil zijn in huis... toen we hier gingen wonen vorig jaar hebben we na het klussen gelijk twee honden opgehaald.. Maarja, nu slaapt ze en die word vanavond niet meer wakker denk ik dus alsnog best saai haha
haha, Ja ik heb twee jack russels gehad. Alleen op een gegeven moment vochten ze een paar keer per dag, zelf een castratie van de dominantste mocht niet baten, zat wekelijks bij de dierenarts. Mijn schoonvader wilde toen graag de zorg voor Smurf ( de oudste jack overnemen) TOen had ik nog maar 1 Jack, het was echt mijn kindje, helaas ging het na de geboorte van mijn oudste dochter niet meer goed. De eerste maanden wel, ging hij erbij liggen etc, maar toen ze ging kruipen werd het hem te gevaarlijk en trok hij steeds vaker zijn lip op. Tot hij een keer hapte richting haar gezicht.... ik schrok me dood! de hond van mijn schoonmoeder was toen net dood en zij was/is helemaal gek op die hond dus ze bood aan om hem in huis te nemen. Gelukkig zie ik beide honden dus wel regelmatig en zie dat ze het prima naar het zin hebben. Helaas was ik zo stom om na de geboorte van Nikki te snel weer een hond te willen maar besloot voor een pup te gaan aangezien ze dan samen op konden groeien, Er kwam een boxerpup in huis... Maar toen Nikki begon te kruipen wilde Bobby steeds wilder spelen en liep hij haar ondersteboven, niet uit gemenigheid maar gewoon lomp pup gedrag, maar ja Nikki was er niet blij mee en ik moest steeds de pup corrigeren terwijl hij alleen speels was. Ik ben dus met pijn in mijn hart op zoek gegaan naar een goed huis voor Bobby, ik heb een echt boxergezin gevonden in de buurt waar hij het prima naar zijn zin heeft ( ik spreek de mensen nog regelmatig) Ik had er zo'n spijt van dat ik te snel die pup had gehaald. vreselijk. Maar goed hij is goed terecht gekomen gelukkig. Vandaar dat ik bewust wacht tot eze hummel kan lopen voordat er weer een pupje in huis komt hier, maar ik ben gek op honden dus er komt er echt wel weer 1!!
Ja dat is wel flink balen idd.. Onze hond is nu ruim een jaar oud en nog steeds onwijs lomp, maar ontzettend lief.. Echt ons schatje.. Maar als het zo is dat ze vals word naar de kleine dan gaat ze gewoon weg, al zal dat absoluut niet makkelijk zijn...zal een recente foto zoeken van ons meisje
Die keuze is inderdaad niet makkelijk, maar het is (lijkt mij) logisch dat je voor je kind kiest in die situatie.\ Ben beniewd naar jullie hondje.
En zo ligt ze er nu momenteel bij haha.. Lief ding.. Vond t zo schattig.. Oja, let niet op de kussens haha.. de originele kussenslopen zijn stuk en weer in de maak bij schoonoma haha...
haha grapjas... kan niet op je profiel, is niet zichtbaar hihi.. Geeft niet hoor, zo sta ik ook haha... heb in mn album een foto staan van ons andere hondje.. helaas is hij toen hij tien maanden oud was overleden.. Nouja, gewoon dood neergevallen eigenlijk, was ook zo'n lekker ding...
Hallo allemaal!!! @Collo, wat leuk je 3D echo maandag, dat wordt weer genieten!! @Elmo, gave kamer zeg! Leuk dat zwart wit!! @Poohbeer, meid, wat heb je een aparte kamer!! En wat creatief, ik vind het echt superleuk geworden! @Roeltje, beebje doet mij ook soms pijn nu, krijg ik echt een heel vennijnige steek, vaak van zon heel lief klein schattig knietje haha @Roeltje, leuke foto van je hond! Zo een zou ik ook graag willen hebben, maarja, heb al een kat en straks een beebje. Eerst maar eens kijken hoe druk het wordt..hihi Hier lekker een redelijk rustig weekend gehad. Vanmiddag de financiën van vriendlief en mezelf op een rijtje gezet. Ik ga nu officieel meebetalen aan het huis en de kosten worden gesplitst etc etc. En voor het eerst van m'n leven een gemeenschappelijke rekening openen voor de boodschappen enzo. Ben blij dat alles nu inzichtelijk is...oh ja, de huwelijksvoorwaarden zijn ook binnen..moet ik nog "even" doorlezen. Nou ik ga lekker tv kijken! Tot morgen xx
@Elmo: Wat een schatjes!!! haha, echt onwijs lief.. @Chicken: spannend he allemaal, dat getrouw haha, wel een hele omslag, alles gezamelijk, krijgen wij straks ook, gewoon één rekening, betaal wel gewoon al mee aan alles, maar is toch anders..