haha, Ik ben ook al 2 keer boven geweest voor Nikki, ze had wat verhoging vanavond dus ze zal zich wel niet zo lekker voelen. Ik ga nu lekker mijn bedje in want het zal wel een ****nacht worden... Weltrusten, morgen op mijn werk ben ik weer op ZP. erg hè???
he meiden.. vandaag hebben we het kamertje behangen! het is echt heel erg leuk geworden! Lekker stoer! Morgen maken mijn ouders hem ff af.. (er moeten nog 3 halve banen) en dan kom ik hem even spammen! Zit er ook aan te denken om eerder met verlof te gaan.. ik voel me zo niet top! heb het de hele dag benauwd.. vooral savonds.. en mijn rug en bekken doen ontzettend pijn! morgen maar even gesprek met mijn directeur hebben...
@Elmo: Welterusten... haha ach, je moet toch wat doen op je werk haha @Xenas: Lekker eerder met verlof gaan hoor als je je niet fit voelt.. Welke kleur word het kamertje als ik vragen mag?
Elmo, Fijn te horen dat jij ook eindelijk los kan gaan in je kamertje. Wordt al mooi hoor. Roeltje Vind het juist leuk om te zien he iedereen weer iets anders van zijn kamertje maakt. Al lijken de meubeltjes nog zoveel op elkaar. Door de aankleding heeft iederen toch een heel uniek kamertje. Xenas Succes met het gesprekje op je werk. Ze zullen niet veel keuze hebben dan je eerder met verlof te sturen, anders zit je natuurlijk zo in de ziektewet... Rot dat het lichamelijk minder gaat...hoop dat het een beetje bijtrekt als je beebje gaat indalen. Dieren Vandaag mijn beestjes maar eens extra lief geknuffeld (3 katten) omdat het dierendag is. Ben ook heel benieuwd hoe het gaat met een beebje erbij, zal wel loslopen... Lichamelijk Heb tegenwoordig bijna dagelijks pijn net onder mijn ribben aan mijn rechterkant. Lijkt wel of mijn lever in de verdrukking zit. Meer mensen die hier last van hebben?
@Collo: mm de pijn op die plek heb ik ook, maar dat komt omdat de beeb daar een paar dagen flink heeft geschopt en het lijkt alsof er een blauwe plek zit... Ja, de aankleding doet al veel met een kamertje... Wel leuk idd om zoveel verschillende dingen te zien @Dieren: Beestje van ons is ook flink verwend hoor, iets vaker een hondenkoekje, zo'n 'tandenborstel' meestal krijgt ze er 1 per 2 dagen, maar vandaag nog maar één gegeven.. ze is zoiezo al een knuffelkont, dus extra knuffelen was niet nodig, die eist ze zelf wel zo'n 15x per dag op haha..
@toontje.. je bent hier ook welkom hoor meid! Lijkt me raar die datum! beetje raar om te zeggen maar 'gelukkig' is die datum nu voorbij en hoop dat je nu wat meer naar december kan gaan genieten! op naar de laaste loodjes meid! @roeltje.. beetje jammer dat je het zelf maar moet oplossen! En dat ze niet meer willen doen! Misschien kan je eens googlen of andere mensen dit ook hebben meegemaakt.. en wat zij gedaan hebben.. of een topic in de lounge openen! je verlof is verplicht hoor! ze kunnen je volgens mij nietr dwingen om tot die 4 weken door te werken! @elegance.. fijn om af en toe nog wat van je te horen! En dat het helemaal goed gaat met je! @collo.. haha lief is hij he! heb hem ooit wel eens 'betrapt'. Ik keek toevallig even op onze rekening.. en zag dat er wat was afgeschreven bij de Miss Etam.. ik belde hem meteen op.. en vroeg.. wat heb jij gekocht bij de Miss Etam.. zegt hij meteen tegen zijn collega.. sjeeees kijkt ze op de rekening haah! Ik hoorde hem gewoon balen! Achteraf had ik gewoon niet moeten bellen.. maar hij had wat mooie kleding voor me gekocht! echt lief he! ja dat hoop ik ook dat ik minder benauwd wordt dan.. mijn baarmoeder ligt zo hoog nu.. onder mijn ribben al.. soms wil ik alles ff naar beneden duwen haha maar dat gat natuurlijk niet! ik weet niet of daar je lever zit.. maar je organen moeten natuurlijk ergens heen...zou het eens aan je vk vragen! @meloen.. haha lekker he marsepein! hmmm! @chicken.. ik vind jullie kamertje echt heel erg mooi! leuk he.. dat trouwen.. maar wat er allemaal bij komt kijken.. pfff! @dees.. ohh jullie kamertje is ook al zo mooi! Woezel en Pip is leuk! @joyce.. hoog catarijne lijkt me top! haha zie je ons al die zwangere daar al lopen? haha @doortje.. haha echt he.. wij gaan na de ontspanningsoefening nog ff thee drinken, koekje erbij en nog ff kletsen! @moontjemoon.. jeee voor jou nog maar een week of 8.. komt ineens dan wel heel dichtbij he! @lotte.. de olie moet je idd mee masseren.. het moet dan gaan voelen alsof het een beetje brand.. (dus heet wordt, het wordt niet heet, maar zo voelt het) Vindt het echt heel klote voor jullie van het huis! wel jammer dat je niet echt veel opties in huis hebt! Weten jullie al wat je gaan doen? @silviaM.. kom je ook nog je kamertje spammen?? @elmo.. super leuk kamertje.. dat 'kastje' onder de schuine wand.. hebben jullie dat zelf gemaakt? Wij hebben namelijk ook een schuine wand.. en ik vond dat een heel goed idee! @roeltje.. ik vind jullie kamertje ook erg leuk! Mooie kleuren, niet te druk.. ik houd normaal ook niet zo van kleur.. maar voor dit kamertje heeft manlief zijn zin door gezet..(mag ook wel voor een keertje haha ) en is het heel kleurrijk geworden.. spam volgt snel! Ons kamertje heeft het behang van esta home for kids. en dan van keek-a-boo. Via google vind je niet veel.. maar we hebben de kleuren, turkooise, groen met een witte ster, creme en gestreept (met de kleuren oranje, groen, turkooise en creme... vol met kleurtjes dus! Je ziet het binnenkort verschijnen! @poohbeer.. wat een leuk kamertje hebben jullie zeg! helemaal niet zo 'standaard'. Ik vind alleen die hoofdjes op de lampen een beetje eng! Sorry Hier ook dus precies de pijn die jij omschrijft.. ik kan daarna weinig meer doen.. lopen doet dan zo'n pijn!
Hallo allemaal, @ Collo/ pijntjes, hier begint het ook steeds zwaarder te worden. Wat ik er moeilijk aan vind is dat het zo veranderlijk is. S'morgen moet ik mezelf uit bed slepen, maar sávonds voel ik me prima. @kamertje Vol goede moed begonnen maar nu staat het een beetje stil Hebben wel alle spulletjes al in huis. Veder hier een heerlijk weekend gehad vandaag nog even lekker in de tuin bezig geweest. Nog even bij de aanstaande opa en oma op bezoek geweest en lekker gezellig saampjes op de bank. @all Vroeg me af hoe betrokken jullie ouders zijn?? Klussen jullie samen, gaat moeder wel eens mee naar vk?? En hoe denken de ouders over oppassen??? Hier zijn ouders wel betrokken zeker mijn moeder. Schoonouders heb ik dan weer minder mee al begint dat nu ook te komen (hoe dikker de buik hoe meer interesse?) Ben bek af morgen weer werken, Hebben jullie ook dat je nu echt begint af te tellen???? Truste
@ pijn onder je ribben: Ik heb vooral mijn linker rib, maar het is ook echt mijn rib. De beeb zit er niet tegen aan te schoppen, maar ik denk dat het te maken heeft met al je ingewanden die omhoog worden gedrukt:S haha nou nog even een paar weken en daarna schijnt het minder te worden omdat de beeb dan indaald.
deze lamp gaan we erbij nemen..het is hetzelfde als het gestreepte behang.. De rest van het behang is: turkooise, groen met een witte ster en creme.. en dan een paar banen met gestreept in deze kleuren...
Ik ga donderdag voor me eerste zwangerschapscursus: zwanger en fit. Nog meer meiden die een cursus doen? Ben heel benieuwd
@manoe.. ik doe aan zwangerschaps yoga! ook erg lekker! @betrokken ouders..hier klussen mijn ouders lekker mee.. vandaag hebben ze dan behangen.. oppassen is vaak ook geen probleem.. wij hebben seizoenskaart feyenoord.. en als ik mee wil en zij zijn thuis.. is het geen probleem.. schoonmoeder past nu al 1 x om de 2 weken op de dinsdag op.. dat gaat straks niet meer gebeuren, omdat ik dan vrij heb op die dag.. nou en nu ga ik echt naar bed! Slaap lekker meiden! -x-
Goede morgen allemaal, @ Xenas. Leuk hè dat keek-a-boo behang!! Wij hebben het ook voor de kamer van onze dochter, alleen dan de roze variant. Leuke lamp ook! Wat gewelig dat je man wel eens kleding voor je mee neemt. Ik krijg mijn man echt met moeite voor zichzelf een kledingwinkel binnen haha. Is het al gelukt met je verlof? @ Betrokken ouders. Pfoe ja gelukkig wel!! Voor klussen en oppassen kunnen we altijd een beroep op ze doen. Zowel mijn eigen ouders als mijn schoonouders. @ Elmo, nog een beetje kunnen slapen? Gaat het weer beter met je dochter? Vandaag weer aan de arbeid. Weer even uitrusten van het weekend. We zijn eindelijk geslaagd voor laminaat en de muren zijn gestuukt dus we kunnen verder klussen!!
@Manoe, ik doe ook aan zwangerschapsyoga. Lekker ontspannen en we leren best veel ook. Ik geloof dat ik een beetje verkouden ga worden....blehhh..
Goedemorgen allemaal!! @Xenas: Wat een gave lamp! Wij moeten er nog één uitkiezen, en nog steeds geen leuke gevonden haha.. erg mooi.. @Betrokken ouders: Mn ouders en schoonouders wonen 40minuten bij ons vandaan dus voor controle gaan ze niet mee.. ze willen wel alles weten en bellen regelmatig hoe het gaat enzo..
Goedemorgen, Xenas, gave lamp. ouders: Mijn moeder helpt nog wel eens klussen ( alleen nu zijn ze 3 weken naar Canada. boehoe) mijn schoonmoeder komt nogal eens oppassen zodat wij dan kunnen klussen. Cursus: Ik heb vanavond alweer de 4e les zwangerschapsbegeleiding. pijn: ik heb op die plek en op mijn heup een blauwe plek van het trappen van onze kanjer. Slapen: Nikki is snotverkouden maar heeft super geslapen ( ik heb haar gedrogeerd met sinaspril haha) Zowaar is ze maar 2 keer wakker geweest vannacht om 02.15 en om 05.45, Renée om 02.45 en 06.00 en daarna hebben ze geslapen tot 07.20!!!!! Dat is echt uitslapen voor mij. Heerlijk!!!!
@chicken, thanks meis! @xenas, jij bent van 1981? Ik ben 5 jaar ouder...de poppenkoppen zijn van de Jan Klaassen...poppenkast serie?!? Zit hem misschien in de leeftijd, maar was vroeger echt een kinderprogramma . Kunnen natuurlijk altijd nog eng zijn, maar voor mij is het meer jeugdsentiment..en vond de oude koppen leuk bij de oude meubeltjes.