Hey Poohbeer, denk dat Xenas dat ook nog wel kent hoor, hihi ik kom uit 80 en ken het ook. Gave kamer heb je trouwens, inderdaad super crea!!!
Hallo allemaal, Ik had me al een keer eerder gemeld maar nog niet echt actief meegepraat. Maar denk dat ik het ondertussen wel leuk vind om wat meer te lezen over jullie die ong. net zo ver zijn als ik. Nu beginnen de kwaaltjes pas!. Hebben jullie veel last of valt het tot op heden mee? Vanaf wanneer moet de ziekenhuis tas eigenlijk klaar staan? Ik lees vanaf nu maar eens mee met jullie!. Groetjes joyce
Hoi Joycje! Ik had volgens mij de ziekenhuistas vanaf week 35 ofzo klaarstaan. Hoe ver ben jij met je babykamer? Wat kwaaltjes betreft valt het mee hier. Twee blauwe plekken en erg moe maar verder.... niets te klagen!
Lekkerrrrrrrrrrrrrrrr, ik kan ook niet wachten joh. Ik heb nu nog 3 hele drukke weken voor de boeg, dus de tijd zal ook lekker snel gaan. En dan lekker niks doen!!! Oh ja, nog wel wat spullen kopen voor de kleine natuurlijk..hihi.
hahaha dat onderschrift bij m'n banner is leuk!! Nou, ik zei het het weekend tegen m'n aanstaande echtgenoot (haha..klinkt gek), dat het lijkt of de beeb eruit wil, zo zit ie te schoppen en te draaien in m'n buik.. Morgen naar de VK...ben zo benieuwd hoe hij ligt..
Ja hier ook drie drukke weken. maar daarna lekker shoppen in mijn verlof!!! haha. Deze week ga ik alvast de babykamer inrichten ( behalve de commode, die moet ik nog kopen)
@ roeltje: jeuj!! fijn voor je dat het gelukt is met je verlof!! @ doortje: sja.. weet het niet zo hoor, met die griepprik.. zeker omdat het zo laat is! ik bedoel.. hoe groot is de kans om in die 2 weken nog ziek te worden... en hoe groot de kans om ziek te worden van de prik zelf? hoe denken jullie er over? doen of niet doen? zit zelf heel erg te neigen richting niet doen.. ben denk ik wat te nuchter ervoor... @ collo: hahaha.. ik deelde alleen de verworven zwangerschapsgym kennis!! Of het helpt is een 2de.. en weet zelf ook niet of ik dat vol houd hoor.. dagelijks die massage doen! @ dees: leuk man je banner, met die knuffels! @ elmo: sjiek hoor met dat zwart! @ afgelopen weekend lekker gewassen! hihi.. deel van de nieuwe kleertjes enzo zijn nu schoon.. deel 2 komt deze week.. en dan nog alle krijgertjes/2de handsjes ff uitspoelen.. Kan het donderdag meteen de commode in en bedje meteen opgemaakt! waren ook ff naar onze opslag... stonden namelijk paar dozen babyspul en de badstandaard.. en moesten nieuwe dozen in.. zou hele uitdaging worden maar binnen een uur waren we klaar!! jeuj!! verder nog wat handige dingetjes gehaald bij ikea.. hebben we weer wat extra ruimte gecreeerd.. jeuj! heb gewoon plek voor pak luiers en zo!! gister nog bij schoonzus op de koffie en daarna lekker uit eten.. 1 minpuntje van het weekend: zaten we rustig op de bank... ineens drup en plons enzo... verstopping in afvoer... en doordat vaatwasser aan het afpompen was kwam het omhoog... en ipv gootsteen in, liep het het kastje in.. en eruit... AAHHHH>.. is nog niet opgelost.. maar ja, hebben er vanalles doorheen gegooid en gedaan.. vriend niet happy... was net het druppeltje teveel wat mis ging... maar ja, nu gaat het gelukkig weer @ poohbeer: he bah.. das vervelend dat je zo'n pijn hebt! gelukkig gaat verder wel alles goed! @ elmo: lekker zeg, lekker spelen en rommelen en uitzoeken, leuk idee van die kisten! en ook nog spullen weg? of gaat dat te ver? en idd.. dieren zijn wel belangrijk, maar hebben nu een appartement en heb niet zoveel met dieren met haren en kwijl enzo... dan zou je zeggen een kat, maar die krabben alles weer stuk.. dus denk dat het wellicht ooit een konijn of hamster ofzo word... of een vogel.. @ chicken: ja da heb ik ook! echt ineens een soort steek! en als je dan over buik voelt een hard bultje wat ineens verdwijnt.. hihi.. is wel beetje vervelend, maar ook super schattig!! Wat betreft de financien: ik maak nu ook ongeveer helft over van wat hij aan huis betaald, maar ook pas sinds mijn huis is verkocht.. en voor de boodschappen hebben we inderdaad ook gezamelijke rekening.. is alleen sns en rest alles rabo dus is beetje lastig met inzicht, maar is kwestie van gewenning. vind dat wel altijd fijn als alles netjes geregeld is enzo.. voel ik me niet schuldig dat hij meer betaald enzo.... en vind het wel fijn dat we ook apart een rekening hebben.. kun je elkaar keer verrassen enzo.. en als ik dan keer ergens voor wil sparen dan kan dat en hoef ik geen verantwoording af te leggen enzo.. wel zo fijn! maarem.. die huwelijkse voorwaarden is wel spannend of niet? ff checken of alles goed staat enzo.. veel "leesplezier" @ xenas: je kunt dan toch ook uiteindelijk beslissen om, in overleg met je vk natuurlijk, wat minder te gaan werken met ziektewet achtige constructies? tenminste.. das mijn plan als straks blijkt dat het toch te onsoepel gaat allemaal.. heb de 4 weken aangevraagd en is voor die tijd rust nodig, ben ik dus ziek.. @ collo: pijn rechts onder rib: ja heb ik ook, maar bij mij is het een verrekt spiertje.. eerst was het gewoon iets bij die rib wat verdrukt werd maar nu niet.. voelt soms scheurderig en zeurderig en als ik over huid wrijf, voelt het beetje hetzelfde als een verdoving van de tandarts die uitwerkt, en hoe je wang dan voelt... en dan het stadium voor het gaat prikken van uitwerken.. soms gaat het goed en dan doe ik iets (opstaan, lopen, niks bijzonders, uitrekken) en dan ineens *tsjak* een steek... niet fijn iig.. @ harde werkers onder ons: bakkie thee of koffie? @ betrokken ouders: ja zijn ze allemaal wel.. ok, met zijn vader hebben we het minste, maar ook die zijn wel belangstellend, maar wat rustiger mijn ouders wonen ver weg en merk dat ik meer behoefte heb om mijn mams te spreken dus spreek ik regelmatig.. die hebben ook reuze zin om op te passen als wij bijvoorbeeld week gaan skien ofzo.. haha... en mijn paps is wel aant veranderen.. die heeft de mecano en lego al klaar staan en zit het helemaal voor zich om met de kleine door het bos te wandelen enzo.. mijn vader was met ons ook al zo'n vader.. (brandnetels plukken, vlinders zoeken, meikevers vangen, etc).. en wil die met ons kleintje dus ook.. wel schattig! mijn paps is niet zo'n uiter.. maar toen ik er laatst kwam riep die ook mee "laat zien, laat zien" over mijn buik.. hihi.. en de moeder van mijn vriend en haar man zijn super enthausiast (ms beetje te zelfs).. die gaan iig ook 1 dagje / week oppassen straks en wilden idd graag helpen met schilderen en toestanden.. maar ja, klein kamertje en weinig te schilderen en toch balen dat ze dan niet mochten helpen.. en nu balen ze dat ze het nog niet gezien hebben (sja, jammer dan.. er is niks te zien, zit alleen beetje verf op de muur...).. maar ja... zijn mams heeft wel vaker van die neigingen en is nogbezig met loslaten.. mijn mams is dat proces al beetje doorgegaan toen we op kamers gingen zeg maar... plus die kon niet anders want woont niet om de hoek.. plus is zeeuws dus lekker nuchter.. maar ja.. vind het iig wel erg schattig allemaal! en ben verder wel blij dat we appartement hebben met een bel met camera.. dus kunnen we eerst kijken WIE er aan de deur staat staan ze er dan elke dag laten we gewoon de deur dicht! hahahaha oppassers is iig straks geen probleem.. (al denk ik niet dat we snel naar zijn paps gaan, maar ok, dan eerder vrienden van ons).. maar mijn zussen wonen in de buurt en zijn zus ook dus.. oh ja, controles en dat soort dingen houd ik voor mij en mijn vriend.. ze horen de uitslag daarna wel.. @ sylvi: lief hoor! @ ziekenhuistas: begin ik in verlof mee! op decemberweb staat wat er allemaal in mag he! voor de inspiratielozen! en met tips, hoor ik het graag! Nog 30 dagen werken!! (of de tijd doorkomen.. heb het nl NIET druk) @ chicken: een klamboe is niet verplicht, staat iig niet op de lijst van kraamzorg en verloskundige.. is meer een nico to have om je kamertje op te leuken! en straks als het weer zomer is tegen de muggen wel handig @ poohbeer: ken de koppen ook en ben ook van 1981.. leuk, maar niet mijn smaak, als ik het zeggen mag...
oh ja... had laatste dagen weer wat meer steken in rug! blij dat ik vandaag naar de kraker mag.. maar lijkt sinds gister ook ineens weer erger te worden.. we waren lekker uit wezen eten en we lopen weg en dacht echt van.. oeh.. auw.. ff langzaam lopen... en ook mijn plekje onder mijn ribben doet nu weer meeer auw!! maw.. ik heb teveel gedaan (ok, heb ook veel gestreken..).. maar had op moment dat ik zo actief was niet het idee dat ik te ver ging! hoe doen jullie dat? dat rustig aan doen??? ik ben niet zo'n type die dan der vriend maar gaat commanderen namelijk..
Oeh, vervelend meis...maar ik ken het...ik kan ook echt niet niks doen. Maar ik heb me voorgenomen om straks met verlof echt lekker relaxed te doen. Heerlijk wat langer liggen 's ochtends. 's middags een tukkie op de bank. En ik probeer nu ook al alles wat meer op m'n gemak te doen. Normaal liep ik als een gek bijvoorbeeld naar de keuken om iets te pakken, nu gaat dat in slowmotion..hahaha. Scheelt echt al!
@ chicken: er zijn er hier 2 jarig geweest dus wacht nog op de vlaai... heb nog wel een liga continuetje anders!
mwah....die zijn zo droog...ik heb hier ook nog zo'n droge sultana....nou dan wacht ik ook maar op de vlaai! Doe maar appel-kruimel dan.
Lekker vlaai!!! Rustig aan doen kan ik ook echt niet, vreselijk. Maar ja op een gegeven moment moet je wel van je lichaam. Dan dat moment maar afwachten!
Oh lekker doe mij ook nog maar een bakkie thee. Mijn collegaatje had gevuld speculaas meegenomen, daar gaan we weerrrrrrrrrrr. @ Joyce, jakkes lekkage... maar beter in je keukenkastje dan door door verslapte bekkenbodemspiertjes Ik doe ook gewoon alles zelf en idd kom je er dan wel eens te laat achter dat het mss toch een beetje te veel was. Heb gister na de strijk de halve dag krom gelopen. En dat plekje rechts onder je ribben, wat is dat nou toch? Dat doet bij mij ook vaak zo'n pijn!! @ Elmo, lekker uitgeslapen!! Bij ons begon de dag om 06:00 uur... en oh wat geweldig zo snel al verlof... ik moet nog zooooooo lang... @ Sylvia, schattig behang! @ Chicken en hij klopt ook nog je banner. Regelmatig zeer vervelend gevoel vanonder hier. Dan denk ik ohohh nog ff blijven zitten hoor!!
@ chicken: vind het zo vervelend dat je op dat moment denkt: oh gaat best! en dan denk je uur of dag later: OEPS!! ach ja, slow motion is ook leuk!
Ja precies! Lekker eigenwijs doorgaan omdat het wel gaat en dan krijg je daarna lekker veel last. hahaha...zou dat vrouweigen zijn ofzo?
echt wel!! en heb nu dus al hele tijd dat ik op sta en gewoon echt steken krijg in rug! g*dv*rd*mm*!!!!