December 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fempje, 22 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
  2. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @Taart: ohhhhh lekker, maar mag niet..... van mezelf

@Kamer: Onze babykamer komen ze morgen brengen :) Vanavond worden de laatste schilderwerkzaamheden gedaan, en morgen kan het feest dan echt beginnen!!!!

@elmo: succes bij de VK, ik moet morgen... krijg dan een prik voor mijn rhesusD en ook bij mij gaan ze kijken of de beeb nog in stuit ligt...

Ook hier horrorbuiken ;)

3. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    Joyce: als je (gedeeltelijk) de ziektewet ingaat langer dan 6 weken voor je uitgerekende datum dan krijg je een ziektewet uitkering. maw het kost jou baas niets, de uren die je niet werkt krijgt hij vergoed door het uwv. Ziek rond zwangerschap of bevalling

4. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ psje: ja precies.. maar wat als ik tussen de 6 en 4 weken voor de vermoedelijke bevallingsdatum GEDEELTELIJK de ziektewet in ga? Dat kan ik nergens vinden!
    Hele dagen wel, dat word dan afgetrokken van je dagen..
    Stel je doet 4 weken verlof voor bevaldatum en je ben 5 weken ervoor een dagje afwezig voor hoofdpijn dan gaat er 1 dagje aan het einde vanaf... maar halve dagen ofzo hebben ze het nergens over..

5. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ dretjuh: spannend!!

@ mamaweentje: welkom terug, was zeker wel afkicken?
    Hier gaat alles goed hoor ;)

6. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    @Joyce: dat zou ik ook niet weten, maar misschien kun je dat navragen bij uwv?

7. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    morgen intake van de kraamzorg, mn moeder vertelde dat ze vroeger dan alles na gingen kijken of je wel alles in huis had etc. Is dat nog steeds???? Heb namelijk nog niet alles compleet:)

Ben er even vandoor, ga even de regen trotseren met mn viervoeter;)

8. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    @Joyce..interessant artikeltje! Goed om te weten!

@PSje...dat was vroeger inderdaad. Heb ik ook gehoord, maar dat is nu niet meer zo hoor dacht ik.

9. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ psje: bij mij komen ze niet eens langs joh! dus zal stuk minder strikt zijn dan vroeger
    en mocht het nodig zijn, zal ik dat zeker ff navragen bij het uwv.. laat ik maar gewoon hopen dat ik gewoon normaal kan blijven werken tot 4 weken..

oeh was net aant rekenen! en heb ook nog paar vrije dagen!
    6 weken werken, 1 week werk ik 1 dag thuis.. en dan nog 3 weken met 1 dag vrij erin!
    dus geen 30, maar 27 dagen werken!!! woehoe!!
    en dan nog 1 dagje relaxt ook nog! en dan vandaag..
    dus das nog 25,5 dag actief doen! ;)

10. @meloen.. nog niet gelukt om nog eerder met verlof te gaan.. Maar vannacht weer zo bagger geslapen en bekken doen echt pijn..misschien deze week maar ziekmelden..ik weet het niet..
    Keek-a-boo is echt leuk!
    Klus ze!

@chicken.. bah! Hier ook verkouden aan het worden!
    een klamboe is niet verplicht meid!

@sylviaM.. super gaaf behang!

@poohbeer.. haha ik vind het er wel grappig uitzien hoor! Die poppetjes.. en het Jan Klaassen poppenkast ken ik ook!! (ben idd van 1981) Maar ik houdt niet zo van 'verkleede mensen' En daar vallen deze ook onder haha! (net zoals de sint, zwarte pieten, paashaas etc! Weet nooit wie het zijn!

@joycje..welkom hier meid! Kom maar lekker meekletsen hoor!
    Ik weet niet precies meer vanaf wanneer je je tas klaar moet staan. Week 36? Dan moeten ook de klossen komen onder je bed he!

@elmo.. ohh heerlijk zeg! Bijna verlof! Zal zometeen het lijstje weer even plaatsen!

@joyce81.. ohh lekker zeg! Alles uitgezocht!
    ohhh shit zeg! Niet de vaatwasser kapot! Hoop dat het snel geregeld is!
    Ik probeer straks even met mijn directeur te praten! Mij kennende huil ik al als ik de kamer in moet lopen! Ben het nu ook echt aan het uitstellen.. durf gewoon niet! Echt erg he!
    nou..hoe ik dat doe.. rustig aan.. iig niet gaan strijken! Verschrikkelijk vindt ik dat haha!
    En savonds voetjes omhoog op de bank!
    en als iets niet lukt, vraag of manlief het wilt doen!

11. Willen jullie nou alweer taart?
    Heb donderdag nog getrakteerd :D
    Nou vooruit..hier nog een stukje...

12. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @intake kraamzorg; Vorige week de intake gehad! Vrouwtje wat hier kwam heeft helemaal niks bekeken. Vantevoren had ze ook al aangegeven dat we alles nog niet in orde hoefden te hebben, geen zorgen om maken dus!!

13. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    En weer een stukje voor chicken....hihi

14. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ xenas: ja, als het niet lukt vraag ik het aan mannetje.. maar vaak lukt het wel, maar denk ik achteraf: uhm sja, was nie zo slim...
    en nee, niet de vaatwasser gelukkig.. maar de afvoer van wasbak en vaatwasser en die zitten ergens aan elkaar gekoppeld... als vaatwasser afpompt hoor je ook de wasbak gorgelen.. en dat vind ik dan nog normaal vanwege de ontluchting.. maar ja, als er water omhoog komt.. is dat een heeeel ander verhaal he!
    maar meis, waarom zet je niet gewoon je punten op papier die je wilt bespreken? je directeur is ook maar een mens!!.. diep in-en uitademen en dan gewoon rustig praten met je papiertje erbij..
    wij staan allemaal achter je dus!

15. meloen

meloen Bekend lid

24 jul 2009
    581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja Xenas, denk maar aan ons allemaal met thumbs up als je bij je baas staat!! (Lig je daar straks in een deuk i.p.v. met traantjes haha)

16. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    zucht... tomtietomtietom....
    nou dat was het weer voor vandaag... pfff.. nog ff 2,5 uur volmaken, dan naar kraker...
    net nl gevraagd of baas nog wat heeft en met het ff aan een collegaatje vragen, of ik nog wat kan overnemen.. maar ja, verder hadie eigenlijk niks.. en de dingen die ik had.. die zijn eigenlijk al af.. of wachten op een vervolg.. maar ja, is ook niet heul speciaal als er een vervolg komt.. das dan ook weer ff 2 uurtjes zeg maar... zucht

oeh heb weer wat ontdekt! als je die actieve gebruikers ziet en er staat een plusje, dan is die net aant typen!!

17. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Ik dacht dat die plusjes betekent dat je vriendjes bent?

18. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Hebben jullie al een winterjasje voor de kleine? Welke maat zouden jullie dan nemen?

19. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Ik denk dat 62 een goede maat i de kleine komt midden in de winter dus lekker dik in gepakt. Me zus dr eerste is op 12-12 geboren en maat 56 kon ze met een pakje net aan in erg strak zat het..

Sorry.. kwam ff langs..

Deel Deze Pagina