December 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fempje, 22 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    klopt! heb ik toenstraks nog gelezen volgens mij! projectwerk was het toch? HAHA! Nu al zwangerschapsdementie :oops: :)

2. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ suus: haha.. geeft niks.. hoort erbij he ;) hahahaha
    jep.. handig joh! wel leuk werk hoor.. maar soms errug rustig dus das wel bellen!
    maar ja.. inmiddels al wat dingen kunnen uitzoeken enzo.. dus das wel handig ;)
    alleen jammer dat jullie wel druk zijn! hihi

3. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    en nu ga ik afsluiten!

Tot morgen!

4. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    ach ik ben niet druk hoor! haha! vandaag vrij, zit hier een beetje te lammen achter de pc...
    Maar ik ga zo de stad in voor een nieuwe laptop, want de onze is ECHT dood!

5. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Mili; fijn dat alles goed is en wat gaaf dat je het hartje goed kon zien!

@ Chicken; Hoop dat het snel weg is en niets is.

Ik heb zelf wel krampjes, verder niks.

Moet eigenlijk allemaal praktische dingen gaan regelen, maar kan mezelf er maar niet toe zetten. Dat heb ik anders dus nooit hè...pffff

6. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Yep misschien wel haha. Ik laat het maar ff afhangen van wat de VK zegt ;) Mn meisje was ook te vroeg dus tsja...denk dan toch november ipv december. Alhoewel wie weet komt deze uk gewoon veel te laat :)

7. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Hahah gelukkig maar ;) wie weet wat de VK zegt. Ik wacht gewoon ff af. maar ben inderdaad blij dat alles er goed uit zag!!! :D

8. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Thanks voor de felicitatie.
    Ook alle andere meiden bedankt voor de felicitaties!!! We zijn ook erg blij dat het hartje goed te zien was en dat het goed klopte :) Is toch weer een geruststelling :D
    En al 8 weken dus sneller bij de 12 weken ;)

9. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Nou mili ik ben jaloers op je. Bij mij lijkt de tijd echt te kruipen. Ik mag pas 12 mei voor de eerste keer naar de vk. PPFFFF dat duurt mog echt lang.
    Hebben meer meiden daar last van? Ik ben er echt veel mee bezig (Waardoor de tijd volgens mij alleen maar langzamer gaat.)
    Als die eerste echo maar al eens geweest is, dan gaan we iedereen het nieuws vertellen. MAar dat duurt nog 26 dagen. Hopelijk kan ik het strax wat van me af zetten zodat de tijd sneller gaat.
    Maar ik zal ophouden met zeuren.
    zometeen ff gezond doen, lekker sporten, en morgen (en de rest van het weekend) weer ah werk.
    Niet te veel schrijven he, want dan moet ik zo veel teruglezen!!!!!!

Doegie

10. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    @ nieuwe meiden: Gefeliciteerd!!!

@Chicky75; ik duim met je mee dat het nu stopt en dat alles goed blijft gaan!

@Caruli; hoe was je echo!?!?

Ik lees alle berichtjes, maar moet zeggen dat ik er "moeite" mee heb om enthousiast mee te doen. Moet wat meer gaan geloven dat dit wel goed blijft gaan denk ik........
    Heb gisteren het WKZ gebeld, daar kom ik bij de gyn onder controle. Toen de afspraak was gemaakt vroeg ze of ik mee wilde werken aan een onderzoek over zwangerschapsvergiftiging. Ze willen nu de normaal waarde bepalen tijdens dit onderzoek om in de toekomst na te kunnen gaan, vroeg in de zwangerschap, of een vergiftiging bij iemand mogelijk is.

Het mooie hiervan is dat ik bij 6,8,10 en 12 weken langs moeten komen voor een echo, bloeddruk meting en een buisje bloed...en o, o, o, wat vind ik dat erg! Dus heb meteen ja gezegd.
    Volgende week woensdag dus de 1e "controle". Na die vorige miskraam denk ik dat ik er wel baat bij heb. Toen hadden we bij 9 weken een kloppend hartje en was het een paar dagen later toch mis, echter kwam dat pas bij 13 weken aan het licht.

Hopelijk krijg ik na volgende week wat meer een "yes gevoel", nu overheest het gevoel "wanneer gaat het mis" enorm.
    Misschien ook wel omdat we door die MMM hebben gezegd, als dit mis gaat dan stoppen we ermee.

Tot snel!

11. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    hoi meiden
    volgende afspraak staat voor 23 april 3e echo

ben weer snel weg, ben aan het werk :(

12. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    @Caruli, goed zo meis! Fijn te horen dat het goed gaat, en die hcg waarde is mooi omhoog gevlogen!

13. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Had ik bij de vorige zwangerschap ook...en nu weer. Die eerste keer is toch aftellen hoor! Omdat je dan alles ziet en of het oke is enzo. Spannend...ik hoop dat de tijd sneller mag gaan voor je en dat je dan een mooie echo krijgt :) :D

14. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    @poohbeer: he meid wat jammer dat je nog niet kunt genieten maar wel heel logisch....
    Wij zijn nu wel blij maar ik leef ook van keer tot keer hoor omdat het inderdaad zo mis kan gaan. Ik hou me toch maar vast aan de gedachte dat het vaker goed gaat dan niet...
    Wel mooi al die extra echo's enzo!!! Zou ik ook hebben gedaan, daar heb je dan gewoon wat extra aan, en het is ook voor een goed doel!
    Ik duim dat het goed mag gaan meid!

15. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Spannend, wel goed dat de waardes omhoog zijn :D

16. Roos1987

Roos1987 Actief lid

5 dec 2007
    121
    0
    0
    ergen in zuid holland
    Ik mag 7 mei voor het eerst naar de verloskundige. :D
    en pas rond 10 weken ( 2 weken daarna) voor een 1e termijn echo... pff wat is wachten toch vervelend.. #-o

wel erg leuk dat er zoveel december mamma's zijn!
    ik dacht dat ik 15 december uitgerekend zou zijn, maar volgens de verloskundige is het 12 december. Lijkt me wel gaaf, 12-12-2009 :)

17. berenbotje

berenbotje Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.308
    0
    0
    Brabant
    Hey ladies,

Vanmiddag de eerste echo gehad bij de gyn. Hij twijffelde vooraf of dat hij wel hartactiviteit kon zien.....maar ja hoor, ik zag zelf iets flikkeren!!!! WAUW, het hartje doet het!!!

A.s. woensdag 22 april mag ik weer terug voor een tweede echo!!!

Ik ben helemaal gelukkig. Ik ga even teruglezen...

18. berenbotje

berenbotje Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.308
    0
    0
    Brabant
    @chicken....niet te veel zorgen maken hoor. Het kan altijd gebeuren dat er een beetje bloed vrijkomt, maar ik kan me voorstellen dat je hier heel erg van bent geschrokken!!!! Ik duim voor je dat alles goed blijft gaan. Wel ook in blijven geloven hoor!!!

19. berenbotje

berenbotje Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.308
    0
    0
    Brabant
    Phoe, wat hebben jullie veel gekletst....heb het even allemaal teruggelezen....
    Sorry, maar ik heb het niet allemaal onthouden!

@ nieuwe zwangere, GEFELICITEERD!!!!

@ duo wagen, Wanneer nr 2 zich aandient, is onze dochter 2 jaar en 3 maanden, ik denk dat ze wel op een plankje mee kan.

20. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Zo herkenbaar.. hier ga ik ook op en af.. de ene dag voel ik me zwanger misselijk etc en de andere dag zoals vandaag nog niet een keer misselijk geweest en ben ik gelijk bang dat het over is.. kan absoluut niet blij zijn nu, terwijl ik heel graag een beeb wil.. maar de tijd van joepie wij zijn zwanger lijkt ook niet te komen.. over 3 weken heb ik pas de eerste echo, ik heb ook het gevoel dat ik die weken echt moet uitzitten en voor mijn gevoel haal ik die niet eens.. heel pessimistisch terwijl ik meestal heel optimistisch ben.. maar het schijnt er allemaal bij te horen, alleen hoorde ik er voorheen maar heel weinig over en ook over hoe je je voelt na een mk.. hoe je hier het beste mee om kunt gaan, want laten we eerlijk zijn een "het gaat wel goed komen joh" en "maak je niet zo druk" lijken me opeens niet meer op te beuren.. want ja bij mij eerste mk zei men dat ook en bleek het vruchtje al vanaf het begin niet meer te groeien.. Ook de vk vertelde me dat ik me niet zo druk moest maken vandaag... ik wil ook helemaal niet zeuren... en hoop morgen weer wat meer te voelen zodat ik weer wat rustiger wordt, hier word namelijk niemand vrolijker van :)

ok zip it.. zip it.. zip it :)

Chicken, wat naar voor je meid, heel vaak heeft het zoals je zelf ook al gelezen en gehoord hebt niks te betekenen en daar gaan we nu ook vanuit :) de tip van de dag, waarom druk maken als je er toch niks aan kunt veranderen... (waarom lukt mij dat dan niet?:))
    iig een hele dikke knuffel, ik vind het een beetje moeilijk nu om te reageren merk ik omdat ik zo pessimistisch ben momenteel.. maar komt ie: *hug*

berenbotje, je hebt echo gehad vandaag en hoe was die? Heeft iemand al iets gehoord? heb ik iets over het hoofd gezien?

Deel Deze Pagina