@gimena.. ons kamertje is nu ook af! Op wat kleine dingen na! zal straks even foto's plaatsen in mijn album! ohh wat erg zeg.. van die maatschappelijk werker! Nu moet je daar weer achter aan! @lotte1987.. ohh lieverd toch! Vervelend dat je er even helemaal doorheen zit! het is niet eerlijk van al die mensen zeg! Let je wel een beetje op jezelf want stress is niet goed voor je hoor!! en voor je beeb al helemaal niet! @roeltje.. fijn dat de hond weer terecht is! @collo.. ohh wat een mooi meisje krijgen jullie! Dat voetje is ook erg gaaf!! @joyce81.. ik heb me even aangemeld op je website.. dan krijg ik ook meldingen als je wat veranderd hebt! Die van ons is.. jessedenadel.dreumessite.nl @elegance.. whioeehoee.. 12 weken ben je alweer! Alles goed? jaa hier echt aftellen hhiihi! @elmo.. beterschap meid! hahahah lag zw er gisteren uit meiden??? @jezebel.. jeeh daar ben je weer! eindelijk verhuist! jammer dat ze je zo onzeker maken he! Ik moest uiteindelijk ook naar de gyn met Jesse toen. Omdat ik uiteindelijk ook zwsuiker kreeg.. vond ze beeb te klein.. dus hup onder behandeling gyn en extra echo's! niks aan de hand met beeb.. ze vonden hem juist te groot.. en daarna weer te klein.. pfff.. uiteindelik zeiden ze nog.. als je nou even geen leven meer voelt... moet je je geen zorgen maken, maar ons gewoon bellen dan krijg je een ctg! Nou de dag erna voelde ik natuurlijk niks meer van de stress... en zat al huilend aan de telefoon om een ctg aan te vragen! Ze maken je zo onzeker! Dikke knuf!
nou sinds gisteren dus in de ziektewet.. heb gewoon te veel pijn aan mijn bekken,.. en moet gewoon eerlijk tegen mezelf zijn dat het niet langer zo gaat! Savonds als ik thuis kom, verrek ik van de pijn.. en kon het afgelopen weekend ook alleen maar huilen.. maar aan de andere kant.. ik hoefde nog maar 8 dagen te werken.. en ik ben normaal niet zo snel van het opgeven... Maar nu ik deze keuze heb gemaakt.. voel ik me al een stuk relaxer!! Kamertje is ook klaar.. dus zal ze zo even in mijn album gaan zetten!
joehoe! Doortje meldt zich! zat gister enorm gefrustreerd achter mijn laptop omdat zwp het niet deed Maar ben dr gewoon, nix aan de hand! lief dat jullie me zoeken! Ik steek er hier weer in, tussen het werken door (achja, moet ook gebeuren..). na deze week nog 3 weken whoeweeeee! Oh, ik ga vrijdag een weekend naar Gent! Erg veel zin in! Nog even genieten met z'n tweeen! Hoe is het verder met jullie? depressief weer he?
xenas goed hoor dat je optijd bent gestopt, die 8 dagen die betaalt het uwv wel aan je baas Wat een leuk kamertje joh! Erg stoer Doortje, zeker depri weer, zit ook binnen en verveel me dood :S. lekker nog 3 weekjes echt aftellen nu!
@ Xenas, wat heeeeeeeeeeerlijk je verlof is al begonnen! Wel balen dat je zo'n last hebt!! Hopelijk wordt dat nu snel wat minder.. Gaaf behang! Is dit voor de babykamer of krijgt Jesse een nieuwe kamer? @ Doortje, halloooooooo! Gelukkig alles goed! Heerlijk nog ff weg saampies, zal vast gaan duimen voor beter weer!!
Alle foto's staan in mijn album!!! dit is voor de babykamer! We willen Jesse ook dit behang geven.. maar we hebben de creme kleur niet meer.. dus nog even wachten haha!
Heel erg leuk!! Lijkt me geen gemakkelijk behang met die partronen en schuine kanten. Nou kan ik zelf helemaal niet behangen hoor ...
Xenas, goed dat je voor je gezondheid hebt gekozen.. Gave kamer zeg!!! Heb je zelf behangen? Wat een klus met allemaal verschillende behangetjes!!! Erg mooi!!
@Xenas: leuk kamertje!! Moeilijk he, die beslissing om te te stoppen met werken. Ik vond het ook zo moeilijk. Maar ik snap dat het liefst die laatste 8 dagen ook had volgemaakt maar mama en beeb gaan nu voor alles he!
@Xenas: Owwwjaaa, helemaal vergeten dat die actie er was! Heb laatst allemaal zwitsal dingen gekocht, want het was 2 halen 1 betalen haha. Mag je dat formulier gewoon uitdraaien en ze daarop plakken of moet je een origineel bij een drogist halen? Bedankt in ieder geval! Bedankt voor je lieve woorden! Mn vk (man) zei dat stress helemaal niet slecht is voor je baby en dat ie er niks van merkt. Beetje vreemd, want alle boekjes en alle andere mensen (bedrijfsarts en huisarts bijv.) zeggen wat anders. Er is niet voor niks bewezen dat je meer kans op een huilbaby hebt als je zelf heel erg gestresst bent tijdens de zwangerschap. Ach ja. Leek wel of ie t niet serieus nam Hij zei ook: Het is pas slecht als je bovendruk 200 is, daaronder maakt het niks uit . Vervelend zeg dat je zon pijn hebt! Hopelijk ga je je nu wat beter voelen, denk dat het alleen al scheelt dat je eraan toegegeven hebt. Soms moet je wel. Hoe reageerde ze op je werk? @chicken: Mijn ijzer was in relatief korte tijd van 8.5 naar 7 gezakt en de vk zei dat als het zoveel zakt in korte tijd dat ik dat best wel zal voelen. Ook al is het niet heel erg laag. Ik moet Foradil gaan nemen, maar ik slik al allemaal multivitamines, dus vind dat niet echt een fijn idee. Zitten ook weer allemaal b vitamines in nammelijk. Moet jij ijzertabletten slikken? Duurt 4 tot 6 weken voor het een beetje gaat werken, das wel jammer. Rustig aan! @psje: Wel handig om te weten, slim dat je dat even hebt gevraagd! Ik wil wel borstvoeding geven, maar als ik ga werken wil ik kolven. Alleen is het niet handig als ie dan de borst helemaal weigert, kan je daar nog iets aan doen dan? Of is het dan gewoon pech hebben? @joyce: Dat labiele gevoel herken ik wel ja hihi. Ik zeg elke keer precies wat jij zegt: Dat staat op het lijstje en in mn boekje staat dat dat niet mag. En dan krijg je van die reacties als: oh joh, ik heb dat altijd wel gedaan. Nou eeeeen, daar kom ik dan vanzelf wel achter hihi. @all: Net klaar met werken. Ging wel vandaag. Gelukkig lieten ze me een keer niet heen en weer racen!
@Lotte, ja ik moet ijzer gaan slikken. In vitaminepillen zit dit te weinig. Ik heb Floradix, dat is op natuurlijke basis. Shit.....realiseer me ineens dat ik het vergeten ben.....oh ik ben zo'n rund!!!
@meloen..Ik kan dat ook niet behangen hoor.. Mijn ouders hebben het gedaan, en Rob heeft meegeholpen. Het is eigenlijk helemaal geen patroon.. zijn gewoon losse rollen.. en wij hebben ervoor gekozen om het op deze manier te plakken.. Alleen die schuine kant was wat moeilijker! @elmo.. nee heb niet zelf behangen. Dat kan ik niet! Paps en mams wel haha! Zijn gewoon 4 rollen behang.. dus gelukkig geen patroon haha! @doortje.. ik ben nog eerder met verlof gegaan! heb zo'n last van mijn bekken.. dat ik nu eens voor mezelf heb gekozen.. ipv te blijven doorlopen hiermee! @psje.. dank je wel! Ik heb met tranen gebeld naar mijn werk..en collega's. Zo moeilijk! Gelukkig zijn ze allemaal heel lief! Gisteren zelfs al een mooie bos bloemen gehad!!! @lotte.. volgens mij kan je ook gewoon het formulier downloaden van de site. Ik heb hem vanmorgen via zwitsal gewoon aangevraagd en dan sturen ze hem per post op haha! Hou van post! Heb jij een mannelijke vk? Wat leuk! Hoor je niet vaak! Alhoewel leuk....Krijg er ook een beetje vunzige gedachten bij, bij een mannelijke vk haha!
@Lotte Ieder kindje is anders en er zijn natuurlijk ook kindjes die wel borst en fles accepteren en waarbij dat gewoon prima gaat. Maar ze vertelde dat het best veel voorkomt en omdat ik hier las dat veel van jullie erover denken om te gaan combineren dacht ik, ik deel mijn pas verworven kennis even met jullie
haha even een leuke foto van Jesse.. heb van de week met hem een canvas doek beschilderd.. maar hij vond het verf aan zijn handen veeeeeeel leuker!
@Xenas: Fijn he, zulke collega's? Ik was eerst bang dat ze me een aanstelster zouden vinden ofzo maar iedereen is gewoon heel lief en begripvol.
KLaaaaaaaar roept hij heel hard! Tong uit zijn mond... was ook heeel geconcentreerd bezig geweest haha! Zijn jullie klaar voor het resultaat???