Zo net alweer even lekker een stukje vlaai op... oja ting dong ik snapte 'm niet ... SPANNEND!! Vaak kun je op de dag zelf bellen, dan weten ze de planning en kunnen ze een bezorgtijd aangeven, mss makkelijk??
Voor wie het leuk vindt ik heb op mijn hyves nog allemaal foto's van de meiden staan. Zijn al wel wat verouderd ( moet nodig weer eens bijwerken) www.mirjamstoks.hyves.nl
Hhhmm ik ben bang dat wij hier op het werk niet meer op hyves kunnen......... Ik ga vanavond thuis kijken Elmo.
Goedemorgen! @Lilith: de eerste 3 dagen 8 uur en dan bijv 3 dagen 6 uur en nog 2 dagen van 4 uur. In totaal 49 uur maar dat word verdeelt over 8 dagen, vind je dat weinig? ik vond het aardig wat. @Joyce: Eindelijk het kamertje, spannend. Wel jammer dat ze geen tijd gezegd hebben.. Bij mij zeiden ze tussen 7.45 en 9.15 uur en ze stonden om 7.35 uur op de stoep!! Maar dat was niet van de babydump. Ik ga zo even naar de vk voor mn apk. Tot straks!
Heb ik ook al de hele ochtend last van.....nog nooit gehad, maar het is wel vervelend zeg....bleghhhhhh
Elmo, wat een leuke kindjes heb je! oh ik wil ook vlaai! Joyce; spannend, het kamertj...leuk-leuk-leuk
Nou dit is nog eens leuk! Ik zit lekker te werken, komt ineens de vrouw van een klant van mij langs...met een kadootje voor de baby. Echt een schattig pakje, heel neutraal met een rompertje en sokjes erbij!!! Helemaal mijn smaak ook!!!
Toevallig heb ik het net heel druk kreeg er ineens een projectje bij wat met spoed af moet.. dus kan me wel bezighouden maar ja, ben nu weer ff aant wachten op info en inspiratie.. en de meneer voor het repareren van de afvoer is er net weer dus ja.. maar ben best productief geweest voor mijn doen, hahahah...
wat een grapjas, die vriend van me! ahaha.. die zat ook geduldig de hele tijd te wachten was er gewoon wel een tijd afgesproken hahha