Ben ik weer! Ik ben weer helemaal goed gekeurd Vorige keer was mn baarmoeder te groot voor de termijn maar nu is ie precies op schema dus hoef geen groei echo. Urine is gecontroleerd en was ook prima. bloeddruk 120/60. ijzer was 8.2 Ben weer 2 weekjes vrijgelaten @SUUS: Ik heb het ook nog even gehad over het voelen van de kleine. Ieder kindje is anders. Als je erop let merk je wel een ritme bij je kleintje. Als je kleintje altijd rustig is geweest en dat blijft zo hoef je je geen zorgen te maken niet alle kleintjes zijn even actief.
Tussen 11 en 15 haha sja.. hij had het wel in agenda gezet maar was het verder vergeten! oeh oeh oeh! we zien een busje!!!
Sorry dames; het is weer een tijdje geleden dat ik hier geweest ben. Beetje druk geweest met van alles en nog wat geloof ik. Even een paar pagina's teruglezen... Leuk Joyce dat je kamertje eraan komt! Spannend!! En inderdaad FOTO's!!! Lekker een weekendje weg Doortje; Gent is wel leuk. Zijn wij drie jaar geleden een keertje geweest, was erg gezellig. Snurkende mannen; hier ook last van (eentje maar hoor...)! Oordoppen liggen in het nachtkastje... Indalingssteken kunnen volgens mij ook al hoor Chicken! Lijken me niet prettig nee... Hier; vanochtend op controle geweest. Mijn baarmoeder was netjes gegroeid, zit nu vlak onder het borstbeen. We hebben de afspraak gemaakt voor de echo voor de niertjes; die is op 23 oktober. Dit is in het ziekenhuis; dan controleren ze gelijk het hele kindje weer; dat is wel fijn. Het voelen van die kleine wordt steeds echter; je voelt nu echt draaien enzo, geweldig! Er is natuurlijk steeds minder ruimte. Ook beweegt mijn buik soms zo erg! Dan ligt ons Muntje echt niet lekker geloof ik....
@Psje; bedankt voor je vraag bij de vk! Ik ga me ook maar niet direct zorgen maken, maar hou het wel ff in de gaten... zal allemaal wel meevallen inderdaad.. @Joyce; WAT WAS HET VOOR BUSJE? Babydump van ons kwam met een vrachtwagentje, met een tekst erop; iets van zwanger of jonge ouder ofzoiets.. weet niet meer precies
@ suus: een babydump vrachtwagen busje! ze zijn er! Live update: bovenblad commode beschadigd.... tss.. MAAR ze zetten hem al zo ver in elkaar dat alleen die vervangen hoeft .. zeggen ze
G*dver...kan het nou nooit eens in één keer goed met die meubels? Keukens ook altijd.....of er ontbreekt iets of het is kapot....grrrr
Iemand een idee hoe snel Gaviscon werkt? Het werkt nu nog niet..heb het al een uur geleden ingenomen ofzo...
Goedemiddag iedereen @ Elmo: ook even op je hyves gekeken, leuke foto's! Leuke meiden heb je! @ snurkende mannen: Ik ben thuis diegene die snurkt, helemaal nu ik zwanger ben. Mijn vriend maakt me constant wakker, waardoor we allebei slecht slapen , best vervelend. @ bewegen baby: Onze kleine beweegt best veel gedurende de hele dag. @ Joyce: leuk dat het kamertje binnen is! Wel weer balen dat er dan weer iets beschadigd is. Wij hadden ook alles bij de babydump weg, kamertje was gelukkig niet beschadigd, maar de box wel. Dinsdag weer naar het ziekenhuis geweest voor een echo van de niertjes. En het niertje is nu gelukkig niet meer verwijd. Was het vorige keer nog boven de 1 cm, dit keer was het 0.70 ofzo, weet het niet precies meer. Was in elk geval acceptabel. Zag het ook al wel direct op de echo, vorige keer zag je duidelijk een grote zwarte vlek en dit keer was het maar iets groter als het andere nierbekken. Een hele opluchting dus! Met 38 weken krijg ik ook nog even een echo om te kijken of het zo is gebleven. Alles is ook direct weer opgemeten en bekeken, alles was qua grote op schema met het termijn en het weegt nu bijna 1800 gram. Hier is de nesteldrang zowel bij mij als mijn vriend een beetje toegeslagen volgens mij haha. De hele week al druk bezig met opruimen en de woonkamer hebben we helemaal op de kop gehad. Alles anders neergezet, zodat het allemaal wat gezelliger en functioneler staat.
@joyce: oh die beschadiging is jammer, maar de rest is er!! wel foto's maken he? @jolinde: fijn dat de niertjes goed zijn!!! @chicken: ik heb antagel, werkt direct!
Joyce, Balen dat het bovenblad beschadigd is.... maar je kamertje kan al wel ingericht worden. Foto's.... Jolinde, fijn dat het beter is met het niertje van je kleine. Chicken, ik heb geen idee, heb dat spul nooit gebruikt.
Meiden, Ik moet binnenkort voor onze website (we verkopen baby kadopakketten) weer een bestelling doen bij Snoozebaby, mocht een van jullie interesse hebben in een van de producten van Snoozebaby dan kan ik het voor je bestellen (scheelt een hoop met in de winkel). Stuur me maar ff een PBtje als je iets wil en dan kijk ik even wat de kosten zijn
Sylvia; ik heb geen idee wat het precies is, maar daar ga ik me maar eens snel in verdiepen! Lief dat je dit voor ons wil doen! @Joyce; tja, bovenblad commode, ik hoor hier een bekend probleem! Die van ons was niet beschadigd, maar van een andere commode! @chicken: gaviscon is om te k*tsen en antagel is iets vriendelijker! Zou dat ook gaan halen... maar echt werken doet het allemaal niet vind ik... het is ook maar net hoeveel last je ervan hebt! Het werkt allemaal maar half bij mij... Ik ga snel urine afleveren, waarschijnlijk weer blaasontsteking! Tot straks!