joehoe meiden! even spieken vanuit engeland! lekker op bezoek bij mijn zus! heerlijk met mijn nichtje geknuffeld! Ik ga even alles bijlezen.
jaaa daar ben je berenbotje!!!! yahooeeee, dat is wel gaaf als je iets hebt zien flikkeren... lijkt me zo bijzonder!!! en je mag al snel terug!!! hopelijk krijg je nu iets meer rust en kun je er meer van gaan genieten
Hey, wat lief dat je ernaar vraagt!!! Ik had het net al geschreven, maar doe het graag nog een keer!!! Het hartje klopte!!! a.s. woensdag echo nr 2! Wat vervelend dat je je vandaag niet zwanger voelt.... Ik hoop dat je morgen weer lekker misselijk bent! Ik heb met grote regelmaat ook mijn twijffels hoor, blijft het nu wel goed gaan? Voel ik me nog zwanger? En de ene dag dan gaat het redelijk en de volgende dag denk ik weer: Is het nu weer mis????? Zwanger zijn is ook echt doorbijten hoor! Maar we bijten ons er wel samen doorheen!!!!!
zo gaaf he, ik hoop echt dat je iets meer rust krijgt en woensdag is het al over 6 nachtjes ik roep iedere keer dat ik weet dat de symptomen op en af gaan, maar als ze dan weg zijn kan ik mezelf er niet toe verzetten het ook te geloven.. want dan is het gewoon over.. Ik geloof dat ik elke dag wat anders roep, de ene dag ik ben misselijk joepie en de andere ok het is over bereid je maar voor.. Ondetussen heeft manlief wel door dat ik een gevecht met mezelf aan het voeren ben, gelukkig, anders zou ik hem ook nog eens gek maken maar goed ik ga nu echt zip it we bijten er ons idd doorheen!! op naar de volgende echo... poeh.. nog 20 nachtjes
@Elegance, thanks! Het helpt wel als meerdere het gevoel hebben . Voordat je het weet denk je dat je gevoel een voorteken is....pfffff.. Gisteren was ik ook misselijk en had ik de hele dag het zuur....vandaag niks........ Officieel had ik pas 14 mei mijn eerste afspraak, maar door het onderzoek al eerder gelukkig. Volgende week donderdag vliegen we voor een week naar Spanje...misschien helpt de ontspanning daar. We moeten maar zo denken: De Sint of Kerstman brengen toch altijd mooie kadootjes??? Hou je taai! Liefs, Wendy
Die 20 nachtjes vliegen ook voorbij!!! Maar dat gevoel van op en neer heeft volgens mij iedereen hier wel. We slepen elkaar er wel doorheen. En wel heel erg fijn dat je mannetje je ook meehelpt. Heel belangrijk!!!
Hoi Hoi, Lees al een tijdje enkel een beetje mee. Schrijf in de late november mama's. Ik gokte op het laatste weekend. Met een onregelmatige cyclus wist ik het niet zeker, denk mijn eisprong vrijdag 6 maart gevoelt te hebben. Gisteren een termijnecho, het hartje klopt! Beter gezegd hier eerder, flikkert... Mooi verwoord. Zo bijzonder! En de meting zegt, dinsdag 1 december. Heeft hij er vijf dagen over gezwommen... Maar ik mag over twee weken terug komen voor definitieve meting en datum bepaling. Je hoort ons niet klagen dat we nog een keertje het wondertje mogen bewonderen... Vooral mijn man was er erg blij mee, had deze bevestiging nodig. Loopt nu ook trots met het fototje op zak. Hij zei; jij hebt de baby zelf, mag ik dan de foto? Pink, weer een traan, die liepen ook al bij het zien van de echo. En dan was die buikpijn de avond ervoor toch gewoon mijn darmen. Verstopt! Ergens gelezen dat een krukje onder je voeten helpt, en ja hoor, buikpijn verdwenen... Gisteren even geen dag in het kannetje geplast, dan maar geen zeven flessen MvM... Ga de komende twee weken met jullie meelezen, wanneer het 1 december blijft kom ik actief meeschrijven, als dat mag? Succes, sterkte en geniet van deze tijd! Dikke kus Lieve
@berenbotje: wat gaaaaaaf! oh wat fijn voor je zeg! ga er maar vreselijk van genieten! @milli: wat onzettend fijn om te horen dat alles goed is en dat je al zo ver bent! Joepie! @ chicken: oh meis, ja dat is schrikken....en het vervelende is dat het alle kanten op kan gaan... Bij mij was het tot 2 keer geen goed nieuws, maar je hoort genoeg verhalen over dat het niets hoeft te betekenen. Een dikke knuffel voor jou! @mariebel: jaaaaaaaaaa toch zwanger!! gefeliciteerd! @andere nieuwe zwangeren: welkom, sluit je gezellig aan bij de zwangeren mutsen! @elegance: joehoe ben er dus even! Heel fijn dat je mij gister een beetje hebt opgepept, en nu is het mijn beurt! Elke zwangerschap is anders, elke dag is anders, je hormonen schieten alle kanten op en je onzekerheid neemt de overhand. Lieverd, probeer te ontspannen (jaaa moeilijk) en geniet van elke dag! Je hebt het gewoon niet in de hand en dat maakt het zoooo lastig! Dikke knuffel! @hier: gister dus in de rats, omdat ik mijn borsten niet meer voelde. Vandaag is het gevoel weer terug, dus jeuh!!!
ik duik mijn bedje in! Het is hier dan wel 21:15, maar voor mijn gevoel is het toch echt 22:15!! Zzzzzzzzzzzz
Hoi, Ja, dat gaat niet helemaal lekker hier met die tijd, ook mijn banner klopt niet! Volgens mij is dinsdag 1 december toch echt 7.2 vandaag op donderdag... Of kan dat aan de instelling van GMT tijd of zo liggen... Anders zet ik hem gewoon op maandag 30 november... Doeij!
Ojee, kan me voorstellen dat je geschrokken bent. Ik had het bij mn vorige zwangerschap ook, dat was wel bruinig (oud bloed zeg maar). Dat betekende uiteindelijk niets, is toch goed gegaan. Kan het een innestelingsbloeding zijn? Hoe gaat het nu? Volgens mij is er niets aan de hand als het geen helderrood bloed is, maar ben geen arts natuurlijk...
Ben maar even vlug alles gaat doorlezen voor ik weer de hele tijd zit te quoten op 'oud nieuws'. Ik moet eerlijk zeggen dat ik alles halfbakken heb doorgelezen, zag iets over een lijst voorbij komen. Bij wie moet ik daarvoor zijn?
@ lievekylian; Ik zie in je banner dat je 7 weken en 1 dag bent. leuk dat je al een termijn echo hebt gehad! was dat een inwendige of uitwendige echo? ik wil namelijk rond de 7 weken ook een echo laten doen om te kijken of het hartje klopt. ( mijn eerst termijn echo wilde mijn vk eerst pas halverwege mei doen..) liefs en slaap lekker allemaal
Hey meiden! Morgen komt MVM langs. Ben erg benieuwd Doe het graag voor een goed doel! Haha wilde ik nog ff kwijt!
Wat heeft iedereen snel echo's zeg. Ik wil ook! Bij nino mocht ik pas voor eerste bezoek bij de VK komen met 10 weken. Eerste echo had ik met 12,5 week. Voordeel was wel dat ie er meteen heel mooi op stond (helaas ook inwendige echo). Ik wil dit keer ook eerder een echo hoor, rond de 8 weken wil ik wel. hoop dat ik het voor elkaar krijg bij de VK. donderdag 7 mei is trouwens mijn eerste afsrpaak bij de VK, dan ben ik zo'n 7,5 week.