Kat en kip Ja, gewoon een stukje afsnijden en voorhouden. 1 van mijn katten vreet bijna mijn vinger op (komecht regelmatig voor) voor een stukje kip, maar als ie niet meer goed is laat hij het echt staan. Ik heb het ook niet vaak hoor, maar ben nu blij dat ik mijn katten altijd teveel verwen door ze altijd een beetje te geven. Bak leegscheppen Ik doe het niet omdat ik dat zo heb afgesproken met mijn man. Maar idd met handschoenen aan kan het best hoor. Als je dan voor alle zekerheid je handen daarna nog eens wast met bacteriedodende zeep zit je volgend mij wel goed hoor. En idd kan je via je kat natuurlijk ook die bacterie oplopen, want het beest loopt natuurlijk met zijn pootjes in de kattenbak waar zijn drolletjes ook liggen, maar volgens mij is die kans echt zo klein Daar ga ik geen rekening mee houden hoor. ps: In mijn album nieuwe foto's van de verbeterde babykamer, nu met vloerbedekking en gordijnen... en deze is ook lief...
Een hele goede nacht allemaal!!! Ik kan weer eens niet slapen...dus dan maar even ZP-en..wat moet je anders... @Mili...jeetje meid, dat is schrikken....heel veel sterkte met je schoonmoeder. @Mexicaanse griep...bij mij op zwangerschapsyoga zit toevallig een vrouw die arts is in het Erasmus. Zij wist veel te vertellen over de Mexicaanse griep. Waar ik wel van schrok en wat ik dus ook niet wist, is dat er in Engeland al 3 gezonde zwangere vrouwen overleden zijn. Komt ook mede doordat in het laatste trimester de baby tegen de longen drukt. Hierdoor komen de longblaasjes ofzoiets in de verdrukking. Als je dan de griep krijgt, heb je hierdoor een verhoogde kans op longontsteking. Als je het krijgt heeft Tamiflu echt geen enkele zin. Tamiflu remt namelijk de celdeling. Hierdoor wordt je wel ziek, alleen vertraagd. Zij laat zichzelf wel inenten. Mede ook omdat ze veel in aanraking komt met de griep. Je wordt ingeënd met een dood virus....dus minder schadelijk. Tuurlijk weten ze niet wat het op lange termijn doet, maar dit weten ze ook niet van de gewone griepprik. Echter de termijn van inenten is voor veel van ons denk ik te laat. De prik komt zo rond 5 november. Na 3 weken moet je een vervolgprik. De eerste prik werkt dus niet eens. De tweede prik werkt ook niet direct en dan gaan de meeste van ons al bevallen. Heel veel zin heeft het dan ook niet. Ik zal morgen nog eens aan haar vragen wat je het beste kunt doen als je het krijgt....hou jullie op de hoogte. Maar ik moet zeggen dat ik wel schrok van het bericht in Engeland. Nou, ik ga maar weer eens proberen wat te slapen..... Trusten.
Ik heb 4 dgn in het ZH gelegen en had veel harde buiken en weeen per dag geen idee hoeveel....maar teveel in ieder geval en te heftig. Het gaat nu wel weer maar moet echt rustg aan doen anders krijg ik direct weer buikpijn merk ik....Ik wil echt niet weer naar het ZH is gewoon niet mogelijk nu in onze situatie.....zucht. Najaa komen we ook wel weer door
Ja heb ik..ik dacht ook dat ik die in mn tel had staan ik zoeken in het Zh maar kon hem niet vinden haha. Ik ga het direct ff opzoeken en in mn tel zetten
Goedemorgen, pff, twee dagen niet op ZP geweest, record.... allereerst: @Millie: Heel veel sterkte toegewenst komende tijd.. Wat een rot nieuws zeg!! Hoop dat je ondanks alles toch een beetje rustig aan kan doen voor jezelf.. Zo, dat vond ik even belangrijk.. Heb alles teruggelezen maar was nogal veel om overal op te reageren.. Net een heerlijk weekend gehad met vriendlief... Wel druk weekend en dat merk ik nu wel.. Vrijdagavond rond 11uur zat ie naast me in de auto, lagen natuurlijk belachelijk laat op bed, moesten even bijkletsen... Zaterdag lekker een paar uurtjes naar Deventer geweest, hij moest een afspraak maken om zijn tattoo te laten nakijken evt, bijkleuren.. Heeft gelijk een nieuwe afspraak gemaakt voor een tattoo op zn rug, moet in 3x, op 17april kan ik ook gelijk mee *zijn laatste afspraak* en kan dus na die tijd.. Mocht het zo zijn dat ik dan BV krijg, doen we het niet en krijg ik toch de aanbetaling terug Erg aardig van die man.. Daar in de stad ook een Wii gekocht, dus de hele middag loopen Wii-en haha. 's avonds visite die natuurlijk pas om 1uur wegging en gister heerlijk dagje bankhangen met zn tweetjes Heerlijk.. Vanmorgen om 6uur heb ik hem weer afgezet en komt hij volgende week vrijdag weer thuis.. dan heeft hij ook 2weken vakantie en ik ook, dus kunnen dan de laatste dingetjes afmaken in het kamertje... lekker snuffelen bij de IKEA haha... nou dat was mijn weekend.. straks weer lekker werken maar door de drukte van afgelopen weekend weer behoorlijke buikpijn helaas.. Nou tot straks en anders werkse allemaal..
Hé Roeltje!! Gefeliciteerd met je 30 weken!! Fijn dat je zo'n lekker weekend hebt gehad met je mannetje!!!
@Chicken; was een heerlijk weekend.. nadeel is dan wel dat de twee weken dan weer zijn begonnen... gelukkig is ie dan 2 hele weken thuis, en ik ook.. Na die twee weken begint mn verlof, dus das wel lekker..
Heerlijk he verlof...ik hoef alleen nog deze week en volgende week. Heb er zo'n zin in. Het gekke is, ik werk natuurlijk voor mezelf en heb nooit echt veel vakantie en kan ook moeilijk afstand nemen van m'n werk, maar nu heb ik er totaal geen problemen mee. Heerlijk uitrusten en straks genieten van het grote wonder!! Oh ja, vandaag intake van de kraamhulp. Ze komt bij ons thuis, ben zo benieuwd....alles wordt zo echt nu! En heb dat boek "Veilig bevallen" van Beatrijs Smulders. Echt een heel interessant boek vind ik. Kan het iedereen aanraden!
Zal ff snuffelen in de bieb van de week, heb Duik in je weeen gelezen maar das dus niks... Heb er totaal geen moeite mee om te stoppen met werken haha.. heb echt een rotbaas, dus was allang blij dat hij twee weken op vakantie was.. in die twee weken heb ik mijn eigen twee weken vakantie ook geregeld.. Met hem was dat dus nooit gelukt haha... Zijn vervanger is echt een leuke vent haha.. tenminste normaal hihi... Wat voor zaak heb je als ik zo vrij mag zijn? Heb de intake in september al gehad.. heel erg meegevallen.. Was geen leuke vrouw das wel weer jammer... Heb nu wel een idee wat ons te wachten staat..
Wat jammer dat het geen leuke vrouw is....klikte het wel of dat ook niet? Dan kun je ook een andere vragen he.. Ik heb een eigen belastingadvies-/administratiekantoor samen met een compangnon en we hebben 1 werknemer in dienst. Gezellig met 3 meiden!! Het gaat heel goed en we krijgen het steeds drukker. Sinds april hebben we die werknemer en dat gaat heel goed, neemt ons heel veel werk uit handen, waardoor ik echt met een gerust hart verlof kan nemen. En het voordeel is, ik ben in de buurt, mocht er echt iets zijn waar ze niet uitkomen.
@Chicken: Leuk zeg dat het bedrijf zo goed loopt.. Lijkt me inderdaad wel erg gezellig met 3 meiden haha.. Ga weer lekker werken, tot 20.00uur, maar als de buikpijn aanhoudt ga ik lekker op tijd naar huis.. Met die vrouw klikte het totaal niet.. maar das een vrouw die alleen de intake doet, heeft wel gewerkt als kraamvrouw, maar heeft nu kantoorbaan sinds paar jaar.. Krijgen haar dus niet.. Ongetwijfeld zal ze goed in haar werk zijn (geweest) maar ze is geen type voor ons.. Hoop dat we een leuke vrouw krijgen.. Nou dames, werkse of lui-se!!
Ik dacht dat degene die de intake doet ook je kraamhulp word...ga ik gelijk aan haar vragen.. Jij ook werkse!
Hey meiden!! Sorry sorry..... heb echt al heel lang niet meer gezellig meegeschreven.... Mea culpa! Vanaf nu ga ik mn leven beteren en weer gezellig meekletsen! Beloofd! Heb vluchtig wat pagina's doorgelezen en volgens mij gaat alles wel goed met iedereen. Alleen met Mili niet... Jeetje wat heftig meid. Wel super dat je weer thuis bent! Hopelijk kan je je rust pakken en blijft de kleine nog lekker even in je buikje zitten! Sterkte meid! Hier verder alles goed. Veel stress op het werk (nieuwe functie, reorganisatie, deadlines en aankomend verlof) waardoor ik veel stress heb gehad de afgelopen weken. Nu alles weer iets beter onder controle en ik merk meteen dat ik me stukken beter voel gelukkit. Ik moet trouwens nog 4 weken tot mijn verlof (verlof met 36 weken, maar ik neem nog een week vakantie op). Verder vrijdagavond laat nog in ziekenhuis geweest voor echo en CTG omdat ik de kleine al een dag bijna niet voelde. Gelukkig alles goed en voel ik dr sinds zaterdag weer volop. Voelde me wel beetje aansteller in het ziekenhuis, maar stel je voor dat er wel iets niet goed was geweest... Nou meiden, ik moet weer aan het werk, maar vanaf nu klets ik weer wat vaker met jullie mee. Gezellig!!
Hoi Panos, pffff...dat zal wel even schrikken geweest zijn zeg. Vooral als je het beebje altijd goed voelt en ineens niet meer. Hoef je je echt geen aansteller voor te voelen. Denk dat iedereen hetzelfde gedaan zou hebben! Fijn dat alles goed is!!