December 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fempje, 22 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brigitte77

Brigitte77 Actief lid

19 mei 2008
    374
    2
    18
    Limburg
    pffffffff,iedere morgen dat naar de toillet moeten gaan!!!!! :( :(
    Kunnen we het gewoon niet de eerste 3 maanden ophouden hahahahaha!!!!!

2. kimbrasser

9 mrt 2009
    34
    0
    0
    Verpleegkundige
    Noord-holland
    Hoi Meiden

Ik wil me hier melden.
    Ik ben 18 december uitgerekent.
    We zijn zwanger van ons derde kindje. Eerste verliep niet goed zei heet Felicia en dan ben ik ook nog een trotse mama van Thomas Fabio hij is net twee jaar.
    12 mei had ik mijn eerst gyna bezoek, maar ik moet het even verzetten. Ik heb dienst geruild met een collega en niet bij gedacht oh ik moet naar de gyna. oeps.
    Thomas geeft al kusjes op mijn buik. wat een heerlijk gevoel is dat.
    Ik begin al te goeien. ( mijn buik al 2 cm). Dit had ik in de 1ste twee zwangerschappen ook.
    Veder heb ik bijna geen klachten.
    Meiden nog maals gefeliciteerd.

groetjes kim

3. berenbotje

berenbotje Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.308
    0
    0
    Brabant
    @ kimbrasser, gefeliciteerd en welkom

@ lijst, iedereen die op de lijst wil. Stuur even een pb naar suuskebab ntombi of naar mij, met daarin je nickname, je leeftijd, en hoeveelste kind. Als je ook al afspraken hebt voor de gyn of vlos, dan kunnen die ook in de agenda worden gezet.

@ vroege afspraken, die zijn vaak omdat er een reden voor is. Een geschiedenis bv een mk of moeilijker vruchtbaar. Echo's zijn echt het mooist als je kindje ongeveer 10 tot 12 weken is. Dan zie je echt een kindje op de echo. Dat is nu nog niet zo.

@ misselijk, ik moet blijven eten om niet boven de pot te moeten gaan hangen...bah

@ inwendige echo, je voelt er niet veel van hoor. Het idee dat je met je benen open gaat liggen, is misschien een beetje vreemd. Maar ach, dat hebben we er dan toch weer graag voor over.....of niet dan?

4. berenbotje

berenbotje Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.308
    0
    0
    Brabant
    Welkom, en lees hier maar gezellig mee hoor! Het is hier heel gezellig, en blijf gerust plakken...is wel zo gezellig!

5. berenbotje

berenbotje Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.308
    0
    0
    Brabant
    Het is deze morgen nog niet zo druk hier....ik zal maar weer eens aan het werk gaan....tot vanmiddag!

6. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    goedemorgen meiden!

Ik zag in de agenda dat desiree vandaag de eerste echo heeft! Spannend! Veel plezier en laat ons maar snel weten hoe het was! :D

@kim'; ik heb je in de lijst gezet op de site! Zie linkje in mijn onderschrift...

@Boja; je kunt even een pb sturen naar berenbotje, ntombi of mij met je nickname, leeftijd, hoeveelste kindje en bevaldatum... eventuele afspraken mag je ook vermelden voor de agenda!

Hier moet straks weer gewerkt worden, maar ow wat kon ik net slecht mijn bed uit! Ik heb van woensdag op donderdag ook veeeeeel te weinig geslapen, ging om 2 uur :confused: pas erin en om 9 uur weer wakker....

Over MvM, sow, die kannen heb ik zo vol :confused: haha! ben vannacht 1x eruit geweest en net toen ik opstond en ik heb van 2x bijna een hele kan vol....Whahaha!

7. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    he berenbotje, ons stukje over de lijst is bijna identiek, haha! Ben je echt zo misselijk, vervelend joh! Blijf maar de hele dag door eten dan!

8. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Even mijn complimenten aan de meiden die de decembermama's lijst hebben gemaakt. Die link heb ik een paar keer vluchtig bekeken, vanmorgen voor het eerst uitgebreid. Hartstikke leuk dat alle afspraken bij gehouden worden. SUPER LEUK!!!!

9. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Lijst ziet er idd erg goed uit. ook van mij complimenten.
    Even een vraagje. Zou iemand mij bij de hyves kunnen accepteren??

10. Linda86

Linda86 VIP lid

Goedemorgen dames! :)

Milan is lekker aan 't wandelen met oma, dus ik heb even de tijd om hier weer te reageren! :)

@ Nieuwe zwangeren: GEFELICITEERD allemaal! :)
    @ Misselijkheid: vervelend zeg dat er al zoveel van jullie last van hebben! Hier gelukkig nog helemaal niks.
    @ Suuskebab: goed dat je geslaagd bent voor de MvM-test, nu lekker in 'n potje plassen! Ik moet me nog steeds aanmelden :oops: Ga ik zo maar eens even regelen! :)
    @ Chicken1975: jeetje dat is schrikken zeg! Ik hoop echt zo dat alles goed zit! :) Heb je de vk inmiddels al gesproken?
    @ minimouse: leuk zeg, dat je meteen al wat dingen hebt gekocht! Zo'n zwangerschapsdagboek is ook echt leuk!
    @ Mili: fijn dat alles goed was! En wat gaat 't dan ineens snel hè, als je 8 weken blijkt te zijn. Maar gewoon lekker hier mee blijven kletsen hè! ;)
    @ Joyce81: ik heb 't niet helemaal gevolgd, maar gaan jullie vanuit Venlo naar Eindhoven verhuizen? Leuk, Brabant is gezellig ;). En ook wel lekker dat je onder werktijd allemaal dingen op kan zoeken enzo toch! :)
    @ Dannie81: wachten is echt vervelend hè! Ik mag 6 mei een echo laten maken, maar dat duurt ook echt nog een eeuwigheid! Bij Milan kon ik pas met 10 weken en 2 dagen terecht, pff.
    @ Poohbeer: jeetje zeg, ik snap dat je nog niet echt kan genieten! Wel fijn dat je nu lekker veel echo's krijgt, en dat ze alles goed in de gaten houden! En jullie wondertje kan 't hoor, die blijft gewoon lekker bij jullie zitten! :)
    @ Caruli: alweer bijna de 3e echo! :) Wat fijn dat alles goed gaat zeg!
    @ Roos1987: 12-12 zou wel heel leuk zijn! En wachten tot de 10 weken is echt vervelend!
    @ Berenbotje: Super zeg, nu al een kloppend hartje gezien! :)
    @ Elegance: niet te veel zorgen maken hè, jullie wondertje gaat 't ook gewoon halen! :)
    @ Lievekylian: ahh wat lief van je man zeg, dat die met de echofoto rondloopt.
    @ Degene die ik ben vergeten: sorry! :oops:

Hier gaat alles nog steeds z'n gangetje! Helemaal geen symptomen (daardoor wordt 't wel moeilijker te geloven dat ik écht zwanger ben). Net de vk gebeld, maar die had d'r agenda niet bij de hand, dus ik heb nog geen afspraak kunnen maken. Ik heb wel al een afspraak voor een echo, op woensdag 6 mei, om 18:30u! Dat gaat een lange dag worden! ;) Ik ben dan, als 't goed is, ongeveer 7,5 week. Geen idee waarom 't zo vroeg is nu, vorige keer mocht ik pas met 10+2 weken komen.

@ hyves: volgens mij ben ik ook nog niet geaccepteerd...?
    @ lijst: zeker heel mooi, leuk om alles daarop te kunnen zien, en die agenda is ook fijn! :)

11. bica

bica Lid

18 dec 2008
    66
    0
    0
    filiaalleidster
    Goedemorgen!!

Woensdag 20 mei eerste echo! Nog lang wachten, maar dan ben ik inderdaad al wat verder en staat ons beebje er (hopelijk) mooi op :D pffffffffffff echt wel lang wachten he hahaha
    tot snel weer!!

12. Linda86

Linda86 VIP lid

Leuk zeg, dat is 't wachten echt wel waard! Wij hebben van Milan ook super mooie echo's, je ziet dan echt al heel duidelijk een baby'tje. Armpjes en beentjes enzo zijn al heel goed te herkennen :).

13. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ linda: uhm nou nee... Ik heb toen ik single was een huis gekocht (venlo), mijn vriend een appartement (eindhoven). Toen leerden we elkaar kennen.. ik zette huis te koop en nu 1,5 jaar later helaas nog steeeeds in de verkoop.. in het najaar dachten we: goh laten we dan eindhoven ook maar te koop doen.. en nu half jaar later... helaas nog steeds in de verkoop (crisis begon 1 week na het bordje aan het raam was gehangen).
    Voor mijn vriend is venlo geen handige woonplaats ivm werk.. dus willen we graag in Eindhoven e.o. alleen is zijn appartement aan de krappe kant.. Liefste zoudenw e mijn huis in Eindhoven neerzetten ;) hahaha iig nu hebben we dus 1 huis waar we wonen en 1 opslaglocatie/vakantiehuis hihi.. We hebben geluk dat we beide hebben gekocht toen we alleen waren dus dit is makkelijk te betalen.. Sterker nog: als het verkocht word dan kopen we ws iets waarvan de maandlasten gelijk zijn aan deze 2 bij elkaar opgeteld.. en nu is het ff puzzelen: waar schrijven we ons in in de kinderopvang? waar voor kraamzorg, etc..
    Dus lang verhaal ;) hehe

@ chicken: wat zei de vk?

@ berenbotje: goed man een goeie echo!

@ doortje en elegance: hihi,, leuk dat jullie elkaar zo oppeppen!! vind het echt leuk voor jullie dat jullie weer samen zwanger zijn!

@ poohbeer: vervelend dat je niet echt kunt genieten, maar gelukkig kun je hier klagen he! Zullen we gewoon afspreken dat alle december mamas gewoon het mooiste beebje van de wereld op de aarde gaan zetten?? :D

@ linda: oh ja! ja wel handig dat ik van alles kan uitzoeken, maar ja... had het liever wat drukker! ga vandaag mijn best doen om hard te werken ;)

@ hier is de vermoeidheid ook ingeslagen! mijn god zeg... mijn zusje en ik zuden gister gaan zwemmen maar waren helaas te laat.. zat gezellig thee te drinken maar oogjes vielen zowat dicht! dus maar naar huis en vroeg bedje in! ghelaas weer 2 keer wakker om te plassen en vanmorgen kreeg ik mijn ogen niet open... hehe.. gelukkig is het bijna weekend en is het voor een goed doel!! maar is zo raar om zonder aanleiding zo moe te zijn!

@ echo: helaas.. ik mag pas 18 mei naar de vk en krijg dan verwijskaart voor echo.. dus duurt nog veeel te lang ;)

14. bica

bica Lid

18 dec 2008
    66
    0
    0
    filiaalleidster
    @linda86: Leuk! Ik hoop dat ik ook van die mooie plaatjes krijg! Ik zag dat je nu al vroeg een echo krijgt? En eigenlijk zonder reden? Lekker dat je nog niet echt kwaaltjes hebt!
    Hier vermoeid en boobs die erg zeer gaan doen nu! En dromen!! niet normaal haha en natuurlijk 2 keer en minimaal uit moeten om te gaan plassen, ik dacht vannacht: oooooo ik wil zo graag nog eens 1 keer een hele nacht doorslapen, maar ik denk dat dat er niet meer van gaat komen hhahaha :)

15. Mariebel

Mariebel Fanatiek lid

10 jan 2006
    2.373
    0
    0
    Drenthe
    Hey dames..

Dinsdag heb ik een termijnecho om even te kijken hoever ik nu daadwerkelijk ben..
    Ben zoooooooooooooooooo nieuwsgierig..
    Kan het nog steeds niet goed bevatten..

Hebben jullie al kwaaltjes?
    Ik had eergisternacht dus last van misselijkheid daardoor ben ik dus ook gaan testen..
    En vannacht was het weer raak maar nu al wat erger.. ben bang als het zo doorgaat dat ik ieder nacht weer op de badkamervloer zit boven de toilet... blehhh

16. bapsie

bapsie Niet meer actief

mensen op hyves zijn toegevoegd :D

mvm komt zo, spannend :D

17. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ bapsie: succes! komt vast goed hoor!!

@ hyves: ik wacht nog ff... voor hetzelfde geld kennen jullie me ;) haha

@ mariebel: misselijk heb ik geen last van! hopelijk word het voor jou ook snel minder!

18. Linda86

Linda86 VIP lid

@ Joyce81: hihi, lang verhaal idd, maar dan ben ik weer helemaal op de hoogte ;). Wel vervelend allemaal zeg, dat 't zo lang duurt met de huizen!
    @ Bica: ja, zonder reden idd, ik belde de vk en die zei dat ik een afspraak kon maken voor over 3 weken. Ik vind 't wel fijn dat ik niet meer zo lang hoef te wachten, maar ik denk dat de echo's minder mooi zijn. Maargoed, we zien wel!
    Ik kan overigens ook geen één nacht doorslapen. Maar bij mij komt 't niet omdat ik naar de wc moet 's nachts, maar omdat Milan nog een paar nachtvoedingen wil :(.
    @ Mariebel: ahh lekker, jij hoeft niet meer zo lang te wachten op je echo! :) Hier nog steeds geen kwaaltjes!
    @ Bapsie: spannend!

@ Hyves: net even gekeken, maar volgens mij ken ik niemand! ;) Dat zou wat zijn zeg!

19. minimouse

minimouse Niet meer actief

hihi ik meld me nog maar niet aan op de hyves.. vind het nu nog te spannend! ik ben dan nog niet zo lang zwanger, maar wanneer moet ik naar de huisarts ofzo om te zeggen? en wanneer zou ik een eerste echo kunnen hebben? heb er totaal geen ervaring mee allemaal..

kus minimouse

20. Linda86

Linda86 VIP lid

Naar de huisarts hoef je niet per sé. Je kan altijd even bellen om door te geven dat je zwanger bent, maar dat zou ik pas doen na je termijnecho, dan kan je meteen melden wanneer je uitgerekend bent!
    Ik zou gewoon even een vk in de buurt opzoeken en daar naartoe bellen. Die kunnen dan een eerste afspraak met je maken (ik heb 'm nu rond de 8 weken, vorige keer met 10 weken, verschilt dus best wel), en zeggen voor wanneer je een afspraak voor een echo kan maken.

Ik had dat vorige keer, met Milan, ik was toen zwanger, maar ik had gewoon totaal geen idee wat ik moest doen/regelen. Dus toen ben ik ook maar naar de ha gegaan, en die heeft m'n een kaartje van de vk gegeven.

Deel Deze Pagina