December 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fempje, 22 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @moontje: heeeerlijk verlof!!!

heb een nieuwe buikfoto in mijn album gezet :):)

2. zwangerworden

zwangerworden Bekend lid

29 jul 2008
    502
    0
    0
    @ verlof hahahah nou ik weet in ieder geval genoeg. Kom er ook achter dat ik eigenlijk van alles probeer te plannen voor na de geboorte van ons kindje, maar ik weet gewoon niet hoe ik me dan voel, hoeveel ik wil werken etc. Ik vraag dan veel aan anderen hoe zij dit hebben aangepakt, maar dat ik ook zo divers er zijn nou eenmaal moeders die kinderen 4 dagen naar het KDV brengen en dat gaat prima. Ik heb ook wel vriendinnen die na hun verlof helemaal niet meer willen werken. Ik neem me voor om er niet meer over te stressen en het gewoon op dat moment te bekijken en nu gewoon te gaan genieten. Ik moet zeggen dat als ik nog een paar maanden extra zwanger kon zijn ik het zo zou doen. Voel me namelijk erg goed.

@wiegje Wij hebben ook een mozesmandje voor naast het bed. Lekker makkelijk, maar zou er denk ik ook geen problemen mee hebben om het kindje in ledikant te zetten (in mozesmandje) zodat ik of de baby beter kan slapen.

@kaartje
    Hier ook nog geen idee, ga het allemaal uitzoeken tijdens mijn verlof.

@Nog even eruit, Kwam erachter dat mijn vriend ook een reisje voor ons aan het plannen is. Nog even lekker met zijn tweeen, vond het zo lief.....

3. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @moontje; Geniet lekker van je verlof!!
    @doortje; Mooie buikfoto :)
    @zwangerworden; Lekker vooruitzicht dat jullie er nog ff tussenuit gaan met z'n 2e, probeer er iig van te genieten. Wanneer gaat het precies gebeuren?

@all; Hebben jullie het ook al eens gehad dat je het ineens heel benauwd bent? Ik kan nu al ff echt moeilijk adem halen.
    Zit nu al als een berg op tegen het naar bed gaan maar ik ben zo moe....zou het met de verkoudheid te maken hebben of komen mijn longen in de verdrukking?
    Maak me een klein beetje zorgen.....

4. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    @Dees: Herken de benauwdheid wel hoor.. je longen komen idd in verdrukking en als je dan ook verkouden bent, word het alleen maar erger.. Heb er zelf ook last van sinds vorige week..Morgen heb ik afspraak bij VK, leg ik alles nog even voor...

@All: Heb hier vandaag heerlijk gewerkt van half 1 tot 5uur.. heerlijk:(.. rooster van volgende week is bekend: Hoef maar 3dagen te werken dus in totaal nog maar 5dagen werken:D:D
    Vanavond de trouwmevrouw op visite gehad, alles even doorgesproken, was wel gezellig, leuke vrouw gelukkig.. Lig nu heerlijk op de bank met hondje erbij:D..

5. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Moontje; geniet van je verlof! Lekker hoor, ik kijk er naar uit!

Bij ons komt die kleine op onze kamer (in de hangwieg!) net zolang het gaat. Als het een zoet kindje is mag het bij ons blijven tot het er niet meer in past en als het veel huilt of ons met andere geluidjes wakker houdt wat eerder naar het eigen kamertje.

Inbakeren zien we wel, niet op voorhand inderdaad...

Kaartjes; we gaan binnenkort kijken. Had geïnformeerd bij de drukker en 4 weken van te voren zou nog op tijd zijn.

6. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Nou dames, ik heb echt een beroerde nacht :(
    Ik heb tot nu toe amper geslapen. Weet niet meer hoe ik liggen moet, lig nu met 3 kussens in de rug min of meer rechtop in bed.
    De benauwdheid is nog steeds aanwezig en voel me zo slecht, heb een soort van brok in mijn keel waarop het lijkt dat ik elk moment over kan geven, blergh.
    Vandaag denk ik toch maar even de situatie voorleggen bij de HA, of zal ik beter de VK moeten bellen?

7. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Goedemorgen!

@Dees: Ik zou even je VK bellen, als zij niks kan doen kan je altijd de HA nog bellen.. weet je elk geval gelijk of het ook met de zwangerschap te maken heeft..

Vannacht op zich wel lekker geslapen, maar werd om kw over 4 wakker geschopt,heel slecht geslapen daarna..

ga zo naar de VK en dan auto na de garage brengen...
    have a nice day ladies!

8. bapsie

bapsie Niet meer actief

zou de verloskundige bellen, maar denk dat ze je doorstuurd naar de huisarts, maar dan is ze in ieder geval op de hoogte... geen koorts erbij?

9. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    bah Dees, dat is niks. Zou inderdaad even bellen! Denk ook dat de VK niets zelf doet, maar inderdaad dan is ze op de hoogte...Beterschap hoor.

10. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Pfff dat was me het nachtje wel zeg. Ben uiteindelijk rond 5u in slaap gevallen. Maar ja, toen ging om 6u de wekker af van mijn vriend.
    Voel me iig niet zo misselijk meer, benauwdheid is nog wel aanwezig.
    Daarnaast voel ik me slap als een vaatdoek...ben bang dat ik iets verkeerds heb gegeten ofzo.

11. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Goedemorgen, wat wordt er toch weer veel gekletst!!!

Inbakeren, heb ik nooit gedaan aangezien ik buikslapers heb, en dan kan het niet.

Ik heb ze beide ongeveer een weekje bij ons op de slaapkamer gehad in de wandelwagenbak.
    Maar na een week was ik die geluidjes s'nachts zo zat! ik werd telkens wakker, als de kleine een geluidje maakte dan springen mijn (.)(.) gelijk op voedingsstand en begonnen te lekken terwijl die kleine zich alleen maar even bewoog en weer verder sliep. haha.

Bij Nikki heb ik zelfs de eerste nachten op mijn zij in bed gelegen met haar aan de borst, zo geslapen de hele nacht door.
    Als ze dorst had pakte ze zelf de borst en ik kon doorslapen.
    Hopen dat het met deze frummel ook zo lekker gaat.

Ga weer even snel aan het werk... vanmiddag naar de zaak van mijn ouders in Lelystad, dan lekker eten en slapen bij mijn zus en morgen VCA controle in Lelystad.
    Daarna via de Gamma en Ikea naar huis, behangen en vloerbedekking leggen.
    Dennis is thuis met de kinderen en mijn schoonmoeder, ze blijft ook slapen en morgen brengt de buurvrouw de meiden naar het dagverblijf. dus ik kan met een gerust hart een avond en nacht bijtanken. heerlijk!!!

12. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Beterschap Dees!!!

13. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ verlof: joepie! de 1ste hebben het al! wat goed zeg! :D
    @ kaartje: moeten we ook nog doen...
    @ verlof plannen: heb er genoeg! haha.. maar ja, afwachten of beebje al vroeg komt of niet anders heb ik weinig aan al die plannen ;)
    @ nog ff weg: wat leuk zeg!! nog een weekendje weg! zit er hier dennk ik niet in, dus voor degenen die het plannen: geniet er van!
    @ doortje: mooi buikje!!
    @ lieve mannetjes: hihi.. de mijne heeft vanmorgen mijn brood gesmeerd.. had hoofdpijn en haast en geen zin om te smeren.. en dat vondie wel zielig.. kon ik lekker ontbijten en deed hij brood smeren..
    @ benauwdheid: heb ik ook, voornamelijk als ik plat op rug lig, volgens vk kwam het door dat longen dan worden verdrukt.. dus tis wel beetje normaal.. maar zoals bij alles: niet vertrouwen is vk bellen!
    @ dees: anders bel je de vk, zijn ze op de hoogte en als ze zeggen dat je ha moet bellen kun je alsnog doen, toch?
    als ik bel komt het op mijn status dus das wel handig..
    @ roeltje: tot zo! veel plezier bij vk!
    @ elmo: fijn dat je wat hulp krijgt!

14. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @bapsie; nee geen koorts. Temp was net 37,0

15. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Goedemorgen!!

Wat vervelend Dees, dat je je zo belabberd voelt...gewoon bellen hoor met je VK, daar zijn ze voor!

16. bapsie

bapsie Niet meer actief

gelukkig! heb je wel fe gebeld? misschien even los stomen met dampo ofzo?

zie album voor foto belly paint :) officiele foto's volgen later, dit zijn fe twee snel gemaakte foto's :D

17. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Wauw bapsie wat een gave foto's!!!

18. bapsie

bapsie Niet meer actief

:)

19. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    Morning!
    @Dees: benauwdheid heb ik ook hoor! Ben al naar de dokter geweest, maar longen klonken schoon gelukkig. Ik heb het vooral voorafgaand aan het harde buik. Herkenbaar? Ik zou zeker even naar de dokter gaan, je verhaal lezende van vannacht!
    @Roeltje: Lekker aan het aftellen tot verlof! Wanneer zie je je mannetje weer? Hoe was de vk?
    @elmo: oh meis, wat heb je weer een dag voor de boeg!! Word er al moe van als ik het lees! Neem genoeg pauzes tussendoor he? Succes!
    @hier: na 3 heerlijke nachten slapen, vannacht helaas weer minder… enorm kramp in mijn bil/heup! Word er dan helemaal gefrustreerd van! Wil dan echt heel hard in iets knijpen of zo! Vorige week bij de yoga dit probleem voorgelegd en ze heeft een drukpunt behandeld, zodat de energiebaan weer ging stromen (klinkt vaag, maar helpt echt!). Nu doet man dat elke avond, maar heeft gister helaas niet geholpen…En nu weer fijn aan het werk! ;) Na vandaag nog 4 dagen werken!!!

20. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ stomen: wel ff goed kijken.. was afgelopen weekend aant kijken voor mannetjes verkoudheid en aantal bijsluiters gelezen en aantal stomers mag je niet gebruiken als je zwanger bent!
    ff de vk bellen dus wat je mag/kunt doen!
    en anders een ui naast je bed of van die etherische chinese mentol olie op een doekje...

Deel Deze Pagina