@dees: Dat heb ik sinds twee weken. Schijnt heel normaal te zijn omdat de kleine alles omhoog duwt. Wel irri he!? Denk dat je gewoon erg verkouden/ziekjes bent hoor en doordat alles in de verdrukking komt voelt het extra benauwend. Gelukkig heb je geen koorts, dat is het belangrijkste. Ben zelf ook nog niet lekker. Begon met keelpijn en nu ben ik snotverkouden en mn keel doet nog zeer. Ben er wel helemaal moe van, maar das ook niet gek. Heb gelukkig ook geen koorts! Ook ik ben gelukkig vrij vandaag @all: ik wil mn kaart bestellen bij geboortekaartjes.nl, maar ik wilde weten of iemand van jullie bekend is met hun? Kan je bij hun ook je kaarten al in bestelling zetten, maar ze nog niet ontvangen bijv? Ik wil namelijk niet een gedeelte getypt krijgen en een ander deel nog zelf in moeten vullen met pen, vind ik niet zo mooi haha. Bestellen sommige van jullie ook via inet??? kus
Ben ik weer! Check bij vk was weer helemaal in orde! Blaasontsteking, idd morgen nog maar een keertje laten testen... doortje; mooie buik trouwens! was ik vergeten te zeggen!
ja, het echoot bijna!! oh chicken: wat goed dat het vlot met de blauwe enveloppen! kun je straks met gerust gevoel met de beentjes omhoog!
Zo net terug van de VK. En ik had gelijk, hij is al ingedaald! Hij groeit goed en me ijzer zit netjes op de 8.1 Nou kan er weer 2 weekjes tegen aan dan mag mannetje mee en dan praten over de bevalling! ben benieuwd. @ Dees gelukkig is het een verkoudheid, heb net mandarijnen in huis gehaald en die zijn toch lekker! dus goede tip met vit. C
@manoe; Dus jullie kleintje is al ingedaald? Das lekker vlot nietwaar? Heb je hier zelf nog iets van gemerkt? Kun je het ook zien aan je buik? Ik vraag me nu ook af of ons kleintje al ingedaald is...
@ Dees me buik is een klein beetje gezakt, echt minimaal maar ik merk het aan de wc bezoekjes snachts. Moet zeker 3 x er uit, terwijl eerst 1x genoeg was en heb minder last van beknelde ribben. Is wel lekker vlot inderdaad maar wil niet zeggen dat je eerder beval zegt me VK. Ik merk ook dat hij meer ruimte heeft met z'n beentjes want die voel ik echt overal boven in me buik!
Net een nieuwe buikfoto gemaakt.... schrok een beetje hoe groot mijn buik nu lijkt op de foto... Meer foto's staan in mijn album
Vooral van de voorkant lijkt ie dan groot he!? Had laatst ook een foto van de voorkant en dacht toen echt 'heuh?'. Maar als ik in de spiegel kijk vind ik m van de zijkant niet zo groot, maar als ik van bovenaf kijken dan schuin dan weer wel. Weet dus echt niet of ie nou klein of normaal is. Heb geen foto geplaatst nog
hihi, precies! Zie mijn buik wel regelmatig in de spiegel maar nu op de foto lijkt hij echt mega... Van de zijkant lijkt het idd ook nog wel mee te vallen.
Hoi allemaal! Zo, ik ben weer terug van weggeweest haha en ben van plan weer wat vaker met jullie mee te kletsen! Ik ben de afgelopen maanden errug druk geweest met de verhuizing en we zijn nu eindelijk gesetteld! De babykamer is zo goed als af, er moeten alleen nog redelijk wat dingetjes zoals een matrasje+attributen, gekocht worden. Ik doe het al een paar weekjes erg rustig aan omdat ik veel last heb van harde buiken. Ik merk dit al als ik een kwartiertje loop of te lang achter de computer zit en dat is best wel vervelend.. De Vk heeft aangegeven dat ik last heb van een prikkelbare baarmoeder, oftewel overgevoelig, en dat is die zeker 1 keertje heb ik in het ziekenhuis gelegen omdat mijn baarmoedermond al voor de helft verstreken was, maar geen teken van beginnende weeen! De baby maakt het vooralsnog erg goed geloof ik. Ik ben erg benieuwd hoe de kleine ligt bij mijn volgende bezoek aan de vk, want voel de hik toch wel regelmatig aan de zijkant, we zullen zien Anyway, ik ga weer lekker meelezen, en ga me weer even inlezen op jullie allemaal! Zodat ik weer lekker mee kan kletsen nu ik het zo rustig heb. Liefs M ps. mijn buikje met 30 weken;
Ik vroeg gister avond nog aan mn vriend of ie mn buik niet klein vind, want van de zijkant lijkt ie kleiner in de spiegel haha. De grote spiegel is weg ivm verbouwing, dus ik kan alleen in zo'n innieminnie spiegeltje kijken.
@ mroos: welkom terug! niet fijn zeg een prikkelbare bm! hopelijk gaat het nu steeds beter @ trots op mezelf! hihi.. ik zat al tijdje te denken dat ik toch wel merk het begint zwaarder te worden.. plus volgens arbo heb je recht op 1 uur extra pauze... dus ik dacht: waarom vraag ik niet of ik dat mag opnemen en dan eerder weg gaan... en vond het dus kei moeilijk.. gister ff met vriend overlegd en leek hem ook goed plan... (onder mom van uurtje minder werken, of eerder verlof, etc) maar dacht.. het was toch rustig op de afdeling dus weinig luiservinken... ff bij de baas binnen gestapt (had goeie bui dus leek me goed moment).. dus zeg dat die pauze me dan welw at leek, maar ja, uur extra in kantine leek me minder.. dus of het dan probleem was als ik eerder weg.. en toen was het dus van oh is dat zo ja dat je daar recht op hebt (ja, heb meerdere linkjes dus kan hem dat onder neus wrijven).. maar antwoord was "je doet maar, maakt niet uit" Dus....... hihi
Zo hee, das nog eens een makkelijke baas! Want hij hoeft dat echt niet goed te keuren op de manier waarop je het nu doet (uur eerder weg)!!! Maar super fijn dat hij er zo makkelijk over doet zeg! Heerlijk
@joyce; Goed van je dat je erover bent begonnen! Je hebt er natuurlijk gewoon recht op, en dat je nu eerder naar huis kunt is helemaal lekker.
Vanmorgen naar VK geweest..bijna helemaal goedgekeurd.. HB zit op 6.1 en de grens is 6.3.. morgenvroeg even langs apotheek om ijzertabletten op te halen... Beeb is gedraaid en ligt goed Hij is zelfs al een klein beetje ingedaald.. vandaar die steken daar onder haha... vanmorgen om 10uur auto naar garage gebracht en aangezien dat nogal ver ligt van huis hele dag bij mn ma geweest... hij zou met 3uurtjes wel klaar zijn.. Nou mooi niet, half 6 was t.. dus alsnog de hele dag van huis geweest... of ik nog even hondenvoer wilde halen voor tante van vriendlief want daar had ze geen tijd voor..Nou prima, ik nog snel langs de c1000, wil ik na gtst even langsbrengen aangezien ik nog moet eten en de hond moet uitlaten straks.. krijg ik sms, dat als ze van te voren wist dat het zo laat werd, had ze het zelf wel gehaald.. Verdorie, ik vliegen voor jan en alleman, en dan zo'n reactie.. sorry voor het geklaag maar moest het even kwijt zal even teruglezen haha