December 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fempje, 22 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Nou we zijn weer geslaagd!!!
    We mogen ons VCA certificaat weer een jaartje houden jippie!!!

Nu even koffie en dan naar de Gamma.
    Daarna met mijn zus ( ieder de eigen auto) naar Ikea, lekker shoppen!!!

Dan behangen en vloerbedekking leggen.
    Wieeeh het eind blijft in zicht!!!

groetjes!!!

2. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @elmo; Veel plezier met shoppen!!
    Gefeliciteerd trouwens met het behoud van jullie certificaat :)

3. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ elmo: proficiat! veel shopplezier!

4. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    okee, ik ben nu verhuisd van bed naar bank :) schiet niet echt op hahaha! Ik ga zo maar even soppen hier in huis. Laat ik man morgen stofzuigen.
    Ik wil vanavond naar de film, iemand nog een tip?

5. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @doortje; ben tegenwoordig niet meer zo op de hoogte van de nieuwste films.
    Weet wel dat de film " My sister's keeper " een mooie en goede film moet zijn.
    Alleen geen idee waar je van houdt...

6. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @dees: ik hou daar wel van, maar ben bang dat ik mijn man daar niet mee naartoe krijg :)

7. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Haha, het is volgens mij ook echt een vrouwenfilm.....zakdoekjes zijn gewenst hoor ik hier en daar :p
    Je kunt het natuurlijk altijd proberen, nee heb je, ja kan je krijgen :D

8. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    :)
    Ik kan natuurlijk ook een filmpje huren. Maarja, vind het ook wel leuk om er even uit te zijn. Wat een dilemma's zo op de vrijdag haha

9. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    My sisters Keeper twee weken geleden gezien; nou haast niemand hield het droog daar. Echt geen mannenfilm inderdaad! Voor de rest is het of heel hard (notorious bastards) of huil-film (de Storm, my sisters Keeper)....Wel leuk ff eruit! Veel plezier alvast als je gaat.

Mamaweentje; heftig!! Jeetje zeg. Ze zal het wel niet meer lezen, maar duim voor haar dat het nog even duurt voordat die kleine echt gehaald moet worden, nog even groeien hoor!

Hier
    Gisteren op marktplaats een thermobadje van Bebe jou gekocht! Ga die morgen ophalen, leuk! Nou hebben we haast alles geloof ik. Dit weekend beginnen we met de box opknappen. Mijn vader komt helpen schuren en daarna is het weer verven geblazen....

10. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @happy: nu weet ik echt zeker dat ik mijn man niet meekrijg hahaha! Lekker bezig in huis?

11. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ op film 1 komt geloof ik wit licht vanavond...

12. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    oeh heb geen film 1 helaas..

13. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    Ik ben woensdagavond naar My sisters keeper geweest en ik kan niet snel janken om een verhaal, maar dit was ECHT een goede! Sowee! haha! Dus wel een aanrader hoor Doortje! Maar misschien moet je dan ff een vriendinnetje meevragen... (heb ik ook gedaan ;))

14. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Zojuist de geboortekaartjes via www.geboortekaartjes.nl besteld, ben heel benieuwd naar het resultaat.
    Als het goed is ontvangen we met een week de leesproef en enveloppen :D

15. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    @joyce:

ja idd, echt super dat het gelukt is! Zou t denk ik niet durven vragen, maar mijn baas ik ook een hele lastige baas! Nu weet je tenminste zeker dat je dat uurtje krijgt, als je pauzes zou moeten nemen dan doe je dat vaak toch uiteindelijk niet!

@mamaweentje:

Tjee das even schrikken zeg! Hoop wel voor je dat ie zo lang mogelijk blijft zitten, want dat is uiteindelijk toch het beste he! Sterkte in ieder geval en hopelijk kom je de tijd een beetje door!

@dees

Ik ga ze vandaag ook bestellen denk ik! Twijfel nog een beetje tussen 3 kaartjes. Heb jij de tekst er meteen bijgeleverd en dan in je mail gezet hoe en waar je het wilt hebben?

@all:

Niet iedereen had t geloof ik gezien;);)maar ik ben helaas ook nog steeds niet lekker. Begon dinsdag met keelpijn en toen ’s nachts niet kunnen slapen door de keelpijn en mn neusje zat dicht. Woensdag begon ik te snotteren en donderdag en vandaag zit ik helemaal vol en ik nies en snotter me rot haha. Mn oren zijn nu ook dichtgeklapt! Dus als ik te hard klets dan moeten jullie het zeggen hoor:p Wel vermoeiend hoor zo verkouden zijn. Normaal duurt t maar 1 of 2 dagen. Voor ik in de apotheek werkte was ik nog nooit echt verkouden geweest, maar sinds ik daar werk dus wel!

Verder ga ik maar hangen op de bank denk ik en lekker hier rondhangen bij jullie

16. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ lotte: meiske toch!! beterschap!
    maarem: dan ken je mijn baas nog niet joh! heb er hele dag over gedaan om het te vragen hoor....

17. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    @joyce:

haha dank je, ach ja...heb gelukkig geen koorts, dus gewoon flink verkouden! Ga jullie niet aansteken hoor!

Wel super dat het je dan toch is gelukt zeg! Hopelijk komt ie er dan niet op terug.

Bij mijn baas heeft dat geen zin, die zegt op alles nee. Toen ik helemaal overspannen en overstuur een dagje thuis bleef (2 weken terug), omdat ik dacht dat ik eind van het jaar mn huisje uit moest, was het eerste wat ze tegen me zei aan de foon: 'nou, dan moeten we maar even kijken, want dan gaan we dit van je vrije uren afhalen':$:(:$

18. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ lotte: ja ik las het... fijn he zulke bazen?
    ik moet altijd om de zoveel tijd op kantoor komen voor een standje, terwijl hij dan wel toegeeft dat ik werk goed doe, maar eigenlijk heeftie gewoon persoonlijke problemen met me dan..maar dan later heeftie tochweer een zwak voor me.. snap jij het, snap ik het..

19. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Ja das echt heel fijn zulke bazen! Gelukkig kunnen we er hier met elkaar over "klagen" ;). Helpt vaak wel.

Mijn baas doet over alles wat je maar kan verzinnen moeilijk. Ze kan me af en toe helemaal gek maken!

20. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    pff.. niet fijn!!
    mijne doet soms heel aardig.. en dan denk je "wow, die is aardig" en dag erna kan er geen goedemorgen af.. en ontwijktie je om goedenavond te zeggen...
    gaat ook niet mee lunchen op vrijdag omdat ik mee ga en hij liever zelf kiest met wie hij zijn prive dingen deelt... (en de lunch op vrijdag gaat meestal nog over het werk..

Deel Deze Pagina