December 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fempje, 22 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    @doortje:

je mag ook gewone aambeienzalf. Als ze zeer doen dan moet je met lidocaine erin vragen, dat is een verdovend middeltje. Vaak zit er ook zink in en dat is om de aambeien uit te drogen

2. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    @doortje en dees:

ik ga er even vandoor, even liggen hoor:)

misschien tot vanavond en anders tot snel!

Fijn weekend dames:D

Sterkte Dees, hopelijk zijn we snel beter:)

3. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Lotte; Hopenlijk klaart de lucht weer gauw blauw voor ons.
    Ik ga zo maar eens bedenken wat ik ga eten, ben alleen thuis en heb dan niet zo'n zin om uitgebreid voor mezelf te gaan staan koken.
    Spreek je snel weer!

4. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @lotte: ga maar lekker liggen! bedankt voor de tip!
    @dees: jij ook bedankt voor de tip!
    Ik ga maar eens vragen bij de apotheek, helaas is het weekend...

5. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Moet nog even reageren hoor hihi.

Heel herkenbaar met dat koken. Ben 's avonds ook regelmatig alleen en dan is het zoooooooo moeilijk om te koken voor mezelf haha. Doe dat dan eerlijk gezegd ook meestal niet. Of ik neem zo'n kant en klaar bakje boerenkool of iets anders wat makkelijk is...echt erg:)

Eetsmakelijk alvast.

Tot snel;)

6. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    @doortje:

je kan het ook gewoon bij de drogist halen:) Sperti iig wel en die van dr vogel ook bij sommige drogisterijen!

7. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    thanks lotte! en nu hup liggen jij! :)

8. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @dees: wat heb je in huis?

9. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    :)haha

vind t ook zo lullig om niet te reageren hè (of ik wil het laatste woord hebben, kan ook nog:p). Lukt hier toch niet dus nu geef ik t op:D

kusss

10. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    :):)

11. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @doortje; Ik heb nog zo'n wokmaaltijd in de vriezer liggen, is met vis geloof ik. Mannetje is niet zo dol op vis dus denk dat dat hem wel gaat worden.
    Anders wordt het denk ik een soepje of noodles...

12. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Zo, lekker gewerkt vandaag... *NOT*

@Dees: Je voelt je nog steeds niet beter? balen zeg.. hopen dat het snel opknapt..

@Lotte: rust ze ;)

Vandaag gehoord dat de tweede week van mijn vakantie is ingetrokken, MOET van de baas 24uur werken die week.. Kom ik er vanmiddag achter dat mijn collega waar hij af en toe het bed in duikt, afgelopen woensdag vrij heeft gevraagd die week voor een weekje engeland.. heeft hij tegen haar gezegd dat hij mijn week intrekt en aan haar geeft, anders kon ze niet naar haar moeder *woont in Engeland*.. Die lafbek doet dat natuurlijk via de mail, want hij was er niet vandaag.. als ik morgen mijn week niet terugkrijg ga ik per direct in de ziektewet en anders neem ik per direct ontslag.... Volgens mij zijn de meeste bazen hierniet zo leuk:D

Anti-jeukprik voor de hond heeft niet geholpen, krabt en bijt nog steeds..,maandag dus weer terug... afkrabsel maken, zooo zielig!!
    Enige lichtpuntje van deze dag is dat mn vriend een sms heeft gestuurd, hij zag dat hij even bereik heeft:) Vind ik dan zo lief als ie dat dan even tussendoor doet:)

zal vanaf nu wat vrolijkere berichten posten haha...

13. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @dees: smakelijk dan! Vis is gezond!

14. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @roeltje: wat een rotsituatie weer! Dit mag je idd niet laten gebeuren, hoor! Wat een l*l van een vent, zeg!
    Zielig van je hond!

15. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    @Doortje: Voordeel: Vriendelief is het helemaal met me eens, en heb verbod gekregen om te werken die week haha.. vind het normaal niet erg als ik mn vrije dagen niet krijg, maar op deze manier vind ik echt niet kkunnen..

net ff lekker gegeten, straks maar even de kermis over:D

16. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Goedenavond dames,
    Zo, er zit weer een weekje op. Nog maar 6 weken werken! (positief he?).
    Begin deze week wel cht te merken dat alles een stuk zwaarder wordt. Mijn collega merkte ook al op dat ik er deze week ineens moe uit zag.

Ach, we hobbelen lekker door.....

17. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Nog ff doorbijten en dan kunnen we lekker gaan genieten van ons verdiende verlof, ook ik kijk er erg naar uit en ben de dagen dat ik nog moet werken aan het aftellen.

Net een foto gemaakt van de kat die de box toch wel een erg lekker plekje vind, tot nu toe ligt hij er elke avond eventjes in. Duurt meestal niet heel lang en springt dan weer op de bank om bij je te komen liggen.

18. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    He Dees,
    Dat ziet er ook wel uit als een heerlijk tevreden kat zeg! Ben benieuwd wanneer ik mijn box hier krijg en hoe lang het duurt voordat daar die katten in liggen...:)

19. Dicky

Dicky Bekend lid

25 jan 2009
    932
    0
    0
    een stad in de Drech
    hallooooooooooo!!!

jeeeeeeeeeee wat ben ik blij dat ik weer kan posten!!!!
    Het voelt als een eeuw geleden! Hier gaat alles goed met de kleine, trapt goed!!!

Hoe is het met iedereen????

Ik kom vanavond even op mijn gemakkie teruglezen een paar paginas, want al die paginas is onmogelijk.

Kus, Dicky

20. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    hey hello...

@Dees: Wat lief!!!!!!!

vandaag lekker gewerkt, was wel relaxed.. baas gaat het overleggen met hogere hand over mijn vrije week.. haha hij was daarna ineens poeslief hihi.. heb er gebruik van gemaakt natuurlijk en was poeslief terug, maar heeft geloof ik nog niet door dat ik die week toch niet kom haha..
    straks verjaardag van mn oma, wel weer gezellig hoop ik haha
    nou fijne avond en tot morgen!

Deel Deze Pagina