December 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fempje, 22 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    Hey dicky dat is lang terug! Had je geen internet meer?
    Goed om te horen dat het ook goed gaat met je kleine, haha trapt die van jou ook al zo :D

2. heeeey meiden!

Ik ben er ook weer even!
    Ga straks even de laatste pagina's lezen, want al die pagina's terug lezen is geen doen hoor ahhaaha!

gisteren een stukje van mijn slijmprop verloren..
    gelijk de vk gebeld.. maar was niet erg.. je kan het in gedeeltes verliezen, en je lichaam maakt het ook weer zelf aan..

Vandaag echt heel veel zeurende pijn bij mijn blaas..net of de kleine wat gedraaid is, en daar tegen aan duwt!

3. @dicky.. hee wijffie! Ik zie dat je er weer bent!
    heb je mijn sms vorige week nog gehad?

4. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Oeh Xenas, dat was vast even schikken, maar gelukkig kan het geen kwaad.

Dicky
    Leuk dat je er weer bent. Hoe is het verder nu?

5. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    btw
    Als ik nog 1 keer goedbedoeld van mensen hoor: "En, wat ga je straks met de katten doen?", wordt ik echt gek..!!!
    Wat verwachtten ze? Dat ik ze wegdoe omdat er een baby aan komt? Sinds wanneer zijn huisdieren ineens schadelijk voor de gezondheid?
    Ik snap zo'n vraag gewoon echt niet....

6. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    @Collo: tja, een baby veranderd alles dus moeten de katten weg......:S niks van aantrekken meid! Lekker de katten houden... Zo zitten wij met de hond.. volgens iedereen moet de hond weg want dat word niks hoor met een baby.....:( zo irritant...

@Xenas: Oei, das schrikken.. Gelukkig is het niet zo erg, maar kan me voorstellen dat je je rot schrikt..

Goedemorgen trouwens,,,

7. meloen

meloen Bekend lid

24 jul 2009
    581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Morgen meiden,

@ Dicky, hey weer online! Alles goed hier hoor.
    @ Xenas, oeps toch idd ff schrikken.. Nog van harte met Jesse trouwens!!
    @ Roeltje, ben heel benieuwd hoe je baas reageert als blijkt dat je week toch wordt ingetrokken en jij zegt doeiiiiiiiiiiiiiii. Hoop voor je dat dat niet hoeft hoor want dan krijg je mss toch weer een hoop gezeur waar je niet op zit te wachten.
    @ Dees en Lotte, alweer een beetje opgeknapt?

Nou ik kan eigenlijk alleen maar reageren.. Echt weinig tot geen nieuws hier. Gister lekker uit eten geweest met vrienden en nu een rustig ochtendje. Sinds tijden weer eens uitgeslapen.
    Dochterlief bij schoonouders geslapen maar van mij mag ze nu wel weer thuiskomen....

8. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    @Collo Tja net of je ze weg doet, wat denken ze wel! Ik heb er ook 2 en daar hoeft inderdaad ook niemand over te oordelen. :D

@Xenas Wel even schrikken denk! Zo merk je toch wel aan dat soort dingen dat het er aan komt ;) nog een paar weken meiden.
    Krijgen jullie ook al minder geduld, ik ben zo nieuwsgierig hoe hij er uit ziet en wat voor huiltje hij heeft. dan voel ik het schoppen en dan denk ik ik moet nog 7 weken wachten! haha

9. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @collo; Ik weet precies wat je bedoelt idd met de katten. Onze katten komen uit het asiel en aldaar is ons verteld dat de vorige eigenaren de katten weg hebben gedaan ivm de kinderen. Eerlijk gezegd geloof ik hier weinig van en heb ik sterk het idee dat het 'gewoon' een smoesje is geweest. De katten gaan hier dan ook echt niet zomaar weg, dan moet er wel héél wat gebeuren...
    @meloen; Ik voel me gelukkig alweer stukken beter, keelpijn is nu vooral 's Ochtends aanwezig en ben nog wat verkouden. Ik blijf morgen nog een dagje thuis en hoop dinsdag weer aan het werk te gaan.
    @Dicky; Hey meid!! Leuk je hier weer te zien, gaat alles goed daar? De kleine schopt dus ook lekker, hihi ik kan het nog niet vervelend vinden!
    @Xenas; Hmmz dus al een stukje van je slijmprop verloren, het hoeft nog niks te betekenen he....wel spannend nu we zo langzaam aan toch in de buurt gaan komen van onze uitgerekende datum.

10. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    Goedemiddag!

@Dicky: welkom terug meid, fijn dat je er weer bent! Hoe is het met je?

@huisdieren: hier ook geregeld opmerkingen zoals: "nou dat zal wel moeilijk worden straks met de baby en de hond" of "ben benieuwd of dat wel goed gaat" Nou, ik verwacht eigenlijk geen problemen, het enige wat ik me voor zou kunnen stellen is dat de hond heel erg waaks word over de kleine. Ze is nu al veel waakzamer naar mij toe maar dat vind ik wel lief:)

@Dees en Lotte: Jullie hebben me aangestoken8). Hier keel dicht, snotneus en hoofdpijn blehh. gelukkig geen koorts. Lekker veel fruit eten en op de bank hangen dan hou ik het wel uit. Hoe is het met jullie?? al een beetje opgeknapt???

11. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    @Xenas: nu al stukje slijmprop verloren? da's best vroeg toch. maar het verliezen daarvan zegt niks over wanneer de bevalling begint toch?

@hier: vergeet bijna het grote nieuws!!!! WE ZIJN UIT DE NAAM:D eindelijk hebben we de keus gemaakt en ik ben er helemaal happy mee. En nee het is niet de naam geworden waar ik een aantal van jullie over heb gepbt:p Deze naam past gewoon bij mn buik en ik kan me helemaal voorstellen dat ons kindje zo heet, past gewoon. De naam is wel iets populairder dan ik had gewilt maar ja jammer dan. ik heb zelf ook altijd minstens 1 naamgenoot in de klas gehad en ik heb daar nooit problemen mee gehad.

12. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @PSje; Sorry :) Ik ben alweer redelijk opgeknapt, heb de afgelopen dagen veel geslapen en idd veel fruit gegeten. Ben nu alleen nog wat verkouden en last van keelpijn in de ochtend.
    Rust maar lekker uit en hoop dat je snel weer opknapt!

13. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    Hallooooo!
    Allemaal lekker weekend gehad?? Hier net gewandeld en een heerlijke spekpannenkoek gegeten mmmmm! Ook een leuke buikfoto gemaakt, kijk maar in mijn album :)
    @dicky: hey!! Je bent er weer! Hoe gaat het allemaal met jou? Problemen onder controle?
    @xenas: huh? slijmprop? Ik schrok helemaal toen ik het las! Maar fijn dat het niets hoeft te betekenen!
    @collo: stomme opmerkingen! Ik heb dat nog niet gehoord, terwijl we wel 2 katten hebben. Wij hebben het er zelf wel eens over: hoe zullen ze reageren op de baby. Eentje gaat het geweldig vinden en de ander doodeng hahaha!
    @Psje: oooh een andere naam dus dan eerst?! Ik ben erg benieuwd, maar vooral erg blij dat jullie eruit zijn!

14. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Goedemiddag meiden!!

@Xenas...wow! Slijmprop!! Gelukkig dat het niets te betekenen heeft...maar het wordt wel spannend allemaal he!
    @Doortje..leuke buikfoto!
    @de rest...heb alles gelezen, maar kweet ut niet meer..

@hier...geestelijke voorbereidingen voor het trouwen morgen...ben een beetje emo eronder...maar komt vast goed!

15. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    OOOOOOHHHHHH Chicken!!!!! Morgen ben jij de bruid!!! :) Heel veel plezier! Geniet ervan he? Zal aan je denken!
    *daar komt de bruid, tralalala!*

16. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Oh Chicken wat spannend morgen! Geniet er maar van he? Krijgen we nog wel een foto te zien van de hoogzwangere bruid? Of zet je die liever niet hier?
    Veel plezier!

17. @slijmprop.. het hoeft helemaal niks te betekenen gelukkig.. want ik was gelijk ongerust.. ik wil heel graag mijn beeb zien hoor.. maar nu nog niet haha!

Wou gisteren op alles gaan reageren.. maar ik had niet in de gaten dat de batterijen op waren, en toen was ik alles kwijt.. beetje jammer weer!

Vandaag lekker naar het bos gweest.. lekker wandelingetje gemaakt.. ging eigenlijk nog goed ook.. paar keer ff moeten stoppen omdat ik steken kreeg... maar vanavond ook niet meer last ervan gekregen (van mijn bekken)

Rustig dagje hierzo! Iedereen wat leuks gedaan?

ohhhhh kamertje is klaaaar!
    foto's staan in mijn album!!

18. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    @Chicken: Oeehhh,,, spannendddddd!!!!!!!! joh, beetje emo mag ook wel op zo'n dag :)

@Psje: Jullie zijnh er toch uitgekomen samen? :D Hebben jullie elk geval één zorg minder..

Nog maar 3 daagjes werken:D
    Spennend he, die datum die maar steeds dichterbij komt!!
    Oeehh!!!! nog even geduld.............

Oja, 31 weken vandaag!! zou het bijna vergeten haha

19. meloen

meloen Bekend lid

24 jul 2009
    581
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Dees, gelukkig weer wat beter.
    @ Doortje, leuke foto!
    @ Xenas, kamertje is heel leuk geworden.
    @ Chicken, spannend! Geniet ervan, ik hoop dat je jullie een superdag gaan hebben morgen!

Pffft zit proppievol.. Heb samen met vriendin, man en dochter gegeten bij een pannenkoekenrestaurant. Lekkerrrrr maar pfffffft.

20. hmmm.. wou ik net even het verloflijstje hier neer zetten.. kan ik niks meer in word.
    We hebben een nieuwe laptop.. en we moeten steeds een sleutelcode invoeren.. maar ik denk dat het een soort proefversie is van microsoft office..
    hmmm morgen maar op de andere pc nog even proberen....

Deel Deze Pagina