Ik heb de vk gebeld, de ha en de apotheek.. en inmiddels ook menzis.. vk moest ik ff met ha overleggen welke locatie of dat het niks uitmaakte.. Vind het wel fijn dat de ha weet wat er speelt en dat de apotheek bijv stel je voor dat rekening houd met medicatie.. en heb mijn echo pas met 12 weken.. ik ga er gewoon van uit dat ik goed gerekend heb.. en sowieso was eerst de test nega dus kan het niet nog maand langer zijn dus... @ linda: ja.. huizen is idd niet praktisch, maar ja... komt vast ooit wel goed!! geduld.. geduld... zondag open huis dus ben benieuwd!
@ Berenbotje Voor de agenda. Woensdag 6 mei 1ste keer gyna en een echo. Hyves doe ik later eerst familie vertellen en dan vrienden. Waarschijnelijk gaan we het 6 mei vertellen omdat ik al behoorlijk groei. groetjes kim 13-1 gestopt,27,27,Raak 6-5 gyna
thanx joyce en linda ik ga gelijk wat dingen uitzoeken wij zitten ook met een huizen probleem.. we willen wel groter maar kunnen het gewoon weg niet betalen. we zitten nu in een huur woning. en kopen word voorlopig niks..
PPFFFF, moet zometeen gaan werken, maar heb echt helemaal geen zin! Blijf liever lekker thuis op de bank met dit smerige weer. Maar ach, als ik ah werk ben gaat de tijd wel wat sneller. Weet niet of k dit weekend nog online kan komen omdat ik moet werken. Misschien wel eventjes om bij te lezen maar niet om te reageren. Iedereen een fijn weekend gewenst. Tot schrijfs Knuf
@ minimouse: dan is mijn huis een optie!!! hahaha waar zoek je wat? Mijn huis is namelijk echt niet duur... kun je zelfs koopsubsidie op krijgen!! word het nog minder!!
@ alle nieuwe meiden: van harte!!! @ all: Thanks voor jullie leuke reacties. Tsja ik twijfel wel waar ik moet gaan meekletsen als t wel eind nov is de datum...Ik was met onze meid ook bijna 2 weken te vroeg haha. Dus of t wordt echt nov of begin dec denk ik. Najaa ik kijk wel ff wat de VK zegt en anders klets ik gewoon met nov en dec mee haha. Zit ik altijd goed
@ mili: is goed hoor! gezellie! als je alles meegelezen krijgt haha.. spannend zeg! dat je nog niks weet eigenlijk, wat betreft datum!
@ Mili: hihi jij krijgt 't er nog druk mee, al dat kletsen . @ Dannie: fijn weekend alvast dan! En voor de agenda: woensdag 6 mei termijnecho! Afspraak met de vk volgt later, ze had d'r agenda nog niet bij de hand!
Ik heb me net aangemeld voor kraamhulp hihihihi lekker optijd!! ook bij de verzekering mezelf aangemeld als "mama to be" Krijg ook een leuk pakket met 34 weken.
Lente: krijg jij een pakket van je verzekeraar?? noh ikke niet volgens mij,, of bedoel je dat gezellige kraampakket?? hehe ach joh! beter te vroeg dan te laat! schijnt dat die snel vol zitten dus! wij gaan komend weekend ff de lijst die ik heb gemaakt doorspitten en dan kiezen en dan doorgeven aan de verzekering
Nou Dames zou vandaag het bloedonderzoek uitslag krijgen. Vanmorgen hing ik als eerste aan de telefoon, de assistente deed zo raar. Ja de resultaten zijn er, maar er zijn nog wat onduidelijkheden... Toen ik om half twaalf weer aan de tel hing had ze een nog vager verhaal. Ik zou wel terug gebeld worden, Twee min later had ik mijn arts aan de lijn. In mijn bloed zitten antistoffen tegen 5de ziekte (eerder in dit topic uitgelegd) Maar omdat ze relatief nieuwe atistoffen waren hebben ze mijn bloed wat nog in het lab was van Januari ook getest. Daar zaten geen antistoffen in...... Dus ik heb tussen nu en jan de 5de ziekte gehad. NU moet ik om half 3 voor een echo in het ziekenhuis!!!!! Mijn gyn is er niet en moet naar een vreemde meneer. Waarom?? Waarom niet wachten tot maandag?? Wat betekent dit voor de zwangerschap en wat denken ze te zien op de echo?? Het is toch nog veel te klein???????? Duimen jullie voor me??? Liefs [-o<
@ zangerworden: Wel vroeg inderdaad dat je die echo nu krijgt want ze zien nog geen harde flikkeren. Ze zeggen namelijk dat de 5e ziekte schadelijk is voor je beeb en dat je heel vaak voor een echo moet komen om te kijken of het goed groeid en of het harde goed klopt. Su6 vanmiddag ik zal voor je duimen!! Krijg zometeen MVM aan me deur, mag gelijk beginnen! Liefs Manoe
Ha Suuskebab, Zit al een paar dagen een beetje illegaal mee te lezen op dit topic . Afgelopen woensdag 15 april heb ik positief getest wat natuurlijk super is . Alleen durf ik echt niet blij te zijn. Zit al enige tijd in de MMM en heb 2x een MA gehad, waarvan de laatste op 12 maart . Ben dus weer direct zwanger geraakt. Kan het gewoon niet geloven en durf het zh ook nog niet te bellen. Morgen nog maar een testje en dan maandag maar zh bellen met hopelijk pos nieuws. Maar....uhh...omdat er nog plek vrij is op 23 tm 25 dec, zet mij er dan maar op voor 24 december.... 37jr, 1e beeb. Ik hou me verder nog een beetje koest op dit forum, ben veel te bang dat ik voor de 3e x te vroeg juich. Alle ladies heel veel succes toegewenst in ieder geval en hopelijk tot binnenkort ! xx
@zwangerworden; ik hoop dat het allemaal wat meevalt! @mili: blijf jij maar gezellig bij de decembermeiden he Gewoon overal lekker meekletsen, en evengoed ben je na een volgend bezoek weer een decembermama. @Manoe: tof zeg, wij kennen dat hier niet in België, en dat vind ik wel jammer! Ik heb zo'n eindeloze honger, niet te geloven. Ik ben niet misselijk op een lege maag, zoals van mijn dochtertje, maar als ik begin te eten, lijk ik niet op te houden. Ik heb niet vier boterhammen binnengespeeld (het dubbel van anders) en ik zou er zeker nog vier op kunnen! En ik merk dat mijn broek begint te spannen... En dan wou ik jullie nog iets vragen. Wij zouden onze zwangerschap aankondigen met een t-shirt voor onze dochter waarop staat dat ze grote zus wordt (ik vind dat altijd super). Ik zou die bestellen via een Nederlandse site. Ik heb 4 mei een afspraak bij de gyn en we zouden het 10 mei willen zeggen (moederdag in België, dan komen we samen bij mijn ouders met mijn zus en zo, weten ze het meteen allemaal). Nu zou ik graag de t-shirt nu al bestellen, maar toch durf ik niet helemaal... Wat zouden jullie doen?
@ Lente: ik heb me ook al aangemeld voor kraamhulp hoor! Weer gewoon dezelfde als de vorige keer. Ik weet alleen nog niet zeker of ik ook weer echt een kraamhulp wil. Vorige keer had ik een superbevalling en kon ik meteen alles zelf weer. De kraamhulp heeft toen eigenlijk bijna niks gedaan hier, alleen wat dingen uitgelegd, maargoed dat weet ik nu allemaal zelf natuurlijk! @ Joyce81: ik denk idd dat ze het kraampakket bedoeld! Maar bij ons zat daar de vorige keer een leuk boek bij met spelletjes die je met je baby kan doen en een knuffel! Toch leuk dus! Maar volgens mij krijg je ook niet bij alle verzekeringen zo'n pakket, sommigen moeten 'm gewoon zelf kopen... @ Zwangerworden: jeetje zeg! Dan schrik je ook wel even als ze zo vaag doen aan de telefoon! IIg heel veel succes voor vanavond, ik ga zeker voor je duimen! @ Manoe: leuk zeg! Ik ga ook weer meedoen! @ Ilona: toch alvast gefeliciteerd! En vertrouwen hebben in jullie beebje hè! @ Lilya: ik denk dat ik 't shirtje gewoon al vast zou bestellen, anders is 'ie misschien te laat binnen. Wij gaan Milan ook een shirtje aandoen om de gezinsuitbreiding aan te kondigen, moet alleen nog even bedenken welke tekst ik er op wil.
MvM test was gelukkig super positief!!! ben helemaal blij zwangerworden: das wel fe schrikken, hopelijk gaat alles goed!!!
@zwangerworden : jemig wat een onzekerheid ineens.. Ik wens je alvast veel succes vanmiddag! Hopen dat het meevalt! Ikzelf heb sinds vandaag wat lichte steekjes in mn buik.. Wie heeft hier nog meer last van? Het voelt of er zo nu en dan een speldenprikje in mn buik word geprikt. Het doet niet zeer of zo, maar vroeg me af wat het kon zijn?