Fijn dat het kamertje klaar is Xenas! Ziet er goed uit! Fijne dag vandaag Chicken! Geniet er maar lekker van! Doortje; mooi buikje hoor! Fijn Dees dat je weer aan het opknappen bent, kan me voorstellen dat je, als je je nu niet fit voelt, het nog 10x erger is dan normaal....Goed uitzieken hoor! Ps-je; fijn dat jullie uit de naam zijn; wij twijfelen ook nog steeds.... Hier alles goed; kamertje is zooooo gaaf aan het worden! Jammer dat ik hier geen foto's neer kan zetten; maar dat komt straks wel. Ik moet nog 30 dagen werken....klinkt nog zo lang als ik sommige van jullie hoor...Maar goed, ik loop natuurlijk wel wat achter op de rest...Gisteren 30 weken!! Ik geniet we nog steeds zo van, heerlijk is het!
@Chicken: Alsje dit nog leest voor het grote moment daar is: Heeeel veel plezier vandaag!!!!! @happy: toen mijn ingangsdatum van verlof bekend was leek het ook nog zo lang te duren, maar tijd vliegt al lijkt het op dat moment heeeel langzaam te gaan... krijg sms van mn collega dat we een half uur eerder moeten beginnen, en we weten dat het echt heel belangrijk is.. stiekem weet iedereen al waar het over gaat, alleen officieel was er nog niks bekend... Enige nadeel is dat dat half uur in eigen tijd moet, we mogen dit half uur niet opschrijven.. Ligt het aan mij of is dat gewoon belachelijk? iedereen moet tot 21.00uur, maar wat ik begreep van mn collega is dat iedereen dus een half uur eerder weggaat.. pff, word je toch gek van.. Ik was zoieso al van plan om te stoppen met werken als de beeb er is, maar als ik zou doorwerken had ik gelijk ontslag genomen daar en een andere baan gezocht... Heb de boodschappen al binnen Heerlijk, lekker een half uur uitgewaaid met de hond, ook heerlijk haha.. nog ff uurtje met een kop thee op de bank en dan maar richting het werk.. en natuurlijk wens ik iedereen een goedemorgen haha.. Oja, Xenas: Heb je toevallig een pc/laptop met Vista gekocht? Daar hadden wij ook last van, we moesten en cdrom kopen van 75euro om words e.d. te installeren, hebben we niet gedaan, hebben hem omgeruild voor een laptop waar alles wel op stond... Hij vraagt nog steeds om een sleutelcode maar werkt gelukkig ook zonder die code..
goedmorgen, hier al vanaf week 18 ofzo uit de jongens namen maar meisje we hebben een paar hele mooi maar welke combi t word zitten we nog fe over te twijfelen omdat mensen in onze omgeving hun kleine meid precies zo hebben genoemd....(eerste en tweede naam) ach komt tijd komt raad vanmiddag naar de vk, ben benieuwd of kleine nog steeds met koppie naar beneden ligt... hebben jullie ook al wat poets drang, wil alles zo graag netjes hebben, niets voor mij en vooral heel veel van vanalles en niets... mooie buikfoto gezien, weet niet meer wie t was maar mooie foto (bij boom)
@Bapsie: succes bij VK... hoop dat de kleine idd goed ligt.. ach, en anders doen ze zoieso een draaipoging als het over een paar weken nog niet goed ligt, al is dat niet ideaal natuurlijk... @poetsdrang: heb er al een tijdje last van maar doe er expres niet zo veel mee, gewoon goed bij houden paar keer per week.. heb vanaf volgende week vakantie en daarna verlof, dus ga dan alles schoonmaken en wassen.. poetsdrang is niets voor mij.. heb echt een hekel aan schoonmaken haha..maarja, moet toch gebeuren hihi
Iemand ook pijn van het indalen trouwens? Jeetje, wat vervelend zeg, voor met opstaan en lang lopen.. pff......
Goeiemorgen! Ach is iedereen ook zo verkouden? Hier in huis ook hoor! Ach ja, zijn we daar weer ff vanaf! @xenas:jeetje das schrikken! Maar gelukkig is het niet erg. Wist ik ook niet hoor! Leuke kamer!!
@chicken; Ik hoop dat jullie een mooie dag tegemoet gaan!! Bij deze alvast gefeliciteerd met jullie huwelijk
Goedemorgen allemaal! Lekker weekend gehad? Is jullie baby ook zo verschrikkelijk aan het bewegen? Ik kan er soms gewoon niet van slapen en mijn buik trekt dan alle kanten op. Best schattig maar soms denk ik echt; en nu slapen! haha Woensdag moet ik naar de VK en dan zal ik horen hoe de baby ligt, dit hebben ze niet eerder kunnen voelen omdat mijn buik zo hard was maar aan de bewegingen te voelen en de hik aan de zijkant ligt de baby nog niet echt goed. En verder.. heeft iedereen de babykamer en uitzet al helemaal op orde of zijn er mensen(net als ik) die nog wel wat dingetjes moeten kopen? Het is niet veel maar toch. En hebben jullie al een jasje/buitenpakje voor de baby? En waarvandan? Haha, nou genoeg vragen lijkt me zo @Chicken; Hoe was je dag:d(er vanuit gaande dat je dit niet meer van te voren leest) we willen wel foto's zien natuurlijk! Liefs M
@Mroos: wij moeten ook nog wel een aantal dingen halen hoor. meeste is wel klaar gelukkig.. maar ja, het jasje of truitje of of of... weet niet zo goed wat we moeten halen omdat het winter is en ik echt niet weet wanneer de beeb het warm/koud heeft.. heb in november een tweede telefonisch gesprek met de kraamzorg en leg het wel aan hun voor.. ga er vanuit dat zij het wel weten.. gelukkig paar kledingwinkels om de hoek dus dat is zo gehaald en de eerste dag ga je toch niet met de kleine naar buiten.. hebben wel rompertjes met lange mouwen, en wat dikkere shirtjes dus mocht ik toch naar het ziekenhuis moeten heeft de beeb het in de maxi cosi elk geval lekker warm...
@mroos; Hier bijna alles compleet, ben nu her en der wat spullen voor het kraampakket aan het verzamelen aangezien ik deze doos niet kreeg van mijn zorgverzekeraar. Dan alleen nog de klossen, ondersteek ophalen van de thuiszorgwinkel.....wanneer gaan jullie dat doen eigenlijk? Voor de kleine heb ik wel een paar jasjes gehaald bij de zeeman, erg schattig! Alleen ff zien of hij ze natuurlijk aan wil hebben. Ook heb ik via MP zo'n lodger wrapper gekocht, hier kan de kleine ook lekker warm ingepakt worden.
heeey Dames. hoe gaat het hier? met mijn wel goed weekeind naar het nieuwe huisje geweest. vrijdag kwam ik bij he huis aan van me vriend .(na wat file,s) zat ik in de konijnen hok om naar de babykonijntjes te kijken met me schoonzus. komt het broertje aanlopen met een papiertje. en vroeg of ik even wilde kijken zo doen zo gedaan. Waren het echo foto op het A4 blaadje. zijn zus keek ook gelijk maar mee. ik zag dat zijn hand zo aan het trillen was dus vroeg met een vraag. is dat jullie kindje??? Jah antworde hij Ariane is zwanger. Het was niet geplant maar zo gewenst. ze is nu al 14 + 3 dagen zwanger. ik en me vriend worden voor het eerst ouders + oom en tante..Wat leuk joh
Hey meiden! Eigenlijk weinig spannends te melden.. Voel me nog steeds moe, maar goed. Chaos op het werk weer redelijk op controle. En de kleine laat nog flink van zich horen . Erg grappig, mn hele buik golft lekker mee. Erg gaaf om te zien! Verder toch wel aan het aftellen naar mijn verlof. Nog 2 weken fulltime, dan 2 weken 50% (dagen opmaken) en dan verlof!!! Heel raar gevoel. Echt een soort laatste pre-baby fase ofzo. Voelt heel definitief. Verder ook nog druk met de baby-voorbereidingen. Moeten nog flink wat spulletjes kopen en voorbereidingen treffen... Oja, vandaag belde de kraamzorg voor de intake. Heb de afspraak pas half november, maar hij staat tenminste. @Gimena: Gefeliciteerd met je aanstaande tante-schap! Hartstikke leuk! @Chicken: Heel veel plezier vandaag! Hopelijk hebben jullie een super mooie dag! Geniet ervan!! @Mili (het was toch mili die in het ziekenhuis ligt?): Hoe gaat het nu met je? Hopelijk zit de kleine nog lekker veilig in je buik! Heel veel sterkte iig.
@panos, naar mijn weten was het mamaweentje die in het ziekenhuis ligt ivm te vroege gebroken vliezen.
hallo meiden! @chicken; hele fijne dag vandaag! Geniet er maar van en alvast gefeliciteerd! @doortje; leuke buikfoto! @Xenas; laat jullie baby nog maar een paar weekjes lekker warm in mama's buik! @Gimena; gefeliciteerd met je as. tante-schap! @Dees; fijn dat je weer wat opgeknapt bent! @Dicky; joepie daar ben je weer! hallo! *Zwaait uitbundig* @iedereen die ik vergeten ben; sorry! @hier; niet veel nieuws onder de zon, lekker rustig weekend gehad! Ik ga de kraamzorg eens even bellen om te vragen of ze nog aan mijn intake gesprek hebben gedacht? Zijn er mensen bij die dit ook nog steeds niet hebben gehad?
@ doortje: sperti cooling! alleen heb van die aambeien die niet jeuken, maar er wel zijn, ook handig en alles ook te koop bij kruidvat, etos, da, etc bezichtiging: sja, wel oke, vroegen zich af of het niet te warm werd 's zomers! (nee natuurlijk niet.... (NOT< word bloedje)..) maar is ff afwachten, horen we einde van de week.. @ kaartjes: thanks voor de link! @ roeltje: ze kunnen toch niet zomaar je vakantie intrekken?? Hoe willen ze dat doen dan als je straks met verlof bent? @ bazen: mijn is nu weer wat aardiger.. maar ja, kreeg ook net uitnodiging voor gesprek bij HR ivm arbeidscontract.. maw.. de officiele mededeling... en kreeg net al wat tips.. krijg dan ws meteen de officiele brief met een voorstel.. maar heb ook al ff gebrainstormd over osv vs vakantiedagen.. bouw er straks nog steeds op.. dus kan ook die tijd dat ik er nog ben 1 dag/week vrij nemen ipv osv (opsparen voor de zomervakantie hoeft niet he)... dan krijg ik toch nog paar maand 100% betaald.. is toch mooi meegenomen.. maar iig vondie ook dat ik zelf moest bedenken wat handigste is enzo.. en hij gaf al aan dat ik ws alleen terug kom hier.. (gezellig.... ) @ collo: fijn he!.. pff.. heb echt slecht geslapen afgelopen dagen.. en kon er vanmorgen echt niet uit.. 2 dicky: he meis! alles goed? eindelijk weer internet? is alles gelukt? @ xenas: oh jee... echt?? doe maar rustig aan dan!! @ huisdieren: gewoon doet wat je zelf wilt hoor! is zelfde als die discussie over veiligheid in huis! @ chicken: oeh spannend meis!! we krijgen wel fotos te zien toch?? oh wacht: GEFELICITEERD!!! @ namen: we moeten nog steeeeds een jongensnaam... HELP! @ xenas: lijst staat ook op decemberweb tenzij er nog wijzigingen zijn geweest.. @ office: heb illegale versie op mijn laptoptie staan en gelukkig zeurtie nog nergens om.. pfff.. 2 verlof: nog 4 weken!! en nu dus elke dag uurtje eerder weg! @ kamertje: we hebben verbouwd, haha.. nee hoor, ff ledikant gedraaid en gaan nu kijken hoe dat bevalt... en anders zetten we het weer terug! @ verwend worden: oh wat ik toch heb meegemaakt! ik zou brunch bij zus met zusje hebben en alle aanhang enzo (wonen alle 3 bij elkaar in de buurt en zouden nog keer voor ik bevallen ben wat leuks met 6-en doen (ouders en andere zus wonen te ver weg.. plus andere zus is verstandelijk gehandicapt.. en met zijn 3-tjes is dus dan vaker dat we wat samen doen.. snappie?) nou wij dus daarheen.. en toen zag ik de auto van schoonzusje op de oprit staan! en toen viel kwartje al beetje.. zeker toen ik ook nog de auto van een vriendin herkende.......... wat denk je? had zusje met zus een babyshower voor me geregeld! en dus 16 personen die me stonden op te wachten, allemaal kadootjes.. en lekkere hapjes!!1 Was echt helemaal perplex.. alle 3 mijn zussen waren er dus.. en mijn mama.. en mama van vriend en schoonzusje en stiefschoonzusje, en allemaa vriendinnetjes.. was echt zo leuk! van 11 -17 dus helemaal verwend en lekker gegeten en opdrachten gedaan om kado's te winnen (bijv luier wisselen in 15 sec........) maa jeetje wat zijn we verwend zeg!!! En die schildpad nachtlamp: we hebben hem nu!! en een zijslaapkussen en en en en.. teveel om op te noemen!! er is ook meteen een poll gehouden.. en 6 denken een meiske en 10 een jochie.. ben erg benieuwd! @ roeltje: weet niet hoe indalen voelt, dus geen idee @ jasje: ja, gekregen van mijn zusje van de h&m.. en een mutsje,. en slofjes, en luiertaart.. oh uhm.. ging alleen over jasje.. Denk dat ik het daarbij laat en daaronder gewoon kleertjes.. verder gaatie toch in de maxicosi zak dus.. of onder dekentje in de wandelwagen.. en anders is de babydump om de hoek @ gimena: gefeli met je tante schap! @ suus: nope, ook geen intake gehad, maar ze zouden ergens de 7de maand bellen en alleen telefonisch, volgens de papieren, dus wacht rustig af.. @ de bedroom:... hier is het ws afgelopen met de pret... we hadden vrijdag toch wel beetje zin enzo.. maar merkte al aan vriend datie anders reageerde dan normaal.. en bleek ook.. hij vond het nu eigenlijk toch wel erg/veel te spannend.. werd nu toch allemaal wat gevulder en krapper enzo... en om eerlijk te zeggen moet ik zeggen dat het daar (niet het hele gebied maar dat deel wat je nodig hebt om all the way te gaan) nu ook wel wat gevoeliger is (op randje van aangenaam / niet aangenaam)... dus ws was dat de laatste keer.. we hadden later het weekend weer ff zin, maar mocht niet van vriendje... hij vond dat we maar eens moesten experimenteren met samen spelen ipv all the way gaan enzo.. en is uiteindelijk ook wel gelukt (we zijn geslaagd al zeggen we het zelf).. Wel raar hoor.. maar ja... beter zo en in goed overleg en met een oplossing dan dat ik ga denken datie mij niet leuk vind, toch? hoop dat het beetje netjes beschreven is en dat jullie het toch snappen en dat jullie niet erg vinden dat ik het vertel.. maar ja.. moest het ff kwijt..
verlofdagen lijstje.. 10 juli Gimena 22 weken, wegens vervroegd met verlof) 23 september 11 weken van te voren (wegens vervroegd met verlof) 2 oktober Mili (6 weken, eerst 2 weken vakantie) 6 oktober xenas (9 weken, wegens vervroegd met verlof) 22 oktober Lente1973 (6 weken) 23 oktober Elmo (6 weken, eerst 2 weken vakantie) 26 oktober Chicken (6 weken) 26 oktober Saskia1982 (6 weken) 26 oktober Suuskebab (6 weken) 29 oktober Doortje79 (6 weken, eerst 1 week vakantie) 31 oktober Dees (5 weken) 4 november Lotte1987 (6 weken) 6 november - Roeltje (6 weken, eerst nog 2 weken vakantie) 6 november zwangerworden (6 weken) 16 november Joyce81 16 november Meloen (4 weken) 26 november Collo (4 weken) Wil je ook op de lijst? Stuur mij een pb met de datum J Stuur gelijk ook even hoeveel weken dat van te voren is!
@happy79... ohh ben zo benieuwd naar jullie kamertje! @chicken.. hele gave dag vandaag meid! @roeltje.. wat een raar gedoe op je werk! Weet je al wat meer! Klopt.. we hebben een nieuwe laptop met Vista. Mijn vader heeft een orginele versie dus die gaan we er maar op zetten! Maar tis wel irritant! Heb dus net de lijst naar mijn hotmail gestuurd en vandaar geopend op de computer haha! Ik denk dat ik ook die pijn heb van het indalen! @bapsie.. hier wle poetsdrang maar nog niet zo erg hoor! @dicky.. hier ook wat verkouden aan het worden! @mroos.. spannend hoor woensdag! Mijn vriendin is afgelopen week bevallen.. heel de zwangerschap ligt het kindje goed, en tijdens de bevalling blijkt het toch in een stuit.. uiteindelijk heeft ze een ks gehad.. Ik heb via kleertjes.com een jasje van BFC gekocht.. super schattig.. en ik had nog een oud jasje van Jesse die hij ook straks aan kan. Is handig om er 2 te hebben..ivm spugen! @dees..vanaf week 36 moeten de klossen onder je bed! @gimena.. wat een verrassing dat je schoonzusje zwanger is ! Leuk! @suus.. ik heb ook nog geen intake gehad.. wordt er een beetje onrustig van hahaha! @joyce.. gaaaf zeg zo'n babyshower!
@ huisdieren en zo; ' wat we met de kat doen' hier ook veel gehoord...zucht. Ik roep nu steeds: als er problemen komen geldt: last in , first out! boodschap redelijk duidelijk Je kent jezelf, je eigen kind en je eigen huisdier het beste....en meestal komt het goed. @ chicken; hoop dat jullie enorm genieten! @ xenas; zeker schrikken, maar komt vast goed, sterkte! @ Psje; leuk dat jullie uit de naam zijn! vooral lekker dat het zo goed voelt . @ joyce; wat leuk zeg een babyshower! @ kamertje; nog steeds genoeg te doen. Wat me trouwens wel op valt...we worden soft . Ik hou heel erg van simpel en een beetje grof en stoer, m´n kerel meestal ook. Maar als ik kijk wat we nu hebben rondom de baby wordt het voorzichtig aan steeds zoeter, liever en zachter allemaal o jee dat belooft wat. @ kaartje ; had dus een gaaf idee, zelf ontworpen, helemaal naar ons zin, hartstikke eenvoudig...komt er zo veel gedoe bij kijken om dat ook met een drukker allemaal op 1 lijn te krijgen zodanig dat het ook wordt zoals ik in mn kop heb. Of eigenlijk wordt het vooral duur dan . Gezien de tijd en de moeite toch maar de knoop doorgehakt en we gaan voor een ' bestaand' kaartje....wel een heel klein beetje jammer, maar wil vooral geen stress @ snot; ja bah, veel. @ jeuk; heb toch zo'n jeukende buik! Echt niet normaal, smeer me rot...kriebel de briebel aaaaah.
ja gaaf he! hihi.. ik wist wel dat het er aan zat te komen maar vond het echt super ! @ soft worden : hihi.. ech wel! mijn mannetje doet zich nu alvast glad scheren, kanie vast wennen aan straks (normaal altijd stoppels)... vind het wel schattig..
heeft iemand een tip waar je goedkoop een zwangerschapshuispak kunt kopen? hema heeft mijn maat uitverkocht...