December 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fempje, 22 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jolinde

Jolinde Actief lid

22 sep 2008
    101
    0
    0
    Drenthe
    @ Chicken: Ik hoop dat je een hele leuke dag hebt! En van harte gefeliciteerd!

@ poetsdrang: dat is toch bij mij wel wat begonnen he, ben niet zo goed in huishouden, maar de laatste tijd toch wel erg bezig om alles netjes en opgeruimd te krijgen. Deze week komt mijn zusje langs om te helpen de grote dingen zoals keukenkastjes enzo schoon te maken.
    En deze week ga ik ook maar eens beginnen met de babywas denk ik.

@katten: hier geen rare opmerkingen erover gelukkig. Verwacht ook dat alles wel goed zal gaan met de katten en de baby. Ben wel heel erg benieuwd hoe ze erop reageren.

@verkouden zijn: ik ben eigenlijk al de gehele zwangerschap verkouden en kom er maar niet vanaf. Loop de hele dagen te snotteren en word er af en toe zo flauw van.

@mroos: De babykamer en uitzet is hier wel grotendeels in orde, moet nog wel een aantal dingetjes hebben maar het meeste is er wel.
    Een jasje heb ik niet, laatst wel naar staan kijken maar vond het moeilijk om te bepalen welke maat het moest zijn.

@dees85: hier kan je geloof ik vanaf 36 weken de klossen en ondersteek ophalen bij de thuiszorgwinkel. Denk dat ik ze dan ook wel haal, mijn vriend wil het liefst alles zo snel mogelijk geregeld hebben, die begint al wat zenuwen te krijgen haha.

@gimena: gefeliciteerd, wat leuk dat je ook nog tante word.

@riti: dat hebben wij ook dat we soft worden. Ben ook altijd meer van het stoere , maar kijk nu ook steeds naar het zoete en lieve.

Ik merk wel dat ik meer een meelezer ben dan een meetyper. Lees wel elke dag even wat er allemaal geschreven word, maar zelf meeschrijven dat komt er dan niet van. En als ik dan eens tijd maak om wel eens mee te typen is er zoveel geschreven dat ik onmogelijk overal op kan reageren.
    Hier is alles goed, vorige week maandag een extra controle gehad bij de verloskundige vanwege hoge bloeddruk, maar dat was toen goed. Dus nu gewoon na 2 weken weer heen.
    Zit vol spanning te wachten op de proefdruk van het kaartje, verwacht toch wel eerdaags een telefoontje dat die klaar is.
    Ondertussen zit ik alweer op 33 weken en 3 dagen, het komt nu toch echt wel steeds dichterbij hoor.

2. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @poetsdrang: ik merk niks extra's, het moet bij mij altijd schoon zijn :p

@Huispak: ik heb vorig jaar veel huispakken gekocht bij de hunkemoller, gewoon een maatje groter ;)

@Katten: Wij hebben 2 katten, dat ging allemaal goed, nu nog steeds.... Behalve als Layla ze verveeld :p

@Kamer: Wij hebben gisteren de kamer verder mooigemaakt, nog een lampje en een plankje ophangen en dan zijn we zo goed als klaar

@Gimena: Leuk hoor! Ik ben trouwen gisteren tante geworden, van een meisje!

3. gimena

gimena Niet meer actief

@ all Thnx!!
    vindt het echt leuk wordt gewoon voor het eerst tante :D
    ben zelfs neveuser dan hun denk. :D haha

@ Dretjuh Gefeliciteerd :D

4. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Heb ook maar eens een fotootje in mn album gezet ;).
    En realiseer me nu dat ik dus helemaal geen foto's van t kamertje heb...tsss....moest maar eens verandering in komen :).

5. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Haai, ff snel van mij.
    alles redelijk goed hier..schoonmoeder voelde zich vandaag wat beter was wel fijn dus!!!
    Buurman heeft onze tuin gedaan omdat we het zelf nu niet trekken, lief he??
    Knufff,
    Mili

6. bapsie

bapsie Niet meer actief

controle vk was goed maar moet echt rustig aan blijven doen, kleintje in aan de kleine kant, maar goed nieuws (beetje vroeg) maar kleine is al ingedaald :$ vandaar mn steken gister en vandaag...

7. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Mili ; wat lief van de buurman zeg, fijn dat ze nog bestaan. En wat fijn dat je schoonmoeder zich beter voelde.

@ bapsie; al helemaal ingedaald zelfs, is geen probleem verder toch? lekker rustig aan blijven doen, dan kan het kleintje nog even lekker doorgroeien!

8. zwangerworden

zwangerworden Bekend lid

29 jul 2008
    502
    0
    0
    Hoi Hoi,

Hier alles nog steeds goed. Merk wel dat ik last krijg van het vele bukken. Ook lijk ik wat minder lucht te hebben. Ik kon voorheen met mijn telefoon aan mijn oor uren bellen met moeder of beste vriendin en dan de was doen of ondertussen de vaatwasser in of uit ruimen, maar die tijd is voorbij hahahaha.

Morgen weer lekker zwemmen....

9. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Hey dames, hier ben ik ook weer.
    Afgelopen weekend lekker naar Limburg geweest, laatste weekendje weg met zn tweetjes.
    Alletwee genoten, dus jammer dat het weer voorbij was..
    Hier ondertussen een week vakantie en dan aansluitend mijn verlof :D
    Vandaag dus druk bezig geweest met kleertjes wassen en inruimen :)

Beweging: hier een lekker drukke beeb, soms beetje te ;)

Uitzet: Moet alleen nog even kijken of ik alle zalfjes etc in huis heb, de spullen zijn allemaal aanwezig ;)

Babyjasje: Ja, die heb ik gekregen en zelf eentje gekocht bij de V&D.

Zal volgende keer wel weer op alles reageren..

10. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    Goedenavond!

@Chicken: Gefeliciteerd!!! Hoe was jullie dag???

@Joyce: Zo jij bent verwent zeg, ben jaloers!! Wat leuk dat ze dat voor je geregeld hebben.

@Gimena: oh leuk ook nog tante worden, gefeliciteerd!

@saskia: schattig he, al die kleine kleertjes aan de waslijn, ik ben van het weekend begonnen. Het zijn ongemerkt toch aardig wat wasjes geworden, heb al meer verzameld dan ik dacht;)

@Hier: vandaag geboortekaartjes besteld, ben benieuwd naar de proefdruk.

11. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Tot vanmorgen stonden alle kleertjes nog verdeelt over plastic zakken op de zolderkamer, pas toen ik vanmorgen alles op een grote berg voor de wasmachine had liggen bleek het idd ongemerkt heel veel te zijn geworden.
    Vind het echt schattig al die kleine dingetjes ;)

12. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    pff lang dagje gehad vandaag.. eindelijk thuis...
    hoorde vandaag dat ze mn aanvraag definitief hebben ingetrokken.. mijn collega mag gewoon vrolijk naar Engeland voor een week, een andere collega mag 4 volle dagen vrij hebben.. allebei een paar dagen geleden pas aangevraagd terwijl ik de mijne 4weken geleden al heb aangegeven, en de baas glashard zeggen dat ook hun aanvraag is afgewezen, nou in de mail naar hun twee staat toch echt dat het is toegewezen.. ze kunnen me de pot op, ik ben die wweek gewoon vrij, dan maar een weekje ziektewet..

13. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Hoi Hoi,

Weer een tijdje terug ... sorry :D
    Hoe gaat het met jullie?
    Ik kan het gewoon niet bijhouden dus ik zal een hele hoop gemist hebben :(
    Maar probeer hier weer in te haken ;)
    Ik voel erge druk op mijn schaambot.
    Ik heb dit bij mijn zoontjes niet gevoelt, zou dit het indalen van de kleine zijn? De kleine lag volgends de gyn al vrij laag namelijk.
    Vandaag belde ze van de kraamzorg voor een telefonishe instake... was een leuk gesprek..
    Uren zijn doorgenomen, maar aangezien dit ons 3e kindje is vonden wij het niet nodig om 6 uur per dag kraamzorg te nemen...
    Mijn man is thuis, mijn moeder woont erg vlak bij dus wij redden ons wel en nemen daarom dus wat minder uren op een dag.
    Hebben we bij mijn jongste zoontje ook zo gedaan en dat ging prima... de kraamzorg had toen zelfs nog tijd over..

Geboortekaartjes: hebben jullie ze via internet of via een drukker in de buurt.
    De drukker die wij hadden is er mee gestopt zag ik dus ik twijfel over internet...
    Hebben jullie goede ervaringen tot nu toe (welke site) ?

@ zwangergeworden: Hier ook al sneller benauwd / kortademig... ook als ik op de bank wil gaan liggen of in bed.

Wasjes: ik moet er ook mee gaan beginnen, maar aangezien mijn moeder me helpt met de was omdat ik het heel rustig aan moet doen vanwege pijnlijke harde buiken met voorweeen kunnen wij dat alleen doen in het weekend aangezien het geslacht van ons wondertje nog een verrassing is voor anderen :D

14. moontjemoon

moontjemoon Niet meer actief

Hallo allemaal,

Kan de slaap niet vatten, dus heb alles op mijn gemak eens terug gelezen..

Chicken: Hoop dat je een mooie dag gehad hebt!!!

Wij gaan de geboortekaartjes gewoon laten drukken bij de drukker in de stad. We hebben een aantal weken/maanden geleden proef kaartjes besteld bij verschillende online winkels, maar heb er niet echt vertrouwen in, maar het wordt er wel 1 die bij de proefkaartjes zat!
    Hebben alleen nog steeds geen naam:( voor de baby!

Verder slaap ik sinds mijn verlof slecht, gebroken nachten, die had ik ook in de week voordat mijn dochter geboren werd, dus wie weet ;)

Mensen met huisdieren, we hebben hetzelfde probleem gehad met onze eerste en 2 binnen katten. Uiteindelijk hebben de katten zelf gekozen om niet bij de baby in de buurt te komen, alleen als het slaapt en uit voorzorg hebben we ze niet op de babykamer gelaten (nooit niet) en het is allemaal goed gegaan, dus kijk daar nu niet meer tegenop.

De laatste weekjes en de laatste dingetjes,
    vandaag nog even het kraamzorgbureau over de vloer en moet nog een paar kleine dingen regelen, maar verders is de kleine al meer dan welkom al mag het wel blijven zitten tot na de 37 weken, maar dat is ook niet meer zo lang!

Zal de volgende keer persoonlijker reageren, maar mijn geheugen laat me een beetje in de steek!

Groetjes

Simone

15. zwangerworden

zwangerworden Bekend lid

29 jul 2008
    502
    0
    0
    Gek he als ik lees laatste weekjes, laatste loodjes, of het kindje mag nu wel komen begint er bij mij wel een boel te kriebelen onder in mijn buik hahahahaha Het komt nu echt dichtbij (helemaal voor meiden die vrieg in dec zijn uitgerekent) Van mij mag de beeb nog lekker 12 wk blijven zitten hahaha

16. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    hier begint het onderhand ook wel te kriebelen hoor, maar het mag nog wel even blijven zitten.. willen nog een aantal dingetjes regelen en doen, al is het natuurlijk wel zo, dat als ik vandaag zou bevallen, dat het meer dan welkom zal zijn:).. kan echt verliefd worden op de beeb, terwijl hij er nog niet eens is haha..

hoop dat het nog minstens 6weekjes blijft zitten want dan kan ik gewoon thuis bevallen :D

Hier is het biestemerk.. errug gezellig..straks de markt over en de zeeman leegroven haha.. ff op zoek naar een sjaal want het word wel erg koud buiten..

@Chicken: Hoe was je dag gister? Mooie dag gehad?
    Oeehh nog 6dagen dan mogen wij ook!!

17. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Goedemorgen!!!!!!!!!!

Nou het is gelukt, alletwee "JA" gezegd.........we zijn getrouwd!!!

Ookal was het voor ons een vrij nuchter, papieren gebeuren....toch was het moment zelf toen we elkaar aankeken en ja zeiden, heel erg mooi..:). We zijn daarna met onze ouders gaan lunchen op de Euromast..heel gezellig! 's middags hebben we onszelf een huwelijkskado gegeven...een videocamera gekocht!! Wilden we zo graag als straks ons wondertje er is!!

Allemaal erg bedankt voor de lieve berichtjes en felicitaties!!! Wie is ook alweer de eerstvolgende? Roeltje he!!! Spannenddddddddd...:D

18. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Oh ja....het uitje.....wanneer gaan we nououououououo????? Ik heb er heel veel zin in, vooral omdat ik bijna verlof heb..YIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

19. Lilith

Lilith Fanatiek lid

6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    GEFELICITEERD Chicken!!!

20. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0