hihi ook al? haha, ben echt benieuwd wat mn vent gaat zeggen.. Pff,beeb is "even" gedraaid .. Hij lag zo lief met zn ruggetje naar links en handjes en voetjes naar rechts, maar volgens mij lag dat niet meer zo lekker.. pff, wat kan dat zeer doen zeg!! ligt nu met ruggetje naar rechts en handjes en voetjes naar links.. moest ik even kwijt hoor.. Het voelt net alsof de beeb er nu al uit wil, drukt zichzelf volgens mij geloof ik naar beneden....
@Roeltje: Jeetje, jij hebt dus ook al zon fijne baas. Wat hebben die gasten toch zeg!!!? Teveel macht denken ze in ieder geval. Ga je er nog tegen in? Officieel mag hij niet zomaar jou week intrekken als hij al goedgekeurd was hoor! Succes ermee in ieder geval! Lees nu dat je aanvraag is afgewezen belachelijk, kijk anders even in je cao. Volgens mij mag het namelijk echt niet hoor! En idd anders ziekmelden. Pech voor die !@$#!@$# Hoe voelt die pijn dan? Ik heb wel pijn bij het opstaan en lopen (al een paar weekjes), maar de vk zegt dat het mn bekken zijn. Heb pijn aan mn schaambot. @Dees: Agossie, lief he die katten altijd! En wat geweldig die woezel en pip spullen! Wij gaan een woezel en pip kamertje maken! @collo: Heel herkenbaar! Hier vragen ze ook steeds en hoe doe je dat met de katten. Nou gewoon die krijgen eten en drinken en lopen hier vrooooolijk rond hihi @Meloen: Nog steeds snotverkouden! Nog nooit zo lang verkouden geweest, nu een week. Het begint sinds vandaag wel iets minder te worden. Hoest wel lekker veel nu, maar komt vanzelf goed Wel gewoon naar mn werk geweest, maar dat kostte me eigenlijk wel teveel energie! Thanks for asking! @Psje: Sorry!!! Ik heb zo mn best gedaan om niet in het scherm te niezen en hoesten, blijkbaar is het niet helemaal gelukt! Beterschap! @Chicken: Ondertussen ben jij getrouwd! Gefeliciteerd!!!!!! Was het een mooie dag? Vast wel! Mijn kindje is idd ook heel druk. Af en toe vraag ik me echt af wat hij allemaal uitspookt. Hele verbouwingen zijn er gaande hihi. @mroos: Kheb een winterjasje, een bruine. Heb m bij de prenatal gekocht. Verder zon speciale zak die in de kinderwagen hoort. @Gimena: Leuk dat je ook tante wordt! @bapsie: is het je eerste kindje? Dan kunnen ze namelijk zelfs al met 27 weken ingedaald zijn hoor! Maar is de kleine helemaal ingedaald? En hoe groot schatten ze hem/haar? Mama1984: Denk eerder dat het je bekken zijn. Heb dezelfde klacht als jij, alleen dan al vanaf week 26. Het doet zeer als je opstaat of op een been leunt en bij mij nu ook met lopen helaas. Al je kraakbeen wordt zacht en dus ook bij je schaambot zei mijn vk. Daardoor kan je dan die druk voelen. @uitje: ik wilde zeggen dat ik niet kon omdat ik dan moet werken hahaha die is leuk hè werken??? Ik heb dan verlof haha. Moet nog even kijken, maar denk wel dat ik kan en utrecht is helemaal handig! @All: Hier helaas weer/nog steeds een hoop gezeur Even te moe om het uit te leggen. Hoop maar dat we hier kunnen blijven wonen. In ieder geval tot volgend jaar en niet dat we weg moeten binnen 3 maanden. Spullen zijn net gebracht door babypark, maar door al het gezeur hier kan ik er niet eens blij mee zijn Klinkt misschien raar, maar komt door de grote angst dat het voorlopig niet goed gaat komen allemaal. Tot snel weer, Liefs Lotte
@Lotte: Jeetje, wat vervelend weer allemaal.. Hoop voor jullie dat jullie kunnen blijven zitten waar jullie zitten... Kunnen ze niet gewoon wat meer rekening houden met andere mensen? Pijn zit vooral achter mn schaambot, maar het zijn meer felle steken, en zeker als de kleine even druk beweegt voel ik het goed.. volgens de vk komt het door het indalen.. Heb de big boss net aan de telefoon gehad, heb hem opnieuw gezegd dat ik het heel oneerlijk vind dat mijn collega het wel gekregen heeft.. afgelopen zaterdag zei hij dat ze die week niet gekregen heeft en net aan de tel zei hij dat ze het ver van tevoren had aangevraagd.. heb hem gezegd dat dat niet waar is en dat bij mijn aanvraag nog geen andere vragen in stonden en toen zei hij ineens dat het niet om haar ging maar om mij in dit geval... Kortom hij krabbelt terug.. heb hem 3 dagen gegeven dat ik kan werken en hij denkt serieus dat ik kom
En dan nu een iets uitgebreidere reactie .... Even ego: Vandaag op de groeiecho bleek het buikje ineens van de curve afgedwaald te zijn en achter te blijven in groei. Erg balen. Meteen gecontroleerd op zwangerschapsvergiftiging, maar dat was het niet. Ook doorbloeding navelstreng was nog goed. Naar huis gestuurd met het advies rustiger aan te doen...Volgende week terug voor controle en vruchtwatermeting en over 2 weken een nieuwe groeiecho. We zijn al met al erg geschrokken. Het zou toch wel allemaal goed gaan daar binnen?? Ik weet dat we niet meteen het ergste moeten denken, want meestal trekken dit soort dingen wel weer bij als de moeder rustiger aan doet (althans dat hoop ik). En hoe doe je in godsnaam rustiger aan? Kunnen ze niet met wat concretere adviezen komen? Voor mn gevoel doe ik al redelijk rustig aan. We zijn dus even flink ongerust nu. Balen. <Einde ego>
@Panos: Je mag best even ego doen hoor!! daar zijn we voor toch? Wat vervelend zeg! Ja en dat het meestal bijtrekt als mams het rustiger aan gaat doen betekend niet dat je je geen zorgen mag maken, das toch niet meer dan logisch.. kan me voorstellen dat jullie daar enorm van zijn geschrokken... Meid, doe maar lekker rustig aan!
@Roeltje: Thanks. We proberen niet te ongerust te zijn en ik kijk ook of ik rustiger aan kan doen. Gelukkig kan ik op mn werk ook veel thuiswerken, dus dat geeft ook wat flexibiliteit. Hoest nu met jou? En je vakantie aanvraag? Erg klote van je baas!!
@ Panos die kleine van ons liep qua hoofd en buik een beetje achter in week 26. (1,5 week achter) maar na 2 weken liep hij weer gelijk! Ik stond er verbaast bij dat het zo snel heeft ingehaald! Volgens de VK groeit ook niet alles tegelijk en dit bewijst het maar weer. Doe rustig aan!
@Panos: Vakantieaanvraag is teruggetrokken.. Ga toch niet aan het werk die week. Hij zoekt het maar uit.. als het op zo'n manier moet ben ik er gauw klaar mee... Zat me ineens te bedenken dat het nog maar 3 daagjes duurt voor mn ventje weer thuis is nouja eigenlijk 2 omdat deze dag ten einde loopt haha.. Dan heeft hij heerlijk 2 weekjes vrij
Oehoehoe ik heb er nu al zin in! haha! Eindelijk onze date! @panos; maak je niet te druk meid, duimen op een buikgroeispurt! zo dit moest ff snel, nu wil vriendje ff laptoppen... tot morgen!!! Ja ik ga mee op 18 november naar Utrecht: Chicken Roeltje RiTi Dees85 Joyce81 Panos Suuskebab
Ja ik ga mee op 18 november naar Utrecht: Chicken Roeltje RiTi Dees85 Joyce81 Panos Suuskebab Xenas81 ohhhh wat spannend! heb nou al kriebels in mijn buik! had ik bij de oktober mama's ook! Gaan we op CS ergens een bakkie doen? Is daar genoeg plaats voor ons walrussen? (zo voel ik me ondertussen haha)
Vandaag weer veel harde buiken gehad! Bah.. En zelfs als ik niks doen.. gewoon lekker met lapper op de bank zit! Zondag lekker gewandeld.. en toen dacht ik wel dat ik savonds onwijs pijn zou hebben, maar dat was helemaal niet zo! Lekker hoor! Misschien moet ik maar gewoon meer bewegen haha! Ohh zal zo nog even buikfoto spammen! Was wel van vorige week..
Panos Gewoon rustig aan. Je mag best dingen doen thuis, maar veel vaker even uitrusten met een kop thee ofzo op de bank. Zal vast allemaal wel weer bijtrekken, maar ik snap dat je bezorgd bent. Uitje Ga even op het werk kijken of ik die dag kan komen. Geboortekaartje Gisteren nog twee proefexemplaren binnen gehad en ik denk dat de winnaar daar bij zit. Is een kaartje waar we het allebei mee eens zijn.
Goedemorgen dames! vk gaf aan dat t juist voor de eerste wel wat vroeg was, maar niet erg om nu al te zijn ingedaald... zal volgende keer eens vragen hoe groot/klein ze de kleine schat, ze gaf nu aan dat t geen dikkertje was, maar goed dat kan nog 10x veranderen natuurlijk Roeltje snap dat je je ziek gaat melden, zou ik ook doen, maar kijk wel uit dat ie niet t uwv op je dak stuurt!(die kunnen bij je thuis langs komen) mooie buik voorbij zien komen!
Haha ja lief he?!!!! De hele buurt wilde wel helpen met dingen echt super! Mn schoonmoeder heeft leuk ff met Nora over de ziekenhuisafdeling kunnne lopen, was wel fijn voor hen allebei! @ Bapsie: Rustig aan doen dan.
@ pasgehuwden: VAN HARTE!!!!!!!! Beetje laat maar ja dat komt door onze prive situatie...maar fijn dat het mooi was enneh een camera als huwelijkscadeau is heel handig en leuk!!!!!
@Mili: fijn dat de buurt zo behulpzaam is! Kun je niet van iedereen zeggen.. Met jou ook alles goed? @Xenas: Je wilt mijn spiegel ook niet zien hoor, mag ook wel weer een sopje over haha.. Wel mooie buik hoor.. @Uije: op CS moet toch wel ergens lukken om een bakkie te doen haha.. kunnen we daarna samen verdwalen want kom daar echt nooit haha.. @Suuskeab: Gezellig! er komen er steeds meer bij.. @Collo: Hoop dat je vrij kan krijgen. Oooeeh, krijg er al zo'n zin in.. haha, dat is al over 3 weken!!! Nu nog een tijd haha.. Niet te vroeg, hihi
goedemorgen! @Xenas; mooi buik hoor! Heel apart ook met dit witte vlekjes her en der haha! @Collo: heb je 18-11 nog net geen verlof? Probeer inderdaad vrij te krijgen, zou gezellig zijn! @Mili; wat een situatie toch, niet leuk! Fijn dat je schoonmama een goede dag had! @bapsie; een lief klein babytje heeft ook zo z'n charmes vind ik! Ik krijg waarschijnlijk een flinke, daar is het ieniemienie al zo snel vanaf..Dus alles z'n voordeel... @all: Als we dan straks afspreken en mensen gaan hun eigen namen noemen, dan weet ik dus helemaal niet wie wie is! haha! Moeten we onszelf maar voorstellen met de forumnaam!