December 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fempje, 22 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    @Suuskebab: whahaha, daar had ik nog niet aan gedacht.. Tja, misschien wel handiger idd, forumnamen kennen we, dus veel makkelijker denk ik haha...

2. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    ja, lijkt me wel! Jij bent en blijft toch gewoon Roeltje! hihi!

3. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    En als ik Roeltje denk, zie ik ook altijd Stampertje! Hetzelfde bij Chicken de kip, Joyce met de smiley, xenas met Jesse, Mili met Garfield, etc, etc.

En wij maar denken dat we elkaar 'kennen' haha!

4. meloen

meloen Bekend lid

24 jul 2009
    581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goede morgen ladies,

@ Chicken, gefeliciteerd!!!! Fijn dat jullie zo'n mooie dag hebben gehad.

@ Roeltje, ohohhh voor jou wordt het nu ook spannend!!

@ Joyce, gaaf zo'n shower! Hoe is je gesprek afgelopen?

@ Panos, fijn hè rustig aan doen.... Wat voor de een rustig is vindt de ander nog druk. Idd maar wat vaker met een bakkie thee op de bank.

@ draagdoek, gister de Tricot-Slen binnen gekregen, pffft wat een apparaat zeg! Zat na een paar minuten al helemaal in de knoop dus heb 'm voorlopig weer terug in de doos gepropt. Nog maar eens een poging wagen als die buik weg is...

@ uitje, ik kijk het nog even aan meiden, het lijkt me erg leuk maar heb sinds een week zo'n last van mijn banden en rug. Ik begin ook weer helemaal op te zwellen van het vocht... Laatste weken van de vorige zwangerschap heb ik ongeveer als kluizenaar geleefd en ik denk dat ik me daar nu weer heel prima bij ga voelen.
    Genoeg geklaagd weer sorry,sorry,sorry :)

@ verlof, ga lekker een weekje eerder!!!!!
    4 nov. laatste werkdag, dat is al over 1,5 week :$ (tel deze week al vast niet meer mee :D)

5. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    @suuskebab: hihi dat heb ik ook.. als ik jou dan zie zie ik zo'n lief snoopy voor me hihi...
    Heb er echt onwijs zin in haha..

@Meloen: He wat vervelend dat je er zo'n last van hebt.. als het niet gaat moet je zeker thuis blijven... Een uitje is leuk maar jij en je kindje zijn belangrijker...

Misschien is het een idee om na de bevalling ook nog iets af te spreken, afhankelijk hoe het met iedereen gaat natuurlijk...
    Maar das nog ver weg, eerst maar een bevallen haha..

Word echt ongeduldig haha.. kan niet wachten tot de beeb er is..

nog 2 dagen dan is mn mannetje weer thuis en nog 5 dagen dan ben ik een echte mevrouw haha.. getrouwd en wel hihi..

Straks nog ff snel wat boodschappen doen, dan lekker werken van 12 tot 21.00uur.. :( zo geen zin in...

6. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    @Roeltje: Snap niet dat ze dat zomaar kunnen doen, eenmaal toegewezen moet gewoon toegewezen zijn.
    Kan me voorstellen dat je dan maar ziek thuis bent..

@Chicken: Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!

Bewegingen van de beeb: Merk wel dat het schoppen over begint te gaan in schuivende bobbels, het word toch al wat krapper voor de kleine, maar hij/zij is eerder drukker als rustiger :p

Slapen: Hier worden de nachten ook onregelmatiger, ik word vaker wakker en heb vaker dat ik geen lekkere houding meer kan vinden..

@Lotte: Wat een vervelende situatie zeg, ik hoop dat je er in elk geval nog een flinke tijd kan wonen zodat je de tijd heb voor je gezin en tussendoor een nieuw plekje kan zoeken..

@Panos: Jee, dat is schrikken zeg.. Volgens mij trekt het heel vaak nog goed bij, dus hoop dat het voor jullie ook geld.

@Xenas: Harde buiken heb ik hier ook af en toe vanuit het niets, gelukkig geven ze bij mij alleen een vervelend gevoel maar ze doen niet echt pijn..
    Mooie buik zeg :)

@Meloen: Wat lekker zeg een weekje eerder verlof!
    Kan erover meepraten, dit zijn mijn laatste week zijn op het werk maar omdat het rustig was heb ik ook een weekje extra vrij gekregen :)
    Heb nu toch nog bergen overuren staan die ik vrijwel vrij mag besteden :p

Hier: Slapen word langzaam steeds moeilijker, gelukkig gaat het nu nog redelijk.
    Verder gaat alles eigenlijk wel prima, nu lekker een week vrij en daarna aansluitend mijn verlof :D
    Kan ik eindelijk wat actiever meedoen hier ;)
    Verder afgelopen week mijn uren overzicht gekregen, heb echt nog bergen overuren staan..
    Kan dus het komende jaar 1 dag minder gaan werken voor hetzelfde contract, zodra ik door mijn uurtjes heen ben kan ik het contract of mijn uren aan gaan passen aan wat ik dan het best vind :p

7. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Panos; Jeetje meid, dat is schrikken kan me voorstellen dat je je zorgen maakt. Heb geen advies voor je mbt 'rustiger' aan doen, wens je vooral veel sterkte!

@ Xenas; mooie buik!

@Uitje; Op CS moet lukken, de restauratie is groot genoeg ;). Anders La Place boven bij de V&D op Hoog Catharijne, ook groot....tja opties genoeg in de 'zone' CS en parkeergarage.....

@hier; suiker en ijzer was goed, morgen groeiecho. Tja wat zal ik er van zeggen, er valt toch niets aan te doen. Ben wel benieuwd hoe groot, 'groot' dan werkelijk is, nou dat wordt nu dan gemeten.

8. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Goedemorgen dames!!!

Nou fijn dat het uitje dan toch echt vaststaat. Ik heb er mega veel zin in....we kunnen natuurlijk ook allemaal een button maken met onze aviators...hahahaha...ik kom echt niet meer bij als we ons voor moeten stellen met onze forumnamen!!

@Roeltje…erg he, dat draaien…hihi…ik ben vannacht ook weer wakker geworden van al die bewegingen. Ik zei vanochtend tegen m’n vriend….oh neeeeee….man!!!!....dat ik weleens een 3d echo zou willen zien van als hij aan het bewegen is. Vraag me echt af wat ie dan uitspookt daarbinnen.

@Lotte..vervelend zeg dat je in zo’n onzekere situatie zit en dat je niet eens van je kamertje kan genieten…dikke knuffel.

@Roeltje…ik snap er echt niks van, van zo’n baas. Echt belachelijk dat hij dat zomaar kan doen. Ik las wel dat je schreef dat je dan per direct ontslag neemt…maar dat nooit doen hoor!!!! Nooit uit jezelf weggaan, krijg je namelijk ook geen uitkering enzo.

@Panos..lekker je rustmomentjes nemen. Kopje thee, op de bank liggen, met een boek of een lekkere foute soap..haha

@Roeltje..fijn dat je mannetje weer bijna thuis is en spannnnnnnennnnnnndddd…je gaat ook trouwen. Mevrouw Roeltje wordt het dan!!!!

9. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    @chicken: haha est grappig zo'n button, dan kom k helemaal niet meer bij...
    heb gister 3 dagen vastgelegd dat k kom werken hihi, hij denkt echt dat k kom haha...
    Beeb was gister redelijk rustig, maar helaas is dat ook weer voorbij.. heeft me vanmorgeno m 4uur wakker geschopt, en sindsdien is hij misschien 5 minuten rustig geweest.. zelfs tijdens het lopen gaat mn buik heen en weer haha..

nog ff koppie thee drinken, dan die kant van de big boss maar weer eens op :(

10. Goedemorgen meiden!!

@uitje.. ohh ik vind het echt heel spannend!
    Met de oktober meiden hebben we toen ergens in utrecht afgesproken maar toen waren de beebs er al.. en ook niet iedereen was er hoor!
    Maar het was toen ook nog een beetje gek omdat je elkaar wel kent, maar vooral nog met de forum naam! Komt zeker goed!!
    zelfs nu.. nu zijn onze beebs allemaal al bijna 2 jaar.. en kennen de meeste elkaar nog van het NOD forum hier.. (we hebben nu een gesloten forum gemaakt vanwege de privacy, kunnen we tegen die tijd hier ook wel doen) En ondertussen hebben we al veel meetings gehad! En ze worden steeds leuker!! Ook minimeetings van meiden die dicht bij elkaar wonen enzo!

super gezellig!

En daarom vind ik het ook zo leuk om jullie te leren kennen!

Welke tijd spreken we af????

11. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    Goeiemorgen!!!
    Hehe, eindelijk weer eens tijd om mee te lezen/schrijven!
    @chicken: ahum excuses…@mevrouw chicken: gefeliciteerd!!! Jullie hebben allebei JA gezegd joeoeoeoeeoeoe!
    @Roeltje: je bent de volgende!! Spannend! Wie ging er nog meer? En w.b. je baas: pffff heb er geen woorden voor! Echt ongelofelijk!
    @Uitje: leuk leuk leuk!! Er zijn genoeg leuke tentjes in de stad om een bakkie te doen! Cs vind ik zo deprimerend…Even lijstje zoeken…Ik kom op de fiets!!!! J
    @Lotte: jij hebt even een knuffel nodig*knuf*
    @Panos: jij ook een KNUF! Is even schrikken idd, maar heb vertrouwen dat het goed is/komt!
    @Xenas: mooie buik!
    @Mili: hou je het allemaal een beetje vol? Las dat iemand dacht dat jij in het ziekenhuis lag, maar is toch je schoonmoeder? Sterkte hoor! Volgens mij ligt Mamaweentje in het ziekenhuis.
    @Hier: vanochtend bij de vk geweest. Weer helemaal goed gekeurd! Buik loopt 2 weken voor in cm, maar komt door de vorm van de baarmoeder. Dus geen paniek! J Hartje weer gehoord! Over 3 weken over de bevalling praten, spannend! Oja, nu in totaal 10 kilo aangekomen, netjes toch?

12. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    Ja ik ga mee op 18 november naar Utrecht:

Chicken
    Roeltje
    RiTi
    Dees85
    Joyce81
    Panos
    Suuskebab
    Xenas81
    Doortje79

13. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    hoi meiden
    lange tijd niet geweest hier...:):)
    ik zie dat er al een uitje gepland is
    helaas kan ik niet mee
    moet met het openbaar vervoer en zie dat niet zitten met 36weken
    aangezien we al een grote kans hebben dat de beeb eerder komt ;)

maar wens iedereen die wel gaat heel veel plezier!

14. bapsie

bapsie Niet meer actief

heej hoe gaat met jullie?

15. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    hier gaat het redelijk, nog steeds vollop in verbouwing, hoop echt dat ze over 2 weken klaar zijn hier
    ben het echt zat!
    wil de babykamer inrichten enzo
    met de beeb gaat het goed, volgende week groeiecho en uitslag suikertest.
    zelf begin ik het echt zwaar te vinden, veel last van bandenpijn en de overige zwangerschapskwaaltjes
    maar goed hoort erbij he ;)
    begin nu wel ongedurig te worden, het lijkt nu net of de tijd stil staat. het kan mij niet snel genoeg december zijn ;)

en hoe is het met jou?

16. bapsie

bapsie Niet meer actief

Op de nodige zw kwalen na (die ik al enige tijd heb) goed... heb teveel harde buiken dus mag bijna niets meer... maar goed t aftellen is begonnen en weet waar ik t voor doe en hoe rustiger ik me nu hou (bekken) hoe sneller ik straks weer de oude ben :)

alles is klaar voor de komst van de kleine, volgende week maar aan de baby wasjes denk ik :)

17. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Ohhh, ik heb geen zin meer.....

Afspraak voor 4 november bij het reclameburo voor de kaartjes en volgende week krijg ik m'n nieuwe auto!!!

18. meloen

meloen Bekend lid

24 jul 2009
    581
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Saskia, eerst dacht ik nou dat ene weekje maak ik nog wel vol maar toch wel lekker eigenlijk. Heerlijk zoveel overuren!!

@ Roeljte, spannend allemaal, hebben jullie verder plannen voor DE dag?

@ Doortje en Riti, lekker weer goedgekeurd! Spannend morgen Riti en Doortje 10 kilo is keurig hoor!

@ Chicken, leuk, laten jullie zelf een kaartje ontwerpen? Wat krijg je voor auto?

Blehhh ook geen ziiiiiin meeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

19. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    @Meloen...wanneer stop je met werken?

Ja, wij laten het ontwerpen. Een klant van mij stelde het zelf voor....echt superleuk, ben zo benieuwd!
    Ik heb een Nissan Qashqai gekocht. Een spierwitte, echt zo gaaf!

20. meloen

meloen Bekend lid

24 jul 2009
    581
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Chicken, woensdag 4 nov. laatste werkdag, nog 6 dagen want ik werk er maar 3.
    Dan krijg je iig een heel orgineel kaartje! Leuk zeg.
    Gaaf! Ik weet toevallig precies hoe die is want mensen bij ons in de straat hebben 'm ook, ook in wit!

@ all, gaan jullie minder werken na het verlof?

Deel Deze Pagina