December 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fempje, 22 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @chicken; Nee, ken de site niet. Zal er gelijk eens een kijkje nemen en hopenlijk een beetje de hand op de knip houden :p

2. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    AHHHHHHH ik zie alleen maar leuke dingen :$:$

3. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Wat zijn jullie rustig ineens!
    Ik ben het wel weer zat voor vandaag en kruip zo lekker me bed in, heb sinds vanmiddag ineens ontzettend veel last gekregen van mijn rug. Kwam langzaam opzetten en werd steeds erger :(
    2 paracetamolletjes helpen wel iets maar weet niet meer hoe ik moet zitten/hangen/liggen op de bank.
    Tot morgen! Weltrusten allemaal :)

4. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Dames,
    hebben jullie dat nou ook dat je aan jezelf merkt als die kleine een groeispurt doormaakt? Afgelopen week/dagen voelde ik me echt zo beroerd, maar ik merk dat dat tegelijk gaat met een explosieve groei van mijn buik.
    Het lijkt wel of ze elke keer met golven groeit en als ze daarmee bezig is loop ik echt een paar dagen op mijn tandvlees en daarna weer een enorm gegroeide buik.

Wilde trouwens de hele tijd dat mijn buik zou groeien, maar nu mag het langzaamaan wel gaan minderen. He nu echt al een behoorlijke buike en die moet niet nog 9 weken zo doorgroeien hoor!:$ Haha, het is ook nooit goed he?

5. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    alles teruggelezen, weet niet mee wie wat heeft gezegd maar nog wel ongeveer de onderwerpen

@Nieuwe auto (chicken?): Is wel een mooie auto, hebben wij ook naar gekeken maar tis toch een touran geworden (alweer half jaartje geleden)

@DE grote dag: a.s. maandag 26oktber om 9.00uur gaat het gebeuren :D zo'n onwijze zin in!! Niet echt iets gepland. gaan 's avonds uit eten met de genen die er 's ochtends ook bij zijn.. gewoon lekker relaxed en de rest van de middag nog niks vast, dus dat zien we dan wel..

@Lotte: Leuk he zo'n baas :D Nou, die dagen heb ik hem gegeven omdat het dan minder opvalt als ik me ziek meld :D Nu is het zoieso nog maar de vraag of ik uberhaubt kan blijven werken die week, omdat mijn HB op 6.1 (!!!!!) zit en dat moet nogal een stukje omhoog, heb daar ijzertabletten voor, en het werkt op zich al wel alleen nog steeds onwijs moe, Van VK moet ik het rustiger aan doen, zodat het zo snel mogelijk omhoog gaat..

@Uitje: Denk dat de meeste wel zo richting de 36weken zitten? Misschien handig om elk geval 1 telefoonnummer door te geven van iemand (Wil ik wel zijn) zodat mensen kunnen afbellen als ze er op het laatste moment van af moeten zien of later zijn? Als het een slecht idee is hoor ik het graag :D

@groeispurt: Hier begint het ook ineens behoorlijk te groeien.. kan het wel merken, mn buik word ook een stuk zwaarder, nu heb ik het geluk een redelijk strakke buik te hebben dus het hangt nog niet echt.. nadeel is wel dat de buik niet omhoog getild kan worden zodat het even verlichting geeft.. collega liet dit altijd daar haar vriend doen, maar ja er valt bij niks op te tillen :( het hangt niet..

@Nog meer? Volgens mij heb ik het meeste wel gehad?
    Eindelijk thuis van het werk.. wat een rotdag zeg.. grote mond van mn baas en behoorlijk onterecht, en absoluut geen excuses aangeboden die eikel.. Toen werd ik boos :)D:D) en werd hij weer boos, dus de sfeer was prettig haha.. Jammer dan..

Na verlof wilde ik zoieso al stoppen maar als ik zou doorwerken ging ik daar dus absoluut niet terug.. Ben het helemaal zat daar,, terwijl het werk best leuk is maarja,,

nog ff tv kijken en met hondje spelen en dan lekker naar bedje :D

6. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    Hallo!!

@vervelende werkgevers: tjonge wat een verhalen zie ik voorbij komen:$ Ben gelijk weer blij met die van mij.

@werken na verlof: heb nu contract van 24 uur, ga na verlof naar 16 uur. (4 diensten van 4 uur) mn vriend werkt continue en ik mag mijn rooster zelf invullen naar zijn rooster. Dus hij avond, ik ochtend enz. Ideaal want zo hebben we geen opvang nodig.

@Uitje: ik ga niet mee, ben dan lekker nog een weekje in een vakantiepark.

@chicken: ohh, dat is echt een mooie wagen! veel plezier ermee!

Iemand schreef iets over last hebben van je bekken en schaambot endat ze meer last had als ze op 1 been stond oid. Ik loop nu al een aantal weken bij de fysio vanwege de pijn aan mn schaambot en het eerste wat ze me verteld heeft is dat je bij bekken klachten ALLES symetrisch moet doen. Dus niet op 1 been staan, niet met benen over elkaar zitten, niet beetje naar links of rechts buigen om iets te pakken oid. Anders kunnen alle delen van je bekken gaan schuiven ten opzichte van elkaar en word het alleen maar erger. Ik moest in het begin echt bij alles wat ik deed nadenken of ik wel stevig en symetrisch stond maar ik merk echt het verschil!

7. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    @collo: ja dat herken ik wel. Ik heb af en toe ook van die dagen dat alles teveel is en ik overal en nergens last van heb. Na een paar dagen voel ik me dan ineens weer prima en dan is mn buik vaak flink gegroeit!

Vraagje: ik heb sinds een aantal dagen mijn ochtendmisselijkheid weer terug. Heb zelfs alweer 2 keer over de wc gehangen. Zijn er nog meer die daar last van hebben??? Ik ga het er morgen maar even met mn vk over hebben.

8. Lilith

Lilith Fanatiek lid

6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    Hoi allemaal. Hebben jullie ook dat je je de ene dag heerlijk voelt en vol energie en de andere dag ineens heel beroerd en moe? Afgelopen dinsdag bij de VK geweest en alles is weer goedgekeurd gelukkig!

@ Roeltje, wat spannend a.s. maandag!

@ Chicken, wat leuk, een nieuwe auto!

@ Bazen, ik heb ook weleens een vreselijke baas gehad, je werk is dan toch ineens een stuk minder leuk!!!

9. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    Morning!!!

mag ik de dag openen??!! Iedereen beetje goed geslapen?
    @roeltje: zat idd net te denken dat het heel handig is om een centraal iemand te hebben om bij af te zeggen, als het toch niet lukt om te komen met het uitje. Lijkt me een goed idee dus! :) Oh en maandag is jouw grote dag!
    @dees: wat is jullie datum?
    @vreemde/rare/stomme bazen: zucht...die weten gewoon niet hoe ze met zwangere werknemers moeten omgaan! Ik werk in de zorg (GGZ) met grotendeels vrouwen, zijn soms zelfs te leif voor elkaar (jaja kan dus ook de andere kant opschieten :))
    @degene die niete meegaan met uitje: JAMMER! maar wel begrijpelijk.
    Pfff oja..werken... na vandaag nog 1 weeeeeeeeeek!!!

10. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    @Psje: wat vervelend dat die misselijkheid weer terug is.. ze zeggen wel dat de laatste drie maanden hetzelfde kunnen zijn als de eerste drie maanden, maar of dat echt zo is weet ik niet..
    Elk geval lekker rustig op staat (misschien ontbijtje op bed?) en licht eten, meer weet ik er eigenlijk niet van,

Wat een prutweer hier zeg! keiharde regen en mevrouw de hond wil natuurlijk naar buiten :( krijg straks spulletjes van de hema binnnen, heb wat makkelijk zittende kleding besteld, mijn eigen yoghurtbroek zakt af hihi... gave shirts gezien, dus ook maar besteld haha.. Lekker dagje vrij hier.. heerlijk! Morgen nog werken en dan ben ik helemaal klaar met werken! :D:D Me is happy!!

zo, dat was het :) Goedemorgen trouwens

11. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @lilith: heel herkenbaar! merk ook dat ik het beste overdag met mensen kan afspreken, want ik ben 's avonds eigenlijk niets meer waard. Fijn dat alles ok was bij de vk!

12. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    Ohhh, roeltje, ben blij voor je!

13. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    @Doortje: goedemorgen! zal iedereen van de lijst straks een PB sturen met mn nummer als iedereen dat goed vind..

14. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    ;) goeiemorgen! Goed idee, dan ben jij ons centrale meldpunt!

15. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    ben eigenlijk best vrolijk vandaag.. volgens mij beginnen die ijzer tabletten nu helemaal te werken :D kon redelijk normaal opstaan vanmorgen haha.. morgenavond komt mn vrientie weer thuis:D vanmiddag even wat spelletjes halen voor de wii, dan is ie weer helemaal gelukkig en dan wil hij vast wel een paar klusjes doen in huis haha.. Hoezo omkopen :D

16. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    gezellig dat je aanstaande morgen weer thuis komt! Dan is hij 2 weken thuis, toch?

17. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @roeltje; goed idee idd van dat nummer doorgeven. Toppie!
    @doortje; 3 nov. gaan we in ondertrouw en 23 nov. is onze grote dag. Zouden het graag eerder willen maar dit was helaas geen mogelijkheid meer. Houdt dus in dat we gaan trouwen wanneer ik 39 wkn zwanger ben :D

@all; Ik zit hier ff met een probleem....vertelde gisteravond al dat ik zo'n rugpijn heb. Nou, het is totaal niet minder geworden jammer genoeg. Ik heb zo beroerd geslapen, ik heb echt meerdere keren op de rand van het bed gezeten omdat ik niet meer wist hoe ik moest en kon gaan liggen. Ik verging van de pijn :( Heel raar ook is dat de pijn in vlagen erger en dan weer een stukje minder lijkt te worden??! Ik barstte net in tranen uit toen mannetje vroeg of het wel ging.... ik twijfel wat ik nu moet gaan doen. Moet ik nu weer de VK bellen of moet ik me gewoon geen zorgen maken. Mannetje was gelukkig heel lief voor me en zei dat ik het aan moest geven wanneer het niet meer ging, dan kwam hij gelijk naar huis.....de schat :)

18. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    jep 2 volle weken :D Oeh, ben zo blij!!

19. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    @Dees: he getsie wat rottig... je kan natuurlijk altijd de VK bellen, vragen of ze er iets van weet.. ze kan je waarschijnlijk ook vertellen waar het vandaan komt en wat je eraan kan doen.. Anders een fysio bellen? Heb er zelf geen ervaring mee dus weet niet of je er iets aan hebt... Lekker met een kruikje (als je die hebt) op de bank zitten/liggen en als het echt niet meer gaat je laten verwennen door je vriend... Hij klinkt inderdaad als een schat, niet alle mannen komen zomaar thuis van het werk als de vrouw zich niet goed voelt, meid..

20. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @Dees: haha met 39 weken trouwen, geweldig! En w.b. die rugpijn: kunnen het oefenweeen zijn? dat is het eerste wat in mij opkwam. Heel vervelend iig, zou zeker even de vk bellen. En idd een kruikje of een warm bad? Ik hoop voor je dat het mnder wordt!

Deel Deze Pagina