Tjee, wat stil hier zeg... Over 10 minuten ga ik richting de auto, hopelijk heb ik een andere vk deze keer! tot straks, liefs Lot
@dees: Jeetje wat vervelend. Doe maar lekker rustig aan! @lotte: Succes bij de VK en hopelijk heb je deze keer een leukere! Hier verder alles onder controle. Doe mn best rustiger aan te doen, maar is nog best lastig.... Voel me nl prima en vol energie. Maar ja, doe toch stapje terug. Veel thuis werken en weinig prive afspraken. Lekker saai dus. Hopelijk volgende week goed nieuws in ziekenhuis, want we maken ons toch wel behoorlijk ongerust...
Oja.. en de eerste baby's mogen bij ons nog wel een paar weekjes op zich laten wachten!! Maar het wordt idd wel steeds spannender nu. Ben zo benieuwd naar de kleine!
PSje Hier ook misselijkheid met vlagen terug. Komt schijnbaar omdat je beebje tegen je maag aandrukt. Dees Dat is wel heel erg spannend zeg! Met 39 weken trouwen . Ze konden/wilden geen uiitzondering maken voor een zwangere dame? Gelukkig dat er geen ontsluiting of iets dergelijks was. Klinkt mij idd ook wel een beetje als een beginnende nierontsteking. Zie dat je AB hebt gekregen. Hoop dat het snel aanslaat meid, dat is echt geen prettige pijn. Maar dat pijn bij het plassen, het is toch algemeen bekend dat als je zwanger hebt, je daar somd helemaal geen last van hebt met een blaasontsteking? Bapsie Ga qua babywasjes mezelf proberen in te houden en pas 6 weken vantevoren te beginnen met wassen. Anders heb ik denk ik alles al vaal voordat de beeb er is. Telefoon uitzoeken Afrader: Samsung Touchwizz. Is de enige telefoon in mijn leven die ik uit pure frustratie kapot heb gegooit, wat een irritant ding zeg! Daarna maar een goedkope Samsung gehaald en die bevalt me prima Spieken Ik zit ook al even bij de oktober en november mammas te spieken. Het begint voor ons ook wel snel dichtbij te komen. Nou ja, voor jullie dan, voor mij blijft het nog even ver weg..hihi.
Ben ik weer Had wel weer die zelfde vk, maar hij was deze keer in een goed humeur gelukkig. Moest er om 18:00uur, maar het was uigelopen dus ik was om 18:35uur pas aan de beurt. Mn buik groeir netjes elke week een cm! Hij lag al een beetje ingedaald (hij zet t niet op de kaart trouwens!) en lag nog steeds netjes met zn koppie omlaag. Hij zei dat het in ieder geval geen flinkerd is. Hoop dat het ook klopt! Omdat ik me veel zorgen maak en veel stress heb heeft hij zelfs een korte echo gemaakt! Kleintje had de hik op dat moment hihi. Zag er wel schattig uit eigenlijk. Ik kon verder alleen zn achterhoofd zien, hij wilde zn snoetje niet laten zien Nou voor het eerst 2 weken ertussen, dus 6 nov mag ik weer. Hij zei trouwens dat hikken wil zeggen dat ze aan het groeien zijn! Hij hikt wat af, dus ben benieuwd hoe lang hij zal worden haha. Liefs
@collo; uitzondering werd helaas niet gemaakt. Nu maar hopen dat de bevalling op zich laat wachten en de kleine zich aandient na 23 november. Ik voelde voordat ik zwanger was ook nooit de pijn bij het plassen, ik heb het pas door wanneer ik zeg maar pijn in mijn flanken voel. @all; vandaag de proefdruk in huis gekregen die er erg goed uit ziet! Hebben ook gelijk de enveloppen ontvangen zodat we die kunnen labellen.
@Dees: Hoop dat je je snel wat beter voelt meid, Elk geval weet je nu wel ongeveer wat er aan de hand is.. Ik zal de lijst er even bij pakken en iedereen die er op staat een pb-tje sturen met mijn nummer...
Heeft iedereen die mee gaat met het uitje, een pbtje gehad met mijn nummer? Zo nee, stuur me dan een berichtje dan kan ik je alsnog mijn nummer geven..
Oh jee, als hikken groeien is.... Ze heeft hier gemiddeld een keer of 6 per dag de hik de laatste dagen...
deze kleine juist niet haha.. misschien krijg ik wel een klein dwergje in dat geval.. met 2 keer per dag hoogstens houd het ook wel op...
heeey allemaal vandaag de laaste keer vk hier.(ivm verhuizing) bloed uitslag was prima,bloeddruk ook. baby ligt mooi met het hoofdje naar beneden. 4 nov mag ik naar de nieuwe vk verders heb ik last van me bekken en maagzuur maar dat zo bekend verhaal voor mijn. en hoe gaat het verders met jullie? xxx
Roeltje, ik heb je pb gehad! Thanks! Meiden ik heb sinds afgelopen zaterdag wat dikkere vingers, maar sinds gisteren echt ENORME enkels!!! Wow! Ik was dus daarvoor gisteren ook tussendoor bij de vk, omdat ze mijn bloeddruk voor de zekerheid wilde hebben, maar het is vandaag echt NOG erger geworden! Ik paste vanochtend geen enkele schoen meer, totdat ik mijn soort van snowboots weer tegenkwam, die passen nog! Ik zal jullie een fotootje laten zien! Zoek de enkel!
Zijn er nog meer olifantjes die zich willen aansluiten bij mijn 1-mans-olifanten-club? Zo einde ego! sorry! moest ff! Trusten!!!
@roeltje; bedankt voor je pb'tje! Ik probeer echt te komen op het uitje. Het duurt alleen nog even voordat het moment daar is. En mocht ik het niet meer volhouden ben ik ook zo weer thuis, woon gelukkig dichtbij. @suus; Dat zijn idd behoorlijk oedemateuze enkels! Ik zou er als ik je advies mag geven wel even door de VK of HA ff naar laten kijken. Sowiezo lekker met de beentjes omhoog Ik kan weer eens niet slapen, lig al zeker een uur wakker te draaien. Ben van ellendigheid maar in het logeerbed gaan liggen om te kijken of ik daar beter kan slapen. Jullie zullen vast allemaal lekker op 1 oor liggen...
Ik maar denken dat ik slecht sliep, heb het in elk geval nog uit weten te houden tot 7 uur Laatste dagen begin ik rond een uur of 2 mijn heupen te voelen en naarmate de nacht voorbij gaat word het steeds erger, dit is de eerste ochtend dat ik het gewoon echt niet meer volhield.. Noujah misschien kan ik smiddags nog even wat inhalen
Goedemorgen allemaal! Over een uurtje moet ik naar mn werk. Ik heb een ideetje bedacht vannacht hihi. Zoals jullie misschien wel weten heb ik een heeeeele lieve baas...ahum...Nou heb ik dus na 6 weken nog steeds geen antw. of ik 2 en 3 nov vrij mag. Ik vraag het vandaag nog 1 x en anders zeg ik gewoon dat ik dan volgende week disndag en vrijdag vrij wil. Goed idee? Ik was netjes op tijd met aanvragen, maar dan moet het maar op deze manier nu...Hopelijk werkt het. Dan maar niet 2 en 3 nov, maar wel lekker iets minder volgende week. Tot snellie
Goedemorgen! @dees; denk je dat ik vandaag de vk weer moet bellen over die enkels dan? Ik ben er woensdag geweest en toen was bloeddruk ok en geen eiwitten in urine...Het is alleen sinds gisteren wel erger. Vanochtend lijken ze iets dunner geworden en nu heb ik mijn steunkousen aangedaan, hoop dat dat ook helpt! @saskia; wat vervelend dat je zo slecht slaapt! Dan begin je de dag al behoorlijk afgebrand of niet? Balen zeg!
goeiemorgen!! @roeltje: heb ook je pb gekregen! @suus: wow! ze zeggen dat het erbij hoort, maar jeetje! Lijkt me niet fijn! Ben benieuwd of me dit ook over 2 weken te wachten staat @dees: hoe is het met je blaas? Hopelijk heb je nog wat kunnen slapen! @saskia: oh heel herkenbaar verhaal! Bij mij begint het ook rond 2:00, zooooooo frustrerend!
@lotte: is inderdaad ook een idee. Als jij je daar ook prettig bij voelt, gewoon doen! Maar je niet om laten praten he? Sterk blijven Succes met werken! @suus: je kunt altijd bellen voor de zekerheid toch? Zeker als het erger is geworden. Maar idd steunkouzen aan en beentjes omhoog