Ga vandaag naar mijn ouders, mijn zus is daar met mijn nichtjes! Ze woont in Engeland dus ben weer heel blij haar te gaan zien!
Werkse Lotte, ik hoop dat je plan werkt! @Suus: Ben weleens fitter begonnen ja, maargoed liggen ging gewoon echt niet meer.. Na een paar uur ben je gewoon uitgedraaid, gelukkig heb ik al verlof dus kan ik thuis rustig aan doen. Misschien ga ik straks even een stuk wandelen, kijken of het helpt Ik zou idd gewoon even bellen voor je enkels hoor.. @Doortje: Zeker frustrerend, heb het dus al een paar dagen dat ik het begin te voelen. Laatste loodjes wegen het zwaarst
@Doortje: Goed dat je het even zegt hihi, ik laat me namelijk snel om praten omdat ik er dan niet tegenin durf te gaan. Dan klap ik dicht. Hoop dus dat het me lukt! Veel plezier bij je ouders vandaag!
@doortje; veel plezier! @saskia; rustig aan! @lotte; volgens mij heb ik je verhaal gemist? Maargoed, dat dichtklappen ken ik! heb ik ook altijd en achteraf heb je de mooiste teksten en zinnen die je had willen zeggen! @enkels; ik bel vanmiddag nog wel een keertje! Ik moet eerst tot 2 uur werken en dus kijk ik het wel even aan. In ieder geval handig dat ik die steunkousen al in huis had tegen spataders (deed ze nooit aan rotdingen, sssst!)
hier ook een hele slechte slaper, tis maar goed dat ik niet meer werk want anders kon je mij wel oprapen... dikke voeten, fe steunkousen aandoen, niet teveel zout eten (geen chips etc) en als t echt erger word fe bellen, maar t kan zijn dat t er "gewoon" bij hoort... hier ook wel dikke voeten maar nog niet zo als die van jou, maar zie mezelf wel aansluiten bij je groeppie hoor binnekort
bapsie je bent altijd welkom! Alleen is zo alleen! hihi! Ik denk ook dat het er bijhoort, alleen best jammer als het nog ruim 6 weken zo blijft... Maarja, nog 2 dagen werken en dan mogen de voetjes ECHT omhoog!
@suuskebab: Even kort Had 6 weken geleden al vrij gevraagd voor 2 en 3 nov. Werd elke keer aan het lijntje gehouden en nou ging de baas ineens op vakantie die week. En dat terwijl ik veel eerder was met aanvragen. Als een geopereerde collega terug zou zijn dan zou ik alsnog mogen. Die komt nu idd terug, maar nou moet ineens een andere collega dan 's middags naar de tandarts (heeft ze vorige week afspr. voor gemaakt) en nou zou het misschien weer niet mogen. Word hier dus gek van. Het is nu dus nog steeds niet zeker of ik wel mag...Heel irritant dus Heb zoals meerdere hier een hele moeilijke en vervelende baas. Liefsssssss
Good Murning!!!! Jippie Ayeeeeeeeeeeeeeeeee, Jippie Ayooooohoooooooooooo. Oh wat ben ik blij, de laatste dag op kantoor!! Heb nog wel wat klusjes voor thuis, maar dat is voor de ontwenningsverschijnselen...hahaha. Heb net van m'n compagnon een lekker tijdschrift, een boekje van Daphne Dekkers en een boekje over verschillen tussen jongens en meisjes...errug leuk!!! En hoest hier? Slechte slapers en dikke enkels kwam ik tegen...ik zou zeker contact houden met je vk hierover Suus. Ik ben ook standaard 2 uur wakker 's nachts, maar begin er nu aan te wennen. M'n man doet lekker mee, en zelfs de kat komt dan lekker knuffelen.
Lekkerrrrrrrrr he! Jij hoeft ook nog maar een paar daagjes!! Best een gek idee he....je bent niet ziek en je gaat niet op vakantie, maar wel 16 weken vrij....................ben beetje melig!
morguh meiden! Jeetje wat heb ik slecht geslapen zeg...ben er nu helemaal gaar van. Ik kan echt niet meer lekker liggen zoals ik vorige week nog wel kon liggen, ik kan nu alleen nog maar liggen op mijn re.zijde..... Liggen op mijn rug en li.zijde houd ik maar even vol en wordt dan gek van de pijn @suus; Niet meer aan gedacht dat je idd nog steunkousen had, die zou ik dan maar even aantrekken en lekker met de beentjes omhoog wanneer die mogelijkheid er is. Gelukkig kun je nu gaan aftellen totdat ook jou verlof begint @chicken; Lekker hoor je laatste werkdagje!! Daarna heerlijk genieten van je welverdiende verlof
Hooooi allemaal! Aaaargh... ik zie dat ik niet de enige ben die slecht heeft geslapen. Ik heb van half 3 tot 4 beneden gezeten omdat ik echt klaarwakker was. En toen stond om half 8 weer een vrolijk meisje naast mijn bed... dan denk je echt: 'hellup, ik moet nog een hele dag.'
Hier heeft het slechte slapen ook toegeslagen... Echt geen enkele houding is langer dan 10 minuten prettig. Zoooooooo vermoeiend! Hoeveel weken moeten we nog ??
@chicken: Inmiddels nog 3 uur, 50 minuten en 30 seconden .... Lekker hoor! Geniet er maar van!! Vind je het niet raar? Lijkt me zo'n definitieve stap... Ik moet nog 1 fulltime week en 2 weken van 50%. Maar zie daar niet tegen op. Werk doordat ik 'rustiger aan moet doen' al veel thuis. Alleen begin ik daardoor wel de sociale contacten te missen. Is maar saai alleen thuis rustig aan doen. Dus ik kom jullie maar wat vaker lastig vallen op het forum!!
Heyyy, Suus, wow wat een enkels!! Bij mij wordt het ook steeds erger vooral na een dag werken. Kreeg op het einde bij mijn dochter ook echt geen enekele schoen meer aan. Mag ik me ook alvast aanmelden? Doortje, veel plezier vandaag!! Lotte, fijn dat je vk gister wat vriendelijker was!! Succes vandaag! Chicken, hoe lang nog? Leuk al die cadeautjes. Wel raar zo'n laatste dag hè? Wat een ellende dat slapen hè? Lijkt wel of je snachts alles veel meer voelt dan overdag! Hier ook nog een zwaar verkouden kind dat snachts regelmatig roept om een slokje water en dan zo'n man naast je die daar dwars doorheen snurkt grrrrrrrrr zwaar irritant :x
Hey dames. Ben weer thuis. Ik heb dus voor de zoveelste keer (7e ofzo) aan mn baas gevraagd of ze het nog over 3 en 4 nov. heeft gehad met de teamleidster. Als ze nee had gezegd of het nog niet wist dan was ik dus van plan om te zeggen dak dan aankomende dinsdag en vrijdag vrij wilde. Maarrr nou komt het...ze zei:' ja, heb het er gisteren met Diana over gehad en het is goed'. Waaaat??? Haha, ik geloofde mn oren niet, eindelijk antwoord!!! En een duidelijk antwoord nog ook! Dit houdt dus in dat ik nog maar 4 keer naar mn werk hoef nu en dat ik over 8 dagen verlof heb ipv 12! Jeeeeeeeej hihi. Heb er nu een weekendje bij! Alles verder goed hier? Allemaal in slaap aan het vallen op de bank door het slecht slapen van vannacht? Kus
@lotte; joepie het is geregeld!!! Fijn joh!!! @Chicken; nog 3, 3 minuten voordat ik stop! hahaha! Mijn verlof is officieel pas zondag! Ik moet zondag nog 4,25 uur... horeca he! Maarrrrrr ik vier het al vanaf vandaag hoor! HIEPHOI!!!! @olifantenclub; meloen en bapsie, jullie staan op de reservelijst! @alle slechte slapers; wat vervelend! Daar heb ik gelukkig GEEN last van! @doortje; wat word er geklust bij jullie? het kamertje soms? @panos; jij bikkelt gewoon nog 2 weekjes door en dan sluit je jezelf snel bij ons aan! Ik ga vanmiddag denk ik nog een uurtje of wat de efteling in... ergens op een bankje zitten, beetje mensen kijken en dan vanavond lekker zwemmen! Ik kan toch niet de hele middag met de voetjes omhoog?!