@suuskebab: heb je een abonnement op de efteling? Is wel mooi weer om ff lekker op een bankje te hangen. Je kan toch ook dan je benen op die bank leggen Zullen de mensen vast wel begrijpen van een zwanger iemand
Lotte, wat goed!! Heb je gelijk gevraagd of je het zwart op wit kon krijgen? Suus, leuk de Efteling! Hihi idd gewoon beentjes op het bankje leggen. Of heel de middag in de Python, lekker op zijn kop.
haha, belde net moeder op om te vragen of ze ff meegaat, zegt ze: ik neem anders de rolstoel wel mee! Hmmm, dat vind ik dan toch net iets TE! haha! En nu hebben we maar besloten om niet meer te gaan... het is eigenlijk al best laat. En ja, ik heb abonnement, woon er 5 min. vandaan dus ja! Ennuh Meloen; die python is een goed idee voor de voetjes, maar denk niet dat onze dat kan waarderen... krijg je zo'n wasmachine-effect!
@meloen: ik vroeg idd of ik het op papier kreeg en toen keek ze me nogal maf aan haha. Ze zei dat het in de agenda staat, dus dat is voldoende. Heb ook meteen tegen iedereen gezegd dat ze het goedgekeurd heeft en dat volgende week dus mn laatste week is, kan ze er niet meer onderuit @suus: das wel lekker dichtbij ja! Wel heel handig!
Hier even een update van de echo vandaag in het ziekenhuis. De niertjes van ons babytje hebben nog steeds teveel stuwing. Gelukkig niet heel erg, maar wel op het randje zeg maar. Nu gaat de VK met de kinderarts overleggen wat er moet gaan gebeuren. Ze hebben ons gerustgesteld dat het waarschijnlijk controle en antibiotica is om een blaasontsteking te voorkomen...maar goed dat moet nog blijken dus. Misschien mag ik nu ook niet meer thuis bevallen. Donderdag moeten we naar de VK, dan de update. Verder is het een GROOT kindje! Ik zat nu qua lengte op 33,6 (!) weken en 2 kilo al! Dat wordt wat zeg. Genoeg spek zei de echoscopiste. Foto's staan in mijn album! Ik zal zo ff de rest bijlezen. Zijn er al heel wat met verlof; ik nog 5 weken, 23 dagen werken. We hebben ook nog een minivakantie geboekt; half november gaan we een paar daagjes naar Texel, lekker uitwaaien!
hallo dames! heb nog niks terug gelezen, echt een schande ik weet het Maar heb goed excuus haha.. Vandaag tot 17uur gewerkt, en toen ik thuis kwam rond half 6 was mn mannetje er al.. vriend van ons heeft hem vanmiddag opgehaald omdat ik moest werken.. daarna even snel gegeten en bijgekletst, direct door naar de mediamarkt voor een nieuwe televisie en bluerayspeler (ofzoiets) te halen en dat alles word op dit moment geinstalleerd Helemaal happy haha.. Morgen hele woonkamer opnieuw inrichten, hebben besloten dat de kamer anders ingedeeld moet worden haha.. Heerlijk haha
Oja, bijna vergeten!!! VAKANTIEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Me is happy Niet meer werken!!!!!!!!!!!!!!!!
Suus Zo zien mijn enkels er ook uit savonds, maar bij mij zijn mijn voeten ook net zo dik. Kan echt alleen mijn lage UGGS nog in, de rest van mijn schoenen is echt helaas. Ook mijn kuiten zijn zo dik dat ze savonds helemaal strak staan. Tja, zolang mijn bloeddruk nog ok is... Ik mag zo toch zeker wel bij de club he?
Wow Collo! Jij wordt de oppervrouw van de club ok?! Ik dacht dat ik het erg had, maar dat is nog niks vergeleken met jouw voetjes! haha! Sorry, moet er wel om lachen eigenlijk! @happy; ff afwachten tot de update dan! Ik hoop dat je alsnog thuis mag bevallen en anders maar in het ziekenhuis, als dat het beste is voor jullie reusje (hihi) dan moet dat maar toch? Wat grappig dat ook jullie een reusje krijgen! Ik hoor as. dinsdag meer over de grootte van ons kindje en over hoe het verder gaat met de bevalling etc. Ik verwacht gewoon dat het nog steeds een groot kindje is, maar dat er verder geen gevolgen aan zullen hangen. @roeltje; lekker genieten dat je mannetje er weer is!
oei... hier gelukkig nog niet zulke enkels.. zit bij mij voornamelijk in de vingers.. trekt zo ontzettend als ik mn vingers strek.. Hebben jullie trouwens ook zo'n jeuk aan buik en kuiten? Of ligt dat echt aan mij haha.. rustig hier
zeg ik wel zo hard, maar duik mn nest in haha.. vent ligt al te slapen op de bank haha.. heeft geen zin om op te staan dus denk dat het voor hem een nachtje bank word.. zie ik m morgen wel weer naast me liggen, want die zal ongetwijfeld vannacht wakker worden met een stijve rug, zich afvragend wat hij daar in godsnaam doet haha.. Ach, eigen schuld hihhi.. ik duik met een kruik mn lekkere warme bedje in Truste voor iedereen en tot morgen
Goeiemorgen! Kan ik eindelijk uitslapen lukt het niet nouja, morgen weer een kans! @meloen: Julia weer een beetje beter? @Lotte: jeeeeh! Dat is goed nieuws! Zeker als je het niet meer had verwacht J @Chicken: oooh heerlijk officieel verlof! @Suus: jaaa eindelijk wordt het kamertje gedaan! Is als het goed is volgende week zo goed als klaar! Net voor mijn verlof J Hoe is het met je olifantenpootjes? @happy: ok meis, geen zorgen maken dus! Ze houden alles in de gaten, dus heb vertrouwen, he? En dat klinkt zeker al seen groot kind wow J! @roeltje: jouw idée om de huiskamer om te gooien? (hormonen?) hahaha. Fijn dat je mannetje er weer is! Oh en jij ook verlof!!! Heerlijk! @collo: auw, ziet er zelfs pijnlijk uit! Of valt dat mee? @hier: heerlijke dag met mijn zus en nichtjes gehad gister! Morgen komen ze hier! Dus vandaag staat schoonmaken op het programma wie heeft zin om te komen helpen?
@Doortje: haha, beetje mijn idee.. mm hormonen vliegen ook weer voorbij vandaag Heb van de week een spelletje voor de wii voor m gekocht.. uhm, nouja dat dacht ik dus.. komt hij vanmorgen boven (bij mij lukte het echte uitslapen ook niet echt) en zegt dat het voor de pc is.. Heb ik de verkeerde meegenomen!! Kon wel janken... terwijl het een kwestie van omruilen is haha.. wel vreemd trouwens want hij stond wel in het rek met andere wii spelletjes.. pff, lastig soms hoor om zwanger te zijn haha.. ooeehh, vandaag box uitzoeken
@Doortje: Wil je wel helpen, maar alleen als je daarna bij mij helpt haha.. moet ook nodig wat in huis doen
Zie een aantal dikke voeten voorbij komen. Heb het geluk dat ik daar nauwelijks last van heb. Slaap alleen erg slecht. Van de week bij de vk nog een extra echo gehad omdat ze de ligging van de kleine niet vertrouwde, maar bleek een elleboog te zijn die op een rare plek zat. Krijgen dit keer waarschijnlijk een kleinere baby dan mijn dochter (4kg), maar dat was ook na een zwangerschap van 43 weken. Maandag weer naar de gyn en die zal ook wel een echo willen maken, dus kan ik nog een keer kijken We weten eigenlijk nu al dat we een duimelotje krijgen, het was zo hard aan het zuigen op de duim dat je het mondje helemaal zag bewegen en de vk waarschuwde ervoor dat ik niet moest schrikken dat er een bloedblaar op de duim kon zitten als het geboren werd. (Mijn dochter had een beschadigd gezicht van het vele duimen in de baarmoeder, door het zoeken van de duim). Ik heb mijn eerste week verlof er weer opzitten. Alles is eigenlijk klaar, alleen de naam en de tekst op het geboortekaartje niet..grrrr...mannen!!!!!! Het uitje is voor mij geen optie aangezien ik min een uur moet reizen en ik dan in de laatste weken zit. Misschien na de tijd nog een meeting plannen Ik zal meer reageren vanmiddag Groetjes
Hoi Dames, Hier ook schoonmaken op het programma, maar heb al 1 keukenla schoon . Verder rustig aan, moet nog 2 weken werken. Het kinderkamertje begint nu echt ergens op te lijken en ik merk dat ik wel drie keer per dag naar binnen loop en even om me heen kijk en denk "jeetje, hier komt straks ons kindje" Nog even een vraagje, We konden tijdens de 20 weken echo duidelijk zien dat ik een laag liggende placenta heb aan de voorkant. Nu is het geloof ik gebruikelijk dat de placenta omhoog groeit en dus niet voor de uit/ingang "zakt" Ik heb hier ineens twijfels over. Wat als het toch naar onder is gegroeit?? Ik zit erover te denken om dit woensdag bij de vk nog eens te vragen. Vorige keer was ik er ook al over begonnen, maar toen werd het eigenlijk zo van tafel geveegd........ graag jullie advies. groetjes
goedemorgen dames! HIer iemand heerlijk nog heel even van de herfstvakantie aan het genieten en mannetje is de trap aan het afverven.... Ik ga even teruglezen! x Dicky
Goedemorgen iedereen! @ Doortje; ik kan je helaas niet helpen... ik ben nog niet genoeg gemotiveerd om uberhaupt hier thuis iets te doen.. @ Roeltje; veel plezier met het uitzoeken van de box! @ Moontje; wat bijzonder dat je eigenlijk nu al weet dat je kindje gaat duimen! En lag jullie kindje nu toch al goed? Jammer van het uitje, maar ik begrijp dat niet iedereen het risico durft te nemen. ik ben dan 37w3d zwanger en moet ook vanaf tilburg komen, maar ik ga er vooralsnog vanuit dat ik erbij kan zijn! @ Zwangerworden; ik zou het in ieder geval opnieuw aankaarten bij de vk als je er onzeker over bent! Ik kan het me wel voorstellen dat je jezelf daarover druk kan maken hoor! Succes met het poetsen van je keuken! @ Dicky; lekker nog even genieten van je vakantie! Zit jij in de vakantie die nu aan het eindigen is, of begint hij nu voor jullie? Hier begint hij nu pas en vriend is leraar, dus volgende week lekker samen weekje vakantie!!!
Hallo! Jippie ben klaar met schoonmaken!! Nu alleen nog boodschappen doen (maar het regent ) en het bed opmaken. @moontjemoon: wat lief, zon duimertje! Fijn dat alles ok is met je kleintje. Nu nog een naam dus? @zwangerworden: mijn zus is 2x extra gecontroleerd, omdat de placenta voor de uitgang lag. Uiteindelijk was deze gelukkig verplaatst! Dus ik zou dit zeker aankaarten, misschien kun je een controle echo krijgen? @suus: geeft niet hoor, heb het al alleen gedaan! J
Hey meiden, Lekker hoor dat er al wat meer meiden met verlof zijn nu! Ik het 2 dagen terug een moedervlek onder me voet weg laten halen, het doet toch zeer! au au maarja kon het beter nu doen dan straks met een kleine.