December 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fempje, 22 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zwangerworden

zwangerworden Bekend lid

29 jul 2008
    502
    0
    0
    Hier ook klaar met schoonmaken, heb zelfs de ramen nog gelapt en samen met mannetje 100 tulpen en 100 narcissenbollen gepland (leuk voor in het voorjaar)

Mijn katten hebben sinds vandaag een kattenluik en gaan nu zelf naarbinnen en buiten. Wil de beestjes toch een "uitweg" bieden als de kleine er straks is. Vind het alleen zelf nog wel heeeeeeeel spannend.

2. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @zwangerworden: zelfs de ramen gelapt!! Wow! zal ik in mijn verlof ook aan moeten geloven, ben ik bang.. ;)
    En met de katjes komt het wel goed hoor! Die vinden het alleen maar erg leuk en weten altijd de weg terug te vinden!

3. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    @Doortje: Fijn dat de klusjesman gister lekker begonnen is :)

@Chicken: Laatste dag achter de rug, geniet maar van je verlof!!

@Dees: Wat vervelend dat je ook zo slecht kan slapen zeg :(
    Steeds meer meiden die er last van krijgen zo te lezen..
    Ik kan nog wel op beide zijdes liggen (rug al heel lang niet meer), maar halverwege de nacht begin ik steeds meer last van me heupen te krijgen..

@Lotte: Wat fijn dat het nu eindelijk eens geregelt is, weet je tenminste ook waar je aan toe bent! :D

@Suus: Morgen nog een paar uurtjes en dan kan jij ook lekker genieten van je verlof, misschien heeft dat ook gunstig effect op je enkels ;)

@Happy: Gelukkig dat de stuwing niet zo heel erg is, ik hoop dat het kuurtje goed aanslaat en je spoedig helemaal niets meer heb om je zorgen over te kunnen maken..

@Roeltje: Geniet van je verlof!!

@Collo: Sjee, jij ook al zulke dikke enkels :(

@Roeltje: Ik heb ook regelmatig enorme jeuk op kuiten, buik en borsten.. Erg frustrerend!

@Doortje: Ga hier ook elke dag met frisse tegenzin in huis bezig, dus vrees dat je aan mij niet veel hulp zult hebben..

@Moontje: Een after meeting lijkt mij ook wel wat, zou heel graag meegaan nu maar zie het idd ook niet zitten..
    Ben dan 38 weken en voel me nu al regelmatig gehandicapt, kan zowiezo al niet lang zitten wat de reis ook behoorlijk pittig zal maken.

@Zwangerworden: Heerlijk he om even weg te dromen in het leukste kamertje van het huis ;)
    Ik zou het gewoon nog eens voorleggen bij je VK, beter te veel vragen als te weinig..

@Manoe: Lijkt me idd erg pijnlijk, ik wil er eigenlijk ook een weg laten halen van me rug maar ik durf niet zo goed..

Hier: Nog steeds last van me rug als ik een tijdje zit, en nog steeds last van me heupen aan het eind van de nacht/begin van de ochtend.
    Verder gaat het gelukkig nog erg goed hier en de kleine is nog lekker actief.
    Net even het ledikantje opgemaakt..
    Ben nu al de hele dag heen en weer aan het lopen om even weg te dromen dat de kleine er al in ligt ;)
    Blij dat mijn vent nu even niet thuis is, hij zou me vast voor gek verslijten dat ik zovaak naar een leeg bedje ga staren :p

4. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    hihi het schoonmaken hier is op niks uitgelopen, box uitzoeken ook niet.. zijn naar de stad gereden voor nieuwe films en wii spelletjes, daarna gelijk boodschappies in huis gehaald, opgeruimd en toen kwam oom van vriendlief ff biertje halen en nieuwe tv kijken, gelijk maar een film opgezet natuurlijk haha.. zit nu nog steeds op de bank.. schoonmaken is verplaatst naar morgen haha.. ach, heb nog tijd zat :D
    nu maar een spelletje op de wii doen samen en dan aan het eten beginnen, vanavond drinken met stel vrienden, morgenochtend aan de schoonmaak en 's middags komen mn zus en haar vriend.. pff, ben al moe als ik er aan denk haha..

5. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    waar is iedereen? ;)

6. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Ik wil m jullie niet onthouden haha :D:D:D:D

7. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    Aaaaah Roeltje, wat een schattige hond! (hahahahahah!) Nee, je bedoelde natuurlijk je mannetje! Leuke foto hoor! Ennuh de hond, is dat een bullterrier? Mijn broer krijgt die namelijk 1 en ik vond dit er ook wel een beetje op lijken... Klopt dat?

8. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Roeltje,
    Ja, dat trekkende gevoel in je vingers herken ik ook wel ja. Ik ben geloof ik gewoon helemaal opgezwollen, zelfs in mijn gezicht. Mijn buik jeukt verder niet, maar mijn kuiten wel doordat die huis natuurlijk opgerekt wordt.

Suus
    Ja, ik dacht wel dat ik de aanvoerder was. Heb er ook al last van sinds juli en het wordt steeds een stukje erger. Ach, als dat het ergste kwaaltje van de zwangerschap is kom ik er nog goed vanaf toch? Ik kan ook wel met die dikke poten lachen, al ziet het er echt niet uit… Alsof ik naar iemand anders zijn voeten aan het kijken ben.

Verder hier vandaag van mijn zus twee enorme dozen vol kleertjes in 50-56 gekregen die ik even uit moet zoeken….en ik had al zoveel! Ga er maar eens even kritisch naar kijken, want die kleine van mij heeft straks geen twee dagen hetzelfde aan denk ik.

9. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @roeltje; wat een lieve foto :)

Hier is er vandaag weinig bijzonders gebeurt. Vanmiddag nog even bij de VK geweest ivm aanhoudende pijn ondanks de max. aan pcm.
    Ik moet het morgen nog even aanzien en anders moet ik maandag weer terug naar de HA.
    Vanmiddag nog wel heel even naar het winkelcentrum geweest met vriendlief, had nieuwe pyjama's nodig aangezien ik straks er wel een beetje netjes bij wil liggen in m'n kraambed :)
    Met goed en wel een half uur waren we gelukkig weer thuis....
    Ik wens jullie allemaal een fijne nachtrust toe, ik ga iig proberen te slapen.

Ohw ja, denken jullie eraan dat vannacht de wintertijd ingaat! De klok gaat weer een uurtje achteruit!

10. moontjemoon

moontjemoon Niet meer actief

Goedemorgen,

Dees, hoop dat je je al weer een beetje beter voelt, anders morgen maar gewoon langs de HA.

Suus, Ik ben met het uitje ruim 38 weken zwanger, dus vertrouw het daarom allemaal niet zo. Baby ligt net zoals de vorige keer helemaal klaar om te komen!

Schoonmaken, daar ben ik continu mee bezig, met net als bijna iedereen wil ik ergens aan beginnen en dan maak ik het niet af of stel het uit.... maar uiteindelijk heb ik nu bijna alles al een keer aangeraakt met sopje of doekje :)

Was vanmorgen wel blij dat de klok verzet was, mijn dochter is gisteren tegen de avond ziek geworden toen we op bezoek waren bij mijn ouders, hebben haar een aantal keren onder de douche moeten zetten omdat ze alles onder gespuugd had incl mijn moeder ;). Gelukkig heeft ze vandaag geen pijn meer in de buik, dus hoop dat alles goed gaat vandaag!

Iedereen een prettige dag vandaag, ben er waarschijnlijk vanavond weer.

Groetjes

11. heeeee wat gaan jullie toch snel.. dacht ik van de week dat ik het nu aardig bij kon houden.. haha verkeerd gedacht... ga maar weer even terug lezen! ;)

12. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Goedemorgen,

Ik ben er weer eens!!!!

Inmiddels verlof!!!! nou ja vakantie en dan verlof.
    Verbouwing is in grote lijnen af en nu alleen nog afwerken maar dat laat ik Dennis doen, nu kan ik eindelijk weer mijn huishouden oppakken.

Wil iemand mij een update geven want om alles terug te lezen.....
    Hoe is het met iedereen???
    Met mij oké, morgen naar de verloskundige.
    Ik he het idee dat de kleine door de drukte van de verbouwing niet meer zo hard is gegroeid.
    Ben benieuwd.

Groetjes!!!!!

13. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Even klagen hoor..
    Was net even de beestjes evrschonen en voelde me buik al omdat ik wat moest bukken, denk ik maak het wel even af die paar minuutjes lukken wel.
    Heb nu al ruim een half uur echt last van mijn buik, auw :(
    Sorry hoor, moest echt even ergens klagen en ben nu alleen thuis..

14. @lente.. fijn om te lezen dat alles goed gaat met je meid! je hebt je lekker druk gemaakt.. en nu in je verlof is het tijd om lekker te gaan relaxen!
    Wat gaaf zo'n praktijk! Heeft mijn vriendin ook!

@dees.. wat lief van je werkgever om zo te reageren.. vaak kijk je daar zo tegen op he!
    Hoe gaat het met de pijn vandaag?

@meloen.. haha krijg jij seabert? Ben wel heel benieuwd nu haha!

@zwangerworden.. gaaf akmertje.. is dat de kast van de ikea hemnes? hij is echt mooi.. die kleur blauw ook trouwens!
    haha wat een verschil he zo! Je buik! Wel gaaf!

@joyce.. klote zeg zo'n brief! Hoop dat het conflict op je werk snel opgelost is!

@riti.. jeetje fiets jij nog? Ik krijg alleen maar harde buiken als ik fiets.. dus dat doe ik niet meer ;)

@suus.. wat erg zeg! je enkels! Hoe gaat het nu met ze? Al wat dunnner geworden? ik had het bij Jesse al vanaf week 16! Dikke handen en voeten.. en uiteindelijk met zwvergiftinging opgenomen! Hou je het wel in de gaten??

snachts wakker .. hier dus ook standaard rond 2 uur wakker! Misschien moeten we even een nachtlounge maken haha!

@lotte.. ohh heerlijk meid, dat je die 2 dagen vrij hebt gekregen! Eindelijk antwoord!

@happy.. jammer dat de niertjes nog steeds stuwing hebben. Krijgt de beeb dan AB als het geboren is toch?
    ohh lekker naar Texel! heerlijk!

@collo.. pff jij ook al van die dikke voeten!!
    haha moet even lachen dat je zegt.. die kleine van mij heeft straks geen 2 dagen hetzelfde aan.. vergeet niet.. dat onze beebs ook veeeeeel spugen in het begin haha! dus je verkleed ze vaak wel 2 x op een dag :p

@roeltje.. dat had ik laast dus ook..Winterjas gekocht voor Rob, zijn de mouwen echt mega kort! Kon ook wle janken! De jas moet ook alleen maar terug gebracht worden.. want ruilen heeft geen zn.. maar vond het zo cool.. had ik een mooi kado voor hem,.. past het niet..:(
    Geweldige foto van je man en hond!

@manoe.. ik heb toevallig 2 weken geleden een moedervlek op mijn gezicht laten weghalen. Die prik deed idd echt mega pijn!

@saskia.. auw! nee das niet leuk! Lekker even liggen op de bank meid en niks meer doen!
    ohja, theetje pakken!

15. Hier alles goed!
    Beeb is lekker bezig vandaag! We zijn vanmorgen nog een stukje gaan lopen! Even klein blokje om! toch wel lekker hoor, even frisse lucht!

In het begin kwam ik onwijs veel aan.. en de laaste weken eigenlijk juist maar weinig.. was niet erg volgens de vk.. (heb ook genoeg vetjes hoor hihi)
    Ik zit op dit moment op 12.2 kilo...
    Bij Jesse ben ik 16 kilo aangekomen...

16. meloen

meloen Bekend lid

24 jul 2009
    581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Net een megalange reactie getikt en ik druk weer 's op een verkeerd knopje.:x:x:x:x:x
    Daar ga ik weer.....

@happy, wat vervelend van de niertjes en het waarschijnlijk niet thuis bevallen maar het komt vast allemaal goed en lekker nog ff er tussenuit!

@roeltje, jeeeeh vakantie en verlof! Als ik je niet meer "spreek" wil ik jullie hierbij een superdag toewensen morgen!!

@collo, omg die enkels van jou. Gelukkig dat je bloeddruk goed is maar wel vervelend!

@doortje, met Julia gaat het alweer stukken beter en dus ook met mijn nachtrust. ;) Was het gezellig met je zus en nichtjes?

@saskia, werkt echt als een magneet hè dat babykamertje, het is denk ik wel een vrouwending. Balen dat je zo'n last hebt van je rug, lekker onderuit op de bank!

@dees, schiet niet op meid! Hoop dat je snel opknapt, sterkte ermee.

@moontjemoon, zielig als ze zo ziekjes zijn hè? Gaat het alweer beter?

@elmo, eindelijk de verbouwing af en verlof! Hoe gaat het met Dennis? Succes morgen. Enne update?? Lees maar terug ;);)

@xenas, leek echt op een zeehondje hoor :p Maar had op de 3d echo gelukkig al een mensje gezien haha. 12 kilo is netjes toch (ik vind 16 kilo trouwens ook heel netjes...:))

Fijne zondag allemaal!!

17. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    @suuskebab: Ja tis een echte bullterrier, onjwijs lief beest... kon het niet laten, ze lagen samen zo leuk op de bank :D

straks zus en vriendlief op de koffie.. altijd gezellig..nog 1 nachtje slapen :D:D:D DE grote dag..

Morgen ook even achter de geboortekaartjes aan, want heb nog niks gehoord over/van de proefdruk... zouden ze het vergeten zijn?

Nou zal zo alles nalezen en vanavond even uitgebreid reageren op alles en iedereen.. Tot vanavond!!

18. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Zo buikje komt weer langzaam tot rust hier, kon echt ff haast niets meer zeg..

@Collo: Heerlijk toch dat je zoveel heb, dan kan je lekker kritisch kijken wat je wel en niet wil gaan gebruiken ;)

@Dees: Gaat het alweer iets beter met je? Ik hoop het wel.

@Elmo: Geniet van je verlof!!

@Xenas: Net een hele tijd op de bank gelegen en me buikje voelt nu alleen nog maar vervelend aan, de pijn is grotendeels weg :)
    Stukje lopen kan inderdaad reg lekker zijn, ik probeer er toch ook af en toe eventjes lekker uit te zijn :)

Hier:
    Noujah nog steeds wel wat last van me buik, dus ik ben met de beestjes bezig om ze te verschonen maar heel erg langzaam en met veel pauzes tussendoor..
    Zo komt de dag wel om vandaag..
    Als ik klaar ben ga ik denk ik nog even proberen te liggen.
    Maar ik heb ook best goed nieuws, volgens mij is de kleine iets gezakt want ik kan weer zitten zonder dat het voelt alsof mijn ribben fijngedrukt worden.
    Verder hebben we gister samen het geboorte gedichtje uitgezocht, wat een keus zeg!
    Behalfe dan de dingen die we nog niet weten hebben we nu dus alle tekst voor op het kaartje compleet :)

19. zwangerworden

zwangerworden Bekend lid

29 jul 2008
    502
    0
    0
    OW meiden hebben jullie ook zo'n honger???? Zie hier 12 kilo voorbij komen, nou daar ben ik al ruim overheen. Ik zit denk ik al op de 20:):):):) ben wel voor de bevalling veel afgevallen dus denk dat ik het er na de bevalling wel weer af kan sporten. Ze zeggen 5 kilo bij geboorte en nog eens 5 tijdens de kraamweken nou dan nog 10 en ik zit weer op oude gewicht hahahaha

20. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Zwangerworden
    Kan niet meer heel veel ineens eten, maar dat compenseer ik door de hele dag door te eten. En dan houd ik ook nog eens vocht vast....ik ben echt zo opgeblazen :) Ach, doe ik nou toch niks aan, komt na de bevalling wel weer.

Bij de novembermamma's begint het ook steeds spannender te worden! Als die eenmaal gaan wordt het bij ons ook ineens menens he? Beloven jullie me wel dat ik hier niet helemaal alleen achterblijf als jullie al allemaal bevallen zijn? ;)

Deel Deze Pagina