December 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fempje, 22 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nursy

Nursy Actief lid

7 jul 2008
    200
    0
    0
    hmmm, de link doet het niet......
    Ga ff zoeken waarom niet.....

2. @lotte..Tuurlijk kan jij het straks aan. Je wordt gewoon een onwijs goede mama! Ik had precies dezelfde dingen als jij nu zegt.. en echt geloof me.. je weet dingen straks gewoon... (en anders bel je het cb ofzo haha) maar je moedergevoelens zijn zo sterk!

@mili.. wat goed zeg dat je nu thuis mag bevallen!

@collo.. haha tja sex.. tijdje geleden schreef ik hier nog dat we niks te klagen hadden, maar de laaste tijd gebeurde er echt heel weinig hier!
    Ik kreeg vaak harde buiken erna.. en daarom durfde ik steeds minder.. gek eigenlijk! Vandaag hadden we gewoon ineens weer zin haha! ja kan zomaar gebeuren ineens he! Maar ik was waarschijnlijk nog niet nat genoeg..(sorry voor de details) en daardoor ben ik denk ik wat gaan bloeden!

3. @mili.. lekker groot kindje krijg je.. leg die maatjes 50 maar weer weg ahha!

@doortje.. wat vervelend dat je nu al last hebt van aambeien.. komt dat door het poepen?

@chicken.. volgens mij zijn dat indalingsweeën....

@lotte.. leuke nieuwe banner heb je!

@toontje.. hoi toontje! Leuk je hier weer te zien!
    waarom moet jij over naar de gyn?

@nursy.. ik kan je linkjes niet openen!!

4. Hier gaat het beter!
    Geen bloed meer.. dus is echt van de sex geweest! Was ook maar 1 x bij het afvegen...
    Dus ik heb de vk niet gebeld.. Vandaag wel zo'n rusteloze dag gehad.. Misselijk en alleen de gedachte aan eten deed mijn maag al draaien...Avond eten ook niet op... bleh.. het smaakte me gewoon echt niet..
    Daarna nog even lekker wezen douchen.. en toen naar de yoga... En ik voel me weer helemaal toppie!

Vandaag was trouwens ook officieel mijn laatste werkdag! Aftellen maaaaar!

5. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Meiden, wat vinden jullie hier nou van.....12 december geeft de aandeelhouder van het bedrijf van m'n man een feestje. Natuurlijk al aangegeven dat ik dan net bevallen ben, of als het tegenzit nog moet bevallen. M'n man had al als geintje gezegd dat ik wel daarvoor moet bevallen, want we moeten bij het feestje zijn. Nu heb ik net gehoord op de yoga dat je pas na 4-6 weken kunt gaan oefenen met een flesje geven (als je borstvoeding geeft) ivm speen/tepel verwarring. Dus ik zei net al, nou dat feestje gaat niet, ik moet toch voeden dan. Nou ja, moeilijk moeilijk, want het was wel belangrijk omdat er ook klanten komen. Dus ik vroeg nog, of ie dat belangrijker vindt dan z'n kind, nou dat was natuurlijk niet zo, maar het was wel belangrijk. Wat moet ik hier nou mee? Ik kan toch ook niet in m'n kraamtijd al meteen weggaan????? Moet ik hem dan alleen laten gaan of moet ik 'eisen' dat hij ook niet gaat...stel dat ik net bevallen ben??? Door m'n hormonen kan ik het niet echt objectief bekijken.....helllllpp

6. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @toontje80: hier geen last van dikke enkels, gelukkig ;)

@sex: tja, hier gebeurd het nog wel regelmatig maar ik kan zelf niet zo veel, dus ben meer een aardappelzak ;) whaha ook leuk voor man lief!

@Lotte: geloof me, alles komt goed!!!

@hierzo: morgen weer naar de VK, ben benieuwd! Ik voel nog niks van weeen of krampen, alleen schopjes ;)
    Verder ben ik lekker dik (gelukkig alleen mn buik) en doe ik t rustig aan want heb niet veel energie en mn bekken werken ook niet echt mee

7. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    @Chicken: Ik denk dat je dat pas op het moment zelf kan beslissen, stel je bent net bevallen, dan zal je man toch wel bij je blijven? Of je bent al een ruime week of 2 bevallen en je voelt je kiplekker.... Waarom thuisblijven? Ga gewoon heel eventjes, dat zal je goed doen!

8. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    En als ie dan honger krijgt?

9. Nursy

Nursy Actief lid

7 jul 2008
    200
    0
    0
    nee...nog niet helaas.....ga nog ff verder zoeken

10. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
  11. @chicken.. moeilijk hoor! Maar ben het met Dretjuh eens.. Kijk gewoon hoe je er op dat moment bij zit.. Kijk als je net bent bevallen dan zou ik lekker thuis blijven.. en het ligt aan de situatie dat je man dan ook thuis moet blijven of kan gaan..
    Maar snap dat je je daar nu al druk om kan maken!

Dat heb ik bv met Sinterklaas.. Ik wil dat dus echt niet gaan vieren... of ik nou al bevallen ben of nog niet...

12. @chicken.. oh de beeb bedoel je.. ja dat is moeilijk..
    Ik weet het ook niet..
    Bij Jesse heb ik geprobeerd bv te geven. het lukte niet.. toen maar gekolft en vanaf toen, nog 6 weken, in een fles gegeven..
    Maar goed.. aan dit antwoord heb je natuurlijk niks hha!

13. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Als ik het zo lees en dan vooral: "ik snap dat je je daar nu al druk om kan maken"....dat op zich relativeert het al een beetje. Jullie hebben helemaal gelijk. Het hangt van de situatie af...maar ik kan me dan zo boos maken ineens....pffff...net of dat echt veel belangrijker is.

14. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    hahaha....maar bv gaat natuurlijk naar vraag. En 12 dec is ie echt nog heel klein...nou ja, we zien het wel. Anders blijf ik gewoon thuis en moet m'n man maar kijken wat belangrijker is.....of klinkt dit heel gemeen...

15. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Kan me trouwens ook voorstellen dat je geen zin heb om Sinterklaas te vieren....doen jullie het altijd met heel veel? Je kan het ook alleen met je gezinnetje doen..

16. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    Wij vieren nog niet echt sinterklaas, kerstmis wel altijd met veeeeeeeeeeeel cadeau's...
    Ga met kerstavond naar mn tante toe met t hele gezin, maar kan goed zijn dat ik dan nog geen zin heb aangezien ik de 11e ben uitgerekend....

17. Nursy

Nursy Actief lid

7 jul 2008
    200
    0
    0
    Weet iemand hoe je een word document kunt bijvoegen? Hij pakt het namelijk niet!!

18. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Meiden ik ga nog even bankhangen en dan naar m'n bedje....trusten!!

19. Nursy

Nursy Actief lid

7 jul 2008
    200
    0
    0

Deel Deze Pagina