@ minimouse: als je bij mijn naam op pb drukt kom je er automatisch en dan in tekstvak typen.. en dan op bevestig.. mijn huisje is in venlo, zie bij je naam niet waar je woon dus kan goed flink uit de richting zijn.. En: uitfloepen doet het niet hoor! haha... en keel kan, maar das dan van de verminderde weerstand..
dat bedoelde ik, tot de 16de week... maargoed, net nog 1 de groep gegooid.. NEE! NEE! NEE! Hij wordt dan echt boos. Oke, ben met een half verdoofde mond een boterham aan het eten, gaat niet zo goed want ik voel het brood niet zo, maar ik heb zo'n hoooooooonger. Joyce, ik woon in Ehv maar als mijn buurvrouw het weet, weet morgen heel Endhoven het, ze is roddelqueen de luxe.
@ mama: kun je dan niet beter een papje eten ofZo hihi sja. ik woon ook in eindhoven dus.... en dus zelfde probleem.. alleen wonen we in appartementen complex plus werk 5 dagen/ 40 uur.. en aangezien ik per dag ongeveer 1,5 uur reistijd heb en nog prve wat doe is het echt heel inpraktisch om te regelen volgende keer beter! ga er vanuit datwe dan wel al een nieuw huis hebben met een tuin enzo
heee! weer wat ontdekt..! als je een pbtje stuurt.. dan staatie in postvak uit en pas aslsie gelezen is naar verzonden items!weet je tenminste of het al gelezen is of niet hehe op zich wel handig..
WHOEIII ik heb net met de huisarts gebeld. Ik kan 23 april langs komen voor een gesprek. Verloskundge enzo zit allemaal bij hem in de praktijk. dat gaat ie ales uitleggen enzo over de echo's enzo. vind het nu al spannend! whaa helemaal blij ben ik!!
hahaha, dat geeft toch niks....nu kunnen we het allemaal op de zwangerschap gooien, toch Ik had daar voor mijn vorige zwangerschap ook helemaal geen idee van hoor!!! Ik had zelfs aan de huisarts gevraagd of het kwaad kon dat ik bij de 7 weken zou gaan snowboarden....tuurlijk kan dat geen kwaad, het beebje is dan ook nog veel te klein....maar ach die zwangerschapshormoontjes
klopt! wilde ik nou ook al doen maar de assistente zei dat we dat met die afspraak pas doen.. jammer anders kon ik er nu al op verheugen! maar zal wel in de week van 12 mei zijn denk ik, want die week er op is hij op vakantie en zou ik naar zn collega toe moeten maar dat vind ik maar niks.. een vreemde aan mn lijf..
@ berenbotje: ja idd!! ik had me nog zo voorgenomen om lekker relaxed te doen! skien had ik idd al opgezocht! haha.. en staat gewoon zelfs in boekje van de VK!.. lichaam veranderd ineens zo veel zonder dat je nog niks kunt zien of de bevestiging van een echo hebt!.. kreeg net al de vraag waarom ik zo stilletjes was.. uhm oeps!.. ben echt gewoon kei moe.. en heb mijn werk weer veel te snel gedaan.. .. moet nu eigenlijk een tekst gaan schrijven maar echt geeen inspiratie! heb meer behoefte aan een middagdutje! hahah
Ik heb zojuist maar een uurtje verlof opgenomen. Ik ben ontzettend moe en heb nog een hele lange avond voor de boeg: 2 feestjes!!! En aangezien ik er wel een beetje beter voor de dag wil komen, heb ik maar besloten om de rest van de middag niet veel meer te doen en effe lekker de boel de boel te laten....heb ik toch nog een beetje rust....ook al kan ik niet gaan slapen
Hey meiden, Ik ga een poging doen op iedereen te reageren haha jullie tikken echt heel veel @ RiTi gefeliciteerd en voor je het weet is het 7 mei @ Desiree1986 balen dat je zo moe en misselijk bent gelukkig is het voor een goed doel en gaat het ook weer over. @ bica kon je nog wat eerder naar huis gisteren? Wat heeft de ha allemaal gezegt? @ suuskebab fijn dat de MvM test zo positief was dan wordt je er weer even aan herrinerd dat het echt is hihi hier ook weinig tot geen klachten hoor. ik heb me via berenbotje opgegeven voor de lijst ik heb de 23ste gevuld @ Gerianne heerlijk toch geen klachten! @ Brigitte77 hier ook al 3 keer getest vanmorgen de eerste keer niet maar kan het nog steeds niet helemaal geloven. @ minimouse gefeliciteerd meid en jij bent er lekker vlot bij met babysokjes hihi maar die zijn ook zo schattig @ Mili wat een opluchting zeg!! fijn dat alles goed ik ben benieuwd wat de vk volgende week voor berekening heeft. @ Dannie81 ik begrijp je helemaal hoor wij mogen pas 22 mei naar de gyn voor de eerste echo bij mijn zoontje was het al met 6 weken maar ze is nu te druk dus met 9 weken en de dagen kruipen echt voorbij. @ Poohbeer ohh meis ik snap helemaal dat je nog niet zo enthousiast kan zijn wel fijn dat je nu elke twee weken een echo krijgt. @ Caruli super volgende week donderdag de derde echo! (mooie dag onze trouwdag hihi) @ roos1987 mooie datum 12-12-09 @ Berenbotje wat super dat het hartje klopt woensdag al weer terug komen echt super! mijn zoontje is met de geboorte van deze uk ook net twee en verwacht ook dat hij gewoon op een plankje kan. ohh meiden sorry ik heb wel alles gelezen maar het is echt te veel om te reageren hihi Moet je maar niet twee dagen wegblijven ik ga mrogen weer mijn best doen Hier alles lekker alleen een beetje last van mijn rug en vanmorgen eenbeetje misselijk maar ja dat was met eten meteen opgelost.
mvm doe ik wel aan mee ik heb zelf ook pregnyl gebruikt bij alle ivf pogingen en weet hoe het is als het niet lukt met zwanger worden heb bij de vorige keren ook meegedaan maar goed iedereen mag dat zelf beslissen he