December 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fempje, 22 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    NEE! wij moeten nog helemaal beginnen!!!!!!!!!!!!!!! dus..... Paniek!
    zucht.. komt vast nog wel goed... toch?

2. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Kan me wel voorstellen dat je dan nu even heel onrustig wordt!

Ehh, ik zit net op de site te kijken waar ik m bestel, maar ik denk dat ik in de war ben met een andere site. Nu zie ik ineens staan dat het in principe niet uitmaakt wanneer ik m bestel als je er maar niet tot het allerlaatste moment mee wacht. Hmm, zat ik dus ook voor niks zo te stressen hahaha.

Begin nou namelijk ook ineens weer te twijfelen over de naam en welke namen we erbij doen. Wel hernoemen, niet hernoemen enzo. Ohjeeeeeee haha.

Er zijn wel echt heeeeeeel veel kaartjes, dus als je geen idee hebt dan zou ik idd alvast gaan beginnen met rondkijken!

Wij maken een woezel en pip kamertje, dus toen ik daar een kaartje van tegen kwam dacht ik 'heeee dat gaan we doen!'

3. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Bedankt voor jullie lieve reacties. Hier is idd alles weer een beetje rustig in mijn hoofd en ik heb op het werk alles verteld. Nou had mijn bazin al een rotdag, dus die heb ik even verder vernacheld. Ze reageerde er vrij gelaten onder, maar later vandaag hoorde ik dat een andere zwangere collega van mij ook al voor de helft de ziektewet in gestuurd is. Dus drie van de vier zwangere vrouwen in de ziektewet, dat is niet leuk voor een werkgever. Maar ja, ik kan er ook niks aan doen hoor!

Saskia
    He wat shit van die deuk zeg! Maar ja, het is maar een stuk blik natuurlijk. Iedereen kan eens een foutje maken.

Joyce
    Och meid wat maak je je toch druk. Je hebt nog tijd zat en niet alles heeft dezelfde prioriteit. Die gevoelens komen vanzelf wel. Ik denk niet dat je ze kan tegenhouden als je je hummeltje vast hebt.

Jolinde,
    Volgens mij kunnen we elkaar de hand schudden… Gelukkig wa sjouw man er bij, dat scheelt al iets. Die van mij gaat voortaan ook weer mee hoor…

Lotte
    Ik heb toch echt begin oktober een oproep gehad van mijn huisarts hoor. En mijn verlof schuift nu inderdaad twee weken naar voren. Vul ik denk ik wel op met vakantiedagen.

4. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    @collo:

geloof ik ook wel hoor hihi, maar schijbaar zou dat dus niet zo zijn en is het toch gebeurd. Maar ja, alles om die griep heen is onduidelijk dus zo gek is het niet hihi:p

En gelukkig ben je er nu vanaf en weet je baas nu hoe en wat. Jij doet t ook niet voor je lol!

Sterkte

5. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

hallo mede decembermama's ik breek hier even in :$ met een vraagje als dat mag?

ik heb sinds 2 dagen volgens mij toch wel last van weeen,beebje was vorige week al ingedaald volgens de vk. hebben jullie hier ook last van?
    echt een pijnlijk en zeurderig gevoel ook in de rug? moet toch echt soms blijven staan en ff diep door ademen en dan gaat het wel weer.

nog iemand ? is toch nog wat vroeg voor een bevalling :$

6. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @cindy; Ik ken het gevoel helaas niet, ik kan je dan denk ik ook alleen maar adviseren om bij twijfel altijd je VK te bellen!

7. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    @Roeltje: zoww he:$ ik krijg gelijk trek als ik lees wat jij allemaal op heb bij ontbijt!!

@Collo en Jolinde: fijn dat jullie zo goed in de gaten worden gehouden maar wel ff schrikken zeg!

@Joyce: "relax, take it eeeeeaaaasssssyyy";) Haha dat zei je zelf altijd:) Ik kan me voorstellen dat het je allemaal ff te veel word hoor! Maar je zal zien dat het allemaal op tijd geregeld is straks.

@hier: weinig nieuws hier eigenlijk, alles z'n gangetje.

8. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    @cindy: meid ik heb er geen ervaring mee dus ik raad je aan om even je vk te bellen, die zijn ervoor! Succes!

9. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    @Psje: hihi, ja ik had ook best zin in wat hoor toen ik het allemaal zag vanmorgen:D
    @Cindy: Zou toch even de VK bellen voor de zekerheid..
    kunnen ook gewoon voorweeen zijn natuurlijk..
    Je kan beter te vaak dan 1 keer te weinig bellen...
    Succes meid!

Joepie, hele huis weer schoon.. moet alleen nog even dweilen maar wegens een aantal harde buiken daar niet meer aan toe gekomen helaas.. NOuja, morgen weer een dag..
    Morgen blije doos van Prenatal ophalen.. Iemand een idee wat er in zit?

10. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    @Roeltje:

Zaten in ieder geval newborn pampers in, snoetenpoetsers, speentje, rompertje (dacht ik), kortingsbonnen, tijdschrift, een todje en verder weet ik t even niet meer:)

11. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    ok super.. zal de bon morgen uitprinten, dan gelijk even langs.. ben benieuwd.,,. hihi ben een rasechte nederlandse, alles wat gratis is aanpakken.. Erg he haha

12. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    nee hoor, ik heb m al bij babydump, etos en prenatal gehaald en kan m nog ophalen bij kruidvat. Haha, dus zo erg ben je nog niet:p

13. zwangerworden

zwangerworden Bekend lid

29 jul 2008
    502
    0
    0
    Jeetje zo staat er niks en zo ben ik een half uur aan het bijlezen. Wel speciaal hoor om zo een kijkje in ieders leven te krijgen.....

Hier alles weer goed gekeurd vandaag, bloeddruk, ijzer en suiker waren prima. Heb nu lekker vrij tot maandag en dan nog een week en dan verlof .... Ondanks dat ik nog niet zo goed weet wat ik in die 6 weken moet gaan doen ben ik er lichamelijk wel aan toe/!

Vind het allemaal wel erg dicht bij komen hahaha Ik merk dat ik ook steeds meer ga verlangen naar de baby. Ik wil graag weten hoe ons kindje eruit ziet hoe het klinkt enz....

Tot snel

14. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Gelukkig is alles weer goedgekeurd:)

Welterusten allemaal!

:D

15. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    @Roeltje: Klinkt heel leuk zeg :)

@Dretjuh: En ik maar denken dat mijn vent geen rekening houd met mijn zwangerschap..
    Ik hoop dat jouw ventje snel bij draait want dit kan natuurlijk niet, jij heb je rust net zo hard en misschien zelfs wel harder nodig!
    Als ik zie dat ik al haast niet kan bukken en ik heb helemaal geen last van me bekken, rug, etc.. Dan hoor jij dat helemaal vrijwel niet meer te doen.
    Ik zou gewoon alleen nog de dingen doen die je echt echt niet kan laten liggen hoor, dan maar wat meer zooi in huis.
    Anders trek je het straks niet meer en ben je nog verder van huis, misschien dat het nog wel tot hem doordringt.
    Heel veel sterkte!

Mijn vent: Hij ziet verlof volgens mij als een soort werkvakantie en de ideale tijd voor de ultieme schoonmaak.
    Het lijkt haast wel of hij er een sport van maakt zoveel mogelijk klussen te verzinnen, zoals de hele dag voegjes schrobben in de badkamer etc..
    Ik laat hem eigenlijk ook lekker door ratelen, als ie klaar is dan kies ik wat klusjes uit die ik zelf ook nodig vind en smeer dat heerlijk uit over de hele dag.
    Gewoon lekker rustig aan en dan is het ventje ook tevreden omdat ik toch lekker aan de slag ben, ik zorg zelf wel dat ik genoeg pauzes neem :p

@Jolinde: Wat vervelend zeg als ze weer wat vinden, maar wel heel fijn dat je zo goed in de gaten word gehouden :)

@Lotte: Gaat zeker heel snel, vanaf volgende keer moet ik elke week langs de VK.
    Ook krijg ik de volgende afspraak al het bel advies etc zodat ik precies weet wanneer de weeën genoeg op gang zijn gekomen dat ik moet gaan bellen.
    Bevalling komt opeens steeds sneller dichterbij lijkt wel.
    Lekker dat je volgende week ook met verlof gaat :D

@Collo: Wel vervelend voor je bazin, maargoed jij kiest er ook niet voor en volgens mij zijn ze er wel voor verzekerd.

@Zwangerworden: Ik wist ook niet wat ik moest gaan doen in die voor mij 7 weken..
    Nu zijn er al haast 2 voorbij en ik heb nog meer te doen als op me werk ;)
    Heb nu alles af voor de kleine, komende tijd het huis even goed op orde brengen ;)

Hier:
    Vandaag drukke dag gehad met de dierenshow, die duurt nog tot zaterdagmiddag.
    Heel erg gezellig, maar best vermoeiend dus ben hier wel weer iets minder..
    Morgen gaan we langs de garage, dan gaan ze kijken hoe erg ze de schade inschatten en hoe ze het gaan herstellen.

16. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Goed hoor meid!!! hahah bij jou ook zo te lezen...ben jaloooooeeeeerssss!!!! Klinkt heerlijk, lekker bubbelen en lekker eten enzo. Haha najaa komt voor ons ook wel weer. Heb nu gewoon nergens puf voor en zal blij zijn als de kleine er is.

Vandaag moet mn schoonmoeder naar t ziekenhuis, om te kijken of ze nog iets kunnen plaatsen in de darm om voor doorgang te zorgen. Maar is de vraag of dat kan ivm alle uitgezaaide tumoren. Ze voelt zich niet goed en kan niets eten...wel voeding via sonde...dus ze krijgt nog wel voedingsstoffen binnen ;) Moeilijk hoor en zooo dubbel....

17. bapsie

bapsie Niet meer actief

mili das moeilijk, helemaal nu je op t end van je zwangerschap bent... sterkte vandaag, hopelijk kunnen ze een stent plaatsen.

rest, goedemorgen!

18. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Goedemorgen bapsie!! :)

@Mili: Hopen dat ze dat dan kunnen plaatsen.. Afwachten dus.. Bah, wat dubbel he meis... Heel blij met de zwangerschap en niet kunnen wachten tot de kleine in jullie armen ligt, maar toch zó verdrietig door de situatie met je schoonmoeder.. bah...

Straks naar de VK om half 10.. en jaja, ik ga op de fiets als dat nog lukt...GIsteravond weer een heleboel beleefd.. De hond van de buren 5huizen verderop is weggelopen.. iemand heeft de schuttingdeur opengetrokken en weg was het beestje.. Is een grijze poedel van ong. 750 gram (ja errug klein) Vind die maar eens terug. Kwamen er pas achter rond half 9 want toen was ze pas thuis... andere buren hebben het beestje om 1700uur gezien, dus kan ondertussen overal zitten.. Hebben tot een uur of 11gezocht en toen hield k het niet meer haha. soms zit de buik echt in de weg hihi.. Gister om 12uur was het beestje nog niet terug begreep ik van mn man (oeh wat klinkt dat toch goed) vandaag posters verspreiden door het dorp hopen dat het helpt...

19. bapsie

bapsie Niet meer actief

hond trekt hier ook wel eens een sprintje in een onbewaakt ogenblik (laatste jaar niet meer gebeurd trouwens, gelukkig maar) maar komt dan keurig terug als je met eten begint te zwaaien :)

20. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    ja die van ons ook.. die is één keer weggeglipt (toen kwamen we erachter dat ze deuren kon openen door tegen de klink te springen) en ze zat netjes te wachten op het veld op mij haha..
    Maar zijzelf woont onofficieel bij de buurman in en die hondjes zijn daar eigenlijk nooit alleen, omdat ze de beestjes naar haar eigen huis brengt als ze bijv. moet werken..
    Dus ze is helemaal niet bekend hier.. omdat ze zo klein zijn moeten ze elk uur plassen dus hebben ze nu een kattenluikje gemaakt dat ze er zelf in en uit kunnen, maarja als ze de schuttingdeur openbreken (zat gewoon op slot) dan is ze gauw weg natuurlijk...

Deel Deze Pagina