Goeiemorgen... ! @mili; Wat moet dat moeilijk voor jullie zijn, de situatie met je schoonmoeder en ook nog zwanger. Sterkte! @Roeltje; Dat klinkt overheerlijk, fijn dat jullie t zo leuk hebben gehad! Succes bij de VK. @Honden; Hoe doen jullie dat straks met een kindje erbij? Als ik zo lees dat je ze 4 x op een dag uit moet laten?
@Lilith: Ach, dan komt de kleine ook eens buiten haha nee hoor, weet nog niet hoe we dat het beste kunnen doen.. moeten we tegen die tijd maar even kijken... Weer goedgekeurd door VK.. Beeb is behoorlijk aan het indalen, groeit volgens het boekje en het hartje gaat als een trein haha.. HB prikken ze over twee weken weer, straks even nieuwe kuur halen, de eerste is bijna op, en dan moet het weer op peil zijn.. voel me al een stuk beter dus volgens mij werkt het goed... Ben weer vrijgelaten voor komende twee weken haha...
nou dames.. niks is minder waar denk ik internet thuis te hebben nou nadat ik dus de pc had afgesloten doet t internet t weer niet dus zit weer zonder internet... uhm even kijken heb niet alles bijgelezen. jolinde: heb snel over jou stukje heen gelezen.. dat zou schrikken zijn geweest.. moet je nu nog terug komen alles verder goed? oproep: nou ik heb ook nog geen oproep gehad.. en als ik die zou krijgen zou ik m sowieso niet gaan halen.. weet niet heeft iemand gister toevallig netwerk gezien daar was een heel stuk over die vaccinatie bij.. nou ik neem dan liever het risico de griep te krijgen dan zon vaccinatie waar ze de bijwerkingen niet van kennen... ik moet naar het ziekenhuis omdat ik daar onder conrole sta.. dus niet naar de vk.. die zie ik allang niet meer. was overgenomen door het zh door mijn medische geschiedenis.. met de beeb is alles goed hoor nou ik ga maar weer eens op huis aan.. hopelijk snel weer interenet
Goedemorgen iedereen. @mili: Lijkt me idd erg dubbel dat met je schoonmoeder. Vervelend dat ze zich zo rot voelt. Gaan jullie vaak langs? Sterkte nogmaals! @Roeltje: jeeej ook jij weer goedgekeurd en de baby natuurlijk. Op naar de volgende afspraak! @all: vandaag lekker vrij! 20-10 hadden we de babyspullen binnen gekregen, maar door al het gedoe hier en de verbouwing konden (ik wilde zelfs niet eens:S) we de spullen niet uitpakken. Gister avond werd ik toch wel nieuwsgierig en toen hebben we de kamer uitgepakt. Het eerste wat we open maakte was de linnenkast. En ja hoor, in het deurtje zitten twee heel opvallende deuken en ze zijn nog wit ook. De kast is donkerder dus valt echt op. Heb net babypark gemaild, hopelijk krijgen we snel een nieuwe deur! Kan me echt niet voorstellen dat ze dat niet hebben gezien met inpakken, maar ja ze proberen het he hihi. Het zijn namelijk echt deuken die er voor het bewerken al in hebben moeten zitten, want er zit white wash in! Verder zien de commode en het bedje er goed uit! Mn vriend had de smaak te pakken, hij heeft alles in elkaar gezet en was tot half 1 vannacht bezig. Begon om 21:00 ofzo. Ging allemaal beetje lastig door beperkte ruimte die we nu hebben. Zijn nog laaaang niet klaar, maar het is een begin. Morgen nog 1 dag werken en dan maandag en dinsdag vrij en daarop volgend verlof! Liefs
@Lotte: Jij dus ook al snel verlof.. volgens mij hoeft bijna iedereen niet meer zo lang.. Lijkt me echt niks om nu alles nog te verbouwen maar volgens mij heb je weinig keus.. Wil je toch nog even sterkte wensen (zeg ik dat goed?) met de verbouwing e.d. en het komt vast af voor de beeb zich aankondigd.. @Mex.griep: Heb netwerk niet gezien gister maar had al wel begrepen dat de bijwerkingen niet bekend zijn.. Heb vandaag wel een folder meegekregen bij de VK maar moet bekennen dat ik die nog niet heb ingekeken, denk niet dat ik het ga halen.. Kijken wel even... @Hier: net bij de buren geweest.. hondje nog steeds niet terecht helaas.. Ze gaan straks affiches maken en ophangen bij de supermarkten hier.. misschien dat dat helpt.. staat ook op de site van de dierenambulance.. meer kunnen we helaas niet doen. vanmiddag met zn allen maar weer zoeken.. Gelukkig hebben we een goede en leuke buurt, gisteravond ook al verschillende buren met de auto door de stad gereden, straks nog maar even verder met schoonmaken en opruimen...pff zo geen zin in..
@GImena: Goedemorgen!! Daar ook alles goed? @Chiquita: Bah wat vervelend.. denk je EINDELIJK internet te hebben.....Vliegt het er weer uit....pff zou je moedeloos van worden..Toch wel achteraan gebeld? Heb ik nu iedereen gehad?
@Roeltje: ik vind het ook helemaal niks dat we nu nog moeten gaan verbouwen. Alles is helaas anders gelopen dan gepland en nu moesten we heel snel een andere oplossing bedenken. Heel vervelend als je nesteldrang hebt en er niet aan toe kan geven...kan eigenlijk nu amper wat doen door de verbouwing. Zijn nu eerst dingen als elektriciteit enzo en daar heb ik de ballen verstand van haha. Maar ja, moet toch ooit goedkomen hopen we...Maar het levert een hoop stress en huilbuien op. @mex. griep: had gisteren een folder van de verloskundige in de brievenbus. Heb m wel gelezen, maar heel veel wijzer word ik er niet van. Denk nog steeds dat ik t niet ga doen. Er is nog zo weinig over bekend...
@Lotte: Tuurlijk komt het ooit goed, ach, als je het grootste gedeelte maar klaar hebt dat de beeb kan slapen e.d. dan ben je al een heel eind op weg.. Aan liefde zal de kleine vast niet te kort komen..
Daarom is het voor mij nu ook zo belangrijk dat eerst het kamertje ad is en dan de rest pas. Dat zal al een hoop rust geven. Dus hopelijk is het kamertje snel klaar. En dan moeten we het nog zo prettig mogelijk maken voor de kraamhulp haha. Ze moet natuurlijk wel veilig kunnen werken hier. En voor ons zelf is het ook fijn als het er hier weer leefbaar uitziet. Ging mn moeder vorige week heel leuk zeggen dat ze denkt dat ie te vroeg komt...dank je mam haha
oei dat wil je dan even niet horen nee.. tja en als er iets niet af is als de beeb er is moet de kraamhulp niet zo zeuren.. het is niet zo dat jullie er voor gekozen hebben dus... als het jullie eigen schuld zou zijn door bijv. pure luiheid (noem even een voorbeeld) dan is het wat anders.. Gaat vast goed komen..
you're welcome voel me soms bevoorrecht omdat bij ons alles zo vanzelfsprekend lijkt te gaan.. tuurlijk werken wij daar ook hard voor, komt ons niet aanwaaien ofzo, maar ja als het bij iemand dan even niet zo vanzelf gaat beseffen wij dat ook wel.. Rustig hier
Tja, helaas is het bij ons precies andersom. Hebben allebei geen makkelijk leven gehad. Ik vanaf jongs af aan al niet en mijn partner de laatste 12 jaar niet. Begin dit jaar leek alles eindelijk een beetje los te lopen en toen kregen we pas geleden dus gezeur op de camping. Klinkt misschien niet heel positief, maar soms lijkt het nooit op te houden. Wat ik heel moeilijk vind is dat mn vriend nu ook onwijs veel stress heeft. Hij werkt heel hard en dan moet hij zich thuis ook nog eens uit de naad werken omdat we het anders echt niet redden. We kunnen nu dus helemaal niet genieten samen en ik ben zo bang dat hij straks helemaal instort als die kleine er is. Ik wil samen genieten! Hoop dus dat we zsm klaar zijn. ps: wanneer ga je nou schoonmaken hihi? je mag ook best een dagje overslaan hoor
@ Roeltje..,Ja hoor gaat prima.en ga je vandaag nog iets doen? @ all net heeft de nieuwe vk gebelt. dat ik ipv 4 nov 2 nov al mag komen omdat ik nieuwe daar komt trekken ze meer tijd voor me uit. en ze willen een nieuwe echo maken om te kijken hoe ze ligt. ik ben echt blij dat ik naar die vk mag. al aantal keer hun aan de telefoon gehad. en ze blijven super lief en continu vragen ze hoe het met me gaat. en of de verhuizing een beetje mee wil werken. zulke dingen heeft me oude vk nooit gezegt of gevraagt :S ga nu rustig de laaste dingen inpakken zo dat ze vrijdag met me ouders in de bus mee kunnen. zo dat ik aleen me vissen moet over verhuizen. xxxx
@Lotte: Ach dat schoonmaken komt wel haha.. (Hoop ik), vanmiddag eerst met onze hond naar de dierenarts.. Is sinds vanmorgen druk bezig met overgeven na een stukje lopen of spelen..en aangezien ons andere hondje ineens dood neerviel neem ik liever geen risico.. en mn man (nog steeds wennen) is even een uurtje weg dus wil niet een hele poos boven zijn en zij beneden, voelt niet prettig dus denk dat morgen weer een nieuwe dag is voor schoonmaken.. Heb je het er al eens over gehad? Hoe hij zich voelt e.d. Balen dan he dat die buik in de weg zit.. @Gimena: Wat een aardige VK!! WIj hebben er één rondlopen die dat dus niks interesseerd... de rest van VK's zijn wel onwijs leuk hoor haha.. Nog geen echte plannen voor vandaag.. vanavond even verf uitzoeken voor onze slaapkamer, Wilde de rest van de dag even in huis bezig.. gister ook al paar uur schoongemaakt maar wil het graag afmaken.. Maar i.v.m. onze hond (zie begin van verhaal) durf ik dat niet zo goed aan boven.. en beneden is alles al klaar en mn nesteldrang is nog niet zo erg dat ik twee dagen achter elkaar hetzelfde schoonmaak haha.. Verhuizing schiet al aardig op dus?
@Roeltje: Dan zou ik idd even naar de dierenarts gaan, je weet maar nooit of ie iets verkeerds heeft gegeten op straat. Je hebt van de mafkezen die expres wat neerleggen. Hopelijk is het niks en voelt je hondje zich snel beter. Is altijd zo sneu he! Ik vraag heel vaak aan m hoe hij zich voelt of ik probeer m aan het lachen te maken. We hebben het vaak over de situatie, dus dat is wel goed. Hij ziet er ook echt oververmoeid uit en dan voel ik me zo schuldig dat ik veel dingen niet kan doen. Dan merk je pas hoe je buik in de weg zit zeg! Veel dingen doen ook zeer, anders had ik waarschijnlijk nog meer gedaan dan goed is. Nu til ik ook vaak nog veel te zwaar, maar dan geeft mn lichaam me echt wel op mn donder! @Gimena: Fijn dat je nu een prettigere vk lijkt te krijgen. Zeker ook fijn als ze zo geinteresseert zijn! Bij mij vragen ze ook nooit hoe het gaat enzo en dat zou best wel eens fijn zijn
JOEHOEOEOEEOEO! laatste dagje werken!!! Sorry moet ik even kwijt! Ik ga snel even verder met de laatste overdrachten en mailtjes! Mijn lieve collega's hebben om 13:00 een lunch voor mij georganisseerd, zo lief!