December 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fempje, 22 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    oeh! mijn baas is best aardig ineens..
    hij had me een certificaat beloofd maar ik weet dat hij zelf ook aant solliciteren is.. dus ik denk: ja daag.. doe ik straks solliciteren, heb ik dat ding nodig, issie er niet meer!!
    dus ff gevraagd.. en krijg voor volgende week een voorstel. kan ik zien of ik het er mee eens ben en als ik dan ga solliciteren na de bevalling, heb ik iig dat certificaat al!
    OEh.. en ik ga dus nu steeds eerder weg, maar had eigenlijk NU een meeting.. ik dacht: ach ja, de vk was vanmorgen danmaar keer wat langer.. komtie ineens: ga je mee of ga je naar huis?
    dus ik zeg dat ik van plan was etc.. maar ja, op zich had hij zoiets van je hoeft er niet bij te zijn, acties die volgen voor jou zijn dit en dat, daarvoor moet er een aparte meeting komen en das toch niet vandaag.. dus... aardig toch?
    oh en rechtsbijstand heeft ook alles al doorgenomen! goed he! ben erg benieuwd hoe en wat allemaal..
    iig.. ben er nu weg van!! doeidoei!
    fijne avond en tot de volgende keer weer!

2. bapsie

bapsie Niet meer actief

enveloppen zijn binnen :) morgen maar eens beginnen met schrijven...

kerst kaartjes zijn al klaar, gaan straks bij de envelop in :)

3. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    @Doortje: Sorry, vond dit plaatje gewoon zo leuk haha.

@Lotte: Was je nog op tijd?

@Joyce: mm aardig zeg van je baas! Fijne avond

@Eten: Hier word het een pizza :D:D hadden we allebei ineens zin in haha..

@C1000 pakket.., zal het onthouden.. we hebben hier (bijna) om de hoek een C1000 zitten..

@Hier: Weer terug van de dierenarts.. Heeft spuitje gekregen tegen het braken.. waarschijnlijk een bacterie of virus dat wist ie nog niet. kuur meegekregen en moet over 3dagen over zijn, kuur afmaken van een week... als het na 3 dagen niet beter is, terugkomen voor antibiotica.. Ze was doodsbenauwd daar joh, liet zo haar plas lopen en das niks voor haar.. VOrige keer was er 2x mis geprikt en sindsdien is het helemaal mis.. gewoon zielig (jaja weet het, vind alles zielig:p)

@SInterklaas: Vieren eigenlijk nooit sinterklaas.. die tijd hebben we wel gehad.. doen het nu iets uitgebreider met de kerst... en dan tussen kerst en oud en nieuw met schoonfamilie.. gewoon zonder cadeautjes.. Ze gaan dit jaar natuurlijk gewoon heen en reserveren voor mij en mn man ook, maar als ik of hoogzwanger of net bevallen ben, blijf ik elk geval thuis en afhankelijk van de situatie blijft mn man thuis of gaat wel heen.. dat is gewoon even kijken op dat moment.. Gelukkig heb ik een hele lieve schoonfamilie..

@Te vroeg bevallen: Hou op, wil er niet eens over nadenken dat er bij elke maand iemand veel te vroeg bevalt.. Ben wel heel benieuwd wie van ons de eerste is haha..

@Doortje: Was leuk dus die lunch? Lief hoor van je collega's!! Wil ook wel zo'n feestje, maar helaas weet ik dat dat er niet in zit en aangezien er niet zo'n leuk sfeertje hangt vind ik dat dus totaal niet erg..

Had ik al gezegd dat mn baas het lef had om afgelopen maandag te bellen of ik kwam werken? Pff.. ik was boos aan de telefoon.. heb gezegd dat als hij nog even zo doorgaat ik helemaal niet meer kom haha.. hij was nog boos ook hihi.. Ja, zegt hij: Maar je bent vanmorgen toch getrouwd? Ja dus!! alsof ik dan geen leuke middag wil hebben.. pff, oetl*l....

4. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    @Dees: hoe is het eigenlijk met je? VOel je je al wat beter? SOrry als je het wel gepost hebt, maar heb last van zwangerschapsvergeetachtigheid (pff rotwoord)..

5. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    @Caruli:

ik vroeg me ook altijd af hoe anderen dat deden met reageren. Op eens bedacht ik me dat je het in Word kan typen en dan knippen en plakken. Later zag ik (door de smiley’s) dat anderen dit ook zo doen hihi. Misschien niet iedereen maar een aantal wel:p Ik zou het ook echt niet kunnen onthouden anders.

@Xenas:

Kan me heel goed voorstellen dat je er dan geen zin in hebt. Je bent dan misschien net mama geworden of je bent nog hartstikke hoogzwanger! Moeten ze maar begrijpen hoor…pfff.

Ik kwam 2 minuten voor tijd aan haha. Veeeeel te hard gereden…ssssst niet doorvertellen! Maar was heel belangrijk dus moest even haha.

Net meteen de brief voor de advocaat aangetekend op de bus gedaan.

@Roeltje:

Gelukkig heeft ie nu medicijntjes, hopelijk knapt ie nu snel op!

@vraagje voor iedereen:

ik zat me net ineens wat te bedenken toen ik bij het postkantoor was. Je hebt altijd die speciale geboortezegels, maar die zijn net zo duur als de gewone. Bij sommige mensen willen wij er een kerstkaart bij in doen en dan kunnen we er toch gewoon een december zegel op doen? En is het gek als we bij de gene bij wie we alleen een geboortekaartje doen er ook gewoon een dec. zegel op doen? Wat doen jullie?

6. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @roeltje; De rugpijn is gelukkig helemaal voorbij....de AB-kuur zal goed zijn werk doen. Moet nu alleen morgen nog 3 pillen slikken en dan moet ik maandag weer wat urine inleveren om te kijken of mijn urine nu weer helemaal schoon is.
    Tja verder ben ik daags niet vooruit te branden....voel me zoooo moe, slaap slecht (ik slaap al niet meer naast mijn mannetje :( ) en verveel me de gehele dag! Gisteren ben ik maar bezig gegaan om de laatste gewassen kleertjes netjes te strijken, de lakentjes en dekentjes te sorteren, maxi-cosi klaargezet, ledikantje opgemaakt en de reiswieg opgemaakt. Tussendoor flink wat harde buiken die me er echt toe dwongen om te gaan zitten/liggen.
    Dit gisteren aangegeven bij de VK maar zij kon er maar weinig mee....ze denkt wel dat ik wat onder de leden heb maar wat.....geen idee. Mijn RR was 100/65. Veel zin in eten heb ik niet en probeer zo nu en dan maar wat yoghurt, muesli, melk en fruit naar binnen te krijgen.
    Ik was trouwens een beetje verbaasd over het feit dat ik nu over 3wkn pas weer terug hoef te komen....vanaf wk 40 wordt ik pas elke week verwacht.

7. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    @Dees:

gek dat je pas dan elke week moet. Ik ben vorige week donderdag geweest en vanaf nu moet ik elke 2 weken. Dus volgende week weer. Vanaf 36 weken moet ik elke week.

Wat ik bij mij weer vreemd vind is dat ze geen bevallingsgesprekje doen. Dat hoor ik jullie zowat allemaal zeggen. Bij mijne vinden ze dat onzin....

8. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    haha, praat me niet over het bevallingspraatje. Zo'n 3 weken terug kregen we allerlei boekjes mee die we maar eens rustig moesten gaan doornemen, als we er vragen over hadden konden we die bij de afspraak van gisteren stellen.
    Gisteren dus op controle.....zegt die VK "dan zullen we nu een datum afspreken om het bevallingspraatje te doen" .....ik zo van pardon??! "dat zouden we toch vandaag doen?" Ze was enigzins verbaasd en vroeg gelijk of wij nog vragen hadden. Ik had echt een soort van korte inleiding/samenvatting verwacht en dat wij dan onze vragen konden gaan stellen..... Iig het ging heel raar en had er totaal geen lekker gevoel bij.

9. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Vervelend is dat he...het is voor hun zo de normaalste zaak van de wereld dat ze niet altijd even goed beseffen dat het voor ons heel speciaal is allemaal. Maar ja...je hebt nu dus amper info gehad? Krijg je nou over 3 weken een gesprek? Of was dit het? Ik krijg met 36 weken pas boekjes mee hoorde ik, geen idee waarom zo laat pas.

10. bapsie

bapsie Niet meer actief

11. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Nee wat we gisteren hebben gehad was het....we hebben kort onze vragen gesteld, veel hadden we niet te vragen eigenlijk. Maar min of meer hadden we er juist meer van verwacht, ook omdat ze een dubbele afspraak hadden gepland.
    Ik laat het er wel bij, we weten iig wanneer we moeten bellen en dat is het belangrijkste denk ik dan maar.

Net even de thuiszorgwinkel gebeld om te vragen wanneer ik precies de klossen en ondersteek kan komen ophalen. Ik heb gelijk maar even gevraagd of er een max. aantal aan het te huren klossen is (we hebben er 12 nodig). Dit was gelukkig niet het geval en kan volgende week al alles op komen halen.

12. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    @Dees: Gelukkig dat de meeste pijn weg is.. Hopen dat het zo blijft..

@Bevallingspraatje: Hier ook nog steeds niet gehad hoor. .volgens mij krijg ik dat ook niet... doen ze niet aan geloof ik.. tenminste dat begreep ik van mn buurvrouw.. ik moet ook elke twee weken heen, vanaf week 36 elke week...

13. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @bapsie; Leuke tas!! Normaal gesproken ben ik niet zo weg van Oilily maar ik vind deze erg leuk!

14. bapsie

bapsie Niet meer actief

hier ook om de 2 weken en vanaf 36/37 (afhankelijk van de week dat je afspraak hebt) om de week en geloof zelfs dat als je 41 weken bent je om de dag moet komen ofzo... vind t niet erg zijn leuke vrouwen en is hier om de hoek :)

er was toch al iemand met gebroken vliezen? hoe is t daar mee, is zij niet al bevallen ondertussen? en wie is haar buddy?

15. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    bapsie: Heb ik iets gemist met die gebroken vliezen?
    leuke tas!

16. bapsie

bapsie Niet meer actief

mamaweentje dus...

17. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    mamaweentje idd, ik zie haar niet op de lijst staan dus twijfel of ze wel een buddy heeft.

18. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    oja is ook zo.. solly! dacht ook dat als je vliezen breken ze max. zoveel uur wachten, maar dat geld dus niet als je onder de 37weken zit....

19. gimena

gimena Niet meer actief

even laast berichtje van me oude huis.
    me kamer is super leeg aleen me vissen en me pc staat er.
    me pc wordt in de dozen gedaan na deze berichtje.
    morge wordt al me spullen over gebracht naar boekel.
    zaterdag me vriend zijn spullen.
    zondag verjaardag van de oma van me vriend.
    + we mogen oficeel in ons huis wonen.
    in de tussen tijd logeer ik bij me schoon ouders in Uden.
    ik vindt het best moeilijk om weg te gaan bij me ouders.
    vooral me moeder achter laten doet me echt pijn.
    me moeder heeft de ziekte Ms + kanker.,
    me moeder kan zelf niet zo veel meer zorgte dag in en uit voor haar.
    we weten ook dat ze aan haar ziekte zal sterven.
    en dat maakt het voor mijn moeilijker dat ik niet even naar haar toe kan om haar te helpen.
    ik en me moeder zijn 2 handen op 1 buik.
    ben echt SUPER blij dat ze mee mag maken dat er een kleine op komst is.
    zo dat ze dit nog mee mag maken!
    want we weten niet waneer dit boekje sluit voor haar.
    hoe kinderachtig dit berichtje is!!!
    ik hou van me moeder ziels veel!!!
    en daarom vindt ik het juist zo moeilijk.
    hou jullie verder op de hoogte van het huisje enz
    xxx

20. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    @Gimena: Och meis wat verschrikkelijk.. logisch hoor meis als je het moeilijk vind om je moeder achter te laten... is niks raars aan!! En ik weet zeker dat je je moeder zoveel mogelijk op gaat zoeken zodra het kan.. en kinderachtig? Nee, vind ik niet.. kan me voorstellen dat je je hart wilt luchten, of bedoelde je niet het berichtje wat je op dat moment aan het schrijven was?
    Heel veel sterkte meis!!

Deel Deze Pagina